AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #21 Del Skrevet 2 timer siden Tusen hjertelig rakk, setter stor pris på hjelpen! Anonymkode: 2b144...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #22 Del Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi forsøkte det uten effekt. Tror du hunden kunne ha trivdes med det, når den er ekstremt knyttet til oss? Finnes det folk som er villige til å gjøre noe sånt, for det ville vært en veldig vanskelig overgangsperiode ser jeg for meg. Men det hadde vært helt fantastisk for hunden vår, og den eieren som hadde kunne få det gode selskapet som faktisk er i hunden når man ser bort ifra det vi sliter med pga. vår livssituasjon. Anonymkode: 2b144...ef6 Ja, det tror jeg går fint Det er hardt for dere, og den er nok stresset i begynnelsen, men jeg har selv måttet gjøre det og hunden fikk et nydelig liv 💗Jeg prøvde å overta en understimulert, hyper, lett nevrotisk dachs. Den skulle være husren, bare fikk altfor lite oppfølging hjemme. Den viste seg å ikke være vant til å være inne nesten, ikke husren og den ble litt for mye for min andre omplasseringshund. Jeg brukte det jeg hadde av fritid og ferie på den, men den hadde for lang vei å gå. Beholdt den til jeg var sikker på at jeg fant et godt hjem og den kom til en tidligere sjømann som var blitt ufør av yrkesskade. Han fikk mye tur, han fikk ALL oppmerksomheten, han fikk uendelig med tid og han fikk en liten hage å løpe i Ble en rolig, fantastisk selskapshund for den mannen med litt tålmodighet og færre ting som tok oppmerksomheten i huset. Anonymkode: 2e135...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå