AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #241 Del Skrevet 26. november 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): Absolutt. Og jeg argumenterer heller ikke for at det første man skal gjøre når butikken hjemme stenges er å springe ut og finne seg en annen leverandør. Det jeg derimot sier (og les dette nøye) er at du er aldri bundet av enveis forpliktelser. Det er ikke slik at dersom den du er i et monogamt forhold med ikke lenger vil ha deg, så sitter du i saksa og er likevel forpliktet til å fortsatt overholde din side av "kontrakten" om å kun ha sex med hverandre. Og det er dette folk bare må forstå: I det øyeblikket du ikke lenger vil ha sex med noen, så har du heller ikke lenger rettigheter i forhold til hvem vedkommende har sex med. For da har du nemlig meldt deg ut av vedkommendes sexliv, med de konsekvenser det måtte medføre. Merk at dette altså handler om den som stenger butikken, ikke om den som blir stående utenfor. Personlig grøsser jeg ved tanken på å bli værende sammen med noen som ikke vil ha meg. Det høres ut som et helvete på jord jeg ville kommet meg ut av fortere enn f**n. Men jeg er samtidig ikke blind for at det kan finnes situasjoner der dette har uakseptable konsekvenser i øyeblikket. Skulle jeg da liksom sette hensynet til den som ikke lenger vil ha meg foran hensynet til meg selv? Sorry, kommer ikke på tale. Men hvordan kan du elske kona når du tenner på andre damer og gjennomfører samleie med dem? Nei, du skal ikke sette hensynet til den som ikke vil ha deg, foran dine egne hensyn. Men da går du. Hvorfor skal du ellers bli hos ei dame som ikke vil ha deg? Du minner meg litt om en tidligere kompis. Han pulte rundt da kona "stengte butikken" i fem måneder (med en utrolig god grunn), men bedyret at han elsket henne. Men at han hadde behov. Skikkelig råttent å bruke andre damer som hull å tømme seg i, og samtidig bli hos henne som vasker klærne dine og lager maten din. Anonymkode: 7b175...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. november 2024 #242 Del Skrevet 26. november 2024 (endret) Irak skrev (28 minutter siden): Nå ser ikke jeg på dette som et krangle forum da....Mer som et sted å drøfte. Være bedre? Det finnes så mange måter du 😂. Man kan ikke klage på andre om man ikke er noe bedre sjøl! Ihvertfall ikke om du ønsker at ordene dine skal ha noe verdi... Det bryr du deg kanskje ikke om eller? Det er ikke farlig om du forstår, bare jeg forstår..... Da tenker jeg slik da som uthevet her.... Tror lista er lagt ganske lavt dersom det som jevnt over foregår på dette forumet kvalifiserer som drøftelser… 😏 Folk klager over en lav sko på andre uten å være bedre selv. Spørsmålet er bare om slikt i tillegg skal få stå uimotsagt. Det er ikke at jeg ikke forstår hva du vil frem til. Men vi lever i en råtten verden. Og selv om det ikke er nødvendig å trå til for å gjøre den kvalitativt enda verre, så har det heller ingen hensikt å stå og posere med hender og føtter bundet av selvpålagte dydsregler som ingen andre følger. På ett eller annet tidspunkt må man enten drite eller hoppe ned fra dassen, Endret 26. november 2024 av KallePils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #243 Del Skrevet 26. november 2024 KallePils skrev (9 minutter siden): Absolutt. Og jeg argumenterer heller ikke for at det første man skal gjøre når butikken hjemme stenges er å springe ut og finne seg en annen leverandør. Det jeg derimot sier (og les dette nøye) er at du er aldri bundet av enveis forpliktelser. Det er ikke slik at dersom den du er i et monogamt forhold med ikke lenger vil ha deg, så sitter du i saksa og er likevel forpliktet til å fortsatt overholde din side av "kontrakten" om å kun ha sex med hverandre. Og det er dette folk bare må forstå: I det øyeblikket du ikke lenger vil ha sex med noen, så har du heller ikke lenger rettigheter i forhold til hvem vedkommende har sex med. For da har du nemlig meldt deg ut av vedkommendes sexliv, med de konsekvenser det måtte medføre. Merk at dette altså handler om den som stenger butikken, ikke om den som blir stående utenfor. Personlig grøsser jeg ved tanken på å bli værende sammen med noen som ikke vil ha meg. Det høres ut som et helvete på jord jeg ville kommet meg ut av fortere enn f**n. Men jeg er samtidig ikke blind for at det kan finnes situasjoner der dette har uakseptable konsekvenser i øyeblikket. Skulle jeg da liksom sette hensynet til den som ikke lenger vil ha meg foran hensynet til meg selv? Sorry, kommer ikke på tale. Jeg forstår hva du skriver her. Så er det slik at normene i samfunnet oppfattes og praktiseres annerledes. Kontrakter kan bli ansett som hellige. Det kommer an på øyet som ser. Man har lovet på tro og ære, løfter osv.... Det er det andre mennesker setter sin lit til ofte. Om man egentlig ikke forstår hva man har sagt ja til, så hvorfor sier man ja til det i utgangspunktet.... Jeg måtte ut av mitt forrige ekteskap. For mine barns skyld. Jeg ble så likegyldig at de kunne kastet meg under en buss. Klarte ikke å tenke eller se meningen med noe....Ikke pga jeg ikke fikk sex, men for at barna mine hadde det så vondt... Tenker at mennesker får gjøre det som føles rett for dem. Jeg tenker at dem gjør det dem gjør for en grunn og av en grunn. Så er det ikke alltid slik at handling følger refleksjonen...Det vi ser her på forumet er refleksjon. Eksempler på dobbeltmoral finnes det haugevis av. Gjør som jeg sier, ikke gjør som jeg gjør.... Denne setningen her var omtrent rådende for mannen jeg levde med i 15 år.... Likevel så er det overraskende mange som gjør dette...De bare snakker ikke om det. Det skjer i det skjulte. Blir som tankemåten og modenhetsnivået til et barn og regne. Det vi ikke snakker om. Det har ikke skjedd... Og folk brenner inne med dette helt til de sprekker som en tikkende bombe 💣. Det er virkelig ikke bra... Tenker at man må gjøre det som følges av ens egen overbevisning, og stå for det, selv om det kan være vanskelig noen ganger. Jeg har stått i uendelig mange stormer føles det ut som.... Forrige gang var det orkanstyrke 😂. Heldigvis så kom jeg meg gjennom den og på et vis... Man aner ikke hvor sterk man er før man virkelig må... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #244 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hvordan kan du elske kona når du tenner på andre damer og gjennomfører samleie med dem? Anonymkode: 7b175...268 Hvordan kan du elske mannen hvis du finner tanken på sex med ham motbydelig? Jeg kan elske en kvinne og være tro mot henne hvis hun blir syk og ikke kan ha sex. Men en kvinne som ikke tenner på meg? Da tar kjærligheten slutt fir min del. Sitat Nei, du skal ikke sette hensynet til den som ikke vil ha deg, foran dine egne hensyn. Men da går du. Hvorfor skal du ellers bli hos ei dame som ikke vil ha deg? Det kan finnes grunner. Barn. Økonomi. At hun er syk. Den som plutselig synes at sex med partneren er motbydelig har det største ansvaret for å ta tak i egen situasjon. Ikke lene seg tilbake og nyte en partner som prøver å gjøre alt for å blidgjøre henne. Ikke latterliggjøre partneren for at han er «sexgal» og tenker på bare en ting. Men være en voksen og ta ansvar for seg selv (ja, også damer). Ta en prat og vær ærlig. Ta ansvar for egen seksualitet og forholdet heller enn å skyve alt over på partneren. Anonymkode: 26b4e...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #245 Del Skrevet 26. november 2024 KallePils skrev (15 minutter siden): Tror lista er lagt ganske lavt dersom det som jevnt over foregår på dette forumet kvalifiserer som drøftelser… 😏 Folk klager over en lav sko på andre uten å være bedre selv. Spørsmålet er bare om slikt i tillegg skal få stå uimotsagt. Det er ikke at jeg ikke forstår hva du vil frem til. Men vi lever i en råtten verden. Og selv om det ikke er nødvendig å trå til for å gjøre den kvalitativt enda verre, så har det heller ingen hensikt å stå og posere med hender og føtter bundet av selvpålagte dydsregler som ingen andre følger. På ett eller annet tidspunkt må man enten drite eller hoppe ned fra dassen, Det kommer jo helt an på hva du vil da.. Er målet ditt å blåse ut din egen aggresjon på andre, så er det jo bare å fortsette i samme tralten... Jeg er ikke enig med deg, og jeg synes ikke det er en god strategi i forhold til deg selv... Det vil ikke gagne deg på sikt... Så jeg ville lagt fra meg kjeppen din var jeg deg med mindre du er mannen med jåen?... Det kan nesten virke slik noen ganger. Har ofte lurt på hva det er som gjør deg så bitter? For det er ofte det det oser av i innleggene dine... Det er så støvskyen står etter deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #246 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan kan du elske mannen hvis du finner tanken på sex med ham motbydelig? Jeg kan elske en kvinne og være tro mot henne hvis hun blir syk og ikke kan ha sex. Men en kvinne som ikke tenner på meg? Da tar kjærligheten slutt fir min del. Det kan finnes grunner. Barn. Økonomi. At hun er syk. Den som plutselig synes at sex med partneren er motbydelig har det største ansvaret for å ta tak i egen situasjon. Ikke lene seg tilbake og nyte en partner som prøver å gjøre alt for å blidgjøre henne. Ikke latterliggjøre partneren for at han er «sexgal» og tenker på bare en ting. Men være en voksen og ta ansvar for seg selv (ja, også damer). Ta en prat og vær ærlig. Ta ansvar for egen seksualitet og forholdet heller enn å skyve alt over på partneren. Anonymkode: 26b4e...2cf Men hvorfor blir du da hos henne, hvis du ikke lenger føler noe? Anonymkode: 7b175...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #247 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan kan du elske mannen hvis du finner tanken på sex med ham motbydelig? Jeg kan elske en kvinne og være tro mot henne hvis hun blir syk og ikke kan ha sex. Men en kvinne som ikke tenner på meg? Da tar kjærligheten slutt fir min del. Det kan finnes grunner. Barn. Økonomi. At hun er syk. Den som plutselig synes at sex med partneren er motbydelig har det største ansvaret for å ta tak i egen situasjon. Ikke lene seg tilbake og nyte en partner som prøver å gjøre alt for å blidgjøre henne. Ikke latterliggjøre partneren for at han er «sexgal» og tenker på bare en ting. Men være en voksen og ta ansvar for seg selv (ja, også damer). Ta en prat og vær ærlig. Ta ansvar for egen seksualitet og forholdet heller enn å skyve alt over på partneren. Anonymkode: 26b4e...2cf Og nei, det er ikke innenfor å pule rundt når du har barn. Tenk på barna. Ikke kult å høre fra klassekompiser at far flyr rundt mens han er gift. Anonymkode: 7b175...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #248 Del Skrevet 26. november 2024 Irak skrev (9 minutter siden): Det kommer jo helt an på hva du vil da.. Er målet ditt å blåse ut din egen aggresjon på andre, så er det jo bare å fortsette i samme tralten... Jeg er ikke enig med deg, og jeg synes ikke det er en god strategi i forhold til deg selv... Det vil ikke gagne deg på sikt... Så jeg ville lagt fra meg kjeppen din var jeg deg med mindre du er mannen med jåen?... Det kan nesten virke slik noen ganger. Har ofte lurt på hva det er som gjør deg så bitter? For det er ofte det det oser av i innleggene dine... Det er så støvskyen står etter deg.... Mangel på evne til å bygge opp et forhold, det gjør en bitter på alle damer. Disse mennene overbeviser seg selv at det er sååå fint å pule masse forskjellige damer og være alene, mens de egentlig er ensomme og bitre. Anonymkode: 7b175...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. november 2024 #249 Del Skrevet 26. november 2024 Irak skrev (2 minutter siden): Jeg forstår hva du skriver her. Så er det slik at normene i samfunnet oppfattes og praktiseres annerledes. Kontrakter kan bli ansett som hellige. Det kommer an på øyet som ser. Man har lovet på tro og ære, løfter osv.... Det er det andre mennesker setter sin lit til ofte. Om man egentlig ikke forstår hva man har sagt ja til, så hvorfor sier man ja til det i utgangspunktet.... Jeg måtte ut av mitt forrige ekteskap. For mine barns skyld. Jeg ble så likegyldig at de kunne kastet meg under en buss. Klarte ikke å tenke eller se meningen med noe....Ikke pga jeg ikke fikk sex, men for at barna mine hadde det så vondt... Tenker at mennesker får gjøre det som føles rett for dem. Jeg tenker at dem gjør det dem gjør for en grunn og av en grunn. Så er det ikke alltid slik at handling følger refleksjonen...Det vi ser her på forumet er refleksjon. Eksempler på dobbeltmoral finnes det haugevis av. Gjør som jeg sier, ikke gjør som jeg gjør.... Denne setningen her var omtrent rådende for mannen jeg levde med i 15 år.... Likevel så er det overraskende mange som gjør dette...De bare snakker ikke om det. Det skjer i det skjulte. Blir som tankemåten og modenhetsnivået til et barn og regne. Det vi ikke snakker om. Det har ikke skjedd... Og folk brenner inne med dette helt til de sprekker som en tikkende bombe 💣. Det er virkelig ikke bra... Tenker at man må gjøre det som følges av ens egen overbevisning, og stå for det, selv om det kan være vanskelig noen ganger. Jeg har stått i uendelig mange stormer føles det ut som.... Forrige gang var det orkanstyrke 😂. Heldigvis så kom jeg meg gjennom den og på et vis... Man aner ikke hvor sterk man er før man virkelig må... Skal man vurdere en kontrakt, da må man også ta med betingelsene og forutsetningene den bygger på. Nå er monogamitet i et forhold selvsagt en uformell "kontrakt". Men er det noen som helst tvil om at den neppe hadde blitt inngått uten forbehold i utgangspunktet dersom det overhodet var et premiss at sexlivet plutselig skulle opphøre? Er det noen tvil om at svaret jevnt over er nei? Men dette skal likevel kunne justeres på i ettertid… ensidig? Det er vel ikke helt slik det skal fungere? Det er tross alt litt forskjell på en avtale om å bare ha sex med hverandre, og en avtale om kun å avstå fra andre uansett om dette skulle bety å leve i sølibat. Og for å holde på "kontrakt"-parallellen litt til: Jeg tror neppe at en finte tilsvarende å legge ned sexlivet men fortsette å hevde at kontrakten forøvrig er bindende generelt ville få medhold i noen rettsinstans… 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #250 Del Skrevet 26. november 2024 KallePils skrev (På 18.11.2024 den 6.24): I utgangspunktet helt enig. Ser ingen grunn til å ønske å fortsette å være sammen med noen som ikke vil ha sex med deg. Men merk at dette altså er av hensyn til deg selv, og ikke av hensyn til den som plutselig ikke lenger vil ha deg. Ingen har krav på at et annet menneske skal leve i sølibat. Så ingen har krav på at noen de ikke har lyst til å ha sex med skal avstå fra sex med andre. Men uansett: Med unntak av situasjoner der eksterne faktorer gjør at et brudd i øyeblikket ikke er en akseptabel mulighet, så er jeg enig i at brudd er helt klart å foretrekke. Det slår meg Kalle når jeg leser det du skriver, at jeg tror ikke du har opplevd ekte kjærlighet og forelskelse. Jeg håper virkelig en dag du også får oppleve det. Anonymkode: b8f76...6ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #251 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mangel på evne til å bygge opp et forhold, det gjør en bitter på alle damer. Disse mennene overbeviser seg selv at det er sååå fint å pule masse forskjellige damer og være alene, mens de egentlig er ensomme og bitre. Anonymkode: 7b175...268 For noe forbaska tull du skriver her! Dette er langt ifra min erfaring. Mulig jeg har en evne som gjør at jeg forstår dem. Det kan godt være. Bitterhet er en følelse som kan gjenspeiles i flere enn en sammenheng. Lærer man seg å se det store bildet så kan man evne å tenke større enn seg selv, og utenfor seg selv. Et såkalt metaperspektiv eller fugleperspektivet om du vil.... Noen mennesker gjør dette helt intuitivt. Visst er det mange mennesker som er ensomme. Det er klart. Vi er levende vesener som søker nærhet. Er du tørst så drikker du vann...Det er en helt naturlig iboende kraft i oss som mennesker. Du kan ikke vite noe om hva du sier før du evt har gått i deres sko er det noe som heter. Man kan prøve å forstå, men kan aldri vite det helt sikkert... Det er det viktig å være ydmyk for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #252 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Men hvorfor blir du da hos henne, hvis du ikke lenger føler noe? Anonymkode: 7b175...268 Hvorfor leser du ikke posten du quoter? Fra setning nummer 5 og ut linja… Anonymkode: 26b4e...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #253 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 6.31): Skulle tro det var jeg som skrev innlegget! Bortsett fra at jeg får silent treatment hvis jeg prøver å snakke om problemet, og det orker jeg ikke. Ikke er hun interessert i ekstern hjelp heller. Vi bor vel i kollektiv. Ungdommene har flyttet ut. Flere år siden vi hadde samleie. Har vært litt intim en gang det siste året. Vi kunne selvsagt skilt lag, men jeg har ikke økonomi til å kjøpe henne ut av barndomshjemmet. Ikke har jeg tro på at det finnes noen bedre der ute heller. Ts - jeg tror dessverre ikke at forholdet deres blir noe bedre. Har du mulighet ville jeg vurdert å skille lag og se om livet byr på andre muligheter. Anonymkode: 6cc01...7d9 Du har ikke trua på at det fins noe bedre der ute. Det forteller meg at du da er fornøyd med tingenes tilstand. Og hvorfor må du kjøpe hun ut av felles bolig. Selg faenskapen og gå videre hvis du ikke er fornøyd Anonymkode: fdf52...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #254 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og nei, det er ikke innenfor å pule rundt når du har barn. Tenk på barna. Ikke kult å høre fra klassekompiser at far flyr rundt mens han er gift. Anonymkode: 7b175...268 Det er ikke innenfor å bli aseksuell eller miste tenningen på partneren sin, å late som ingenting, å legge skylden på ham, å nyte oppvartningen fra en partner som elsker deg og tenner på deg og ikke forstår hvorfor du ikke vil ha ham, å reagere med latterliggjøring når han tar opp problemet. Denne typen partnere må vokse opp og ta ansvar for seg selv og forholdet. Kanskje er det å gå. Kanskje er det å diskutere en form for åpent forhold. Kanskje er det å oppsøke legehjelp. Men å stikke hodet i sanden og anta at mannen (for det er ofte menn) har så mye kjærlighet til deg at du uten videre kan dømme ham til et liv i sølibat uten å snakke med ham er opskriften på å bli såret på den ene eller den andre måten. Hva eller hvem er det som forteller disse (som oftest kvinnene) at det er bare å la ting skure så ordner det seg sikkert? Le av mannens patetiske sex-fiksering? Anonymkode: 26b4e...2cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #255 Del Skrevet 26. november 2024 KallePils skrev (12 minutter siden): Skal man vurdere en kontrakt, da må man også ta med betingelsene og forutsetningene den bygger på. Nå er monogamitet i et forhold selvsagt en uformell "kontrakt". Men er det noen som helst tvil om at den neppe hadde blitt inngått uten forbehold i utgangspunktet dersom det overhodet var et premiss at sexlivet plutselig skulle opphøre? Er det noen tvil om at svaret jevnt over er nei? Men dette skal likevel kunne justeres på i ettertid… ensidig? Det er vel ikke helt slik det skal fungere? Det er tross alt litt forskjell på en avtale om å bare ha sex med hverandre, og en avtale om kun å avstå fra andre uansett om dette skulle bety å leve i sølibat. Og for å holde på "kontrakt"-parallellen litt til: Jeg tror neppe at en finte tilsvarende å legge ned sexlivet men fortsette å hevde at kontrakten forøvrig er bindende generelt ville få medhold i noen rettsinstans… 😄 Nå er du god synes jeg. Se det. Du kan hvis du vil 😉. Det er jo det som er grunnen til at det er viktig å kommunisere med din eventuelle 'partner in crime'. Slik ser jeg på parforhold 😉. Det er ikke til å stikke under en stol at enten du vil det eller ikke er ekteskap en slik kontrakt. Den er det mange som har brent seg på tror jeg. Man er i kirken og lover på tro og ære. I gode og onde dager. Ikke i gode og i helt til jeg ikke gidder mer.... Det er en forskjell, og det er det som er litt av grunnen til at tross høy skilsmisserate, så er det en gjengs oppfatning blant mange at det er det trygge... Forstå det den som kan! Jeg tror det er høytideligheten i det. Foran Guds øyne osv. Det de ikke tenker på er at Gud ser alt han... Og ja jeg skriver om Gud her for det er menneskers hellige forbindelse til ekteskapet... Så igjen...Om man egentlig ikke forstår hva man går til... Hvorfor gifte seg i det hele tatt? Et kjærlighetsforhold for meg handler om respekt, gjensidig frihet, tillit og stole på at premissene lagt til grunn blir fulgt inntil annet er kommunisert... Man eier ikke hverandre...Det gjør man ikke, og man kan velge å informere den andre parten om at premissene er endret, men da må man tørre å stå i det! Forstår du hva jeg sier til deg her @KallePils? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #256 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er ikke innenfor å bli aseksuell eller miste tenningen på partneren sin, å late som ingenting, å legge skylden på ham, å nyte oppvartningen fra en partner som elsker deg og tenner på deg og ikke forstår hvorfor du ikke vil ha ham, å reagere med latterliggjøring når han tar opp problemet. Denne typen partnere må vokse opp og ta ansvar for seg selv og forholdet. Kanskje er det å gå. Kanskje er det å diskutere en form for åpent forhold. Kanskje er det å oppsøke legehjelp. Men å stikke hodet i sanden og anta at mannen (for det er ofte menn) har så mye kjærlighet til deg at du uten videre kan dømme ham til et liv i sølibat uten å snakke med ham er opskriften på å bli såret på den ene eller den andre måten. Hva eller hvem er det som forteller disse (som oftest kvinnene) at det er bare å la ting skure så ordner det seg sikkert? Le av mannens patetiske sex-fiksering? Anonymkode: 26b4e...2cf Men hvorfor vil du pule andre når du elsker kona? Hvor kommer lysten og følelsene fra? Anonymkode: 7b175...268 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #257 Del Skrevet 26. november 2024 Aldri forstått meg på de som like gjerne kan pule andre en partneren sin, selvom partner ikke vil/kan. Skjønner ikke hvorfor man er i et forhold om man like gjerne kan pule andre. For meg ville det vært litt meningsløst å være i et forhold, om jeg like lett kunne/ville pult rundt på andre. Anonymkode: 1ea77...9ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #258 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Men hvorfor vil du pule andre når du elsker kona? Hvor kommer lysten og følelsene fra? Anonymkode: 7b175...268 Hvis en kjæreste av meg ikke tåler tanken på å ha sex med meg så vil jeg over tid ikke elske henne lengre. Hvis jeg ikke elsker partneren så har jeg lyst til å møte andre og/eller ha sex med andre. Anonymkode: 26b4e...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #259 Del Skrevet 26. november 2024 Irak skrev (1 time siden): Man eier ikke hverandre...Det gjør man ikke, og man kan velge å informere den andre parten om at premissene er endret, men da må man tørre å stå i det! «Du tenner meg ikke lengre» »Jeg synes at Instagram er mer givende enn kroppen din» »Noe skjedde med meg når jeg ble gravid og nå synes jeg sex er ekkelt» »Jeg er glad i deg men vil ikke ha deg. Jeg forstår det om det gjør at du vil gå eller ha en annen men jeg håper at vi kan bo sammen som venner» Hvor mange damer tør å stå i å si noe slikt til partneren? Jeg vil tippe 1%. Resten sier det som det er på steder som KG under anonymitet, og later som ingenting ovenfor partneren sin. »du glemte å støvsuge bak sofaen» »du tenker bare på sex» »nei, ingenting har endret seg, jeg er bare sliten» Anonymkode: 26b4e...2cf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #260 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvis en kjæreste av meg ikke tåler tanken på å ha sex med meg så vil jeg over tid ikke elske henne lengre. Hvis jeg ikke elsker partneren så har jeg lyst til å møte andre og/eller ha sex med andre. Anonymkode: 26b4e...2cf Så hvorfor bli hos noen du ikke elsker? Anonymkode: 7b175...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå