AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #41 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har alt med biologi å gjøre. Anonymkode: c6e0e...87d Link til forskning, takk. Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #42 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er selvfølgelig ikke sykt. Landet er kjørt i grøfta økonomisk grunnet krigshissing og bruk av masse penger på det militære over hele verden. Folk er drittlei å bo i trailer parks for å finansiere hæren. Anonymkode: a4e79...d8c Jo, det er helt sykt. USA er et land hvor du selv må skape din egen fremtid. Ingen president, regjering eller kongress kommer til å gjøre det for deg. Det gjelder alle land, inkludert Norge. Slutt å syte så fælt, det er veldig uattraktivt. Og det er det siste jeg har å si om den saken, ønsker ikke å avspore noe mer. Anonymkode: 1d364...435 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #43 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er i grunn veldig enkelt, la meg forsøke å demonstrere. Hvis du tar en kvinne som er 5/10 på en attraktivitets-skala og spør 100 single menn om de vil ha sex med henne så tipper jeg % andelen er rimelig høy. Hvis du derimot tar en mann som er 5/10 på attraktivitets-skalen og spør 100 kvinner om de vil ligge med han, tror jeg %andelen går i en helt annen rettningen. Poenget er at det for menn er mye vanskeligere i gjennomsnitt å få seg et ligg. Vi skal ofte være kjekke, morsomme, ta initiativ, si de rette tingene, unngå alle red flags osv. For menn så krever vi ikke alle de tingene, det holder ofte bare du har pupper og rumpe. Rart? Ekkelt? Ja, men slik er vi bygget opp biologisk. Det ER en forskjell på menn og kvinner selvom mange later som vi er likestilt på alle områder. Ergo, for en mann å erobre en kvinne kreves det i gjennomsnitt betraktelig mye mer jobb. Lik det eller ei, sånn er det bare. Anonymkode: a4221...2a8 Kropp er kropp Alt forfaller til slutt Hva er det da som gjenstår? Latter er verdens beste medisin En mann som kan le av det meste Det er jo det beste 👏👏👏👏. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #44 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (Akkurat nå): Kropp er kropp Alt forfaller til slutt Hva er det da som gjenstår? Latter er verdens beste medisin En mann som kan le av det meste Det er jo det beste 👏👏👏👏. Ikke sant? Jeg er forresten en slik 5/10-kvinne, og har da aldri fått noen forespørsler fra menn. Måtte alltid sjekke mennene selv, og levde lenge i ufrivillig sølibat. Så det er bare tull, det han skriver. Cluet er at menn tror 5/10 er veldig pene damer, mens 10/10 er supermodeller. I realiteten er 5/10 normale damer, kanskje med noen ekstra kilo, ikke helt symmetriske ansiktstrekk, og så videre. Men de er helt usynlige for menn flest. Det er heller ikke noe "suksess" å få liggeforespørsel fra en stinkende, full 70-åring når man er 25. De fleste menn på 25 ville ha takket nei på tilsvarende forespørsel fra en slik dame. Anonymkode: a4e79...d8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #45 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke sant? Jeg er forresten en slik 5/10-kvinne, og har da aldri fått noen forespørsler fra menn. Måtte alltid sjekke mennene selv, og levde lenge i ufrivillig sølibat. Så det er bare tull, det han skriver. Cluet er at menn tror 5/10 er veldig pene damer, mens 10/10 er supermodeller. I realiteten er 5/10 normale damer, kanskje med noen ekstra kilo, ikke helt symmetriske ansiktstrekk, og så videre. Men de er helt usynlige for menn flest. Det er heller ikke noe "suksess" å få liggeforespørsel fra en stinkende, full 70-åring når man er 25. De fleste menn på 25 ville ha takket nei på tilsvarende forespørsel fra en slik dame. Anonymkode: a4e79...d8c Ikke det jeg skrev. Hvis du hadde spurt 10 tilfedige menn på gata om de ville bli med deg hjem for sex hadde andelen vært høyere enn om 10 menn hadde spurt deg om du vil bli med de hjem for tilfelding sex. Anonymkode: a4221...2a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #46 Del Skrevet 4 timer siden Fordi menn er dumme i hodet. Det er bare menn som syntes det er status å ligge rundt, kvinner har andre interesser. Anonymkode: 61ab7...37c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #47 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke det jeg skrev. Hvis du hadde spurt 10 tilfedige menn på gata om de ville bli med deg hjem for sex hadde andelen vært høyere enn om 10 menn hadde spurt deg om du vil bli med de hjem for tilfelding sex. Anonymkode: a4221...2a8 Tror du ikke jeg har blitt avvist mange ganger i mitt liv? Anonymkode: a4e79...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #48 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke sant? Jeg er forresten en slik 5/10-kvinne, og har da aldri fått noen forespørsler fra menn. Måtte alltid sjekke mennene selv, og levde lenge i ufrivillig sølibat. Så det er bare tull, det han skriver. Cluet er at menn tror 5/10 er veldig pene damer, mens 10/10 er supermodeller. I realiteten er 5/10 normale damer, kanskje med noen ekstra kilo, ikke helt symmetriske ansiktstrekk, og så videre. Men de er helt usynlige for menn flest. Det er heller ikke noe "suksess" å få liggeforespørsel fra en stinkende, full 70-åring når man er 25. De fleste menn på 25 ville ha takket nei på tilsvarende forespørsel fra en slik dame. Anonymkode: a4e79...d8c Aner ikke hvor jeg er på skalaen. Har aldri ofret det en tanke. Jeg bryr meg så fint lite om sånt kjenner jeg... Det er hva som bor inni hjertet hans som gjør meg mo i knæra 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #49 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Til og med av andre kvinner. Ta dere sammen, det er INGEN forskjell! Hvis vi er sluts, da er menn fuck-boys!! ☝🏻 Anonymkode: 7d13a...8c1 Det er forskjell fordi det er lett for kvinner å finne seg en, mens menn må jobbe for å få seg ei. Sånn er det, og sånn kommer det alltid til å være. Deal with it! Anonymkode: 947e7...7b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #50 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du ikke jeg har blitt avvist mange ganger i mitt liv? Anonymkode: a4e79...d8c DU er ikke fasiten, Vi alle har blitt avvist. Jeg snakker på generelt grunnlag. Det finnes videor som dette på youtube der kvinner og menn spør tilfeldig mennesker på gata om de vil ha sex, søk opp en slik video så ser du hva jeg mener. Anonymkode: a4221...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #51 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er selvfølgelig ikke sykt. Landet er kjørt i grøfta økonomisk grunnet krigshissing og bruk av masse penger på det militære over hele verden. Folk er drittlei å bo i trailer parks for å finansiere hæren. Anonymkode: a4e79...d8c Å du tror Trump ikke kommer til å bruke penger på militær? De stemte imot sin egen biologi, det er forferdelig. De tenker dette handler om når de vil ha barn eller ikke. De skjønner ikke at det gjelder når du er 50 og og blir overraskende gravis eller når du allerede har 7 barn fra før, har 2 og ikke tid eller penger til det 3. 1 fødsel som var så traumatisk at du aldri vil gjennom det noen sinne igjen. De er faktisk uinteligente. Barn krever ekstremt mye, de kan ikke bare få og få. Og prevensjon er ikke sikkert. Og gjett hva, de er ikke akkurat gavmilde med sterilisering heller. Resultatet må bli å ikke ha sex. Da blir det sikkert økning i overgrep og også at sårbare kvinner må ta den sexen, å gjett hva de kan ikke ta abort de heller. Da blir de sikkert banket å må leve som alene mor. Som om ikke økonomien er rævkjørt. Trump er en dårlig ide. Anonymkode: 22b96...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #52 Del Skrevet 4 timer siden Irak skrev (2 minutter siden): Aner ikke hvor jeg er på skalaen. Har aldri ofret det en tanke. Jeg bryr meg så fint lite om sånt kjenner jeg... Det er hva som bor inni hjertet hans som gjør meg mo i knæra 😂. NETTOPP! Det er jo dette jeg snakker om. Derfor ville du sagt nei til en som hadde spurt deg rett ut om sex da du ønsker å bli bedre kjent osv osv. En mann hadde mest sannsynlig sagt ja hvis du hadde spurt og var en attraktiv dame og derfor kreves det mer av en mann. Anonymkode: a4221...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #53 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Link til forskning, takk. Anonymkode: a4e79...d8c Må du virkelig ha link til å sjekke noe så åpenbart? Har du ikke gått på skolen? Anonymkode: 947e7...7b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #54 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): NETTOPP! Det er jo dette jeg snakker om. Derfor ville du sagt nei til en som hadde spurt deg rett ut om sex da du ønsker å bli bedre kjent osv osv. En mann hadde mest sannsynlig sagt ja hvis du hadde spurt og var en attraktiv dame og derfor kreves det mer av en mann. Anonymkode: a4221...2a8 Så rart at jeg som dame har blitt avvist mer enn 9 av 10 ganger i løpet av livet. Anonymkode: a4e79...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #55 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må du virkelig ha link til å sjekke noe så åpenbart? Har du ikke gått på skolen? Anonymkode: 947e7...7b9 Kan ikke huske at de lærte meg på skolen om at det er status med menn som ligger rundt. Anonymkode: a4e79...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #56 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så rart at jeg som dame har blitt avvist mer enn 9 av 10 ganger i løpet av livet. Anonymkode: a4e79...d8c Da kan du tenke deg hvordan de aller flest menn har det som ikke er topp 1-2% av de kjekkeste, morsomste og flotteste. Anonymkode: a4221...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #57 Del Skrevet 4 timer siden Nå er det nå kvinner som ser ned på hverandre, og også kvinner som fortsetter å ligge med de samme mannfolka som alle andre ligger med. Anonymkode: a59a7...4be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 4 timer siden #58 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke vanskeligere hvis man setter planken lavt nok. Jeg er en uattraktiv kvinne, og gikk tre år i sølibat fordi ingen menn ville se i min retning. På den tiden var jeg aktiv på datingapper, åpen for å treffe noen ute osv. Null respons. Anonymkode: a4e79...d8c Hvordan er det med deg, har du noen krav, jeg regner med at alle har noen krav og de trenger ikke være lavere pga egen attraksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #59 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 52% av hvite kvinner i USA stemte på Trump. Anonymkode: 9180e...036 Det er jo det som skjer i et patriarkat, kvinner blir også overbevist om at menn er mer verdt. Så det er ikke noe godt motargument dersom det skulle være det. Anonymkode: fbcbc...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #60 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): NETTOPP! Det er jo dette jeg snakker om. Derfor ville du sagt nei til en som hadde spurt deg rett ut om sex da du ønsker å bli bedre kjent osv osv. En mann hadde mest sannsynlig sagt ja hvis du hadde spurt og var en attraktiv dame og derfor kreves det mer av en mann. Anonymkode: a4221...2a8 Han kan bare spørre om det han vil... For all del... Om jeg vil svare på alt, det er en anna sak 😂. Jeg ser på meg selv som seksuell frigjort til en viss grad. Kan godt vise hva jeg har å by på om han appellerer til meg. Det er mange måter å bli kjent på 😂. Om han tenker jeg er horete eller slutty får så være. Jeg er så trygg på meg selv at jeg bryr meg ikke kjenner jeg. Jeg elsker sex, og jeg skammer meg ikke over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå