AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #141 Del Skrevet 11. november 2024 For å svare på overskriften: Jeg hadde tatt opp dette allerede etter 2 nei etter hverandre. Anonymkode: b8f76...6ef 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #142 Del Skrevet 12. november 2024 sicario skrev (7 timer siden): ...En som vil ha sex hver dag, får kreft, må stråle og få cellegiftbehandling ender opp i en periode med nedsatt lyst på sex. Man omtaler ikke det nødvendigvis som «ustabil libido». Har vedkommende da en partner med statisk seksualitet og uforandret libido, så vil forholdet ryke (om sex er limet). Slik er som oftest ikke virkeligheten... Som sagt, dere hadde neppe om oss som ikke lar oss påvirke nevneverdig av indre/ytre omstendigheter og har hatt et aktivt sexliv uansett. Jeg har selv opplevd alvorlig sykdom med ditto behandling. Det var virkeligheten. Anonymkode: f5d37...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #143 Del Skrevet 12. november 2024 Jeg antar at kona de har tatt det tredje skiftet så lenge hun kan huske og at du er en tafatt mannebaby! Hvis du vil ha sex så kom deg opp av sofaen og slutt å klø deg i rompa og ta initiativ. Ikke spør henne om hun vil ditt eller datt bare fuckings gjør det! Hun er ikke moren din som må gi deg bekreftelse at det er greit du gjør ting! Hjelper ikke med massasje når huset er rotete og garasjen ikke har blitt ryddet på flere år! Ta Initiativ så skal jeg love deg at hun vil ha oftere sex med deg! Ingenting er mer sexy enn en mann som er selvstendig og ordner opp ting uten å spørre om tillatelse først! Anonymkode: 3ebca...925 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 12. november 2024 #144 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 11.40): Det du egentlig preker, er at den som har minst lyst skal prate sammen med sin partner, «finne ut av det» og ende opp med å ha oftere sex. En mulighet er å bli enige om å gå i terapi, enten sammen eller bare den som ikke vil alene. En annen mulighet er å bli enige om å åpne forholdet, enten begge veier eller at den som ønsker sex kan ha seg på si’. En tredje mulighet er å bli enige om å avslutte forholdet. Vennligst ikke sitt der og dikt opp meninger til meg, når du åpenbart ikke engang har tenkt skikkelig gjennom temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 12. november 2024 #145 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 12.07): Livet mitt har forandret seg totalt etter at jeg fikk testosteron da jeg begynte å nærme meg overgangsalderen. (Hadde ingen andre symptomer enn mindre sexlyst og mer deprimert, samt litt verkende kropp og hyppige inflammasjoner i ledd) Fra å ha lyst på sex 3 ganger om dagen, forsvant all lyst, -selv om mannen er både tiltrekkende, flott og innmari sjarmerende. Jeg likte virkelig ikke den personen jeg ble, og fikk mast meg til henvisning til privat gynekolog. Tre år senere har jeg kommet i overgangsalderen, men er svært lite plaget. Har kun smerter i ledd og muskler, men de er mye bedre enn om jeg dropper dosen min i noen dager. Lysten på mannen kom tilbake etter dag 3, og sexlivet blomstrer. I tillegg er depresjonen søkk vekk og muskulaturen mye lettere å holde vedlike. Det eneste som er endret negativt er at jeg må bruke truseinnlegg hver dag fordi jeg alltid er så fuktig nedentil, men det er til å leve med! Det finnes noen få artikler om kvinnelig bruk av testosteron på Nettet, men det er endel videoer på TikTok fra USA, der de har egne testosteron-produkter for kvinner. Her i Norge må en til privatlege fordi det er for lite forsket på evt bivirkninger av dette. Etter snart 2 års bruk har jeg 0 bivirkninger så langt, og anbefaler det på det sterkeste. Anonymkode: c14c6...98f Bare som en liten betraktning: Normalt testosteronnivå for kvinner er 15-70 ng/dL. Normalt testosteronnivå for menn er 300-1000 ng/dL. Og så tror damene her på KG at mannens seksualdrift bare skal legges i på hylla livet ut fordi hun ikke lenger vil ha ham…? 😂 Det du skriver setter jo idiotien i dette i et visst perspektiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 12. november 2024 #146 Del Skrevet 12. november 2024 -venter- skrev (14 timer siden): Happy wife, happy life, er et mye brukt uttrykk blandt menn. Hadde de bare praktisert det hadde nok flere forhold overlevd. "Happy wife" er ikke noe en mann alene kan praktisere. Det forutsetter nemlig en kone som er villig til å verdsette det hun har, og være lykkelig. Vestlige feminister har gjort misnøye til et personlighetstrekk. Så "happy wife, happy life" handler vel så mye om kona. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #147 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg antar at kona de har tatt det tredje skiftet så lenge hun kan huske og at du er en tafatt mannebaby! Anonymkode: 3ebca...925 Ingenting er mer usexy enn sånne ekle poster. Anonymkode: 26b4e...2cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #148 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi er fortsatt kåt på hverandre, egentlig mer nå enn før... Det å fikse livet sammen er sexy, jeg ser opp til ham for alt han står i og han støtter meg også akkurat så mye som jeg trenger. Han sier at sexen vår er der han finner styrke og ro når verden er dritt, og jeg kunne ikke vært mer enig. Anonymkode: f5d37...7e8 👍👍👍 Anonymkode: 26b4e...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #149 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 22.56): Hei og hopp… Jeg og kona har sjelden sex, og slik har det vært de siste årene. Vi har sex ca 5-10 ganger i året kanskje. Jeg føler ikke jeg krever mye, men feks sex en gang i uken ville vært fint. Og det ville vært fint å slippe å bli avvist og føle at jeg bare maser. Jeg kan selvsagt unnlate å spørre, men da blir det ingenting. Hun tar ikke initiativ, og sier hun har 0 seksuell lyst osv. Tror innerst inne at hun er lei meg, men hun påstår at alt er bra når jeg spør. Jeg prøver å snakke med henne om sex, men det vil hun ikke snakke om. Jeg spør innimellom om sex på ulike måter, dvs prøver direkte, innpakket, massasje, skape god stemning, stryke på osv Sier hun nei så er det ok og vi sover, eller prater videre om andre ting. Utfordringen er jo at hun kan si nei 10-15-20 ganger etterhverandre. Om jeg da blir litt snurt og prøver å snakke om dette så blir hun enten sur, ber meg slutt å mase eller bytter tema osv. Det er sikkert vanskelig for henne også, men jeg føler jeg må få lov til å snakke om dette? Hvor mange ganger er liksom ok for en kvinne å si nei, og fortsatt ikke ønske å snakke om det, eller gjøre noe med det? Anonymkode: 5165b...9e8 Mtp at du er mer opptatt av HVOR OFTE du kan få sex, i stedet for årsaken til og endring, er det en lost case.. Anonymkode: c2f8f...73c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. november 2024 #150 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er jo det enerverende her at når en part opplever at forholdet går til grunne pga manglende nærhet så går det ikke an å snakke om det. Alle som noensinne har sagt til partneren at «jeg klarer ikke å være en god kjæreste hvis du ikke klarer å tenne på meg» har vel opplevd at kjæresten tenner enda mindre? «Hallo, det er jo bare 3mnd siden forrige gang vi hadde sex, slutt å mas!» Anonymkode: 26b4e...2cf Nå skjønte ingen av dere hvor jeg ville. Inn med kjip teskje: Det å åpne for ærlig dialog = skilsmisse. Så man må ta et valg. Vil man åpne for det, eller, leve videre som struts UTEN å mase mer om sex? Hun vil ikke. Du er fornøyd bare hun går med på pliktsex. Da hadde jeg personlig foretrukket sexleketøy. Eller en elsker, men meg om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. november 2024 #151 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mtp at du er mer opptatt av HVOR OFTE du kan få sex, i stedet for årsaken til og endring, er det en lost case.. Anonymkode: c2f8f...73c 🙌🙌🙌 Nettopp. »Jeg vil pule 3,7 ganger i mnd». Åh, ok. Redder ekteskapet det 🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #152 Del Skrevet 12. november 2024 AprilLudgate skrev (24 minutter siden): Nå skjønte ingen av dere hvor jeg ville. Inn med kjip teskje: Det å åpne for ærlig dialog = skilsmisse. Det du sier er at det å ta opp at man er ufornøyd med sexlivet er det samme som å skille seg? Sitat Hun vil ikke. Du er fornøyd bare hun går med på pliktsex. Jeg synes du snakker litt kryptisk selv og tolker litt vel mye utenom det som faktisk blir sagt. Jeg har ikke sagt noe om pliktsex så hvorfor går du ut ifra det? Anonymkode: 26b4e...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12. november 2024 #153 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 22.56): Utfordringen er jo at hun kan si nei 10-15-20 ganger etterhverandre. Om jeg da blir litt snurt og prøver å snakke om dette så blir hun enten sur, ber meg slutt å mase eller bytter tema osv. Det er sikkert vanskelig for henne også, men jeg føler jeg må få lov til å snakke om dette? Anonymkode: 5165b...9e8 Veldig veldig lite lurt å ta dette opp når du er snurt/fornærmet/sur/irritert og andre følelser som tar bort balanse og klokskap. Dette bør du ta opp når du et på ditt mest stabile og imøtekommende angående vilje til å lytte og forstå. Å ta det opp når du er fornærmet og lignende blir fort angrep istedenfor konstruktiv dialog. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 13. november 2024 #154 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 18.25): Nei jeg er ikke enig i det. Du definerer andre. Du sier at to stykker som selv definerer seg som kjærester ikke er kjærester. Utelukkende basert på sex. Mens de selv viser at «sex ikke er limet». Det handler ikke om å tenke «forskjellig om ting». Der handler om at mange kjærester har mye mer en sex, som gjør dem til kjærester, men du forsøker å definere dem som noe annet. Dette er dine ord. Ikke mine. Anonymkode: 1ea77...9ae Et forhold med sex er bare friends with benefits, liksom. Hei og hå. Perspektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13. november 2024 #155 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 10.31): Du spør om sex? 🤣 Ikke rart du blir avvist, det er så lystdrepende som du får det. Spørre om sex liksom... 🤣🤣🤣 Du må jo få henne til å ha lyst, så da spør du hva hun trenger for at hun skal ha lyst til å ha sex med deg igjen. Og så gjør du det. Kanskje er forholdet over fordi hun ikke klarer å finne tilbake lysten på deg. Da kan dere få hver til sitt, eller holde sammen og ha sex med andre. Anonymkode: 8162a...29a Denne her likte jeg 😂. Fantastisk bra 🤩. Innertier 👏👏👏👏. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #156 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 1.51): Men på det hun sier, så virker det dessverre som om hun er en av de heller feige partnerne som ønsker seg ut av forholdet, men ikke vil ha på seg at de gikk, og derfor begynner å oppføre seg på en slik måte at den andre tar ansvar og avslutter forholdet. Så kan slike innta offerrollen overfor andre, og gjøre eksen til syndebukk, og de selv slipper å ta ansvar for sin del av forholdet. Ganske sikker på at dette er masterplanen til damen i denne historien også. For jeg tror 99.9% av alle folk forstår at dersom de ikke ønsker å være intim med kjæresten/samboer, så har de et problem de må gjøre noe med. Her virker det ei som gjør ting med overlegg. Tipper hun har ordnet seg buffer-konto, og har en klan plan hva de neste stegene er. Hun sitter bare og venter på å skylde på han. Anonymkode: 3797b...e9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #157 Del Skrevet 14. november 2024 knooters skrev (På 13.11.2024 den 11.17): Et forhold med sex er bare friends with benefits, liksom. Hei og hå. Perspektiv! For en liten andel mennesker er sex skummelt, ekkelt eller uviktig. Det virker som om disse har et sykelig behov for å gi alle oss andre «perspektiv» på hvor galt det er av oss å ønske å ha sex med personen vi er i en romantisk relasjon med. Litt som konservative Amerikanske politikere som utad er nevrotisk opptatt av å fortelle folk hvor galt det er med homofili eller sex utenfor ekteskapet? Anonymkode: 26b4e...2cf 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2024 #158 Del Skrevet 14. november 2024 knooters skrev (På 13.11.2024 den 11.17): Et forhold med sex er bare friends with benefits, liksom. Hei og hå. Perspektiv! 1-Kan ikke se at noen i tråden her har påstått at «et forhold med sex er bare friends with benefits»? 2- Et forhold som kun er basert på sex og det ikke er andre ting som definerer en som kjærester=friends with benefits. Om du ikke ser forskjellen på 1 og 2, så kan jeg ikke hjelpe deg. Hei og hå stråmenn. Anonymkode: 1ea77...9ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 14. november 2024 #159 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For en liten andel mennesker er sex skummelt, ekkelt eller uviktig. Det virker som om disse har et sykelig behov for å gi alle oss andre «perspektiv» på hvor galt det er av oss å ønske å ha sex med personen vi er i en romantisk relasjon med. Litt som konservative Amerikanske politikere som utad er nevrotisk opptatt av å fortelle folk hvor galt det er med homofili eller sex utenfor ekteskapet? Anonymkode: 26b4e...2cf For de fleste er KJÆRLIGHET det viktigste i et forhold, ikke sex, og man har som regel et litt mer modent syn på et forhold enn at det bare er "vennskap + sex". Herre fred, som man har misforstått poenget med en intim relasjon, da. Aner ikke hvem du prøver adressere, er det et sykelig behov du har for å peke på folk og ilegge dem egenskaper de ikke har, kanskje? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 14. november 2024 #160 Del Skrevet 14. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 1-Kan ikke se at noen i tråden her har påstått at «et forhold med sex er bare friends with benefits»? 2- Et forhold som kun er basert på sex og det ikke er andre ting som definerer en som kjærester=friends with benefits. Om du ikke ser forskjellen på 1 og 2, så kan jeg ikke hjelpe deg. Hei og hå stråmenn. Anonymkode: 1ea77...9ae Det var et tilsvar til de lite reflekterte som tror at et forhold uten sex bare er et vennskap, og noe jeg skrev for å illustrere hvor overfladisk, unyansert og tåpelig den type tankegang faktisk er. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå