AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Når jeg leser slike erklæringer på kjærlighet til barna sin på FB får jeg litt sånn følelse av at man er litt sånn.. kort? Kan det stemme? Hva er vitsen med slike «mamma elsker deg til månen og rundt og tilbake igjen og rett i hjertet ditt»..? Er det ikke greit å si kjempeglad i deg lengre, og så er det bra nok? Anonymkode: a9296...0f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Å hvem bryr seg hva folk sier? Du gjør som du vil og la andre gjør som dem vil. Anonymkode: 7801e...1f8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Spiller det noen rolle? Jeg ville verken sagt eller skrevet noe slikt, men det påvirker verken meg eller livet mitt at andre velger å gjøre det. Den sosiale kontrollen i Norge står altså virkelig sterkt noen ganger...... Anonymkode: 974f6...291 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den sosiale kontrollen i Norge står altså virkelig sterkt noen ganger...... Anonymkode: 974f6...291 Helt enig! Jeg kan ikke med beste vilje forstå at andres valg av kjærlighetserklæringer skal være et problem eller til irritasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Alle har da sine spesielle uttrykk, som betyr veldig mye i relasjonen. Husker fortsatt setningen mamma brukte hver kveld for å si god natt. Den hadde du syntes var enda mer koko, men for meg er det noe nært og personlig. Er personlig glad jeg har de minnene, i stedet for et generisk "kjempeglad i deg". Anonymkode: 66715...f5a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor bry seg? Anonymkode: 6b321...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden De har vel lest den barneboken sammen, da, "Gjett hvor glad jeg er i deg." Anonymkode: 95062...e4d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har vel lest den barneboken sammen, da, "Gjett hvor glad jeg er i deg." Anonymkode: 95062...e4d Dette uttrykket har fantes lengre enn gjett hvor glad jeg er i det Anonymkode: 02b76...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Sier jeg og mannen til hverandre hver natt før leggetid! Er vel bare kos det vel?! Hvorfor bry seg med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg leser slike erklæringer på kjærlighet til barna sin på FB får jeg litt sånn følelse av at man er litt sånn.. kort? Kan det stemme? Hva er vitsen med slike «mamma elsker deg til månen og rundt og tilbake igjen og rett i hjertet ditt»..? Er det ikke greit å si kjempeglad i deg lengre, og så er det bra nok? Anonymkode: a9296...0f3 Uff, jeg som akkurat sendte mannen min denne meldingen... shit altså. Jeg er faktiskt litt sånn... kort. Jaja, det får jeg leve med. Anonymkode: 7b987...02e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Jeg syns de som kommenterer sånt dårligere litt korte. Vær raus. Anonymkode: b8b97...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg leser slike erklæringer på kjærlighet til barna sin på FB får jeg litt sånn følelse av at man er litt sånn.. kort? Kan det stemme? Hva er vitsen med slike «mamma elsker deg til månen og rundt og tilbake igjen og rett i hjertet ditt»..? Er det ikke greit å si kjempeglad i deg lengre, og så er det bra nok? Anonymkode: a9296...0f3 Da er jeg glad du ikke er der å dømmer meg for hva jeg sier til guttungen min når jeg legger han hver kveld, det er tunge erklæringer om evig omsorg og kjærlighet, jeg må være litt kort tror jeg........ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Enig. Om noen sier dette i fullt alvor, oppfatter jeg de også som litt enkle. Anonymkode: cbef4...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Mye kliss på fb. Anonymkode: 3c884...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden NakenPanda skrev (3 minutter siden): Da er jeg glad du ikke er der å dømmer meg for hva jeg sier til guttungen min når jeg legger han hver kveld, det er tunge erklæringer om evig omsorg og kjærlighet, jeg må være litt kort tror jeg........ Bedre å finne på noe eget, som du gjør. Virker mer troverdig. Anonymkode: cbef4...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bedre å finne på noe eget, som du gjør. Virker mer troverdig. Anonymkode: cbef4...97f De har kanskje lest boka mens barnet var liten, og det betydde mye, kommentere på hva folk sier til barna sine er retardert, men det var vel kanskje at det var på FB som var problemet. https://www.lykkelisa.no/products/elsker-deg-til-manen-og-tilbake Endret 3 timer siden av NakenPanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Skriver ikke noe til barna på facebook men folk må få gjøre som de vil. Antar at det er flust med de som mener at vi som skriver på forum er litt kort også, og det er vi kanskje. Anonymkode: c8654...761 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Akkurat det står det på min nieses gravstein ❤️ synes det er fint jeg. Anonymkode: 660a4...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Det er jo en koselig ting å si til barn. Jeg skriver det alltid på alle bursdagskort til guttungen, og han synes det er søtt Anonymkode: ec2dc...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Overraskende mange mennesker er jo nettopp litt «korte». Husk at for en med IQ på 120, vil en med IQ på 90 fremstå på samme måte som en med 60 fremstår for en med 90, det vil si klinisk retardert. Anonymkode: c0ed6...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå