AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Kjæresten kom opp på Tinder - som aktiv og med en slags rød strek ( tåkete) over navnet sitt. Plutselig var profilen hans på engelsk også - istedenfor norsk . Hva i all verden betyr dette ? Han blånekter for å ha vært aktiv. Jeg ødelegges inni meg. Hadde han bare innrømt det - så hadde d v greit. Men tilliten brytes ved at han juger og ber meg om å stole på at han ikke er aktiv. Anonymkode: 80c58...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Del Skrevet 7. november 2024 Hvorfor er du på Tinder? Anonymkode: 2ed75...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du på Tinder? Anonymkode: 2ed75...05e Fikk tilsendt screenshot ditt sosiale geni . Anonymkode: 80c58...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fikk tilsendt screenshot ditt sosiale geni . Anonymkode: 80c58...9b2 Ikke vanskelig å forstå hvorfor han er på Tinder. Anonymkode: 2ed75...05e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke vanskelig å forstå hvorfor han er på Tinder. Anonymkode: 2ed75...05e Enig med deg! Unødvendig frekkhet, TS. Anonymkode: 72670...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Del Skrevet 8. november 2024 Støtter for så vidt de andre som kommenterer her. Ønsker at forumet går i en mer respektfull retning, så bra at noen sier ifra. Når det er sagt, Ts, forstår at det er skikkelig dritt å oppdage, og ikke minst at han lyger om det i tillegg. Jeg har måtte sette meg en klar grense hva gjelder slikt. Kanskje noen synes den er veldig streng, men for meg er den viktig. En løgn med en god forklaring skal jeg la gå. Kommer enda en løgn, så anser jeg henne som en løgner, og en løgner vil jeg ikke ha i nærheten av meg. Mange er redde for å si sannheten, gjerne på grunn av skam og frykt for konsekvensene. Men enkelte eier ikke skam og lyger som om det er det enkleste i verden. Anonymkode: 9bf51...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #7 Del Skrevet 8. november 2024 Det finnes jo tilfeller av at folk stjeler identiteten til andre og legger ut på Tinder (se dokumentaren om Tindersvindleren), selv om det nok er lite sannsynlig. Men det at den er på engelsk kan jo faktisk tyde på at noe sånt kan ha skjedd? Hvis det er tilfelle så bør han anmelde det. Hvis han tar det seriøst så får du også svaret ditt. Anonymkode: dce3b...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #8 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes jo tilfeller av at folk stjeler identiteten til andre og legger ut på Tinder (se dokumentaren om Tindersvindleren), selv om det nok er lite sannsynlig. Men det at den er på engelsk kan jo faktisk tyde på at noe sånt kan ha skjedd? Hvis det er tilfelle så bør han anmelde det. Hvis han tar det seriøst så får du også svaret ditt. Anonymkode: dce3b...a2c Legger til: dere bør sjekke om bildene som er brukt er bilder som ligger offentlig, på FB-profil e.l. slik at andre kan få tak i de. Anonymkode: dce3b...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå