AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har perioder der jeg er fryktelig kvalm og kaster opp. Det kan også komme helt ut av ingenting. Til morgen i dag spiste jeg litt yoghurt, den var veldig god. Plutselig begynner jeg bare å brekke meg. Jeg fikk lagt ungene i kveld, satt meg ned litt, merket at jeg var helt utslitt og kvalmen kom bare kastende over meg. Gikk å la meg så begynte jeg å kaste opp igjen. Har vært sånn på og av i mange år, legen finner ikke ut hvorfor. Noen flere som er slik, har dere funnet en kur. Jeg hater virkelig dette, og det ødelegger så mye også Anonymkode: ae9b4...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Hvilke prøver har du tatt? Blodprøver? Gastronomi,Koloskopi? Anonymkode: 4f641...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvilke prøver har du tatt? Blodprøver? Gastronomi,Koloskopi? Anonymkode: 4f641...898 Tatt alt dette her, de finner ikke noe. Anonymkode: ae9b4...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Nei men jeg er ofte bløt i magen. Har ikke endret kostholdet mitt heller. Er slik flere ganger i uken. Endelig fin igjen så er det tilbake. Men finnes ikke kvalm. Eller kaste opp. Anonymkode: 781ed...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har perioder der jeg er fryktelig kvalm og kaster opp. Det kan også komme helt ut av ingenting. Til morgen i dag spiste jeg litt yoghurt, den var veldig god. Plutselig begynner jeg bare å brekke meg. Jeg fikk lagt ungene i kveld, satt meg ned litt, merket at jeg var helt utslitt og kvalmen kom bare kastende over meg. Gikk å la meg så begynte jeg å kaste opp igjen. Har vært sånn på og av i mange år, legen finner ikke ut hvorfor. Noen flere som er slik, har dere funnet en kur. Jeg hater virkelig dette, og det ødelegger så mye også Anonymkode: ae9b4...e2b Nå bare antar jeg at du er kvinne. Hormonelt ifbm syklus? Østrogen-dominans? Høyt stress? Anonymkode: d562d...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nå bare antar jeg at du er kvinne. Hormonelt ifbm syklus? Østrogen-dominans? Høyt stress? Anonymkode: d562d...4d6 Aner ikke hvor jeg er i syklusen når dette skjer, har hatt det slik som dette på og av siden jeg var tenåring. Går veldig i perioder. Jeg er en person med mye stress, og mulig det er en periode nå igjen usikker. En ting som stresser meg er at jeg skal bli dårlig slik at jeg ikke kommer meg på jobb, har også en far som ringer mange ganger i løpet av dagen nå. Jeg aner ikke syklus har ikke hatt livmor på 6 år. Har tenkt stress selv, men kam det være så "enkelt". Anonymkode: ae9b4...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpetrine Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Stress? En mann jeg kjenner kunne brekke seg og kaste opp når han var stresset og overarbeidet. Han gikk på en smell til slutt. Nå, noen tiår senere, har han en mindre stressende hverdag og er mer avslappet. Nå sliter han ikke med brekninger og oppkast lengre. Endret 2 timer siden av Nysgjerrigpetrine Ville anonymisere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden En barnet mitt har cøliaki og var slik før diagnosen ble satt. Anonymkode: 43191...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Ja. I de siste ukene. Hatt mageproblemer i mange år. Coloskopi og gastroskopi tatt. Ingenting feil funnet. Spiste kokt egg, kasta opp. Spiser et middagsmåltid dagen etter, kommer tilbake i retur etterpå. Anonymkode: 42df2...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Aner ikke hvor jeg er i syklusen når dette skjer, har hatt det slik som dette på og av siden jeg var tenåring. Går veldig i perioder. Jeg er en person med mye stress, og mulig det er en periode nå igjen usikker. En ting som stresser meg er at jeg skal bli dårlig slik at jeg ikke kommer meg på jobb, har også en far som ringer mange ganger i løpet av dagen nå. Jeg aner ikke syklus har ikke hatt livmor på 6 år. Har tenkt stress selv, men kam det være så "enkelt". Anonymkode: ae9b4...e2b Angst og stress. Stress er på ingen måte noe enkelt. Anonymkode: ac7af...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En barnet mitt har cøliaki og var slik før diagnosen ble satt. Anonymkode: 43191...c49 Har både sjekket tarmtotter og tatt prøver. Jeg har hveteallergi, men hvete spiser jeg ikke. Anonymkode: ae9b4...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. I de siste ukene. Hatt mageproblemer i mange år. Coloskopi og gastroskopi tatt. Ingenting feil funnet. Spiste kokt egg, kasta opp. Spiser et middagsmåltid dagen etter, kommer tilbake i retur etterpå. Anonymkode: 42df2...cb0 Har mageproblemer jeg også, men dette har ikke noe sammenheng med dette. For når jeg kaster opp pga mageproblemer så er det som oftest vondt først. Ble veldig fin i magen når jeg begynte på medisiner mot ibs og fikk påvist hveteallergi. Anonymkode: ae9b4...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Angst og stress. Stress er på ingen måte noe enkelt. Anonymkode: ac7af...3bf Derfor jeg skrev "stress" slik, for ja så enkelt, men likevel så ekstremt vanskelig. Anonymkode: ae9b4...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå