AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er selvfølgelig ikke biologisk. Hanndyrene ellers i dyreverdenen bryr seg ikke, og har ingen forutsetning til å vite hvor mange andre hanndyr hunndyret hadde sex med før. Anonymkode: a4e79...d8c Det er forskjell på dyr. Slutt å snakke om ting du overhode ikke kan noe om, jeg er så drittlei det fenomenet på kg. Anonymkode: 8a616...83a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ehh...jeg tror oppriktig at 90-100% av menn tenker sånn dessverre. Jeg hørte litt for mye locker-room-talk når jeg jobber som renholder på treningssenteret under studietiden. Anonymkode: 1d364...435 Men alle menn i verden vil ikke delta på slike samtaler, eller være ærlig(sosialt spill også humor). Treningssenter menn har jeg bestandig trodd var mer i den gata. Det er visse personligheter som driver mye med idrett som bestandig har vært sånn. Anonymkode: 22b96...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Alle med sunn fornuft forstår hvorfor. Vi er ulike biologisk. Anonymkode: 918ab...6a8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden Bare tull og jug. Fuckboys som ligger rundt blir beundret av fuckboys og incels og sett ned på av seriøse menn. Kvinner som ligger rundt som sluts blir beundret av andre kvinner som lever på samme måte og/eller som tror det å være slut er det samme som å være frigjort feminist. Men de blir sett ned på av seriøse kvinner. Anonymkode: 936ee...81d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden Biologi. For mannen gjelder det å få spredt genene mest mulig. Kvinnen må velge far til sine barn med omhu. Hun kan jo bare få et fåtall barn gjennom livet. Anonymkode: 08bb4...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #26 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Biologi. For mannen gjelder det å få spredt genene mest mulig. Kvinnen må velge far til sine barn med omhu. Hun kan jo bare få et fåtall barn gjennom livet. Anonymkode: 08bb4...f79 Å gjett hva omhuet innebærer. Om han er lojal. Anonymkode: 22b96...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7 timer siden #27 Del Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er selvfølgelig ikke biologisk. Hanndyrene ellers i dyreverdenen bryr seg ikke, og har ingen forutsetning til å vite hvor mange andre hanndyr hunndyret hadde sex med før. Anonymkode: a4e79...d8c Løvene dreper avkommene, slik at løvinnen kommer i brunst, og kan sikre at hans gener lever videre. Så dyreverden er brutal på det viset der.... Endret 7 timer siden av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 7 timer siden #28 Del Skrevet 7 timer siden Folk bryr seg litt for mye om sexlivet til andre. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #29 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Patriarkatet, menn er mer verdt enn kvinner i dette samfunnet. At Trump, en overgriper, er populær blant menn i Norge sier det meste. Anonymkode: fbcbc...266 52% av hvite kvinner i USA stemte på Trump. Anonymkode: 9180e...036 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden Synes overhodet ikke det er noe som helst positivt med menn som har hatt mange partnere. Bare ekkelt.. Anonymkode: 59f11...6a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 52% av hvite kvinner i USA stemte på Trump. Anonymkode: 9180e...036 Helt sykt faktisk. Anonymkode: 1d364...435 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden En mann med mange sexpartnere er rødt flagg hos meg. Jeg hadde ikke tatt på de med ildtang engang og velger heller ordentlige og stabile menn som behandler kvinner som en dronning. Anonymkode: 29ad4...288 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er forskjell på dyr. Slutt å snakke om ting du overhode ikke kan noe om, jeg er så drittlei det fenomenet på kg. Anonymkode: 8a616...83a Du kommer aldri med noen linker. Det er forskjell på dyr, ja. Men ingen andre hanndyr enn menn bryr seg. INGEN. Så hvorfor skal menn være så forskjellige fra andre hanndyr? Jo, fordi det er kultur, og ikke biologi. Anonymkode: a4e79...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #34 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt sykt faktisk. Anonymkode: 1d364...435 Det er selvfølgelig ikke sykt. Landet er kjørt i grøfta økonomisk grunnet krigshissing og bruk av masse penger på det militære over hele verden. Folk er drittlei å bo i trailer parks for å finansiere hæren. Anonymkode: a4e79...d8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #35 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Alle med sunn fornuft forstår hvorfor. Vi er ulike biologisk. Anonymkode: 918ab...6a8 Og ingen har noen gang kommet med vitenskapelig materiale for dette. Det er bare en tom påstand. Alle med sunn fornuft forstår at menn som shamer kvinner for at de også har sex, men samtidig ønsker å ha tilgjengelige kvinner for tilfeldig sex, er dårlige menn. Det har null med biologi å gjøre. Anonymkode: a4e79...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #36 Del Skrevet 6 timer siden Irak skrev (11 minutter siden): Løvene dreper avkommene, slik at løvinnen kommer i brunst, og kan sikre at hans gener lever videre. Så dyreverden er brutal på det viset der.... Ja, men løven parer seg jo med hunnen og får avkom med henne, selv om hun har hatt andre sexpartnere før ham. Han anser ikke henne som "ikke koneemne". Anonymkode: a4e79...d8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #37 Del Skrevet 6 timer siden Dette er i grunn veldig enkelt, la meg forsøke å demonstrere. Hvis du tar en kvinne som er 5/10 på en attraktivitets-skala og spør 100 single menn om de vil ha sex med henne så tipper jeg % andelen er rimelig høy. Hvis du derimot tar en mann som er 5/10 på attraktivitets-skalen og spør 100 kvinner om de vil ligge med han, tror jeg %andelen går i en helt annen rettningen. Poenget er at det for menn er mye vanskeligere i gjennomsnitt å få seg et ligg. Vi skal ofte være kjekke, morsomme, ta initiativ, si de rette tingene, unngå alle red flags osv. For menn så krever vi ikke alle de tingene, det holder ofte bare du har pupper og rumpe. Rart? Ekkelt? Ja, men slik er vi bygget opp biologisk. Det ER en forskjell på menn og kvinner selvom mange later som vi er likestilt på alle områder. Ergo, for en mann å erobre en kvinne kreves det i gjennomsnitt betraktelig mye mer jobb. Lik det eller ei, sånn er det bare. Anonymkode: a4221...2a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #38 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og ingen har noen gang kommet med vitenskapelig materiale for dette. Det er bare en tom påstand. Alle med sunn fornuft forstår at menn som shamer kvinner for at de også har sex, men samtidig ønsker å ha tilgjengelige kvinner for tilfeldig sex, er dårlige menn. Det har null med biologi å gjøre. Anonymkode: a4e79...d8c Det har alt med biologi å gjøre. Anonymkode: c6e0e...87d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6 timer siden #39 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men løven parer seg jo med hunnen og får avkom med henne, selv om hun har hatt andre sexpartnere før ham. Han anser ikke henne som "ikke koneemne". Anonymkode: a4e79...d8c Ja heldigvis 😂. Hadde ikke blitt noen særlig avkom hvis ikke 😂. Hadde blitt utryddet dem da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #40 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er selvfølgelig ikke sykt. Landet er kjørt i grøfta økonomisk grunnet krigshissing og bruk av masse penger på det militære over hele verden. Folk er drittlei å bo i trailer parks for å finansiere hæren. Anonymkode: a4e79...d8c Folk er jo litt tette da, altså Trump-velgerne med dårlig råd. De skjønner ikke at det er de superrikes grådighet som gjør dem fattige (f.eks matprisene i USA), ikke skatten de betaler. Jeg spår at post-Trump vil lede til en renessanse for sosialismen. Noen (de fattige og lavt utdanna) blir lurt trill rundt het. Anonymkode: 3d015...bac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå