AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er gift og har to små barn. Har vært sammen med ektemannen min i 14 år og vi har det fint sammen. Ikke mye lidenskap og han liker ikke å kysse, noe jeg synes er kjipt. For et år siden fikk jeg en ny mannlig kollega. Vi er jevngamle, har svært god kjemi på alle måter og han er singel. jeg tenker for mye på han, og på jobb frykter jeg at vi er blitt for nære. Han vet godt om at jeg er lykkelig gift, men vi har det gøy sammen. Vi tar ofte på hverandre (helt uskyldig på skulderen osv.), sitter nært når vi hjelper hverandre med noe på PCen og ler masse. Han har slitt med stiv nakke, så i et rolig øyeblikk ga jeg han en skuldermassasje. Har vi gått over streken? Jeg aner ikke om han er interessert i meg, men han smiler mye og sier at jeg er morsom. Er dette vanlig kollegial atferd? Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: b312b...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden I tillegg har vi mange dype samtaler i løpet av arbeidshverdagen, deler tidligere seksuelle opplevelser, og snakker litt om hva vi har prøvd/ikke prøvd. Anonymkode: b312b...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Spør mannen din om du har gått for langt. Anonymkode: 93c48...d4f 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Massasje i edru tilstand er for langt, ja. Man er mer slepphendt med fysisk kontakt når det er alkohol i bildet, men å massere en kollegas nakke/skuldre er unormalt å gjøre. Høres ut som om det er gjensidig tiltrekning, men husk at det ikke nødvendigvis tenker at du er drømmedama eller "the one". Sannsynligvis syns han bare helt enkelt du er seksuelt tiltrekkende. Best å begynne å sette grenser. Anonymkode: 1303e...ece 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Hadde du syns dette var ok om det var din mann og en kollega? Anonymkode: 60051...e97 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Jeg hadde reagert kraftig om min mann holdt på slik med en kvinnelig kollega! Anonymkode: 18469...276 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Alt du ikke lett kunne fortalt mannen din om uten bekymring er utroskap. Anonymkode: a8d38...133 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): I tillegg har vi mange dype samtaler i løpet av arbeidshverdagen, deler tidligere seksuelle opplevelser, og snakker litt om hva vi har prøvd/ikke prøvd. Anonymkode: b312b...bcd Dette er å gå for langt ja! Det andre nei, men dette er ille. Hvordan hadde du følt det om din mann delte intime deler av deres samliv med en kvinnelig kollega? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden Aaaltfor langt, i mine øyer! Å snakke om seksuelle opplevelser spesielt, der vet dere selv at dere leker med ilden. Ekstremt respektløst mot din partner. Anonymkode: c1a81...dfc 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Ja, du har gått for langt. Det kan diskuteres om det alltid er galt å gi noen massasje. Men kombinert med at du er tiltrukket av han, så ER det langt over streken. Det sexsnakket er også langt over streken! Anonymkode: 2712e...393 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Det du skriver i innlegg nr 2 sier jo at dette ikke er ok. Anonymkode: bfb57...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Så stusslig. Dette handler ikke bare om du har gått for langt med en annen enn din mann, men også om hvordan du oppfører deg på en jobb. Skuldermassasje og sexprat med en kollega? Det er sånt som 18-åringer og sommervikarer driver med. Det er den samme gruppen som går med flipp-flopper og singlet på jobb, som kommer rett fra fest på jobb og som ikke forstår at man må holde seg hjemme når man hoster og snørrer. Dette er gruppen som er på vei mot voksen og profesjonell, men som enda ikke er der. Anonymkode: 507ba...218 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Dere virker begge utrolig umodne. Hvem har sex snakk med en kollega og i tillegg en relativt ny en. Det er så lavmå på alle tenkelige måter, kan jo lure på om det er en vernet bedrift du jobber på om du ikke ser dette selv. Ellers er du desperat på oppmerksomhet. Dette er så dårlig mot din mann, og ellers upassende oppførsell på en arbeidsplass Anonymkode: 184f7...9fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Mener dere, at dersom man er relativt unge 28-29 år, har blitt venn med kollegaer, kan man ikke snakke om morsomme sexopplevelser på lønningstreff osv? Mulig at noen av dere som svarer er eldre enn oss. Anonymkode: b312b...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Spørsmålet her er egentlig enkelt å få svar på. Ville du fortalt om dette til samboeren din? Dersom svaret er nei, har dere gått for langt. I tillegg er det jo verdt å tenke over de andre på jobb. Synes de det er grei oppførsel? Jeg synes det er ubehagelig nå to kollegaer åpenlyst står og flørter og tar på hverandre mens andre (jeg) prøver å jobbe. Finn dere et toalett, en garderobe eller lager å få det unnagjort, og så kan dere komme tilbake på jobb som voksne mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener dere, at dersom man er relativt unge 28-29 år, har blitt venn med kollegaer, kan man ikke snakke om morsomme sexopplevelser på lønningstreff osv? Mulig at noen av dere som svarer er eldre enn oss. Anonymkode: b312b...bcd Det viser karakter og mangel på gode verdier, jeg er bare rett over alderen du beskriver. Hvis vedkommende som snakker om slikt har partnere hjemme, er det jo respektløst på et ekstremt nivå. Min mann ville aldri satt pris på det, og de jeg kjenner ville unngått det - bortsett fra et par som lever i åpne forhold, men det blir jo andre regler. Anonymkode: c1a81...dfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener dere, at dersom man er relativt unge 28-29 år, har blitt venn med kollegaer, kan man ikke snakke om morsomme sexopplevelser på lønningstreff osv? Mulig at noen av dere som svarer er eldre enn oss. Anonymkode: b312b...bcd Kunne du ha fortalt partneren din om at dere snakket om disse tingene uten at det ville vært et problem? Anonymkode: c1a81...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Hehe... men han er "bare en venn" og "ingenting å bekymre seg for". Dette er hvorfor kvinner som har mannlige venner ikke er kjærestemateriale, enkelt og greit. Anonymkode: b9727...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener dere, at dersom man er relativt unge 28-29 år, har blitt venn med kollegaer, kan man ikke snakke om morsomme sexopplevelser på lønningstreff osv? Mulig at noen av dere som svarer er eldre enn oss. Anonymkode: b312b...bcd Jeg håper ikke du er seriøs nå? Så fort du nevner noe som helst som har med sex å gjøre kan det oppfattes som seksuell trakassering av andre, og før du vet ordet av det sitter du i et møte med HR og får beskjed om at det smarteste er om du sier opp selv. Aldri, aldri, aldri nevn ordet sex verken direkte eller indirekte på jobb eller i jobbrelaterte situasjoner, og husk at kollegaene dine ikke er vennene dine. Anonymkode: b9727...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mener dere, at dersom man er relativt unge 28-29 år, har blitt venn med kollegaer, kan man ikke snakke om morsomme sexopplevelser på lønningstreff osv? Mulig at noen av dere som svarer er eldre enn oss. Anonymkode: b312b...bcd Dette har absolutt ingenting med alder å gjøre. Jeg tror nok de som er noen år eldre nok har opplevd mer upassende sexprat på arbeidsplassen, fordi unge i dag stort sett vet bedre. Som leder med personalansvar har jeg hatt både kurs og saker som omhandler seksuell trakassering og det er definitivt ikke aldersgruppen 20-30 som er overrepresentert her. Nei, i jobbsammenheng er dette svært upassende. Hva dere gjør på tomannshånd utenom arbeidstiden får bli deres sak, men lønningspils regnes som i jobbsammenheng, selv om det er i privat regi og da er du farlig nær hva som i en uheldig kontekst raskt kan oppfattes som seksuell trakassering. Slike saker har havnet i retten mer enn én gang. Om du går for langt i forhold til din mann må du nesten spørre han om. Personlig tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg noe særlig om flørtinga og massasjen i et ellers trygt og solid forhold, men hadde ikke blitt happy om kona uten videre hadde diskutert sexopplevelser jeg er en del av med utenforstående. I tillegg må jeg spørre, hvor lykkelig gift er du egentlig når du dyrker disse følelsene for kollegaene dine? Alle kan falle for noen andre, men det naturlige å gjøre er å holde litt avstand, ikke å mate det. At det er lite sex er en ting, men å være i et forhold med noen som ikke engang vil kysse meg hadde definitivt ikke gjort meg lykkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå