AnonymBruker Skrevet 9. november #41 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mange svar her- men er det ingen som lurer på hvorfor kona til denne mannen ikke vil ha noe intimt med han lengre? Som kvinne selv så vet dere at det ofte kommer av noe. Og mannen han skjønner ofte såklart ikke noe av det, selvom dama har sagt det mange ganger før hva som plager hun. Ting kommer så overraskende på mange menn selvom det ikke burde gjort det. Jo, det er jo det vi alle lurer på, det er derfor hun må si det. Rådet til de fleste her er at de må kommunisere, kanskje gå i parterapi. TS fremstiller det som at hun ikke vil ta samtalen i det hele tatt. Det kan godt være du har rett i at hun har prøvd å si det før, men da har det åpenbart ikke sunket inn hos TS og hun gidder åpenbart heller ikke forklare det så han forstår. Så igjen, rådet med en parterapeut som kanskje kan få dem inn på rett spor i kommunikasjonen. Så får man håpe det er løsbart, det kan jo være det er kjørt også. Anonymkode: 1c6ed...967 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 9. november #42 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 21.59): Forskjellen er å menn generelt har lyst å finne løsning på ereksjonsproblem. Kvinner derimot finner bare på unnskyldning om å dalande sexlyst er normal eller prøver å finne syndebukk til å fraskrive seg ansvar. Anonymkode: a2749...161 Forskjellen er at et ereksjonsproblem ikke handler om lyst, og at det å ha lite lyst til et eller annet ikke er spesielt uvanlig. Dessuten kan det jo like gjerne være at det er TS som har for mye lyst, og ikke kona som har for lite. Hva er liksom kriteriet for at noe krever en handling? Det reelle problemet her er mangel på kommunikasjon, så får man heller vurdere hvor viktig det er å ligge mer. Men, for å si det sånn: jeg hadde ikke hatt noe ønske om å ligge med noen som ser på det som pliktsex. Da klarer jeg meg uten. Det er ikke noe kriterium for en kvinne å ville ligge 2-3 ganger i uken for å være sammen med en mann. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #43 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mange svar her- men er det ingen som lurer på hvorfor kona til denne mannen ikke vil ha noe intimt med han lengre? Som kvinne selv så vet dere at det ofte kommer av noe... Jeg og min samboer har også lite sex, han synes såklart synd på seg selv. Men jeg klarer ikke tenne på en mann som sviktet meg som når jeg som mest trengte han. Jeg var dødssyk, han sluttet å si at han elsket meg når jeg var svak og hjalp meg ikke med noenting. Han lot meg stå i alt alene, også med barnet vårt. Likevel klarte jeg ikke gå, svak kalles vel det. Jeg sa mange ganger til han hvorfor jeg ikke ønsket sex med han etter den tiden, fordi følelsene mine endret seg når jeg så hvordan han behandlet meg som da jeg trengte han som mest. Dette har han aldri klart og skjønne og synes bare synd på seg selv. Han maser ikke da, "det skal han ha". Vi har sex en sjelden gang, men jeg nyter han ikke lengre. Jeg klarer ikke tilgi en mann som ikke klarer å se sine egne feil. Hadde han i det minste forstått og sagt unnskyld, men nei.. Jeg burde gå, men sliter med tanken om å se barnet mitt halve tiden- så jeg biter i meg livet, sprer bena en gang i blandt for "være grei", og leker happy familie. Jeg lurer på hvordan min samboer sin tråd liksom hadde vært her inne. Jeg er en mann som bare har vært snill og grei, og dama vil ikke ha sex med meg lengre. Jeg skjønner ikke hvorfor, buhu stakkars meg... Lurer på hva rådene han hadde fått hadde vært. Hvordan har du vært som ektemann ts? Og da snakker jeg ikke bare om i de gode periodene. Anonymkode: 6c18d...41c Dette er nok dessverre vanlig. Menn som reagerer på sykdom og kriser ved å trekke seg unna emosjonelt, framfor å trekkes nærmere til familien. De avviser konas følelser, og så er det mystisk hvorfor hennes betatthet og hennes lyst går ut vinduet. Anonymkode: f5d37...7e8 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. november #44 Del Skrevet 10. november (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mange svar her- men er det ingen som lurer på hvorfor kona til denne mannen ikke vil ha noe intimt med han lengre? Joda, til og med TS lurer jo på det… men som han skriver, kona vil ikke engang snakke om problemet. Og i stedet for å dikte i hop hypoteser bør han faktisk kreve et svar. Kona er formodentlig voksen, og har inngått et ekteskap. Da kan man ikke oppføre seg slik. Skjønner virkelig ikke hvordan menn er blitt så underdanige. Kvinner hyler i fistel over alt de klarer å vri til å handle om "menn som skal kontrollere seksualiteten deres". Til og med når en mann sier at han ikke blir værende i et sexløst ekteskap kan du vedde en nyre på at en flokk feminister kommer styrtende og anklager ham for forsøk på "sextvang". Menn derimot, bretter seg gjerne over baklengs før en samtale engang har funnet sted. Og dette for… hva, egentlig? Har kona overhodet bedt om full kontroll over om mannen hennes skal leve i sølibat? Eller er denne makten noe de bare prakker på henne først som sist, sånn for sikkerhets skyld? En ting er at ballene deres tydeligvis er forsvunnet, men er de til og med for pysete til å lete litt etter dem? Kan dette være noe av grunnen til at kona mister lysten? … når vi likevel tydeligvis skal leke med hypoteser? 😏 Endret 10. november av KallePils 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 10. november #45 Del Skrevet 10. november KallePils skrev (22 minutter siden): Joda, til og med TS lurer jo på det… men som han skriver, kona vil ikke engang snakke om problemet. Og i stedet for å dikte i hop hypoteser bør han faktisk kreve et svar. Kona er formodentlig voksen, og har inngått et ekteskap. Da kan man ikke oppføre seg slik. Skjønner virkelig ikke hvordan menn er blitt så underdanige. Kvinner hyler i fistel over alt de klarer å vri til å handle om "menn som skal kontrollere seksualiteten deres". Til og med når en mann sier at han ikke blir værende i et sexløst ekteskap kan du vedde en nyre på at en flokk feminister kommer styrtende og anklager ham for forsøk på "sextvang"... Han kan jo, som en voksen mann, trekke konklusjonen om at når kona ikke vil kommunisere (slik han ser det) hverken i eller utenfor senga, er ekteskapet slik de kjenner det over, og at de ikke lenger bør dele bord og seng. Såkalt seperasjon. Ville prøvd det framfor å insistere på å gå ut og knulle andre mens kona formodentlig passer ungene hjemme. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #46 Del Skrevet 10. november Kalde fakta: Kvinner har et annet tenningsmønster enn menn. Det avhenger av mye, blant annet overskudd og hormoner. Overgangsalderen er nevnt. Å ha sex uten å ha lyst, det er forferdelig. Det er som å bli brukt som et tømmehull, der mannens behov trumfer ditt. Og vi er mange kvinner som har mye pliktsex, helt til vi en dag skjønner at man kan si nei fordi man har rett til å styre over egen kropp. Hun vil ikke ha sex. Hun tenner ikke på deg. Spørsmålet er hvorfor? Og det er ikke sikkert du vil like svaret. Men man kan starte med å ikke se på sex som en rettighet som du er forpliktet til å få. Du kan starte med å forstå, at sex uten lyst er smertefullt og nedverdigende. Innlegget ditt er svaret på hvorfor hun ikke vil ha sex med deg. Du ser bare ditt behov og tenker at din sexdrive har noen som helst relevans for hva hun føler om sex. Vil du virkelig at hun skal tvinge seg til å ha sex for at du skal få dekket ditt behov for utløsning? Anonymkode: 28139...bd9 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. november #47 Del Skrevet 10. november (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kalde fakta: Kvinner har et annet tenningsmønster enn menn. Det avhenger av mye, blant annet overskudd og hormoner. Overgangsalderen er nevnt. Å ha sex uten å ha lyst, det er forferdelig. Det er som å bli brukt som et tømmehull, der mannens behov trumfer ditt. Og vi er mange kvinner som har mye pliktsex, helt til vi en dag skjønner at man kan si nei fordi man har rett til å styre over egen kropp. Hun vil ikke ha sex. Hun tenner ikke på deg. Spørsmålet er hvorfor? Og det er ikke sikkert du vil like svaret. Men man kan starte med å ikke se på sex som en rettighet som du er forpliktet til å få. Du kan starte med å forstå, at sex uten lyst er smertefullt og nedverdigende. Innlegget ditt er svaret på hvorfor hun ikke vil ha sex med deg. Du ser bare ditt behov og tenker at din sexdrive har noen som helst relevans for hva hun føler om sex. Vil du virkelig at hun skal tvinge seg til å ha sex for at du skal få dekket ditt behov for utløsning? Anonymkode: 28139...bd9 Dette er å forvrenge problemstillingen. Har noen her tenkt over hvor jævlig absurd verden ville sett ut om vi skulle praktisert formaningene dere kommer med rundt sex på andre områder i livet? Sammenlign med alt annet man kan ha lyst til å gjøre sammen med ektefellen sin. F.eks å danse. Hvis du har veldig lyst til å danse, men ektefellen din ikke vil… er da første respons fra omgivelsene en pekefinger og streng beskjed om at du ikke "har krav på" å danse? Eller enda bedre: "Men hva hvis ektefellen din nettopp har operert kneet?", som om det var om å gjøre å være raskest ute med de mest åndssvake avsporingene man klarer? Eller en drøss med "Jeg liker ikke å danse, og det gjør ikke min mann heller, og vi har det bra sammen", som om dette bidrar noe som helst til samtalen? Teknisk sett stemmer det jo: Du har ikke krav på at den du er gift med skal danse med deg. Ikke noen andre heller, for den del. Men hva har dette med saken å gjøre? Du har lyst. Ektefellen din vil ikke. Så hva gjør dere? Dere snakker sammen om det, finner ut hva det er dere står ovenfor her, og blir enige om noe. Er ikke dette riktig? Vel, ut fra denne tråden: Åpenbart ikke, i hvert fall ikke hvis ektefellen din ikke ønsker kommunikasjon. Da skal du istedet drive en slags gjettelek i all stillhet for deg selv. For gud forby at du skulle gå ut og danse med noen noen andre når ektefellen din ikke vil! Nei, ektefellen din skal ha monopol på å danse med deg selv når vedkommende nekter, så da får du bare sitte der. Selv om dere danset daglig da dere ble sammen, og det aldri var noe premiss da forholdet ble inngått at det skulle bli bom stopp på noe tidspunkt. Nå sitter du nemlig i saksa. Ville noen nekte for at en slik situasjon er fullstendig skrullete? Tenk så over at dans nå tross alt bare er en hobby, mens seksualitet faktisk for de fleste er en grunnleggende menneskelig drift og et behov: Da kan vi plutselig behandle det slik! 😂 Hvorfor finner folk seg i å bli kontrollert på denne måten? For det er dette det hele handler om: Kontroll. Endret 10. november av KallePils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 10. november #48 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 22.56): Hvor mange ganger er liksom ok for en kvinne å si nei, og fortsatt ikke ønske å snakke om det, eller gjøre noe med det? Svaret er 2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #49 Del Skrevet 10. november Lev med det eller gå videre Er ikke sikkert det er bare å plukke ei dame på øverste hylle hvis du går videre heller ,men igjen tilbake til første linje Anonymkode: 126cd...e5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. november #50 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 22.56): Hei og hopp… Jeg og kona har sjelden sex, og slik har det vært de siste årene. Vi har sex ca 5-10 ganger i året kanskje. Jeg føler ikke jeg krever mye, men feks sex en gang i uken ville vært fint. Og det ville vært fint å slippe å bli avvist og føle at jeg bare maser. Jeg kan selvsagt unnlate å spørre, men da blir det ingenting. Hun tar ikke initiativ, og sier hun har 0 seksuell lyst osv. Tror innerst inne at hun er lei meg, men hun påstår at alt er bra når jeg spør. Jeg prøver å snakke med henne om sex, men det vil hun ikke snakke om. Jeg spør innimellom om sex på ulike måter, dvs prøver direkte, innpakket, massasje, skape god stemning, stryke på osv Sier hun nei så er det ok og vi sover, eller prater videre om andre ting. Utfordringen er jo at hun kan si nei 10-15-20 ganger etterhverandre. Om jeg da blir litt snurt og prøver å snakke om dette så blir hun enten sur, ber meg slutt å mase eller bytter tema osv. Det er sikkert vanskelig for henne også, men jeg føler jeg må få lov til å snakke om dette? Hvor mange ganger er liksom ok for en kvinne å si nei, og fortsatt ikke ønske å snakke om det, eller gjøre noe med det? Anonymkode: 5165b...9e8 Dere bør vel egentlig ta en skikkelig samtale om hva dere vil med livet og hva dere ønsker å få ut av det at dere bor sammen. Familierådgiver og samlivskurs kan være nyttig. Å snakke/forhandle seg til mer sex med hverandre har jeg liten tro på. Dere har rett og slett forskjellige interesser og behov på den måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. november #51 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 23.27): Ja, det finnes tydligvis noe drømmedamer der ute 😀 Vi hadde selvsagt oftere sex i begynnelsen, men to barn senere er vi altså i kategorien sexløst ekteskap. Og det uten at hun bryr seg om mine spørsmål. Hun er som hun er, og jeg får beskjed om å tåle det eller dra. Derfor tåler jeg det, jeg elsker henne jo…Men, det som er synd er at hun ikke forstår hvordan dette påvirker meg og mine følelser for henne, livsglede, motivasjon for å være en god ektemann osv… Det er jo ikke bare sexen som mangler, men alt av intimitet og kjærlighet. Jeg har også gitt opp å få til en bra dialog på dette fordi det bare ender i høylytt krangling. Dette også grunne for at jeg spør pent og respekterer hennes svar. Jeg orker ikke drama og store krangler lenger, men helt ærlig så kjennes livet ganske urettferdig.. Anonymkode: 5165b...9e8 Har barna flyttet ut? Er det ok for deg å flytte ut, eller er det for tungt sosialt med tanke på at naboskap og vennekrets kan rakne? Hvor nære venner er du og kona? Har dere stor glede av hverandre på ikkeseksuelle måter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. november #52 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 6.31): Skulle tro det var jeg som skrev innlegget! Bortsett fra at jeg får silent treatment hvis jeg prøver å snakke om problemet, og det orker jeg ikke. Ikke er hun interessert i ekstern hjelp heller. Vi bor vel i kollektiv. Ungdommene har flyttet ut. Flere år siden vi hadde samleie. Har vært litt intim en gang det siste året. Vi kunne selvsagt skilt lag, men jeg har ikke økonomi til å kjøpe henne ut av barndomshjemmet. Ikke har jeg tro på at det finnes noen bedre der ute heller. Ts - jeg tror dessverre ikke at forholdet deres blir noe bedre. Har du mulighet ville jeg vurdert å skille lag og se om livet byr på andre muligheter. Anonymkode: 6cc01...7d9 Hva med å selge og kjøpe seg en toroms leilighet i stedet? Lave fyringskostnader. Mer privatliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #53 Del Skrevet 10. november Dump henne og finn noe bedre/yngre Anonymkode: 65b7e...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. november #54 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 8.45): Vi har det også, vært sammen noen år, bor sammen 5 av 7 dager i snitt. Vil si hverdagen vår med de 4 barna vi har, og to hjem, er mer hektisk enn de under samme tak med to barn. Jeg har også vært i et langt samliv med barn før dette, og sex to ganger for dag har vært normen hele veien. Greien er den, jeg kjenner meg selv, vet hva jeg trenger og i tillegg evner å kommunisere til andre hva jeg ønsker og trenger. Jeg inngår ikke et forhold med en mann som ikke matcher meg på de viktige punktene. Sex er viktig for meg. Ergo, jeg må finne en mann som også synes sex er viktig i et romantisk forhold. Jeg bryr meg lite om å komme hjem fredags ettermiddag til 5-retters, levende lys og gaver. Selvfølgelig hyggelig det en gang i året sikkert, men ikke noe jeg trenger. Da foretrekker jeg at vi står der og kokelerer sammen ❤️ Vi har full drus med 4 barn i alderen 4 til 14, to katter, en hund, to hjem, og vi alle 6 driver med idrett. Men vi elsker hverandre og prioriterer intimitet. Kanskje jeg suger han når vi lager middag, kanskje han fingrer meg og suger meg på brystene når vi pusser tennene, kanskje tar vi en kjapp hyrdestund på vaskerommet... eller bare setter på klokken 10 minutt før og starter dagen med sex. Deilig. Anonymkode: b8f76...6ef De som trener greit har mer oveskudd til mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. november #55 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 23.40): Men livet og kroppen forandrer seg jo, og hormonnivåer. Den lysten du har som 20-åring, har du ikke som 40-åring eller 60-åring, og lysten kan endre seg vesentlig etter barnefødsler, sykdom og annet som skjer i livet. Den du en gang var er ikke nødvendigvis den samme noen år senere. Anonymkode: 47031...e6b Dette er verre enn aldring og hormoner. Men det kan tenkes at hun ikke trengte mer sex når hun hadde fått mange nok barn. Det største problemet er muligens underernæring på kos og nærhet, noe som er mye verre enn sexmangel. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. november #56 Del Skrevet 10. november (endret) Virrevirrevapp skrev (På 10.11.2024 den 7.43): Han kan jo, som en voksen mann, trekke konklusjonen om at når kona ikke vil kommunisere (slik han ser det) hverken i eller utenfor senga, er ekteskapet slik de kjenner det over, og at de ikke lenger bør dele bord og seng. Såkalt seperasjon. Ville prøvd det framfor å insistere på å gå ut og knulle andre mens kona formodentlig passer ungene hjemme. En ryddig skilsmisse er trolig den beste løsningen, ikke minst med tanke på barna og eventuell ny kjæreste. Hvis man begynner å rote med ny kjæreste før offisiell avslutning så kan det ødelegge forholdet til den nye og statusen til far visavis barna. Et eventuelt nytt forhold bør startes opp slik at det blir minst mulig dårlige følelser fra barna. Endret tirsdag kl 21:00 av I Grosny 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #57 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 22.56): Hei og hopp… Jeg og kona har sjelden sex, og slik har det vært de siste årene. Vi har sex ca 5-10 ganger i året kanskje. Jeg føler ikke jeg krever mye, men feks sex en gang i uken ville vært fint. Og det ville vært fint å slippe å bli avvist og føle at jeg bare maser. Jeg kan selvsagt unnlate å spørre, men da blir det ingenting. Hun tar ikke initiativ, og sier hun har 0 seksuell lyst osv. Tror innerst inne at hun er lei meg, men hun påstår at alt er bra når jeg spør. Jeg prøver å snakke med henne om sex, men det vil hun ikke snakke om. Jeg spør innimellom om sex på ulike måter, dvs prøver direkte, innpakket, massasje, skape god stemning, stryke på osv Sier hun nei så er det ok og vi sover, eller prater videre om andre ting. Utfordringen er jo at hun kan si nei 10-15-20 ganger etterhverandre. Om jeg da blir litt snurt og prøver å snakke om dette så blir hun enten sur, ber meg slutt å mase eller bytter tema osv. Det er sikkert vanskelig for henne også, men jeg føler jeg må få lov til å snakke om dette? Hvor mange ganger er liksom ok for en kvinne å si nei, og fortsatt ikke ønske å snakke om det, eller gjøre noe med det? Anonymkode: 5165b...9e8 Be om en prat sammen om dette. Hun sier hun ikke har lyst, det er en god start på samtalen. Gå derfra. Men legg til rette for en fordomsfri og fin samtale... Anonymkode: 8d1b2...1a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #58 Del Skrevet 10. november KallePils skrev (På 9.11.2024 den 6.07): Til TS: Bare ignorer mye av det som skrives i denne tråden. Det er ikke din jobb å skulle gjette deg frem til hva som "kan være". Kommunikasjonsnekt er å sabotere muligheten for å løse problemer i et parforhold. Dette er uakseptabel oppførsel, og du skal ikke kompensere for dette ved å leke "tampen brenner" uten tilbakemelding. Dette er en blindvei du blir forsøkt lurt inn på. Selve fundamentet for respekt i et parforhold er å se på hverandre som likeverdig voksne mennesker. Dette innebærer å også forvente voksen oppførsel. Og det din kone gjør er ikke å oppføre seg som en voksen. Videre: Ved å oppføre deg som et barn som forsøker å finne en måte å blidgjøre mamma oppnår du ikke annet enn at hun mister respekten for deg. Nå må du sette ned foten. Dette er det beste innlegget. TS har tatt det opp og hennes svar er at hun har "null lyst" og at "alt er bra" i forholdet. Hvis det allikevel husarbeid, dårlig sex eller whatnot er det bare, bare hennes feil. Hun gir han ingen åpning for å løse problemet. Anonymkode: 5372e...c71 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 10. november #59 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 6.31): Skulle tro det var jeg som skrev innlegget! Bortsett fra at jeg får silent treatment hvis jeg prøver å snakke om problemet, og det orker jeg ikke. Ikke er hun interessert i ekstern hjelp heller. Vi bor vel i kollektiv. Ungdommene har flyttet ut. Flere år siden vi hadde samleie. Har vært litt intim en gang det siste året. Vi kunne selvsagt skilt lag, men jeg har ikke økonomi til å kjøpe henne ut av barndomshjemmet. Ikke har jeg tro på at det finnes noen bedre der ute heller. Ts - jeg tror dessverre ikke at forholdet deres blir noe bedre. Har du mulighet ville jeg vurdert å skille lag og se om livet byr på andre muligheter. Anonymkode: 6cc01...7d9 Tenker du at barndomshjemmet er viktigere enn å leve et tilfredsstillende liv? Det der er feighet og latskap, og en skikkelig dårlig unnskyldning for å ikke ta tak i eget liv. Er hus er fire vegger et tak. Verken mer eller mindre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #60 Del Skrevet 10. november Meg og min samboer hadde sex ofte før, ca hver dag. Etter noen år sammen har det siste året vært dårlig, pga han behandler meg dritt, stiller ikke opp og følelsene er generelt blitt mindre og mindre. Han gidder ingenting, er negativ til alt sosialt bortsett fra egne venner, og forholdet mangler «connection». I tillegg er han egoistisk i senga, har aldri fått orgasme med han til tross for samtaler rundt at begge skal ha det godt Anonymkode: 10385...94b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå