AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #221 Del Skrevet 19. november 2024 Druid skrev (23 minutter siden): Det er så, men det er en nærmest ubetydelig andel mennesker der dette er det enkle valget. Lykkelig for dere, men det er et privilegium. Det var da ikke noe enkelt valg, verken økonomisk, følelsesmessig eller praktisk. Anonymkode: 7b175...268 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. november 2024 #222 Del Skrevet 19. november 2024 KallePils skrev (10 timer siden): Tull og tøys, det er langt flere i Norge som lever i kjærlighetsløse forhold enn det er som aksepterer utroskap. Dette betyr selvsagt ikke "kjærlighetsløst" som i "bryr seg ikke om ektefellen lever eller dør", eller "aksepterer utroskap" som i "det skjedde én gang for 13 år siden men vi er fortsatt sammen". Folk er ikke psykopater, og det er grenser for hvor dumme vi trenger å spille. Men at det er "vanligere" å akseptere pågående utroskap enn å f.eks fortsette å holde sammen av hensyn til ungene? Hva slags verden er det du lever i? Menn og kvinner har begge egeninteresser, og de sammenfaller ikke alltid. Det er ingenting "riktigere" ved kvinners egeninteresse fremfor menns, selv om tidsånden prøver å definere det slik. En ting er å være såkalt "mannlig feminist". Da er vi med en gang over i diskusjonen om hva en feminist er: Snakker vi "kvinner er mennesker"-varianten (dvs. sunn fornuft), eller snakker vi "menn er ikke mennesker"-varianten (dvs. rabiat vanvidd)? Men sånne som deg, som konsekvent står og tripper i sitrende spenning etter å ta kvinners side mot dine egne interesser i forsøk på å bli likt, er uansett bare creepy. Ingen liker den slags, hverken kvinner eller menn. Forøvrig litt søtt at du har lært deg et nytt ord, og tror at det har en eller annen slags magisk effekt som argumentene dine ikke klarer å oppnå i en samtale. Enda en adferd de fleste hankjønn vokser fra i løpet av ungdomsskolen… rart det der. 😂 Morsomt at du er så tom for argumenter at du bare kaster deg over ad hominem med en gang. Jeg tar kvinners side når det er riktig å gjøre det, i motsetning til deg som ikke hadde tatt kvinners side selv om du hadde fått en pistol mot tinningen. Det ENESTE du skriver her inne er incelprat og manosfæreretorikk. Nothing else. NOTHING! Dessuten tar jeg menns side i denne debatten. Det er ikke sånn at ditt konservative og forkvaklede syn på spørsmål som angår menn er "menns side". Jeg representerer menn like mye som det du gjør. Menn lider ikke under moderne datingkultur, forventninger til kjønnsroller e.l. - vi har det som plommen i egget. At noen faller utenfor, javel, men sånn har det alltid vært. Denne debatten er like mye menn vs menn som den er menn vs kvinner. Det er reelt viktig å tydeliggjøre at det er maskulint å prioritere kos over sex, for eksempel. Det er en del av det å være mann, det, også. Akkurat som det er feminint å ha stort behov for sex, men der har jo faktisk kvinnene gjort en rimelig god jobb med å endre fordommer og forventninger til eget kjønn og ingen ser på det som utpreget maskulint å ha høy sexdrive i dag. Det er ikke noe uvanlig at en mann ikke har sex som en svært viktig del av en kjærlighetsrelasjon. Forøvrig er det stor komedie at den som klager og sutrer mest over status quo også er den som anvender smileys som hersketeknikk 🤣😇 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 19. november 2024 #223 Del Skrevet 19. november 2024 Druid skrev (7 timer siden): Men hva hvis man ikke vil flytte fra kona? Man ønsker sex, kona har ikke lyst på sex, hun vil ikke gjøre noe med det: da kan det ikke bety noe for henne. Hvorfor skal en tillært, samfunnsstrukturell idee som begrepet "utro" i denne situasjonen egentlig er, som egentlig kun har historisk relevans, ødelegge en helhet som betyr ekstremt mye mer enn problemet? Et romantisk forhold er som regel innrettet slik at partene har et gjensidig monopol på intim omgang med andre. Hvis kona ikke liker spooning, er det jo ikke fritt frem for mannen å spoone andre av den grunn? Da er det en del av pakka. Eller, si det samme gjelder kyssing - eller andre aktiviteter vi normalt sett tenker på som intime. De fleste forhold vil ha NOE av dette hvor den ene parten ikke liker akkurat den "tingen", uten at det på noen måte er hensiktsmessig at den andre parten får dekket det behovet et annet sted fordi det bryter intimkontrakten som ligger bak et monogamt forhold. Forøvrig er jeg jo enig i at hvis man opplever at mangel på sex er en dealbreaker, så er det greit å slå opp. Hvis man ikke kan/vil, nytter det ikke å forvente carte blance til utroskap eller plikthandlinger, i alle fall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 19. november 2024 #224 Del Skrevet 19. november 2024 knooters skrev (3 minutter siden): Et romantisk forhold er som regel innrettet slik at partene har et gjensidig monopol på intim omgang med andre. Hvis kona ikke liker spooning, er det jo ikke fritt frem for mannen å spoone andre av den grunn? Da er det en del av pakka. Eller, si det samme gjelder kyssing - eller andre aktiviteter vi normalt sett tenker på som intime. De fleste forhold vil ha NOE av dette hvor den ene parten ikke liker akkurat den "tingen", uten at det på noen måte er hensiktsmessig at den andre parten får dekket det behovet et annet sted fordi det bryter intimkontrakten som ligger bak et monogamt forhold. Hvilket vi kan være udelt enig i. Så vi har definert en intimkontrakt for vårt monogame forhold. Hva hvis vi ble enig om at Spooning var en uting. Det er noe andre menneske gjør : Ærsj Det skal vi i alle fall ikke ha i VÅRT intim reportoar! Er det fortsatt en del av intimkontrakten? Vi valgte det vekk, forholdet vårt er basert på no-spooning og det har ikke vært viktig for oss for å etablere forholdet vårt? Så havner jeg i en setting der jeg spooner: dette varjo ikke SÅ æsj. Helt greit. Fortsatt ikke viktig for meg, men heller ikke viktig for forholdet mitt : Er det rasjonelt at dette er grunnlag for konflikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 19. november 2024 #225 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 5.36): Jeg antar at kona de har tatt det tredje skiftet så lenge hun kan huske og at du er en tafatt mannebaby! Hvis du vil ha sex så kom deg opp av sofaen og slutt å klø deg i rompa og ta initiativ. Ikke spør henne om hun vil ditt eller datt bare fuckings gjør det! Hun er ikke moren din som må gi deg bekreftelse at det er greit du gjør ting! Hjelper ikke med massasje når huset er rotete og garasjen ikke har blitt ryddet på flere år! Ta Initiativ så skal jeg love deg at hun vil ha oftere sex med deg! Ingenting er mer sexy enn en mann som er selvstendig og ordner opp ting uten å spørre om tillatelse først! Anonymkode: 3ebca...925 Dette er jo bare svada, kjenner mange menn som tar hele ‘’tredje skiftet’’ ingen av konene som blir kåtere av den grunn 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #226 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er helt enig i tanken om et monogamt forhold og tillit. Problemet oppstår når ganske mange kjærester eller ektefeller etter 10 år / 2 barn / «livet» slutter å ha lyst på kjæresten. Gjerne uten noe forklaring («det bare er sånn», «vi er ikke nyforelsket»), men vil holde på familien A/S. Hvis du avslo sex og intimitet med typen i 1 år (hypotetisk sett, jeg kjenner ikke deres situasjon), hvilken tillit var det han brøt ved å ha sex med andre? Anonymkode: 26b4e...2cf Han valgte å tie og gå bak ryggen. Å fortelle hva han velger, ville vært ærlig. Da vet begge hva som foregår, og kan ta valg ut i fra det. Anonymkode: dd022...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #227 Del Skrevet 20. november 2024 Enmanelskeråhate skrev (11 timer siden): Dette er jo bare svada, kjenner mange menn som tar hele ‘’tredje skiftet’’ ingen av konene som blir kåtere av den grunn Når man ikke ønsker sex med mannen så er det naturlig for mange kvinner å lete etter grunner («han støvsuger ikke godt nok», «han ser for mye på fotball»). Som en forlengelse av det så kan noen finne på en byttehandel («vask huset, legg ungene, lag middag, så kanskje det blir noe på deg i nær framtid»). Når hun finner en hun tenner på så vil lysten komme av seg selv. Anonymkode: 26b4e...2cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 20. november 2024 #228 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når man ikke ønsker sex med mannen så er det naturlig for mange kvinner å lete etter grunner («han støvsuger ikke godt nok», «han ser for mye på fotball»). Som en forlengelse av det så kan noen finne på en byttehandel («vask huset, legg ungene, lag middag, så kanskje det blir noe på deg i nær framtid»). Når hun finner en hun tenner på så vil lysten komme av seg selv. Anonymkode: 26b4e...2cf Det er det jeg håper for min kone og det da "drypper" litt kåtskap på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K:45 Skrevet 24. november 2024 #229 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 21.54): Hvor gamle er barna? Hvordan partner har du vært siden dere fikk barn? Har du tatt din del av ansvaret, støttet henne og sett hva hun har gjort for deg og ungene, eller har du pusset opp hus og jobbet overtid mens hun har gjort alt det andre? Ganske ofte når kvinnen mister lysten er det situasjoner de har opplevd som svik i forkant, for eksempel hvis mannen har valgt hyttetur med kompiser samtidig som både kone og unger er syke. Eller hvis han føler seg så viktig at han aldri prioriterer å følge barn til tannlegen, helsestasjonen eller være med på utviklingssamtaler. Anonymkode: 278b8...571 Dette! 👆 Det er slitsomt med barn - og man er så tett på dem til enhver tid at man sjeldent har tid for seg selv. Hvis man aldri har tid til seg selv og setter familien framfor egne behov, så er det ikke rom for å tenke på sex (enda et behov som skal dekkes). Et alternativ til å ta sexpraten (som er symptomet) så må du gå til det som er kilden til problemet. Det KAN mest sannsynlig være en skjevfordeling av arbeidsoppgaver i hjemmet, som du ikke er bevisst. Hvem handler, lager mat, henter, bringer, løfter, bærer, trøster, legger, vasker, rydder, fikser og organiserer…? Forsøk heller å avlaste og se om ikke det hjelper. Sex var tegn på overskudd hos meg. Da typen vasket badet uten forventninger ble han straks mer seksuelt tiltrekkende i mine øyne 😄 K:45 Endret 24. november 2024 av K:45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. november 2024 #230 Del Skrevet 24. november 2024 KallePils skrev (På 18.11.2024 den 6.06): Folk avslutter forhold på grunn av utroskap, over en lav sko. Er dette "mangel på kjærlighet", det da? Nei, det det ikke. Men det er en illustrasjon på hvor viktig bortimot alle synes sex er for et forhold: Veldig få aksepterer utroskap. Og likevel skal altså diverse KG-feminister, herunder creepy menn, prøve å late som om det samtidig ikke er så farlig å ikke ha sex, selv om en av partene faktisk vil. En retorisk akrobatikk man sjelden ser maken til. Dette er ren gaslighting. Men alt for å "heie på jentene", eller hva…? 😂 Jeg tror ofte folk fordømmer det dem ikke forstår. Og akkurat nå så gjør du det samme, så du er ikke noe bedre du heller, utifra måten du velger å ordlegge deg på etter mitt syn. Man må ikke nødvendigvis bekjempe 🔥 med 🔥.....Om du forstår hva jeg mener her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #231 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 22.56): Hei og hopp… Jeg og kona har sjelden sex, og slik har det vært de siste årene. Vi har sex ca 5-10 ganger i året kanskje. Jeg føler ikke jeg krever mye, men feks sex en gang i uken ville vært fint. Og det ville vært fint å slippe å bli avvist og føle at jeg bare maser. Jeg kan selvsagt unnlate å spørre, men da blir det ingenting. Hun tar ikke initiativ, og sier hun har 0 seksuell lyst osv. Tror innerst inne at hun er lei meg, men hun påstår at alt er bra når jeg spør. Jeg prøver å snakke med henne om sex, men det vil hun ikke snakke om. Jeg spør innimellom om sex på ulike måter, dvs prøver direkte, innpakket, massasje, skape god stemning, stryke på osv Sier hun nei så er det ok og vi sover, eller prater videre om andre ting. Utfordringen er jo at hun kan si nei 10-15-20 ganger etterhverandre. Om jeg da blir litt snurt og prøver å snakke om dette så blir hun enten sur, ber meg slutt å mase eller bytter tema osv. Det er sikkert vanskelig for henne også, men jeg føler jeg må få lov til å snakke om dette? Hvor mange ganger er liksom ok for en kvinne å si nei, og fortsatt ikke ønske å snakke om det, eller gjøre noe med det? Anonymkode: 5165b...9e8 Det høres ut som om hun ikke trives godt nok i forholdet, dessverre. Det er veldig få stunder dere har sex i løpet av et år, sjokkerende få. Om det skulle være en annen grunn mener jeg det er hun som burde si det til deg uoppfordret. Men selvsagt burde hun si noe uansett til deg, uoppfordret. Det gjør hun ikke, og hun avviser deg veldig ofte, ingen tvil om det - selv hun gjerne ikke gjør dette fordi hun vil såre deg. Du forsøker å starte en samtale noe som ikke fører noe sted. Det er ikke kjekt for deg. For å si det slik: Jeg føler med deg. Jeg applauderer deg for å respektere henne når hun sier nei, uten å surmule. Men det er noe annet å si på et senere tidspunkt at avvisning gjør vondt og at du ikke føler ting er som det bør være. Jeg ville prøvd enda en gang. Denne gangen, ta samtalen på dagtid og ikke i forbindelse med sex/sengen/osv. Si at du ønsker å snakke med henne om noe viktig i forholdet. Ikke vær sur, anklagende - men forsøk å heller beskrive hva det gjør med deg å bli avvist. Sett ord på følelsene av å bli avvist. Og spør hva du kan gjøre for at ting blir bedre. Har hun ikke noe svar på det, så si hva du ønsker kan bli bedre. Hun MÅ snakke med deg om dette, selv om det ikke er kjekt. Det er viktig. Hvis hun ikke gjør dette, ville jeg revurdert forholdet. Selv ønsker jeg ikke å ha sex hvis min partner og jeg ikke har det så bra, som når kommunikasjonen svikter osv. Ellers handler det om at jeg er sliten og trøtt, uvel eller bare har en dårlig dag. Men sex 1 gang i uken er ikke mye å ønske, spør du meg. Nå har dere vært sammen en stund, men likevel. Anonymkode: ed274...5e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #232 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 17.39): Jeg har hatt ekstremt høy sexlyst. Etter barn, mistet jeg den. Det er 10 år siden. Kjenner innimellom på lyst hvis vi reiser bort uten barna. Det er ikke mannen det er noe galt med. Det er meg. Men mange har det som meg. Anonymkode: 91537...ff5 Jeg hadde det på akkurat samme måte. Så ble vi skilt, og etter noen år traff jeg en annen mann. Nå er sexlysten min som den var i 20-årene igjen. K49 Anonymkode: 7bf0d...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 26. november 2024 #233 Del Skrevet 26. november 2024 Druid skrev (På 19.11.2024 den 16.34): Hvilket vi kan være udelt enig i. Så vi har definert en intimkontrakt for vårt monogame forhold. Hva hvis vi ble enig om at Spooning var en uting. Det er noe andre menneske gjør : Ærsj Det skal vi i alle fall ikke ha i VÅRT intim reportoar! Er det fortsatt en del av intimkontrakten? Vi valgte det vekk, forholdet vårt er basert på no-spooning og det har ikke vært viktig for oss for å etablere forholdet vårt? Så havner jeg i en setting der jeg spooner: dette varjo ikke SÅ æsj. Helt greit. Fortsatt ikke viktig for meg, men heller ikke viktig for forholdet mitt : Er det rasjonelt at dette er grunnlag for konflikt? Hvorfor skulle det være greit? Hvis kona ikke liker å gi blowjobs, er jo ikke det en fullmakt til å gå ut og få noen andre til å gjøre det. Det eneste måtte være om dere definerte det som noe "ikke intimt", men det kommer ikke frem fra argumentasjonen din og er ikke noe premiss i mine argumenter, heller. Det går fint an å si at noe er intimt uten at man faktisk gjør handlingene selv, av ulike årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #234 Del Skrevet 26. november 2024 knooters skrev (3 timer siden): Hvorfor skulle det være greit? Hvis kona ikke liker å gi blowjobs, er jo ikke det en fullmakt til å gå ut og få noen andre til å gjøre det. Det eneste måtte være om dere definerte det som noe "ikke intimt", men det kommer ikke frem fra argumentasjonen din og er ikke noe premiss i mine argumenter, heller. Det går fint an å si at noe er intimt uten at man faktisk gjør handlingene selv, av ulike årsaker. Dette. Analsex er for eksempel intimt. Jeg nekter å være med på det. Det betyr ikke at det er fritt frem for mannen min å fly rundt og pule andre damer i ræva. Anonymkode: 7b175...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #235 Del Skrevet 26. november 2024 KallePils skrev (På 19.11.2024 den 8.26): ...kan det altså finnes omstendigheter der det i praksis ikke er mulig å flytte fra hverandre på det nåværende tidspunkt. Dette kan f.eks skyldes felles økonomiske forpliktelser som gjør det vanskelig å etablere seg hver for seg, eller psykiske problemer hos barn der et samlivsbrudd kan bli svært destruktivt, eller andre ting. Det finnes faktisk grunner til at enkelte holder sammen i forhold der man ideelt sett burde gått fra hverandre. Livet er ikke alltid ideelt. Nei, men da kan man gå fra hverandre som felles avtale/åpent forhold, mot at man venter på/gjør ting for at det økonomiske skal bli bedre. Man trenger ikke lyve til hverandre og svikte hverandres pga ytre omstendigheter. Anonymkode: f5d37...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #236 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Man trenger ikke lyve til hverandre og svikte hverandres pga ytre omstendigheter. Anonymkode: f5d37...7e8 Hvis partneren din har et ønske om et sexliv og du i løpet av forholdet utvikler et ønske om ikke å ha et sexliv så tenker jeg at det er _ditt_ ansvar å ordne opp i det. * Snakk ordentlig med partneren din. Si at du ikke vil ha sex men han/henne lengre * Si at du forstår hvis han/hun vil bryte opp pga dette, og at du ikke skal bruke det mot ham/henne i barnefordeling eller spre stygge rykter * Si at du aksepterer at han/hun får sex et annet sted siden ikke du ønsker det, og bli enige om grenser for følelser og ydmykelser Hvis du ikke klarer de tre punktene over så er du ikke egentlig glad i partneren din, du tenner ikke på ham/henne, men du setter pris på det praktiske ved å dele bosted. Anonymkode: 26b4e...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. november 2024 #237 Del Skrevet 26. november 2024 Irak skrev (På 24.11.2024 den 11.52): Jeg tror ofte folk fordømmer det dem ikke forstår. Og akkurat nå så gjør du det samme, så du er ikke noe bedre du heller, utifra måten du velger å ordlegge deg på etter mitt syn. Man må ikke nødvendigvis bekjempe 🔥 med 🔥.....Om du forstår hva jeg mener her. Meget mulig. Men det er det eneste jeg gidder å svare sånt slaps som denne fyren serverer. Så alternativet er å la det stå uimotsagt. Hvilket vel tross alt er en nokså rar strategi på et krangleforum? 😄 Og du mener det sikkert godt, men jeg er litt forbi det stadiet at jeg er særlig opptatt av å "være bedre". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #238 Del Skrevet 26. november 2024 KallePils skrev (3 minutter siden): Meget mulig. Men det er det eneste jeg gidder å svare sånt slaps som denne fyren serverer. Så alternativet er å la det stå uimotsagt. Hvilket vel tross alt er en nokså rar strategi på et krangleforum? 😄 Og du mener det sikkert godt, men jeg er litt forbi det stadiet at jeg er særlig opptatt av å "være bedre". Nå ser ikke jeg på dette som et krangle forum da....Mer som et sted å drøfte. Være bedre? Det finnes så mange måter du 😂. Man kan ikke klage på andre om man ikke er noe bedre sjøl! Ihvertfall ikke om du ønsker at ordene dine skal ha noe verdi... Det bryr du deg kanskje ikke om eller? Det er ikke farlig om du forstår, bare jeg forstår..... Da tenker jeg slik da som uthevet her.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #239 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvis partneren din har et ønske om et sexliv og du i løpet av forholdet utvikler et ønske om ikke å ha et sexliv så tenker jeg at det er _ditt_ ansvar å ordne opp i det. * Snakk ordentlig med partneren din. Si at du ikke vil ha sex men han/henne lengre * Si at du forstår hvis han/hun vil bryte opp pga dette, og at du ikke skal bruke det mot ham/henne i barnefordeling eller spre stygge rykter * Si at du aksepterer at han/hun får sex et annet sted siden ikke du ønsker det, og bli enige om grenser for følelser og ydmykelser Hvis du ikke klarer de tre punktene over så er du ikke egentlig glad i partneren din, du tenner ikke på ham/henne, men du setter pris på det praktiske ved å dele bosted. Anonymkode: 26b4e...2cf Hvis man ikke ønsker at mannen har sex med andre, så elsker man ikke mannen? Interessant... Anonymkode: 7b175...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 26. november 2024 #240 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nei, men da kan man gå fra hverandre som felles avtale/åpent forhold, mot at man venter på/gjør ting for at det økonomiske skal bli bedre. Man trenger ikke lyve til hverandre og svikte hverandres pga ytre omstendigheter. Anonymkode: f5d37...7e8 Absolutt. Og jeg argumenterer heller ikke for at det første man skal gjøre når butikken hjemme stenges er å springe ut og finne seg en annen leverandør. Det jeg derimot sier (og les dette nøye) er at du er aldri bundet av enveis forpliktelser. Det er ikke slik at dersom den du er i et monogamt forhold med ikke lenger vil ha deg, så sitter du i saksa og er likevel forpliktet til å fortsatt overholde din side av "kontrakten" om å kun ha sex med hverandre. Og det er dette folk bare må forstå: I det øyeblikket du ikke lenger vil ha sex med noen, så har du heller ikke lenger rettigheter i forhold til hvem vedkommende har sex med. For da har du nemlig meldt deg ut av vedkommendes sexliv, med de konsekvenser det måtte medføre. Merk at dette altså handler om den som stenger butikken, ikke om den som blir stående utenfor. Personlig grøsser jeg ved tanken på å bli værende sammen med noen som ikke vil ha meg. Det høres ut som et helvete på jord jeg ville kommet meg ut av fortere enn f**n. Men jeg er samtidig ikke blind for at det kan finnes situasjoner der dette har uakseptable konsekvenser i øyeblikket. Skulle jeg da liksom sette hensynet til den som ikke lenger vil ha meg foran hensynet til meg selv? Sorry, kommer ikke på tale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå