AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #81 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vet du at det er slik, eller antar du? Det kunne gi mening at dyr med lang drektighetstid hvor hannen bidro til oppdragelse så brydde hannen seg om hva hunnen hadde drevet med i det siste. Anonymkode: 6106f...ff0 Men denne hannen har da verken mobiltelefon, sosiale medier eller kompiser som kan fortelle ham hvor mange, og hvem, hunndyret har pult før ham. Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #82 Del Skrevet 6 timer siden Alphamale skrev (29 minutter siden): FORDI KVINNER VELGER SEX! ja, det er cred for en mann å ligge med mange kvinner fordi det er kvinnen og ikke mannen som bestemmer om det blir sex eller ikke. Menn er villig til å gå vesentlig ned i standard utseendemessig for et one night stand i motsetning til et kjærestemateriale mens kvinner er mer kresen og vil ha en som minimum er i samme liga eller helst høyere utseendemessig. Når de da er en 7er selv og får med en 9er hjem fra tinder eller byen så tror de at de har sjanse på menn i n høyere liga enn seg selv og tror bedre om sin egen seksuelle attraktivitet enn det som er tilfellet. Så rart at min 9-er mann giftet seg med meg som er høyst 5 på skalaen. Når i ekteskapet tror du han avslører sannheten, at han egentlig er ute etter one night stand? Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #83 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): En gjennomsnittlig dame kan gå på byen i kveld og offentliggjøre at hun ønsker sex, og en gjennomsnittlig mann vil tilby henne det. En gjennomsnittlig mann kan ikke gjøre det samme. Jeg tror det har med biologien vår å gjøre, og antagelig noe kultur på toppen. Når det gjelder forhold så er «makta» mye mer jevnt fordelt. Anonymkode: 6106f...ff0 Nei, ingen tilbød meg noe som helst da jeg danset, flørtet og sjekket opp menn. Jeg var slank, med lange bein, langt hår og behagelig personlighet. Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #84 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så kan være like vanskelig for både kvinner og menn å få ligg, mener du? Eller hva? Anonymkode: a4e79...d8c Ja. Har aldri levd i den verden hvor alle menn vil ligge med hvem som helst, å da mener jeg uten at det er noe negativt over noen. Om jeg tenker på arbeidsplasser, vennegjenger, skoleklasser, kan ikke plassere hvilken som helst mann etter hvilken som helst kvinne. Det gir ingen mening. Tror det er en fyllakultur, hvor folk objektivt også har mindre dømmekraft fordi de behøver hjernen med alkohol. Det betyr ikke at hvem som helst er åpen for å ligge. Jeg som kvinne vil ha vanskelig for å finne noen å ligge med. Anonymkode: 22b96...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #85 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Har aldri levd i den verden hvor alle menn vil ligge med hvem som helst, å da mener jeg uten at det er noe negativt over noen. Om jeg tenker på arbeidsplasser, vennegjenger, skoleklasser, kan ikke plassere hvilken som helst mann etter hvilken som helst kvinne. Det gir ingen mening. Tror det er en fyllakultur, hvor folk objektivt også har mindre dømmekraft fordi de behøver hjernen med alkohol. Det betyr ikke at hvem som helst er åpen for å ligge. Jeg som kvinne vil ha vanskelig for å finne noen å ligge med. Anonymkode: 22b96...5be Tror dere tenker bare fordi menn kanskje taler høyt, at de vil. Men jeg tror ikke de faktisk gjør. Anonymkode: 22b96...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #86 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare tull og jug. Fuckboys som ligger rundt blir beundret av fuckboys og incels og sett ned på av seriøse menn. Kvinner som ligger rundt som sluts blir beundret av andre kvinner som lever på samme måte og/eller som tror det å være slut er det samme som å være frigjort feminist. Men de blir sett ned på av seriøse kvinner. Anonymkode: 936ee...81d Dette er nok ikke så langt unna sannheten. Holdningene kvinner slakter incels for er omtrent like som rundbrennerne har. Jeg kjenner ingen incels, men har møtt et lite knippe rundbrennere. De har uten unntak hatt forjævlige holdninger mot kvinner generelt, og snakker om andre på en måte som er direkte kvalmende. Å være drittsekk er litt enten eller. Enten blir du ensom og forhatt av alle, ellers kan man f.eks. bli president. Dette er en av grunnene til at jeg som mann blir en smule skeptisk til kvinner som ligger rundt. Jeg er "redd" de ligner de mannlige, og jeg synes uansett det tyder på manglende dømmekraft å ligge med dem i stort monn. Et par bommerter er greit, men om det skjer konsekvent er det turn-off. Anonymkode: bab9e...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #87 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ingen tilbød meg noe som helst da jeg danset, flørtet og sjekket opp menn. Jeg var slank, med lange bein, langt hår og behagelig personlighet. Tviler jeg på. Eksen var middels pen, overvektig og sinneproblemer, alikevel rant det inn med tilbud fra menn. Så ser du bra ut og har en fin personlighet, så klarer jeg ikke tro på at menn ikke vil ha deg Anonymkode: 1a628...cdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #88 Del Skrevet 4 timer siden Det er ikke status for noen, hvor har du det fra? Tror du alle kvinner vil ha en rundbrenner ? Anonymkode: e2fa0...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #89 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tviler jeg på. Eksen var middels pen, overvektig og sinneproblemer, alikevel rant det inn med tilbud fra menn. Så ser du bra ut og har en fin personlighet, så klarer jeg ikke tro på at menn ikke vil ha deg Anonymkode: 1a628...cdd Det handler om flere ting, masse kvinner får ikke oppmerksomhet. Barndomsveninna mi er overvektig, men en sånn type som har masse menn etter seg. Resten av damene jeg kjenner har som regel ikke, selv om de er flotte og skjønne. Jeg er ugly fjes, timeglass, langt hår og har en som søker sex med meg. Men sist noen andre var interisert var for over 6 år siden 😅 Å da var det snakk om 2 stykker. Så ja, ikke akkurat noe lett å få sex. Anonymkode: 22b96...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 4 timer siden #90 Del Skrevet 4 timer siden Example skrev (6 timer siden): Det handler vel også litt om at det er vanskeligere for menn enn for kvinner å ligge med mange. Mitt inntrykk er også at det ofte er kvinner som prater negativt om kvinner som ligger med mange, ikke menn. Helt riktig 👆 Man må nesten beklage årsaken til hvorfor det er slik, men det handler rett og slett om bragd/vanskelighetsgrad. Om Tina f.eks får en F i matte, er det ingen som snakker rundt om det i vennegjengen. Hun blir ikke beundret og sett opp til av veninnene sine. Å få D på eksamen er ingen bragd. Om Tina fikk A på alle prøvene hun fikk og gikk ut av universitetet med skolens beste snitt, da hadde hun blitt snakket om, skrytt av og beundret av alle i gjengen. For det krever noe ekstraordinært. Det er en bragd. For kvinner flest, er det å få sex en svært enkel oppgave og nettopp derfor er det naturlig at ingen skryter av det. Og derfor blir kvinner som ligger rundt slutshamet av andre kvinner. For kvinner som ønsker seg stabile menn, er løse kvinner en trussel. De "besudler" menn og gjør dem til fuckboys og dermed snurpes markedet inn. For mange kvinner er seksualiteten en form for verdighet de bare ønsker å dele med en utvalgt partner. Litt "flink pike" syndrom. Når andre kvinner deler raust av denne "hellige" seksualiteten, blir hun shamet for det. For menn flest er det å få sex svært krevende og for mange nesten umulig. Har man da draget på damene og får mye sex, blir det selvsagt beundret og sett opp til av andre menn, som ikke får like mye sex. Det er logisk. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke vanskeligere hvis man setter planken lavt nok. Jeg er en uattraktiv kvinne, og gikk tre år i sølibat fordi ingen menn ville se i min retning. På den tiden var jeg aktiv på datingapper, åpen for å treffe noen ute osv. Null respons. Anonymkode: a4e79...d8c Da stod du nok gjemt borti et hjørne og tvinnet tommeltotter og ventet på at noen skulle melde sin interesse. Det er ikke slik det fungerer Svært få damer får seg ligg ved å bare eksistere og vente på napp. Men dersom hvilke som helst kvinne er direkte og sier hun vil ha sex, så får hun sex. Helt 100% garantert. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes overhodet ikke det er noe som helst positivt med menn som har hatt mange partnere. Bare ekkelt.. Anonymkode: 59f11...6a3 Men de fleste kvinner ønsker seg en mann med erfaring. Er du en av få kvinner som helst ville ha en jomfru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 3 timer siden #91 Del Skrevet 3 timer siden Personlig tror jeg dette fenomenet er langt mer utbredt på Kvinneguiden enn i den virkelige verden. Jeg lar meg virkelig ikke imponere av menn som "drar damer". Det var ikke noe som imponerte meg spesielt da jeg var 18, og i alle fall ikke nå når jeg er over 40. Det er på ingen måte noe som gir status i omgangskretsen min heller og jeg kan faktisk knapt nok se for meg noe kleinere og mer infantilt enn om mine kompiser i 40-årene skulle begynne heie frem hverandres "nedleggelser". På den andre siden ser jeg heller ikke ned på kvinner som "ligger rundt" og min personlige preferanse heller mer mot kvinner som har "levd litt" og har et litt mer avslappet forhold til sex. Jeg må også si jeg synes terskelen for å bruke begrepet "ligge rundt" tidvis er ekstremt lav på dette forumet. Det er også et paradoks at menn med mange sexpartnere forakter kvinner med mange sexpartnere. Hadde ingen kvinner ligget rundt, hadde ingen heterofile menn kunnet ligge rundt heller. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det spiller noen rolle for andre enn de som faktisk er involvert, at voksne samtykkende mennesker har sex med hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #92 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Til og med av andre kvinner. Ta dere sammen, det er INGEN forskjell! Hvis vi er sluts, da er menn fuck-boys!! ☝🏻 Anonymkode: 7d13a...8c1 Der har du svaret. Kvinners konkurranseinstinkt drar ned andre kvinner. Kvinner slut shamer andre kvinner ikke menn. Anonymkode: f130e...6cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 1 time siden #93 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er i grunn veldig enkelt, la meg forsøke å demonstrere. Hvis du tar en kvinne som er 5/10 på en attraktivitets-skala og spør 100 single menn om de vil ha sex med henne så tipper jeg % andelen er rimelig høy. Hvis du derimot tar en mann som er 5/10 på attraktivitets-skalen og spør 100 kvinner om de vil ligge med han, tror jeg %andelen går i en helt annen rettningen. Poenget er at det for menn er mye vanskeligere i gjennomsnitt å få seg et ligg. Vi skal ofte være kjekke, morsomme, ta initiativ, si de rette tingene, unngå alle red flags osv. For menn så krever vi ikke alle de tingene, det holder ofte bare du har pupper og rumpe. Rart? Ekkelt? Ja, men slik er vi bygget opp biologisk. Det ER en forskjell på menn og kvinner selvom mange later som vi er likestilt på alle områder. Ergo, for en mann å erobre en kvinne kreves det i gjennomsnitt betraktelig mye mer jobb. Lik det eller ei, sånn er det bare. Anonymkode: a4221...2a8 Da regner jeg med at dere ser tilsvarende ned på menn som lett får fitte (de finnes), og applauderer kvinner som har alle gode kvaliteter og ligger rundt fordi de er skikkelig omsvermet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 1 time siden #94 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke det jeg skrev. Hvis du hadde spurt 10 tilfedige menn på gata om de ville bli med deg hjem for sex hadde andelen vært høyere enn om 10 menn hadde spurt deg om du vil bli med de hjem for tilfelding sex. Anonymkode: a4221...2a8 Godt argument for at kvinner skal skamme seg over å ha sex, fordi menn er så lette på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #95 Del Skrevet 1 time siden Tilfeldig sex er uakseptabelt for begge kjønn. Mennesker som risikerer spredning av sykdommer og risikerer å bli gravid med en fremmed er hverken voksne eller etiske. Anonymkode: c1b7f...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 1 time siden #96 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): DU er ikke fasiten, Vi alle har blitt avvist. Jeg snakker på generelt grunnlag. Det finnes videor som dette på youtube der kvinner og menn spør tilfeldig mennesker på gata om de vil ha sex, søk opp en slik video så ser du hva jeg mener. Anonymkode: a4221...2a8 Men det er jo ikke sånn at kvinner som har hatt mange partnere har spurt 20 tilfeldige menn om sex og tatt alle som sa ja. De har stort sett ligget med menn de har likt veldig godt og som likte dem godt nok tilbake. Akkurat som om med menn som har ligget rundt. Eller kanskje ikke akkurat det samme, siden menn i følge ryktene gjerne puler folk de såvidt liker i det hele tatt. Likevel er altså kvinnen den som er sluten her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #97 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, ingen tilbød meg noe som helst da jeg danset, flørtet og sjekket opp menn. Jeg var slank, med lange bein, langt hår og behagelig personlighet. Anonymkode: a4e79...d8c Prøvde du å spørre om sex? Anonymkode: 6106f...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #98 Del Skrevet 35 minutter siden Bimbo skrev (1 time siden): Godt argument for at kvinner skal skamme seg over å ha sex, fordi menn er så lette på tråden. Og slutter vi helt å ha sex med menn, blir det klagesang om at vi er pripne og kresne. Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #99 Del Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Prøvde du å spørre om sex? Anonymkode: 6106f...ff0 Ingen som SPØR om sex når man er eldre enn 18-20. Men jeg hintet ganske kraftig. Hjalp ikke. Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #100 Del Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tilfeldig sex er uakseptabelt for begge kjønn. Mennesker som risikerer spredning av sykdommer og risikerer å bli gravid med en fremmed er hverken voksne eller etiske. Anonymkode: c1b7f...66b Du har aldri hørt om kondom, altså? Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå