AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Og man har avvist ham fordi man ikke vil være hun som stjeler menn😳 Men egentlig så vil jeg bare ha ham inntil meg i senga og kose der det er mulig å kose hele natten😵 Kjip følelse. Men jeg døler og jeg har gjort noe retr, selv om sorgen er stor😵💫 Noen som har vært gjennom det samme? Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden han er ikke gift ennå så om han bryter nå kan det bli men om han fullfører bryllupet blir det ikke.. Anonymkode: 5dd27...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Når han kan gjøre dette mot den han er sammen med så kan han gjøre det mot deg også dersom du skulle endt opp med han. Mager trøst kanskje. Jeg vet bare med meg selv at jeg ikke hadde greid å stole på en mann som jeg visste hadde vært emosjonelt utro Anonymkode: 788cf...d52 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når han kan gjøre dette mot den han er sammen med så kan han gjøre det mot deg også dersom du skulle endt opp med han. Mager trøst kanskje. Jeg vet bare med meg selv at jeg ikke hadde greid å stole på en mann som jeg visste hadde vært emosjonelt utro Anonymkode: 788cf...d52 Vanskelig å bestemme når man blir forelska da🫤jeg og er sånn sykt lojal, til det punktet hvor Jeg lot eksen være voldelig psykisk og fysisk. Jeg skulle fikse det for barna og familien, og jeg var så sykt bundet til han, ennå til og med… men jeg ble forelska 🥵 Og det er fint men et helvete når man vet det ikke blir noe Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Forelska i han nye her altså😊 Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Du har jo gjort noe rett... Det er jo et rødt flagg med en mann man kunne ha "stjålet", og så går de hen og gifter seg med den som kanskje ikke var førstevalget eller hva man skal si. Forholdet deres føles jo litt dødsdømt, men om man snur på det så kan det være en sånn type vinglete fyr kunne ha angret om det ble dere også og funnet tilbake til eksen eller noe. Eller en ny for en saks skyld. Det går ikke an å stole på sånne. De er aldri helt lykkelige og tilfreds eller trofaste uansett hvem de er med. Anonymkode: c2960...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du har jo gjort noe rett... Det er jo et rødt flagg med en mann man kunne ha "stjålet", og så går de hen og gifter seg med den som kanskje ikke var førstevalget eller hva man skal si. Forholdet deres føles jo litt dødsdømt, men om man snur på det så kan det være en sånn type vinglete fyr kunne ha angret om det ble dere også og funnet tilbake til eksen eller noe. Eller en ny for en saks skyld. Det går ikke an å stole på sånne. De er aldri helt lykkelige og tilfreds eller trofaste uansett hvem de er med. Anonymkode: c2960...24d Sant, ser den. Men det kunne jo hende han ikke vinglet og🥰 Jeg er faktisk åpen for litt vingling😊 Men å bli forlatt permanent håper jeg jo ikke da Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): han er ikke gift ennå så om han bryter nå kan det bli men om han fullfører bryllupet blir det ikke.. Anonymkode: 5dd27...48c Joda.. men jeg ødelegger jo da for familien hans også. Det er jo ganske mye som skjer ved et brudd… det er ikke så lett❤️ Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sant, ser den. Men det kunne jo hende han ikke vinglet og🥰 Jeg er faktisk åpen for litt vingling😊 Men å bli forlatt permanent håper jeg jo ikke da Anonymkode: 05682...396 Det at du er åpen for vingling, og at du velger menn som eksen og som denne fyren, som er utilgjengelig, tyder kraftig på at det er noe du burde jobbe med i din egen tilknytning? Anonymkode: 62fc3...409 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det at du er åpen for vingling, og at du velger menn som eksen og som denne fyren, som er utilgjengelig, tyder kraftig på at det er noe du burde jobbe med i din egen tilknytning? Anonymkode: 62fc3...409 Hvis man går ut i fra at det bare er en eneste rett måte å tilknytte seg på, så blir jo dette riktig.. Men i utgangspunktet så må man jo være fri til å knytte seg slik man vil, sålenge man ikke bevisst sårer partneren sin😊 Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Er du veldig ung? Anonymkode: c2641...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det at du er åpen for vingling, og at du velger menn som eksen og som denne fyren, som er utilgjengelig, tyder kraftig på at det er noe du burde jobbe med i din egen tilknytning? Anonymkode: 62fc3...409 Jeg ser på vennskap som like viktig som kjæresteforhold. 😊 Er man venner og er glad i hverandre så krever det også vedlikehold. Hvis ikke bruker og kaster man folk. 😊 Hvis man vil dele livet med noen for alltid så burde man virkelig gå inn for det selvsagt, selv om det kan skje ting underveis så klart… Tillit å det å være lojal er jo viktige prinsipper😊 Og så er det normalt å bli lei av hverandre og, men da må man jo prøve å finne hverandre igjen Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis man går ut i fra at det bare er en eneste rett måte å tilknytte seg på, så blir jo dette riktig.. Men i utgangspunktet så må man jo være fri til å knytte seg slik man vil, sålenge man ikke bevisst sårer partneren sin😊 Anonymkode: 05682...396 Det er ikke det det er snakk om. Jeg skal forklare mer: Det er snakk om tilknytningen vår, som blir formet i de formative årene basert på hvordan vi opplever relasjoner rundt oss. Du kan se på det som en programmering av vårt emosjonelle reaksjonsmønster som farger våre valg i relasjoner resten av livet, fram til vi eventuelt gjør jobben for å bli trygge i vår tilknytning. Hovddkategoriene er utrygg, unnvikende og trygg tilknytning. Alle mennesker kategoriseres i en av disse. Sunne, trygge forhold og relasjoner skapes når man er av trygg tilknytning. Anonymkode: 62fc3...409 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du veldig ung? Anonymkode: c2641...957 Nei😊 Men har alltid tenkt som dette🥰 Det er absolutt mulig å finne noen som man har et «for alltid» med, selv om man blir uvenner osv. man må bare være gode på å snakke om hva forhold mellom to skal innebære Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser på vennskap som like viktig som kjæresteforhold. 😊 Er man venner og er glad i hverandre så krever det også vedlikehold. Hvis ikke bruker og kaster man folk. 😊 Hvis man vil dele livet med noen for alltid så burde man virkelig gå inn for det selvsagt, selv om det kan skje ting underveis så klart… Tillit å det å være lojal er jo viktige prinsipper😊 Og så er det normalt å bli lei av hverandre og, men da må man jo prøve å finne hverandre igjen Anonymkode: 05682...396 Jeg forstod ikke helt relevansen her? Anonymkode: 62fc3...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke det det er snakk om. Jeg skal forklare mer: Det er snakk om tilknytningen vår, som blir formet i de formative årene basert på hvordan vi opplever relasjoner rundt oss. Du kan se på det som en programmering av vårt emosjonelle reaksjonsmønster som farger våre valg i relasjoner resten av livet, fram til vi eventuelt gjør jobben for å bli trygge i vår tilknytning. Hovddkategoriene er utrygg, unnvikende og trygg tilknytning. Alle mennesker kategoriseres i en av disse. Sunne, trygge forhold og relasjoner skapes når man er av trygg tilknytning. Anonymkode: 62fc3...409 Ja, det er mye psykologi… så stempler man de som ikke er sånn som narsisister og egoister osv.. så er de liksom unormale. Derfor tenker ikke jeg slik. Kopler man på vaner, øvelser osv, kan utrygg plutselig bli trygg, selv om fortiden var fæl. Så en endelig konklusjon er ikke så gunstig tror jeg😊 Jeg ser på psykologi som en evig vandring mot et ønsket resultat som sikter på mindre uønskede følelser og mer selvkontroll😊 Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): han er ikke gift ennå så om han bryter nå kan det bli men om han fullfører bryllupet blir det ikke.. Anonymkode: 5dd27...48c 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 7faac...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Og man har avvist ham fordi man ikke vil være hun som stjeler menn😳 Men egentlig så vil jeg bare ha ham inntil meg i senga og kose der det er mulig å kose hele natten😵 Kjip følelse. Men jeg døler og jeg har gjort noe retr, selv om sorgen er stor😵💫 Noen som har vært gjennom det samme? Anonymkode: 05682...396 Har jeg forstått rett? Han skal gifte seg men har forsøkt å sjekke deg opp? Du har avvist han var det så? Helt ærlig hvis han skal gifte seg og sjekker opp damer så stakkars hun han gifte seg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg forstod ikke helt relevansen her? Anonymkode: 62fc3...409 Man går ut fra at 1 måte å knytte seg til folk på er rett. Og utelukker andre måter. Men det er jo litt feil for de andre. Det er en måte å inkludere andres tankesett på, som med homofili osv. Det er relevant, fordi en tilknytningsfeil, vil bety at å ha flere kjærester er feil foreksempel. Men så kan det hende at noen kvinner eller menn er fornøyd med den formen for tilknytning. Om det er slemt å lure folk? Ja. Har man fire kjærester burde du si fra med en gang. Er man åpen og ærlig burde det gå bra, og så får alle ta ansvar for sine egne følelser og formidle de så godt en kan, og slippe å være redd for avvisning😊 Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, det er mye psykologi… så stempler man de som ikke er sånn som narsisister og egoister osv.. så er de liksom unormale. Derfor tenker ikke jeg slik. Kopler man på vaner, øvelser osv, kan utrygg plutselig bli trygg, selv om fortiden var fæl. Så en endelig konklusjon er ikke så gunstig tror jeg😊 Jeg ser på psykologi som en evig vandring mot et ønsket resultat som sikter på mindre uønskede følelser og mer selvkontroll😊 Anonymkode: 05682...396 Så hvorfor fortsetter du da å ta valg som er ugunstige for din livskvalitet- og glede? Anonymkode: 62fc3...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå