AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har barn i førsteklasse, og har invitert til treff på førstkommende mandag. Fikk svar fra en mor, om at barnet ikke kunne komme, fordi de skulle i kirken. Var ikke det en rar prioritering? Anonymkode: b30d6...986 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Hos noen er troen større enn vennegruppe. Bytt dag davel. Anonymkode: 52ae1...ea8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Det er jo kanskje en like viktig og fast aktivitet som at et barn går på f.eks fotball. Barnet mitt har én fotballtrening i uka, og da hadde jeg også takket nei til playdate akkurat den dagen! Anonymkode: fba1e...cfe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har barn i førsteklasse, og har invitert til treff på førstkommende mandag. Fikk svar fra en mor, om at barnet ikke kunne komme, fordi de skulle i kirken. Var ikke det en rar prioritering? Anonymkode: b30d6...986 Eh, nei - for dem var det ikke en rar prioritering. Noen sier nei pga fotballtrening, andre pga kirken. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Spør om det er andre dager som passer for noen Anonymkode: b9ca1...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Kanskje barnet synger i kirkekor? Mitt barn pleide å ha samling i kirken hver mandag. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Forstår ikke helt hva du reagerer på her jeg? Rar prioritering, hvis de er kristne og det er noe spesielt som skjer på mandagene så er det jo naturlig at de prioriterer det. En venninne og barna hadde en dag i uken der det var mye som skjedde i kirken for de små da er jo det og noe de gleder seg til. Når det er sagt så hadde jeg prioritert en vennegruppe spesielt om det var første året, men så er jeg ikke kristen heller. Men de første årene så prioriterte vi skoleting foran andre ting, B Anonymkode: 491d8...d26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Hadde du syntes det var like rart om de prioriterte andre fritids- eller familieaktiviteter? At de skal i kirken kan innebære så mye mer enn gudstjeneste - på en hverdag med barn kan det være familietreff, felles middag, korøvelse og andre ting som er både sosialt og lystbetont for barnet (og det finnes barn som liker gudstjenester også). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Hva er det som er god nok grunn for deg da? Anonymkode: b33ef...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har barn i førsteklasse, og har invitert til treff på førstkommende mandag. Fikk svar fra en mor, om at barnet ikke kunne komme, fordi de skulle i kirken. Var ikke det en rar prioritering? Anonymkode: b30d6...986 Kirka på en mandag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Vel, jeg tenker jo personlig at vennegruppe er noe som skjer så pass sjelden (i alle fall hos oss, der var man hos hver person bare én gang) at det bør trumfe både fritidsaktiviteter, kirkebesøk og annet man gjør relativt ofte, men folk har ulike prioriteringer og det må man bare akseptere. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Vennegruppe ordningen var og er nok fortsatt en pest og en plage. Påtvunget samvær, ikke bare med andre barn med også søsken og foresatte når alle egentlig har mest lyst til å være hjemme hos seg selv og få bruke ettermiddagen til helt andre ting enn å oppdra andres barn til å spise pent og å fore barnas familier med mat. Hvem fant på dette tullet ? 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Maleficenta skrev (4 minutter siden): Kirka på en mandag? Kirken er vel åpen, og arrangerer flere aktiviteter for barn og voksne hele uken? Babysang, kor for de minste, barnekor, voksenkor, kirkekafeen, utstillinger, konserter, foredrag.... Anonymkode: 95de1...41f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kirken er vel åpen, og arrangerer flere aktiviteter for barn og voksne hele uken? Babysang, kor for de minste, barnekor, voksenkor, kirkekafeen, utstillinger, konserter, foredrag.... Anonymkode: 95de1...41f Joa du sier noe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Vennegruppe skal trumfe fritidsaktiviteter, men det fins alltid noen sånne foreldre. Lurt å spørre på forhånd hvilken dag i uka som passer for alle før man inviterer. Anonymkode: 0488f...e04 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Arkana skrev (14 minutter siden): Vel, jeg tenker jo personlig at vennegruppe er noe som skjer så pass sjelden (i alle fall hos oss, der var man hos hver person bare én gang) at det bør trumfe både fritidsaktiviteter, kirkebesøk og annet man gjør relativt ofte, men folk har ulike prioriteringer og det må man bare akseptere. Jeg er enig med deg. Vi har alltid prioritert vennergrupper, så sant det ikke har havnet på samme dag som kamp, da de er så få på laget. Anonymkode: e166a...cfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vennegruppe skal trumfe fritidsaktiviteter, men det fins alltid noen sånne foreldre. Lurt å spørre på forhånd hvilken dag i uka som passer for alle før man inviterer. Anonymkode: 0488f...e04 Hvem har bestemt det? Anonymkode: 95de1...41f 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvem har bestemt det? Anonymkode: 95de1...41f Vennegruppe skjer noen få ganger i året, mens trening skjer flere ganger i uka? Anonymkode: fb4ff...96f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden Vi prioriterte ikke vennegrupper. Med flere barn, aktiviteter, dugnader osv. kom vennegruppe langt nede på lista Anonymkode: 58b62...7c4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden At noen (andre enn radikale amerikanere) prioriterer kirke over noe som helst er rart, ja. Anonymkode: a3421...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå