AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Synes det er vanskelig å diskutere et så sensitivt tema med ham og jeg vet jeg kan være litt brå når jeg tar opp ting. Har virkelig ikke lyst å såre samboeren min, men nå synes jeg det har gått for langt. Synes ikke det er rett å gå i detaljer her, men vi hadde veldig bra sex før og de siste fem gangene har det vært elendig for min del, og jeg føler han ikke ser meg i det hele tatt. Han gjør riktignok litt opp for seg med kos og stryk etterpå, men etter den elendige opplevelsen i dag har jeg ikke lyst å ha sex mer før vi har tatt en god prat. Jeg sa hva jeg ville han skulle gjøre istad, men han satte sin egen glede langt foran min, så nå føler jeg meg lite respektert og det er på tide å si fra. Hvordan i alle dager sier man fra uten å være frekk? Anonymkode: 12055...0b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Vær direkte. Menn liker at kvinner er direkte, vi tåler det. Si det akkurat som det er, men med ordinær folkeskikk. Det kommer til å ordne seg. Anonymkode: 313be...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Vær ærlig, men ikke inkluder ting han ikke kan forandre. Fint lite han kan gjøre med størrelsen på junior feks. Anonymkode: 4fe69...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maltipoo Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Bare vær ærlig, si at dette er noe du synes er vanskelig å ta opp. Si du virkelig ikke ønsker å såre han eller være ekkel men du føler dette er noe som må bli tatt opp for at du skal trives i forholdet. Prøv å hold deg rolig/mild i stemmen for å unngå at han oppfatter deg som «brå» som du sier. Lykke til❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hva er det han gjør som er feil? Anonymkode: 2e317...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Hvis han er blitt egoistisk og ignorerer deg, så synes jeg at du skal si klart ifra! Husk å fokusere på det som var/er bra: «Jeg likte veldig godt det du gjorde før når du … (sett inn detaljer) … Tror du vi kan prøve det igjen?» Å si «Jeg liker ikke at du…» uten å gi et alternativ som du liker, kan gjøre ham litt motløs. Forresten, jeg liker å ta opp problemer når vi går eller kjører tur. Det er noe med at vi beveger oss samme fremover som fungerer godt for oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Årsaken til trøbbel ofte er at kvinner ikke er konkret i sin kommunikasjon fordi de ikke tør å være ærlige og direkte. Det blir det bare tull av. Han blir ikke bedre i senga av at du skal gå rundt grøten. Anonymkode: aafd4...df9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Er man voksen og moden nok til å ha sex, så er man voksen og moden nok til å snakke om det også. De fleste er ikke så skjøre at de blir såret bare av å snakke om slike ting. Anonymkode: 9de98...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er man voksen og moden nok til å ha sex, så er man voksen og moden nok til å snakke om det også. De fleste er ikke så skjøre at de blir såret bare av å snakke om slike ting. Anonymkode: 9de98...d57 Hun spør om råd ikke din bedrevitere holdning. Hun har jo tenkt å snakke om det. Anonymkode: d4af6...753 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun spør om råd ikke din bedrevitere holdning. Hun har jo tenkt å snakke om det. Anonymkode: d4af6...753 Ja. Rådet var å snakke om det, fordi han som voksne flest tåler det fint. Anonymkode: 9de98...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Jeg tenker det er helt innafor å gi beskjed. Spesielt siden det har vært bra... men ikke nå lenger. Sa handler det jo ikke om at han ikke kan. Hva med å ha en undrende tilnærming? Si at du opplever det litt annerledes for tiden og lurer på hva det handler om? Spør om han tenker på noe, eller er stresset for noe? Evt legg det frem med å spørre om det er noe du kan gjøre annerledes for å være enda med avvæpnende... alternativet er at du er helt ærlig. Bare du kjenner typen... hva han responderer best på og tåler... menn liker kanskje ofte å få ting rett ut? Anonymkode: aeacb...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Rådet var å snakke om det, fordi han som voksne flest tåler det fint. Anonymkode: 9de98...d57 H v o r d a n er spørsmålet. Anonymkode: d4af6...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vær ærlig, men ikke inkluder ting han ikke kan forandre. Fint lite han kan gjøre med størrelsen på junior feks. Anonymkode: 4fe69...4ab Hvorfor skal ikke kunne si det? Om fyren har for liten pikk til at sexen er bra (ja det er et vanlig problem) så hjelper det jo ikke å lyve og la han tro han kan fikse problemet med å gjøre andre ting. Har man for tynn pikk feks kan det være vanskelig for mange å finne noe nytelse i det. Uavhengig av hvordan den blir brukt. Noen ganger er pikken bare ikke bra nok. Anonymkode: aafd4...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vær direkte. Menn liker at kvinner er direkte, vi tåler det. Si det akkurat som det er, men med ordinær folkeskikk. Det kommer til å ordne seg. Anonymkode: 313be...edb Det er det absolutt ikke alle menn som tåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå