AnonymBruker Skrevet 8. november #1 Del Skrevet 8. november Tenker både på joggesko til løping og hverdagsjoggesko...leste et sted at Hoka Bondi 8 skal være bra, men har ingen erfaring med Hoka. Har du noen tips? Anonymkode: 0a9eb...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. november #2 Del Skrevet 8. november Overpronerer du? Jeg har vært veldig fornøyd med Mizuno sine joggesko. De har litt bredere modeller, for meg som ikke har så smale bein 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #3 Del Skrevet 8. november Irak skrev (27 minutter siden): Overpronerer du? Jeg har vært veldig fornøyd med Mizuno sine joggesko. De har litt bredere modeller, for meg som ikke har så smale bein 😂. Takk for svar. Nei, jeg heller mer mot underpronering/nøytral...ts:) Anonymkode: 0a9eb...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #4 Del Skrevet 8. november Hoka Bondi er super for meg. Bruker ellers gelpute i hverdagssko. Anonymkode: 9e893...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:13 #5 Del Skrevet lørdag kl 19:13 AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 8.42): Tenker både på joggesko til løping og hverdagsjoggesko...leste et sted at Hoka Bondi 8 skal være bra, men har ingen erfaring med Hoka. Har du noen tips? Anonymkode: 0a9eb...a14 Har du plantar fascitt og hvordan går det? Jeg tror det er det jeg har hatt i to mnd. tar tåhev og tøyer ellers, går kortere turer, har også prøvd å være i ro noen turer. Blir ikke bedre.... Anonymkode: 0a9eb...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:15 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:15 Brukte bare Hoka Bondi ja, wide, men det er fordi det er best for mine føtter. De er nydelige både med og uten pf. Anonymkode: 74ab7...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:20 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:20 Hoka er det beste jeg har brukt. Så fort jeg ser på et par sketchers så begynner det å verke i føttene. Sketchers blir som regel fort for store for føttene mine, må ha sko som omtrent oppleves som litt trange for å unngå pf Anonymkode: b4854...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:25 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:25 Gaitline joggesko hjalp meg veldig mye! Så langt har ingen andre typer joggesko gitt meg like bra støtte/smertelindring, men har ikke prøvd Hoka Bondi som jeg ser mange her anbefaler (jobber i butikk og står på beina på hardt underlag mesteparten av dagen) Anonymkode: fa69a...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:44 #9 Del Skrevet lørdag kl 19:44 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gaitline joggesko hjalp meg veldig mye! Så langt har ingen andre typer joggesko gitt meg like bra støtte/smertelindring, men har ikke prøvd Hoka Bondi som jeg ser mange her anbefaler (jobber i butikk og står på beina på hardt underlag mesteparten av dagen) Anonymkode: fa69a...666 når du hadde plantar fascitt, hadde du vondt når du hvilte? Eller bare ved bevegelse? Anonymkode: 0a9eb...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:03 #10 Del Skrevet lørdag kl 20:03 Variasjon er nøkkelen, det er i alle fall min erfaring. Har tre ulike par joggesko jeg bytter på, blant annet sketchers Max cushion, som jeg bruker på trening. Anonymkode: 1548a...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:46 #11 Del Skrevet i går, 12:46 AnonymBruker skrev (16 timer siden): når du hadde plantar fascitt, hadde du vondt når du hvilte? Eller bare ved bevegelse? Anonymkode: 0a9eb...a14 Hadde for det meste vondt så lenge jeg var på beina, men smertene varte også en god stund etter en dag på jobb, i hvert fall når det var på sitt verste. Sto ofte på tærne på jobb for å prøve og lindre smertene. Vet ikke hva som kurerte min PF, men Gaitline joggesko, tøyeøvelser, og til slutt en uke ferie med mye svømming (og lite gåing på harde betonggulv) var det som til slutt fikk den intense kroniske smerten til å gå over. Jeg har en høy fotbue, så trenger mye støtte der når jeg belaster føttene mine over tid. Anonymkode: fa69a...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:52 #12 Del Skrevet i går, 12:52 Glemte forresten å si at det tok ca 10-12 måneder fra jeg fikk de første symptomene til det gikk over, og det var med varierende belastning underveis. Anonymkode: fa69a...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå