Helene Skrevet 8. november #41 Del Skrevet 8. november Jeg er ikke på noen datingapper, er 55 år. Men, i begynnelsen av 30 årene var jeg det. Bodde på landet, vanskelig å treffe noen. Det var egentlig mest for selskapet skyld. Følte meg ikke desperat. Dengang var det ikke snakk om nettdating. Alt skulle være hemmelig og skjult. Jeg tok en kaffe med noen. Etterhvert eksploderte industrien. Singeltreff over hele landet, mange snakket om sex, skuffelser og korte forhold. Fant fort ut at dette ikke var noe for meg. Jeg var aldri på sånne treff Min siste sambo fant jeg på den lokale puben. Vi var sammen i mange år. Nå fungerte ikke dette av flere grunner, se, jeg er diplomat. Det er ikke at jeg mangler troen på nettdating. Du kan møte en person etter mange Mail og finne ut, dere har ikke kjemi. Eller det motsatte, møtes etter kort tid og ha fantastisk kjemi. Nå snakker jeg ikke om seksuell kjemi, eller litt da 😉🤣. Det bør også være tilstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #42 Del Skrevet 8. november Jeg er ikke på nettdatingsapper, men vil ikke date noen som er så dømmende som deg uansett 😊 Anonymkode: 560ad...287 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #43 Del Skrevet 8. november Er ikke på apper. Hvor jeg er? Ute i den virkelige verden. På jobb, treningssenter, ute i skogen, hjemme i sofaen... Men hvorfor sonderer du terrenget etter hvor single damer er, når du selv ikke er tilgjengelig? Og samtidig dømmer andre for å være desperate? Anonymkode: 159b1...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #44 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er risky, men det er jo en mulighet å forhøre seg om noen kjenner noen for deg? Anonymkode: 0c4e8...280 Har prøvd, alle kjenner menn som er opptatt 😅 Eller i feil aldersgruppe, var én en gang som var interessert i meg, men han var 60 og jeg er 40. Jeg kan strekke meg til 50 😊 Anonymkode: df63f...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #45 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har prøvd, alle kjenner menn som er opptatt 😅 Eller i feil aldersgruppe, var én en gang som var interessert i meg, men han var 60 og jeg er 40. Jeg kan strekke meg til 50 😊 Anonymkode: df63f...e49 Huff 😔 Men bra du har prøvd. Så mange menn som finnes i verden, så må det teknisk sett gå. Anonymkode: 0c4e8...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #46 Del Skrevet 8. november Det er vel så enkelt, eller vanskelig, som at du må finne en partner der de er. Jobb, fritidssysler, felles kjente, App også videre. Hvis du ikke er sosial, ikke er på App og jobber i en bedrift uten muligheter, ja da blir det jo umulig å finne noen. Med mindre du banker på ytterdøra til noen, men jeg vil fraråde denne metoden på generelt grunnlag. Jeg har nylig blitt singel, og tenker litt på gru dette med å finne en partner, selv om jeg jobber et sted hvor det er mulig. Jeg innser at jeg må ta noen ukomfortable valg, ved rett og slett for å eksponere meg mot mange mennesker og vise interesse hvis det passer. Jeg har hørt fra venner om deres streben etter å finne makker, det gikk til slutt, men han brukte flere år og traff ei i det virkelige liv (ikke app). M40 Anonymkode: 37593...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #47 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er ikke på apps, men det er jo fordi jeg vil være singel 🤷♀️ Anonymkode: 21fb9...55d Samme her. Ellers er jeg på apps hvis jeg plutselig skulle få ånden over meg. Aner ikke hvordan man ellers skal komme i kontakt med menn, annet enn i jobbsammenheng, og akkurat det er jeg ikke så veldig interessert i. Anonymkode: d857b...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #48 Del Skrevet 8. november Jeg er ikke på apper. Det er ikke noe for meg. Anonymkode: 0cdb1...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #49 Del Skrevet 9. november Jeg er ikke på app fordi jeg ønsker ikke å bli valgt kun pga utseende (eller å bli valgt av menn som tror de får sex av meg…). I tillegg gidder jeg ikke chatte med mennesker jeg ikke har møtt. Anonymkode: 69c5a...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #50 Del Skrevet 9. november Jeg har vært på et par dating apper. Men det er lenge siden nå. Hadde etterhvert vært hyggelig å treffe noen men foretrekker å treffes i virkelige liv. Ingen stress med det. Hvor finner en meg: på jobb, toget / t-banen, hjemme, gjerne tur i skogen. 😁😅 Anonymkode: 76205...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #51 Del Skrevet 9. november Jeg har vært på et par dating apper. Men det er lenge siden nå. Hadde etterhvert vært hyggelig å treffe noen men foretrekker å treffes i virkelige liv. Ingen stress med det. Hvor finner en meg: på jobb, toget / t-banen, hjemme, gjerne tur i skogen. 😁😅 Anonymkode: 76205...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #52 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 7.19): Hvis jeg en gang blir tilgjengelig for å treffe en kvinne, så er det en kvinne med integritet og vett jeg ønsker. Ikke en kvinne som er desperat. En kvinne som ligner på meg på dette feltet. Har selv aldri vært på nettdating, og vil aldri komme til å gjøre det. Hvor er dere kvinner som i mine øyne er smarte og med integritet? Anonymkode: 50de2...bcf Jeg, som aldri ville beveget meg inn på en datingapp, har faktisk så mye intelligens og integritet at jeg styrer unna menn med en så nedlatende og fordømmende innstilling at de avfeier alle som bruker datingapper som desperate og mindre smarte Anonymkode: 0b012...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå