AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Jeg er innflytter fra et annet sted i landet. Og det har vært utrolig vanskelig å komme inn i sosiale miljøet. Dette er en bygd hvor vennegjengene er veldig satt fra barndom. Nå er alle 40++. Jeg fikk på en eller annen måte innpass i en vennegjeng , men så har noen av de vendt ryggen totalt mot meg og slettet meg fra SOME.. og jeg aner ikke hvorfor. Og nå føler jeg hele bygden snakker bak min rygg , og jeg aner egentlig ikke hva som er skjedd.. Dette er utrolig tungt , og jeg er blitt så utrolig usikker på meg selv. Nettverket jeg endelig har bygd opp er raknet på noen dager.. føler meg helt knust av dette her… er også alene med barna, så dette gjør meg veldig usikker. Og nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre for å komme over dette? Det er bare så vondt , og jeg forstår ikke hva jeg har gjort galt , eller hvorfor jeg ikke er bra nok. Er desverre også redd hva de sier til resten av bygden.. føler jo at alle tar avstand fordi hele bygden har pratet om meg… Anonymkode: 2f6bc...a52 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Er det noen i gjengen du stoler på, som du kan spørre hva som har skjedd? Anonymkode: af8f7...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Flytt. Been there done that. Aint doing it no more. Anonymkode: c1130...906 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden For noen drittfolk som fryser ut en ensom person med barn. Det er vel en syk person som har "kokt" opp en historie i kulissene, tenker jeg. Men ikke "alle" er sånn TS. Noen folk har store hjerter, og jeg vedder på at det er noen som tar imot deg der med åpne armer. Gi noen andre en sjangse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ikke la noen ta din hjerte fred. Du kan ikke bygge din lykke på andres annerkjennelse. Stå alene om du må, det er ingen andre som tar vare på deg uansett. De som forkaster deg fortjener ikke å se deg nedbrutt. Søk andre mer sunne miljøer der de ikke mobber og kansellerer andre for å opphøye seg selv. Bytt dem ut med andre nye og mer menneskelige vennlige venner på nettet. Grupper for ensomme, single osv Anonymkode: a604a...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Hadde flyttet. Livet er for kort. Anonymkode: d40bc...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Men om du ikke har gjort noe er det jo ingenting de kan si videre til resten av bygden? Jeg skjønner ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden BobbySocks skrev (34 minutter siden): Men om du ikke har gjort noe er det jo ingenting de kan si videre til resten av bygden? Jeg skjønner ikke? Hun har nok gjort noe, ingen voksne mennesker fryser ut noen uten grunn. Hadde selv ei venninna som plutselig fikk fart på seg og flyttet. Jeg forsto lite, inntil det kom det fram at hun (gift, nå skilt) lå med både ordføreren (gift) og en lærer (gift) på skolen (gift) Anonymkode: c865d...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Min erfaring - det er bare sånn det er på bygda. Ikke så mye å gjøre med. Den tida jeg bodde på bygda var den verste i mitt liv. Jeg vet ikke om jeg kjøper at denne situasjonen kom helt av seg selv, men det er mye fordømmelse og giftige mennesker ute i distriktene. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hun har nok gjort noe, ingen voksne mennesker fryser ut noen uten grunn. Hadde selv ei venninna som plutselig fikk fart på seg og flyttet. Jeg forsto lite, inntil det kom det fram at hun (gift, nå skilt) lå med både ordføreren (gift) og en lærer (gift) på skolen (gift) Anonymkode: c865d...7b7 Jeg tror også det ligger noe bak. Det behøver ikke være noe i nærheten av hva du beskriver, men det er nok et element av fornektelse eller manglende selvinnsikt her også. Anonymkode: 00dd2...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Eneste årsaken jeg kan tenke meg er sjalusi 😕 jeg har god utdanning , og har det veldig godt økonomisk , økonomisk frihet. Likevel er jeg ikke spesielt opptatt av utseende , så er ganske «kjedelig» mtp jeg har økonomisk frihet. Men folk rundt merker vel at jeg har det bra økonomisk, mtp fint utstyr til barna, ferier, hus, hytte, ny bil osv.. men har bena godt plantet på jorden, og er prisbevisst. Handler gjerne first price på kiwi ellers så har barna det vært en krangel mellom barna , men kan ikke skjønne at en krangel mellom barna skal være nok til å fryse ut heller.. Anonymkode: 2f6bc...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Min erfaring - det er bare sånn det er på bygda. Ikke så mye å gjøre med. Den tida jeg bodde på bygda var den verste i mitt liv. Jeg vet ikke om jeg kjøper at denne situasjonen kom helt av seg selv, men det er mye fordømmelse og giftige mennesker ute i distriktene. Jeg tror også det ligger noe bak. Det behøver ikke være noe i nærheten av hva du beskriver, men det er nok et element av fornektelse eller manglende selvinnsikt her også. Anonymkode: 00dd2...e91 Jeg tenker ts kanskje har sagt noe/blurta ut med noe som ble tatt negativt imot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 49 minutter siden #12 Del Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Eneste årsaken jeg kan tenke meg er sjalusi 😕 jeg har god utdanning , og har det veldig godt økonomisk , økonomisk frihet. Likevel er jeg ikke spesielt opptatt av utseende , så er ganske «kjedelig» mtp jeg har økonomisk frihet. Men folk rundt merker vel at jeg har det bra økonomisk, mtp fint utstyr til barna, ferier, hus, hytte, ny bil osv.. men har bena godt plantet på jorden, og er prisbevisst. Handler gjerne first price på kiwi ellers så har barna det vært en krangel mellom barna , men kan ikke skjønne at en krangel mellom barna skal være nok til å fryse ut heller.. Anonymkode: 2f6bc...a52 Hvordan håndterte du denne krangelen? Tviler på at god økonomi er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå