AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hvis jeg en gang blir tilgjengelig for å treffe en kvinne, så er det en kvinne med integritet og vett jeg ønsker. Ikke en kvinne som er desperat. En kvinne som ligner på meg på dette feltet. Har selv aldri vært på nettdating, og vil aldri komme til å gjøre det. Hvor er dere kvinner som i mine øyne er smarte og med integritet? Anonymkode: 50de2...bcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Helt sikkert mange. Men hva har det med smart og integritet å gjøre? Hvorfor er Kvinneguiden for eksempel, bedre? Anonymkode: b0e3a...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt sikkert mange. Men hva har det med smart og integritet å gjøre? Hvorfor er Kvinneguiden for eksempel, bedre? Anonymkode: b0e3a...b99 Har ikke lest hva jeg skrev. ok, neste. Anonymkode: 50de2...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er ikke på apps, men det er jo fordi jeg vil være singel 🤷♀️ Anonymkode: 21fb9...55d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke på apps, men det er jo fordi jeg vil være singel 🤷♀️ Anonymkode: 21fb9...55d Når du ikke vil være singel, er du på datingapps? Det er det jeg spør om. Men regner med du svarte på det allerede. Anonymkode: 50de2...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke lest hva jeg skrev. ok, neste. Anonymkode: 50de2...bcf Selvfølgelig leste jeg. Men skjønner ikke helt hva du mener med at de ikke har «vett» eller er desperate for den del. Jeg var på tinder, fordi jeg sjeldent møter nye folk, men ville ha en kjæreste (som en berikelse, ikke fordi jeg «må») og det er jeg glad for. Møtte en fra andre siden av landet og hadde aldri møtt han ellers. Anonymkode: b0e3a...b99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når du ikke vil være singel, er du på datingapps? Det er det jeg spør om. Men regner med du svarte på det allerede. Anonymkode: 50de2...bcf Har aldri vært på datingsapps. Før jeg bestemte meg for at jeg ville være singel traff jeg folk i det virkelige liv. Anonymkode: 21fb9...55d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig leste jeg. Men skjønner ikke helt hva du mener med at de ikke har «vett» eller er desperate for den del. Jeg var på tinder, fordi jeg sjeldent møter nye folk, men ville ha en kjæreste (som en berikelse, ikke fordi jeg «må») og det er jeg glad for. Møtte en fra andre siden av landet og hadde aldri møtt han ellers. Anonymkode: b0e3a...b99 Riktig, vel du har et annet syn på kjærlighet enn meg. I mine øyner et mye mer enkelt syn på det. For meg er kjærligheten betydningsfull om jeg noen gang skulle forsøke å gå den veien. Anonymkode: 50de2...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri vært på datingsapps. Før jeg bestemte meg for at jeg ville være singel traff jeg folk i det virkelige liv. Anonymkode: 21fb9...55d Bra, hva med i dag år 2024 da? Ville du gjort det samme nå som du har mobil og pc og alt det der? Anonymkode: 50de2...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har aldri vært på apper, men så skal du ha lykke til med å finne meg i det virkelige liv også. Jeg er stort sett på jobb og hjemme med en god bok. Kan ikke huske sist jeg var ute på noe mer enn kino eller middag med venninner. Jeg er uansett ikke pen nok til at noen kontakter meg, så tror ikke det hadde spilt noen rolle uansett. Anonymkode: 15a51...589 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Riktig, vel du har et annet syn på kjærlighet enn meg. I mine øyner et mye mer enkelt syn på det. For meg er kjærligheten betydningsfull om jeg noen gang skulle forsøke å gå den veien. Anonymkode: 50de2...bcf Haha, for en rar påstand. Du kjenner meg ikke. Jeg fant heldigvis drømmemannen. Men det finnes desperate folk i det virkelige liv og det finnes ikke desperate folk på datingapper. Men om du mener at du er en så god catch, at du ikke trenger å bruke apper, så står du helt fritt til å gjøre det. Lykke til Anonymkode: b0e3a...b99 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, for en rar påstand. Du kjenner meg ikke. Jeg fant heldigvis drømmemannen. Men det finnes desperate folk i det virkelige liv og det finnes ikke desperate folk på datingapper. Men om du mener at du er en så god catch, at du ikke trenger å bruke apper, så står du helt fritt til å gjøre det. Lykke til Anonymkode: b0e3a...b99 Det er bra du fant drømmemannen selv om du i utgangspunktet var på jakt etter "en berikelse". Det finnes alltid unntak, like barn leker best. Så kos dere! Anonymkode: 50de2...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri vært på apper, men så skal du ha lykke til med å finne meg i det virkelige liv også. Jeg er stort sett på jobb og hjemme med en god bok. Kan ikke huske sist jeg var ute på noe mer enn kino eller middag med venninner. Jeg er uansett ikke pen nok til at noen kontakter meg, så tror ikke det hadde spilt noen rolle uansett. Anonymkode: 15a51...589 Pen nok? Ta deg sammen, utseende er neppe avgjørende. Det er så mye annet som er viktigere enn det. Anonymkode: 50de2...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bra, hva med i dag år 2024 da? Ville du gjort det samme nå som du har mobil og pc og alt det der? Anonymkode: 50de2...bcf Hvis du spør om jeg ville benyttet meg av datingapps så er svaret nei, det er helt uaktuelt. Jeg går ikke på date med randoms for å se om det kanskje er kjemi der, jeg treffer folk i det virkelige liv som interesserer meg og så går vi på date. Men nå har jeg som sagt bestemt meg for å være singel, og jeg tviler på at det noen gang kommer til å endre seg. Det finnes ingenting ved forhold som frister. Anonymkode: 21fb9...55d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Mange. Jeg er mann men veldig god venn med noen kvinner (23-28) som er kjempepopulære og har veldig mange followers og venner på instagram og facebook, og kun 1 av dem bruker tinder (men kun for å finne partner, ons er helt uaktuelt for hun, selv hvis fyren er dritkjekk). Helt ærlig så tror jeg vi menn overtenker kvinners slurry behaviour på dating apps. Ikke nok med det, mitt inntrykk er at kvinner som bruker tinder til ligging har veldig dårlig selvbilde og et stort behov for bekreftelse pga. traumer som de fikk under oppveksten. Jeg har nemlig snakket med noen damer på studiet som ligger en del rundt, og de sier jo rett ut selv at de har sine issues og må få konstat reassurance. Når det er sagt, er jeg heller ikke i tvil om at det er kvinner som ligger rundt og kun vil ha sex, uten at de har traumer. Men mitt helhetsinntrykk nå er at de er i et ekstremt mindretall. Det å i det hele tatt ligge rundt på tinder er det ytterst få kvinner som gjør, uavhengig av motivasjon. Det er håp ts! Anonymkode: a5e5b...e6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Har aldri vært på datingapper eller nettsider. Har ikke datet menn jeg har møtt på bar heller. Liker å date menn som jeg naturlig finner tonen med i hverdagen. Min første store kjærlighet møtte jeg stående i kø i en kantine mens jeg var der på et to dagers kurs. Han mistet jeg dessverre, da han omkom i en ulykke på fjelltur med kamerater. Ektemannen min møtte jeg da han ved en feil tok kaffeen min på Café Sør. Han var den første jeg hadde møtt, som også kjente til en (da) obskur komikerduo, og vi endte med å henge i ti timer! Jeg klarer ikke å se for meg at jeg får presentert det førsteinntrykket jeg ønsker å gi en potensiell partner, dersom de nesten utelukkende dømmer meg utifra utseendet mitt. Klart at tiltrekning har noe å si, men personlighet, humor, intelligens, etc., kan virkelig endre utseendet til et menneske i mine øyne. Slike apper gjør menneskelig kontakt til en fast food-opplevelse, noe man gjør for å dekke et behov. Anonymkode: 7f936...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Kommer aldri til å være på noe app, men det er pågrunn av at jeg tror ikke kjemien og det mellommenneskelige aspektet kommer frem der. Du ser visuelt noe du liker og tolker teksten om dette treffer noe hos deg, blir som en slags reklame på et annet menneske. De jeg har vært sammen med har jeg møtt tilfeldig og ikke på app. Jeg dømmer ikke andre for å bruke apper, folk må få gjøre som de vil. Anonymkode: 24c0b...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er ikke på apper, men jeg er 40 så sikkert utenfor din aldersgruppe 😄 Anonymkode: df63f...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg en gang blir tilgjengelig for å treffe en kvinne, så er det en kvinne med integritet og vett jeg ønsker. Ikke en kvinne som er desperat. En kvinne som ligner på meg på dette feltet. Har selv aldri vært på nettdating, og vil aldri komme til å gjøre det. Hvor er dere kvinner som i mine øyne er smarte og med integritet? Anonymkode: 50de2...bcf Jeg er ikke på nettdating, men jeg ville ikke datet en som har et så dømmende syn som deg Anonymkode: e4022...a46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Smart og vett vet jeg ikke med, men ja det er nok mange. Jeg har ikke. Anonymkode: 0c4e8...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå