AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #21 Del Skrevet 9 timer siden Ingen av dere gjør noe galt. Begge to er opptatt av å ta best mulig vare på egne foreldre og viser forståelse for at den andre også ønsker det samme. Ingen av dere kommer til å angre, om noen år, på at dere gjorde nettopp det. Han har det helt fint, og når han sier han synes det er litt leit at dere ikke er sammen er han jo bare ærlig på at denne løsningen er litt både og. Høres ikke ut som han legger noen skyld over på deg av den grunn. Hold deg til planen. Ingen av dere lider noen nød og ingen av dere har noen grunn til å ha dårlig samvittighet. Anonymkode: 71e5c...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 8 timer siden #22 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her. Han kan, men ønsker å være sammen med sine foreldre. Han skal feire nyttårsaften med min familie, da min mor er i utlandet julaften, og det betyr mye for henne vi er sammen det vi kan i julen. Anonymkode: f61d7...c77 Da er han jo ikke alene? Han klarer seg vel hjemme noen timer før han skal i julemiddag. Og hvis han skulle få lyst på selskap, kan han vel stikke bort til foreldrene før middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #23 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Jeg har ikke feiret jul på hjemplassen, men hjemme med han og hans foreldre de 2 siste årene. Derfor jeg gjerne vil med min egen i år. Er ikke dårlig stemning, bare føler på så dårlig samvittighet over å reise 21 desember. At han skal føle han er alene hele julen Anonymkode: f61d7...c77 Er tips til deg som vil bedre både ditt liv og parforholdet. Ikke lag deg dårlig samvittighet for noe partneren din ikke engang har sagt!! Tror jeg hadde blitt litt sliten og irritabel hvis mMneb min gikk rundt og bekymret seg og hadde dårlig samvittighet for noe som jeg har sagt ikke plager meg! Anonymkode: 482ae...92f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke dette handler om at du har dårlig samvittighet for at han blir alene hjemme. Han er en voksen mann og fikser det fint. Jeg tror heller du er skuffet og såret for at han ikke prioriterer å bli med til din familie, når du har vært med til hans de to siste årene. Det er forståelig, men da må du si det til ham Anonymkode: aef97...0ce Ts her. Det er ikke det at jeg er skuffet/ såret at han ikke blir med, jeg er ikke det. Jeg ønsker å ha ha med på nyttårsaften, og forstår han vil ha enten julaften eller nyttårsaften med sine foreldre. Han koser seg hjemme, men jeg redd han blir lei seg, og syns det er trist å være alene lille julaften og julaften på dagen.. Anonymkode: f61d7...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han koser seg hjemme, men jeg redd han blir lei seg, og syns det er trist å være alene lille julaften og julaften på dagen.. Hva er dette for noe sykeliggjøring av han? Han sier det blir ok, hva med å stole på han?? Ikke tro at andre har det likt som deg. Du ville kanskje mistrivdes? Han sier det går bra Anonymkode: 482ae...92f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden Samboer er i en heldig situasjon. Ts er helt utrolig problemorientert. Anonymkode: 3db2f...b9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han koser seg hjemme, men jeg redd han blir lei seg, og syns det er trist å være alene lille julaften og julaften på dagen.. Anonymkode: f61d7...c77 Dette handler jo ikke om dårlig samvittighet, det handler om selvopptatt, dine følelser og antagelser og at du tror du vet bedre enn ham hva han føler og vil føle. Hvorfor stoler du ikke på at en voksen mann faktisk er i stand til å både ta de valgene som er bra for han og leve med følgene av det? Folk som tror de vet best og skal belære andre om hvordan de egentlig har det (burde ha det...) under dekke av at de er så omsorgsfulle og empatiske er ikke så forståelsesfulle som de liker å tro - nedlatende er ofte et mer nærliggende ord. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her. Han kan, men ønsker å være sammen med sine foreldre. Han skal feire nyttårsaften med min familie, da min mor er i utlandet julaften, og det betyr mye for henne vi er sammen det vi kan i julen. Anonymkode: f61d7...c77 Hvis han ikke ønsker å være med til din familie fordi han skal være sammen med sin familie så er han da ikke alene? Helt ærlig så syns jeg han burde bli med deg når dere har feiret hos hans fmailie i to år, men du har i alle fall ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for å prioritere DIN familie nå. Så gjør det du føler er best for deg og din familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå