AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Til og med av andre kvinner. Ta dere sammen, det er INGEN forskjell! Hvis vi er sluts, da er menn fuck-boys!! ☝🏻 Anonymkode: 7d13a...8c1 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Til og med av andre kvinner. Ta dere sammen, det er INGEN forskjell! Hvis vi er sluts, da er menn fuck-boys!! ☝🏻 Anonymkode: 7d13a...8c1 Jeg er mann og er 100% enig med deg. Slik skal det ikke være. jeg tror de aller fleste elsker kos og nærhet. vi vil ha mer likestilling. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Til og med av andre kvinner. Ta dere sammen, det er INGEN forskjell! Hvis vi er sluts, da er menn fuck-boys!! ☝🏻 Anonymkode: 7d13a...8c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Patriarkatet, menn er mer verdt enn kvinner i dette samfunnet. At Trump, en overgriper, er populær blant menn i Norge sier det meste. Anonymkode: fbcbc...266 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Til og med av andre kvinner. Ta dere sammen, det er INGEN forskjell! Hvis vi er sluts, da er menn fuck-boys!! ☝🏻 Anonymkode: 7d13a...8c1 Det er ingen forskjell. Dette er noe usikre menn som ikke får damer, prøver å fortelle damer for å få damene til å velge dem. Anonymkode: a4e79...d8c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg mistenker sterkt at det nesten må være en biologisk grunn som vi enda ikke har klart å kartlegge skikkelig. Jeg kan ikke rasjonalisere det, men det er bare turn-off. Altså jeg kjente på at det vart turn-off allerede fra barneskolealder av, når jeg så på film at en kvinne kunne være i lag med 3-4 ulike menn før filmen var ferdig. Jeg pleide på den tiden å si at "sjarmen hennes forsvant" hvis hun gjorde sånt. Nei, jeg kommer fra et møblert hjem med to foreldre som elsker meg høyt, daddy- eller mommy-issues. Anonymkode: 8a616...83a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mistenker sterkt at det nesten må være en biologisk grunn som vi enda ikke har klart å kartlegge skikkelig. Jeg kan ikke rasjonalisere det, men det er bare turn-off. Altså jeg kjente på at det vart turn-off allerede fra barneskolealder av, når jeg så på film at en kvinne kunne være i lag med 3-4 ulike menn før filmen var ferdig. Jeg pleide på den tiden å si at "sjarmen hennes forsvant" hvis hun gjorde sånt. Nei, jeg kommer fra et møblert hjem med to foreldre som elsker meg høyt, daddy- eller mommy-issues. Anonymkode: 8a616...83a Ingen* "daddy- eller mommy-issues" skal det stå. Anonymkode: 8a616...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Det der var vel før i tiden? Kjenner ingen som har sånne holdninger i dag, vi er tross alt i 2024. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mistenker sterkt at det nesten må være en biologisk grunn som vi enda ikke har klart å kartlegge skikkelig. Jeg kan ikke rasjonalisere det, men det er bare turn-off. Altså jeg kjente på at det vart turn-off allerede fra barneskolealder av, når jeg så på film at en kvinne kunne være i lag med 3-4 ulike menn før filmen var ferdig. Jeg pleide på den tiden å si at "sjarmen hennes forsvant" hvis hun gjorde sånt. Nei, jeg kommer fra et møblert hjem med to foreldre som elsker meg høyt, daddy- eller mommy-issues. Anonymkode: 8a616...83a Jeg tror slett ikke det er biologisk, men tillært i en litt patriarkalsk kultur. Jeg reagerer som dame på samme måten som deg på menn som er lette på tråden/ukritiske, og for meg handler det om at det å ha seg med det man får tak i krasjer helt med mitt ganske kritiske syn på hvem jeg involverer meg med. Anonymkode: 3d015...bac 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Man har horer og mannehorer, lite respektabelt begge deler. Anonymkode: 643ad...a21 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Til og med av andre kvinner. Ta dere sammen, det er INGEN forskjell! Hvis vi er sluts, da er menn fuck-boys!! ☝🏻 Anonymkode: 7d13a...8c1 Men det å bli kalt "fuck-boy" er en hedersbetegnelse blant gutta, de ser ikke på det som et uattraktivt og nedlatende stempel.... I hvert fall ikke når jeg studerte. Har vanskelig for å tro at det endrer seg når de blir 40. Det er sikkert enda mer positivt i herrekretsene når man er 40. "Woahahaow, han Peder klarer fremdeles å få seg mange bitches, bank i bordet". Det er en helt annerledes dynamikk i herrekretsen. Som en annen skriver over her, det at menn åpenlyst støtter Donald Trump er jo et bevis for hva de tenker og hvordan de faktisk innerst inne ønsker at samfunnet skal være. Anonymkode: 1d364...435 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Til og med av andre kvinner. Ta dere sammen, det er INGEN forskjell! Hvis vi er sluts, da er menn fuck-boys!! ☝🏻 Anonymkode: 7d13a...8c1 Menn blir sett ned på hvis de har for lite sex. Anonymkode: 9319c...5cf 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Synet på menn som gjør er ikke så mye bedre, foruten kanskje fra menn som vil samme. Å hos kvinner som ligger, samme. Syns ikke folk sol verken vil ligge eller folk som ikke vil ligge skal bry seg da. Vi må bare respektere at vi er ulike, å det er det. Livet går videre Anonymkode: 22b96...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn blir sett ned på hvis de har for lite sex. Anonymkode: 9319c...5cf Ikke av meg, som har lite sex. Vi er jo like. Anonymkode: 22b96...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det å bli kalt "fuck-boy" er en hedersbetegnelse blant gutta, de ser ikke på det som et uattraktivt og nedlatende stempel.... I hvert fall ikke når jeg studerte. Har vanskelig for å tro at det endrer seg når de blir 40. Det er sikkert enda mer positivt i herrekretsene når man er 40. "Woahahaow, han Peder klarer fremdeles å få seg mange bitches, bank i bordet". Det er en helt annerledes dynamikk i herrekretsen. Som en annen skriver over her, det at menn åpenlyst støtter Donald Trump er jo et bevis for hva de tenker og hvordan de faktisk innerst inne ønsker at samfunnet skal være. Anonymkode: 1d364...435 Det er jo søplemenn som tenker sånn da. Det er en del av dem, men sånne vanlige menn vi vil ha i livene våre har jo ikke dobbeltmoralske og snuskete holdninger. Anonymkode: 3d015...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo søplemenn som tenker sånn da. Det er en del av dem, men sånne vanlige menn vi vil ha i livene våre har jo ikke dobbeltmoralske og snuskete holdninger. Anonymkode: 3d015...bac Ehh...jeg tror oppriktig at 90-100% av menn tenker sånn dessverre. Jeg hørte litt for mye locker-room-talk når jeg jobber som renholder på treningssenteret under studietiden. Anonymkode: 1d364...435 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Det handler vel også litt om at det er vanskeligere for menn enn for kvinner å ligge med mange. Mitt inntrykk er også at det ofte er kvinner som prater negativt om kvinner som ligger med mange, ikke menn. Endret 3 timer siden av Example 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Mange støtter ikke nødvendigvis Trump, og tenker at dette er en hedersmann som gjør og har gjort alt riktig. Men de støtter mye politikken til republikanerne. Det er tydeligvis mange nåde i USA og Norge som ønsker et mer konservativt land. Anonymkode: 643ad...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror slett ikke det er biologisk, men tillært i en litt patriarkalsk kultur. Jeg reagerer som dame på samme måten som deg på menn som er lette på tråden/ukritiske, og for meg handler det om at det å ha seg med det man får tak i krasjer helt med mitt ganske kritiske syn på hvem jeg involverer meg med. Anonymkode: 3d015...bac Det er selvfølgelig ikke biologisk. Hanndyrene ellers i dyreverdenen bryr seg ikke, og har ingen forutsetning til å vite hvor mange andre hanndyr hunndyret hadde sex med før. Anonymkode: a4e79...d8c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Example skrev (5 minutter siden): Det handler vel også litt om at det er vanskeligere for menn enn for kvinner å ligge med mange. Mitt inntrykk er også at det ofte er kvinner som prater negativt om kvinner som ligger med mange, ikke menn. Det er ikke vanskeligere hvis man setter planken lavt nok. Jeg er en uattraktiv kvinne, og gikk tre år i sølibat fordi ingen menn ville se i min retning. På den tiden var jeg aktiv på datingapper, åpen for å treffe noen ute osv. Null respons. Anonymkode: a4e79...d8c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ehh...jeg tror oppriktig at 90-100% av menn tenker sånn dessverre. Jeg hørte litt for mye locker-room-talk når jeg jobber som renholder på treningssenteret under studietiden. Anonymkode: 1d364...435 Jeg tror de bare tøffer seg litt, skryter og juger litt for andre menn, jeg. Men det finnes en del usunne gutta-kulturer som fremmer den uønskede adferden, det er jeg enig i. En bra mann er dog et godt og anstendig menneske, og alle mennene i livet mitt (far, brødre, samboer og venner) er skikkelige mennesker, ellers hadde de ikke fått lov til å være der. Anonymkode: 3d015...bac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå