AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Det står helt stille. Penger er ikke aktuelt. Anonymkode: 8fd4e...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Klær Anonymkode: 53813...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klær Anonymkode: 53813...3c5 De har så sykt mye klær... Tenkte å kjøpe en god kvalitetslue til eldste, men det er ikke nok. Yngste arver jo i tillegg masse fra broren. Anonymkode: 8fd4e...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Barn i den alderen liker embalasje, pappesker f eks, men innhold behøves ikke 🙂 Anonymkode: 677e5...e5e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De har så sykt mye klær... Tenkte å kjøpe en god kvalitetslue til eldste, men det er ikke nok. Yngste arver jo i tillegg masse fra broren. Anonymkode: 8fd4e...c4e Må de ha så mye da?!?’ Hvilken glede har de av det egentlig? Kjøp 1 stor leke og de er fornøyde! Det kommer nok av år der de ønsker mer! Ikke bland sammen at du ønsker at de skal få mange gaver, kontra hva de selv blir fornøyde med! Anonymkode: 02763...bd6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Åpenbart så trenger de ingen ting og du sier at penger ikke er aktuelt. En skikkelig vinterlue er ikke nok... neivel! De er og for små til å få særlig utbytte av opplevelser, og de er i utgangspunktet så små at de ikke skjønner om de får noe eller ikke. Du må gjerne bidra til handelsstanden, miljøsvinn å kjøpe bare for og kjøpe. Men, jeg håper folk som leser dette er smarte nok til å ikke tipse deg om hvordan du skal bidra til å ødelegge planeten ytterligere! Anonymkode: adae1...289 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Barn i den alderen liker embalasje, pappesker f eks, men innhold behøves ikke 🙂 Anonymkode: 677e5...e5e En på 2,5 liker ikke emballasjen nei, de er opptatt av innholdet. Forslag er nok, eller magnet byggeklosser, dyrefigurer, puslespill etc avhengig av interesser. Min på har helt klare interesser i den alderen. Anonymkode: d77f5...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Letteste alderen å kjøpe til. De blir glad for alt. Med mindre du har lært dem opp til at gaver er meningen med livet, allerede. Play doh, puslespill, bøker, klistermerker, figurer, en tube kaviar, en dorull, sokker, kjøkken sleiv. Anonymkode: ce890...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Lego Anonymkode: d4c95...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Duplo! puslespill, bøker, play doh (til den på 2,5 år). Så mange fine leker til barn i den alderen. Anonymkode: ce9ed...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må de ha så mye da?!?’ Hvilken glede har de av det egentlig? Kjøp 1 stor leke og de er fornøyde! Det kommer nok av år der de ønsker mer! Ikke bland sammen at du ønsker at de skal få mange gaver, kontra hva de selv blir fornøyde med! Anonymkode: 02763...bd6 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Åpenbart så trenger de ingen ting og du sier at penger ikke er aktuelt. En skikkelig vinterlue er ikke nok... neivel! De er og for små til å få særlig utbytte av opplevelser, og de er i utgangspunktet så små at de ikke skjønner om de får noe eller ikke. Du må gjerne bidra til handelsstanden, miljøsvinn å kjøpe bare for og kjøpe. Men, jeg håper folk som leser dette er smarte nok til å ikke tipse deg om hvordan du skal bidra til å ødelegge planeten ytterligere! Anonymkode: adae1...289 Jeg opprettet ikke emnet for å høre deres meninger om saken, men jeg visste selvsagt det ville komme. Slutt å være så forbanna ekstreme og vrange, alt jeg ønsker er tips. Når det er sagt blir de glade for det meste ja, MEN jeg har jo lyst å kjøpe noe nyttig som de kan ha glede/nytte av lenge (i tillegg til noe mindre nyttig). Ikke bare en pakke klistermerker som er brukt opp med en gang, for eksempel. Anonymkode: 8fd4e...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg opprettet ikke emnet for å høre deres meninger om saken, men jeg visste selvsagt det ville komme. Slutt å være så forbanna ekstreme og vrange, alt jeg ønsker er tips. Når det er sagt blir de glade for det meste ja, MEN jeg har jo lyst å kjøpe noe nyttig som de kan ha glede/nytte av lenge (i tillegg til noe mindre nyttig). Ikke bare en pakke klistermerker som er brukt opp med en gang, for eksempel. Anonymkode: 8fd4e...c4e En liten leke som de blir glade for når de åpner den, og penger i fond som de blir glade for når de blir voksne. Evt årskort på diverse aktiviteter i nærheten? Anonymkode: ef098...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Duplo til 2,5 åringen og bamse til minstemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Minst mulig... Enig and Duplo, men ett lite sett holder i massevis. Kanskje noe på hjul... Men babyen... trenger i praksis lite. Et pent plagg var jo et godt forslag. Anonymkode: 9e287...39d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Vi kjøpte ikke julegaver til egne barn når de var så små. De fikk uansett nok gaver fra besteforeldre og tanter/onkler. Hva med sparkesykkel eller ski til eldste? Akebrett / akematte / rumpeakebrett? Maleutstyr - fingermaling/vannfarger. Bilgarasje på to-tre etasjer og småbiler har vært en hit her. Anonymkode: 29be5...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden 2-åringen: duplo, brio, kvalitetslue er gull, sånn her leketelt fra IKEA. Babyen: en bamse (fra IKEA?), en babyleke, pekebok, klær ol. Kan godt få sengetøy eller arveting pent pakket inn, han/hun får gaver mest for 2-åringens skyld. :, Anonymkode: 61290...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden Altså, barn på 2,5 liker jo alt man putter foran dem. Puslespill, plastelina, perler, duplo osv. Anonymkode: b3777...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi kjøpte ikke julegaver til egne barn når de var så små. De fikk uansett nok gaver fra besteforeldre og tanter/onkler. Hva med sparkesykkel eller ski til eldste? Akebrett / akematte / rumpeakebrett? Maleutstyr - fingermaling/vannfarger. Bilgarasje på to-tre etasjer og småbiler har vært en hit her. Anonymkode: 29be5...966 Ja, grunnen til at jeg spør er at jeg skal kjøpe til barna mine fra oldeforeldrene i år, og jeg har fått ganske mye penger å bruke. Selvsagt kunne jeg tenke meg å sette en god del av det på sparing, men da hadde oldemoren min fått bakoversveis, så den kampen tar jeg ikke. Kunne spesifisert det i HI og vet ikke hvorfor jeg ikke gjorde det, men av den grunn ønsker jeg å kjøpe flere holdbare gaver som kan være til glede og nytte i lenger tid enn f. eks. klistermerker kan. Anonymkode: 8fd4e...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, grunnen til at jeg spør er at jeg skal kjøpe til barna mine fra oldeforeldrene i år, og jeg har fått ganske mye penger å bruke. Selvsagt kunne jeg tenke meg å sette en god del av det på sparing, men da hadde oldemoren min fått bakoversveis, så den kampen tar jeg ikke. Kunne spesifisert det i HI og vet ikke hvorfor jeg ikke gjorde det, men av den grunn ønsker jeg å kjøpe flere holdbare gaver som kan være til glede og nytte i lenger tid enn f. eks. klistermerker kan. Anonymkode: 8fd4e...c4e bestemoren* min. Anonymkode: 8fd4e...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Eldste kan få et lite bord og to stoler (blir brukt i mange år fremover). Yngste kan få en deilig ulldress eller noe sånt? Anonymkode: 4ea1a...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå