AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #121 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hjernedød tankegang. Anonymkode: 4659b...1ad Hvorfor det? Mange menn er veldig interessert i tilfeldig sex, gjerne med flere. Mange færre kvinner er interessert i det samme. Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #122 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg-er-anonym skrev (På 8.11.2024 den 23.48): Kanskje uvanlig, men jeg beundrer ingen av å ha ligget med flere, verken menn eller kvinner. De fleste kan ligge rundt hvis det er det som er poenget. Det som derimot er beundringsverdig er å vente til en møter den en skal dele livet med. Kanskje mer beundringsverdig enn noen gang før da dette har dessverre blitt så uvanlig. Men med dette kan man jo være jomfru livet ut. Det er ikke sikkert man møter "den rette" i det hele tatt. Det kan hende at man møter noen man tror er den rette, men som viser seg å ikke være det. Hvor mange år tror du man bør leve i sølibat når man er i et forhold? Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 11. november 2024 #123 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men med dette kan man jo være jomfru livet ut. Det er ikke sikkert man møter "den rette" i det hele tatt. Det kan hende at man møter noen man tror er den rette, men som viser seg å ikke være det. Hvor mange år tror du man bør leve i sølibat når man er i et forhold? Anonymkode: a4e79...d8c Til man har bestemt seg for å leve livet ut - Gifte seg, eller det ekvivalente for dem som ikke er religiøse. Poenget er at det skal være sammen med den du skal dele livet med til døden skiller dere ad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 11. november 2024 #124 Del Skrevet 11. november 2024 Maleficenta skrev (7 timer siden): Tror ingen gjør det for å bli beundret. Det er heller ikke noe å beundre at folk venter på den rette. Folk må gjøre noe som faktisk betyr noe for å fortjene å bli beundret. Har du donert en nyre til naboen. Ja det er beundringsverdig. Det du gjør i senga er helt uten betydning. Folk gjør det ikke for å bli beundret nei, men folk gjør sjeldent beundringsverdige ting for å bli beundret. Grunnen til at mange venter har ofte med deres verdigrunnlag å gjøre, og det at de står så sterkt for dette til tross for dagens kultur som ofte peker i motsatt retning så tenker jeg det er noe å beundre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 11. november 2024 #125 Del Skrevet 11. november 2024 (endret) Jeg-er-anonym skrev (3 timer siden): Folk gjør det ikke for å bli beundret nei, men folk gjør sjeldent beundringsverdige ting for å bli beundret. Grunnen til at mange venter har ofte med deres verdigrunnlag å gjøre, og det at de står så sterkt for dette til tross for dagens kultur som ofte peker i motsatt retning så tenker jeg det er noe å beundre. Det er ofte religiøse og gammeldagse verdier. Beundrer det fint lite da gitt. Og de som venter på den rette venter ikke så jævla lenge. De gifter seg jo når de er typ 18. Syns ikke det å gifte seg for å få pule er beundringsverdig Endret 11. november 2024 av Maleficenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #126 Del Skrevet 11. november 2024 Maleficenta skrev (25 minutter siden): Det er ofte religiøse og gammeldagse verdier. Beundrer det fint lite da gitt. Og de som venter på den rette venter ikke så jævla lenge. De gifter seg jo når de er typ 18. Syns ikke det å gifte seg for å få pule er beundringsverdig Ja det er synd, føler folk er alt for unge til å gifte seg når de vet så lite om segselv. Men bra vi har skilsmisse, så de kan endre mening om det ikke går rette veien. Var jo i forhold selv på den alderen og det skulle jo selvsagt vare livet ut, men så ble vi eldre og forsto mer. Anonymkode: 22b96...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 11. november 2024 #127 Del Skrevet 11. november 2024 Maleficenta skrev (1 time siden): Det er ofte religiøse og gammeldagse verdier. Beundrer det fint lite da gitt. Og de som venter på den rette venter ikke så jævla lenge. De gifter seg jo når de er typ 18. Syns ikke det å gifte seg for å få pule er beundringsverdig Gammeldagse verdier synes jeg ofte kan være bedre enn dagens verdier spesielt når det kommer til slike ting. Blir feil av deg å putte alle under samme kam. Det er mange som venter lenge, og gifter seg ikke for å ha sex. Hvor du har det ifra kan knapt gudene vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #128 Del Skrevet 12. november 2024 En nøkkel som åpner mange låser er en bra nøkkel. En lås som åpnes av mange nøkler er en dårlig lås. Anonymkode: f88e8...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #129 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): En nøkkel som åpner mange låser er en bra nøkkel. En lås som åpnes av mange nøkler er en dårlig lås. Anonymkode: f88e8...9f0 Hvis alle låser skal være perfekte låser, vil ingen av nøklene få pult i det hele tatt. Dere kan ikke få i pose og sekk, gutta. Er DU klar for å gifte deg for å få sex? Anonymkode: a4e79...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #130 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): 10/10 damer hadde ansett det som en sikkerhetsrisiko. Anonymkode: 2f478...87b Noen damer her inne er redd for menn. De damene jeg har blitt kjent med andre stedet går ikke rundt og er redd for menn. De blir med på nachspiel og de snakker helt normalt med fremmede. Rett nok er mange av dem skeptisk til å gå alene hjem etter fest men utover det synes denne mannefrykten å være mest dominerende på sosiale medier (ala KG) og blant dem som kjemper på den kjønnspolitiske kampfronten på (igjen) sosiale medier. Anonymkode: 6106f...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #131 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis alle låser skal være perfekte låser, vil ingen av nøklene få pult i det hele tatt. Dere kan ikke få i pose og sekk, gutta. Er DU klar for å gifte deg for å få sex? Anonymkode: a4e79...d8c Jeg krever ikke at en hypotetisk framtidig partner skal være jomfru. Det hadde dog vært negativt om hun hadde ligget med «halve byen». Kanskje det vi gjør feil et at vi har strukket ut «ungdomstida» fra 17 til 38. Alle skal være fri og uavhengige og ubelemret så lenge som mulig og fram til biologien sier at «nå er siste sjans». Og så skal man finne sitt livs kjærlighet, bygge en relasjon og et liv på kort tid med et halvgammelt menneske med mye bagasje. Kanskje besteforeldrene våre gjorde _noe_ rett. Kanskje vi burde oppfordre sønner og døtre til å søke permanente relasjoner når de er 20 og 22, heller enn 38 og 43? Ikke nødvendigvis som ukyssede jomfruer, men tidlig i livet hvor man ikke har rukket å bli bitter på menneskeheten og man fremdeles er åpen nok til å tilpasse seg hverandre? Jeg sier ikke at det er umulig å finne kjærlighet senere i livet, men at det kanskje er feil å oppfordre/legge til rette for å vente. Anonymkode: 6106f...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 12. november 2024 #132 Del Skrevet 12. november 2024 Ja, kvinner er altfor dårlige til å dømme menn som ligger rundt. Menn er mye flinkere til å dømme kvinner som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #133 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er DU klar for å gifte deg for å få sex? Hadde ikke vært noe problem, jeg liker ikke tilfeldig sex uansett. Anonymkode: f88e8...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 12. november 2024 #134 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En nøkkel som åpner mange låser er en bra nøkkel. En lås som åpnes av mange nøkler er en dårlig lås. Anonymkode: f88e8...9f0 Nøkler blir utslitt over tid. Dessuten er ikke fitter låser. Selv kvinner som HAR ligget med halve byen (de finnes knapt og utgjør ikke er problem for noen av de som har behov for å snakke de ned) er vel mindre løs på tråden enn gjennomsnittsmannen som etter sigende med 90% sannsynlighet hadde sagt ja til sex med en tilfeldig forbipasserende kvinne på gata. De hadde sagt ja til sex med en totalt random kvinne også har de frekkheten til å snakke dritt om kvinner som kanskje Ila 30 år har hatt sex med 10-12 menn som de kjente og hadde noe følelser for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #135 Del Skrevet 12. november 2024 Bimbo skrev (8 minutter siden): Nøkler blir utslitt over tid. Dessuten er ikke fitter låser. Selv kvinner som HAR ligget med halve byen (de finnes knapt og utgjør ikke er problem for noen av de som har behov for å snakke de ned) er vel mindre løs på tråden enn gjennomsnittsmannen som etter sigende med 90% sannsynlighet hadde sagt ja til sex med en tilfeldig forbipasserende kvinne på gata. De hadde sagt ja til sex med en totalt random kvinne også har de frekkheten til å snakke dritt om kvinner som kanskje Ila 30 år har hatt sex med 10-12 menn som de kjente og hadde noe følelser for. Menn vil gjerne føle seg spesiell. Hvis en mann på 22 møter en jente på 20 og hun viser seg å være jomfru så oppleves det som at hun har vurdert alle andre tilbud som dårlige, men denne mannens tilbud som bra. Mao er det en slags anerkjennelse av denne mannen. Når du møter en kvinne på 30 eller 50 så er det naturligvis helt urimelig å forvente at hun skal være jomfru (og kanskje et tegn på at «noe» er rart med henne). Jeg kan ikke sette meg helt inn i hvordan kvinner fungerer med det jeg har observert er at menn som er omsvermet av kvinner ofte blir interessant for andre kvinner. Tenker (endel) kvinner (evt ubevisst) at «om Lisa og Trude og Eivor og hun nye naboen at han er kjekk så har de antagelig rett»? Og kanskje «menn flest er desperate. Han får pule når ham vil. Men han vil bare ha meg. Det må være kjærlighet»? Anonymkode: 6106f...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 12. november 2024 #136 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn vil gjerne føle seg spesiell. Hvis en mann på 22 møter en jente på 20 og hun viser seg å være jomfru så oppleves det som at hun har vurdert alle andre tilbud som dårlige, men denne mannens tilbud som bra. Mao er det en slags anerkjennelse av denne mannen. Når du møter en kvinne på 30 eller 50 så er det naturligvis helt urimelig å forvente at hun skal være jomfru (og kanskje et tegn på at «noe» er rart med henne). Jeg kan ikke sette meg helt inn i hvordan kvinner fungerer med det jeg har observert er at menn som er omsvermet av kvinner ofte blir interessant for andre kvinner. Tenker (endel) kvinner (evt ubevisst) at «om Lisa og Trude og Eivor og hun nye naboen at han er kjekk så har de antagelig rett»? Og kanskje «menn flest er desperate. Han får pule når ham vil. Men han vil bare ha meg. Det må være kjærlighet»? Anonymkode: 6106f...ff0 Alle vil føle seg spesielle. Er man et rasjonelt vesen så skjønner man at man ikke er så spesiell at de man møter og faller for ikke har vært betatt og falt for andre flotte mennesker før. Og at man kan ha vært nysgjerrig på sex og eksperimentert litt løst uten at det gjør følelsene for den man faller for senere mindre verdt enn om man var «urørt». For all del så kan man kreve og diskriminere så mye man vil når det gjelder partnervalg, men karakteristikker og nedsnakking av de som ikke møter kravene kunne med stor fordel vært droppet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. november 2024 #137 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En nøkkel som åpner mange låser er en bra nøkkel. En lås som åpnes av mange nøkler er en dårlig lås. Anonymkode: f88e8...9f0 Godt jeg bare har en nøkkel da 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #138 Del Skrevet 12. november 2024 Jeg synes ikke det gir status om en mann har ligget med mange. Det viser at han har dårlig dømmekraft og lav vilje til forpliktelse. Mulig han har et dårlig kvinnesyn (kvinner er forbruksvare) eller at han bare er elendig i senga. Neitakk. AnonymBruker skrev (3 timer siden): En nøkkel som åpner mange låser er en bra nøkkel. En lås som åpnes av mange nøkler er en dårlig lås. Anonymkode: f88e8...9f0 Søtnos. Om man aldri prøver å åpne låsen finner man heller ikke noen nøkkel som passer. Og jo bedre låsen er jo flere nøkler må man teste for å finne den rette nøkkelen? Og en god «nøkkel» trenger ikke testes men passer uansett første lås og bør holde seg til samme livet ut? Eller hva mente du egentlig? Anonymkode: edc91...f8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #139 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn vil gjerne føle seg spesiell. Hvis en mann på 22 møter en jente på 20 og hun viser seg å være jomfru så oppleves det som at hun har vurdert alle andre tilbud som dårlige, men denne mannens tilbud som bra. Mao er det en slags anerkjennelse av denne mannen. Når du møter en kvinne på 30 eller 50 så er det naturligvis helt urimelig å forvente at hun skal være jomfru (og kanskje et tegn på at «noe» er rart med henne). Jeg kan ikke sette meg helt inn i hvordan kvinner fungerer med det jeg har observert er at menn som er omsvermet av kvinner ofte blir interessant for andre kvinner. Tenker (endel) kvinner (evt ubevisst) at «om Lisa og Trude og Eivor og hun nye naboen at han er kjekk så har de antagelig rett»? Og kanskje «menn flest er desperate. Han får pule når ham vil. Men han vil bare ha meg. Det må være kjærlighet»? Anonymkode: 6106f...ff0 Det trenger ikke å ha vært noe tilbud før, om man er jomfru som kvinne og 20 år. Anonymkode: 22b96...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. november 2024 #140 Del Skrevet 12. november 2024 Jeg-er-anonym skrev (14 timer siden): Gammeldagse verdier synes jeg ofte kan være bedre enn dagens verdier spesielt når det kommer til slike ting. Blir feil av deg å putte alle under samme kam. Det er mange som venter lenge, og gifter seg ikke for å ha sex. Hvor du har det ifra kan knapt gudene vite. Det har jeg fra mange kristne jeg kjenner som gifta seg rett etter videregående. Evt fant de ikke den rette like tidlig, men kanskje sent i 20 åra og de venta ikke lenger enn et år og det var de gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå