Gå til innhold

Finnes det kvinner der ute som ikke er på Tinder og andre datingapper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke på nettdating, men jeg ville ikke datet en som har et så dømmende syn som deg

Anonymkode: e4022...a46

Synes ikke dette er noe annerledes enn andre datingpreferanser. Noen nekter å date menn under 180, noen nekter å date kvinner med noen kilo for mye, jeg har til og med hørt fra yngre kolleger(jobber i underholdningsbransjen) at folk de kjenner har blitt dumpet fordi de har en for liten følgerskare på SoMe. Vi har alle egne ønsker og forventninger.
TS ønsker ikke en kvinne som er på nettapper, da det gir TS assosiasjoner til en datingstil som ikke er ønskelig, og ønsker å vite hvor man finner kvinner som deler samme syn.

Anonymkode: 7f936...93b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er singel og kunne godt tenke meg å endre den statusen. Men for meg er ikke apper rett løsning. Skal jeg finne en ny partner, ønsker jeg at det er en jeg treffer på "gammeldags" vis, enten gjennom felles kjente eller tilfeldig I hverdagen, der det kan bygges et vennskap først, og så følelser etterpå. 

Apper og å treffe den ene etter den andre i jakta blir litt kjøttmarked for meg. Men samtidig er det ekstremt vanskelig å finne single for tida, så skjønner at folk tyr til tinder osv også. 

Anonymkode: a694e...beb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er 7 nære venninner i begynnelsen av 20-årene og ingen av oss bruker dating-apps (nå er 3/7 i forhold da).

Anonymkode: c667e...492

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hverken meg selv eller noen av mine venninner er på Tinder eller andre sånne apper.

Traff kjæresten min her i det virkelige liv. Det samme gjorde de venninne mine som er i forhold. Før jeg traff kjæresten min, så datet jeg litt her og der også.

Fatter ikke hvor folk får det i fra at det liksom er vanskelig å treffe noen uten sånne apper💁🏼‍♀️. Samtidig hadde jeg aldri fattet interesse for noen kun av å se bilder og «chatte». Det finnes ingen bilder eller chatting som ville fått meg interessert i å møte noen.

Anonymkode: 0e89a...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis jeg en gang blir tilgjengelig for å treffe en kvinne, så er det en kvinne med integritet og vett jeg ønsker. Ikke en kvinne som er desperat. En kvinne som ligner på meg på dette feltet. Har selv aldri vært på nettdating, og vil aldri komme til å gjøre det.

Hvor er dere kvinner som i mine øyne er smarte og med integritet?

Anonymkode: 50de2...bcf

Har aldri vært på datingapp. Er veldig selvstendig og gjør det som passer med best. Jeg ønsker ikke å kaste bort tiden på nettdating og jeg synes hele konseptet er for overfladisk. Var sammen med en mann som tydeligvis var bevandret innen nettdating, brukte masse uttrykk som jeg ikke er kjent med. For meg er det meningsløst å «shoppe mennesker». Drømmer om å møte en mann på et kulturarrangement eller på fjellet/i marka.

Anonymkode: 1fda5...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hverken meg selv eller noen av mine venninner er på Tinder eller andre sånne apper.

Traff kjæresten min her i det virkelige liv. Det samme gjorde de venninne mine som er i forhold. Før jeg traff kjæresten min, så datet jeg litt her og der også.

Fatter ikke hvor folk får det i fra at det liksom er vanskelig å treffe noen uten sånne apper💁🏼‍♀️. Samtidig hadde jeg aldri fattet interesse for noen kun av å se bilder og «chatte». Det finnes ingen bilder eller chatting som ville fått meg interessert i å møte noen.

Men hvordan treffer man folk da? Jeg har hobby, venner, er ute på byen, er sosial osv. Har vært singel i snart fire år og ikke vært i nærheten av å treffe noen mann. 

Anonymkode: df63f...e49

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er faktisk vanskelig å treffe noen, når man ikke har noen arena å treffe noen på. Alle mine hobbyer er kvinnedominerte, og det samme er arbeidsplassen. Jeg går aldri ut. Er som sagt ikke pen nok til at noen noensinne vil ta kontakt i helt hverdagslige situasjoner. Så sjansen for å møte noen for meg er ikke-eksiterende. At du ikke har noe problem med det, betyr ikke at det samme gjelder alle, for vi er forskjellige og lever forskjellige liv. 

Anonymkode: 15a51...589

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er faktisk vanskelig å treffe noen, når man ikke har noen arena å treffe noen på. Alle mine hobbyer er kvinnedominerte, og det samme er arbeidsplassen. Jeg går aldri ut. Er som sagt ikke pen nok til at noen noensinne vil ta kontakt i helt hverdagslige situasjoner. Så sjansen for å møte noen for meg er ikke-eksiterende. At du ikke har noe problem med det, betyr ikke at det samme gjelder alle, for vi er forskjellige og lever forskjellige liv. 

Samme gjelder meg og har ikke tinder. Begynner å tvile på at en mann kan forelske seg i meg, også om jeg forelsker meg i han også. 

Tenker jeg i fremtiden må ta modigere valg rundt det sosiale for å ha en sjangs å møte noen. 

Anonymkode: 0c4e8...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Men hvordan treffer man folk da? Jeg har hobby, venner, er ute på byen, er sosial osv. Har vært singel i snart fire år og ikke vært i nærheten av å treffe noen mann. 

Har du møtt noen du kunne ha flørtet med på denne tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Samme gjelder meg og har ikke tinder. Begynner å tvile på at en mann kan forelske seg i meg, også om jeg forelsker meg i han også. 

Tenker jeg i fremtiden må ta modigere valg rundt det sosiale for å ha en sjangs å møte noen. 

Jeg har faktisk bare innsett og akseptert det faktum at det ikke er mulig for menn å forelske seg i meg, eller langt mindre elske meg. Jeg vet ikke hvorfor eller hva som er problemet, men sånn er det bare. Det hadde garantert ikke blitt bedre om jeg brukte apper heller, kanskje heller verre, siden jeg plutselig ble tilgjengelig for å utnyttes og såres.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har faktisk bare innsett og akseptert det faktum at det ikke er mulig for menn å forelske seg i meg, eller langt mindre elske meg. Jeg vet ikke hvorfor eller hva som er problemet, men sånn er det bare. Det hadde garantert ikke blitt bedre om jeg brukte apper heller, kanskje heller verre, siden jeg plutselig ble tilgjengelig for å utnyttes og såres.

Trist å høre at du har det sånn. Jeg håper du forstår at jeg ikke kan blindt tro deg, og håper du møter noen en dag. 

Skjønner følelsen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes mange som ikke er på datingapper. Men slike dømmende holdninger som du viser i innlegget ditt TS vil mange kvinner avsky. Bare et tips. Det har virkelig ingen ting med integritet og vett å gjøre. Det er ikke desperat å være på datingapper. (og nei, jeg er ikke på datingapper selv)

Anonymkode: e9eb6...8f0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis jeg en gang blir tilgjengelig for å treffe en kvinne, så er det en kvinne med integritet og vett jeg ønsker. Ikke en kvinne som er desperat. En kvinne som ligner på meg på dette feltet. Har selv aldri vært på nettdating, og vil aldri komme til å gjøre det.

Hvor er dere kvinner som i mine øyne er smarte og med integritet?

Er du klar over hvor blærete og lite vett du fremstår med selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Riktig, vel du har et annet syn på kjærlighet enn meg. I mine øyner et mye mer enkelt syn på det. For meg er kjærligheten betydningsfull om jeg noen gang skulle forsøke å gå den veien.

Vel, det som virker pussig er at du vurderer mennesker basert på mediumet de bruker. Det er litt som å velge bil basert på fargen.

Altså, ett av problemene med Tinder, er at tjenesten pr def er en hookup arena. Men jeg er ganske sikkert på at langt over flesteparten av kvinner som er på Tinder, bruker det som en dating app.

Siden den ikke har funksjonaliteteten til å fungere som en dating app, suger den, men fundamentet for å finne din betydningsfulle sjelevenn handler i bunn og grunn om å møte mennesker.

Sånn sett er Tinder, utesteder og jobben alle steder man kan tilfeldigvis treffe på mennesker som kan tilføre noe mer enn en ONS. 

Og siden andre spesifikke arenaer for å møte mennesker som ønsker forhold, innholder mindre volum av personer, er et sted som Tinder faktisk BEDRE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det finnes mange som ikke er på datingapper. Men slike dømmende holdninger som du viser i innlegget ditt TS vil mange kvinner avsky. Bare et tips. Det har virkelig ingen ting med integritet og vett å gjøre. Det er ikke desperat å være på datingapper. (og nei, jeg er ikke på datingapper selv)

Anonymkode: e9eb6...8f0

Mange ja, er helt enig. Samtidig er det kvinner som er akkurat som ts, å vil bånde over å ha mer vett enn andre(Ifølge dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Druid skrev (16 minutter siden):

Vel, det som virker pussig er at du vurderer mennesker basert på mediumet de bruker. Det er litt som å velge bil basert på fargen.

Altså, ett av problemene med Tinder, er at tjenesten pr def er en hookup arena. Men jeg er ganske sikkert på at langt over flesteparten av kvinner som er på Tinder, bruker det som en dating app.

Siden den ikke har funksjonaliteteten til å fungere som en dating app, suger den, men fundamentet for å finne din betydningsfulle sjelevenn handler i bunn og grunn om å møte mennesker.

Sånn sett er Tinder, utesteder og jobben alle steder man kan tilfeldigvis treffe på mennesker som kan tilføre noe mer enn en ONS. 

Og siden andre spesifikke arenaer for å møte mennesker som ønsker forhold, innholder mindre volum av personer, er et sted som Tinder faktisk BEDRE. 

Bare syns hvordan appen er lagd og at du må snufse på alle og bli oberstimulert av muligheter, og også veldig store mengder du vil avslå og bli avslått av. Tror folk blir sliten av hvor mye avslag det er i mengde sammenlignet med hvordan et menneske opplever kontakt uten en app. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du møtt noen du kunne ha flørtet med på denne tiden?

Nei, de fleste jeg har møtt er opptatt. I min alder er de fleste det. Hobbyen min er ekstremt mannsdominert, men der er de opptatt eller mye yngre eller eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, de fleste jeg har møtt er opptatt. I min alder er de fleste det. Hobbyen min er ekstremt mannsdominert, men der er de opptatt eller mye yngre eller eldre. 

Dette er risky, men det er jo en mulighet å forhøre seg om noen kjenner noen for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Integritet? Du vil altså ha en dame som er for uattraktiv til å være på datingapps fordi du selv ikke lykkes der. Også kaller du det integritet? 

Anonymkode: d788e...7a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde aldri vært på en app hvis jeg var singel. Er ikke engang på some. Ingen av dem og det er så deilig. 
Det er jo så A4 å være på alle disse med sine perfekte liv. 
Jeg ville ha funnet en mann på gamle måten. Ikke denne falske og uekte måten på internett

Traff mannen min gjennom jobben. På en lasteterminal sent en fredag kveld hvor han hjalp meg med å laste opp min semi-trailer. 

Anonymkode: 79338...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...