Gå til innhold

Drømmefitte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok inspirert av tråden om pupper eller rompe.  Menn, beskriv hvordan drømmefinale skal være! 

Anonymkode: acf8b...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ok inspirert av tråden om pupper eller rompe.  Menn, beskriv hvordan drømmefinale skal være! 

Drømmefinalen er Norge-England. 

Anonymkode: fb526...ca5

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmefitte skulle det naturligvis stå. Beskriv drømmefitta❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe våt. Passe trang, og sulten på min pikk. Så jeg må nesten gå for den som sitter der lårene møtes på samboeren min.

Anonymkode: bb520...65d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør dette mot degselv ts.

Anonymkode: 7062a...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gapende, med masse kjøtt, type roastbiff hengende ut. Kvisete, nuppete, noen kjønnsvorter, størkna utflod og masse hår ute av kontroll. Helst fra navelen og halvveis ned på lårene. Stram odør av reketråler.

Anonymkode: 9f0cc...f19

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trang, innenfor normale grenser. Våt, glatt, gjerne glatt eller trimmet dott. Rød og åpen, lekne fittelepper. Den må slutte pent og godt om kuken min.

Anonymkode: e51a2...957

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lages det så mange idiot tråder om hvordan kvinner menn drømmer om??  Hvem bryr seg??!!

Anonymkode: ff7a4...7d0

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitte er fitte. 

Anonymkode: 59181...8d0

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse naturlig hår, og lange indre kjønnslepper 

Anonymkode: 3d291...59d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Masse naturlig hår, og lange indre kjønnslepper 

Og selfølgelig ikke for vid... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den liker munn og tunge og blir våt og glatt når jeg slikker og ikke minst at den er dyp nok til å ta imot hele lengden uten at hun ynker seg av smerte når vi puler 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 21.57):

Hvorfor lages det så mange idiot tråder om hvordan kvinner menn drømmer om??  Hvem bryr seg??!!

Anonymkode: ff7a4...7d0

Jeg vet. Det er en liten gruppe hva menn må være, men vi sitter aldri å beskriver kroppsdeler. Menn slipper å høre det.

Liker ikke hvor sexualisert kroppen vår er sammenlignet. Men det ligger sikkert i at vi ikke ønsker sex med dem i stor nok grad til å bry oss om å snakke om kroppene deres. Å kan lkke si at jeg blir mer motivert nå heller, vil bare si æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 18.21):

Skikkelige biffgardiner!! Jeg er en av de få som digger damer med svære lepper nedentil.

Anonymkode: 73e44...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våt, villig og hystering opptatt av at jeg og kun meg kan gi henne det hun trenger og fitta nærmest blafrer av spenning når jeg titter innom. Da er det bare å la det stå til, gjøre jobben som kåt mann og la fitta få en varm load før du ser deg om etter en enda mer perfekt fitte. Den må da finnes, jeg leter uansett og tester de jeg klarer. Menn er menn, ikke klag jenter dette er slik vi menn liker det og slik vi er laget for å være på denne kloden. Passe dum, lite interessert men svinaktig kåt. Det er jo klart som dagen vel!

Pøking er for alle, ta henne og gi henne den dosen hun skriker etter. Om fitta er perfekt etterpå er nok dessverre ikke tilfelle, den perfel´kte fitta er alltid uprøvd, er fitta prøvd er masse av mystikken borte og dermed ikke perfekt.

Men vis meg din fitte så skal du få vite sannheten hvor perfekt den er, eller hvor langt i fra perfekt den er. Som alle men gjør, skala fra 1-10. Fitter under 5 er ikke bra og kun til bruk i nød, over 5 er godkjente og taes uten et blunk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
John McClane skrev (1 minutt siden):

Våt, villig og hystering opptatt av at jeg og kun meg kan gi henne det hun trenger og fitta nærmest blafrer av spenning når jeg titter innom. Da er det bare å la det stå til, gjøre jobben som kåt mann og la fitta få en varm load før du ser deg om etter en enda mer perfekt fitte. Den må da finnes, jeg leter uansett og tester de jeg klarer. Menn er menn, ikke klag jenter dette er slik vi menn liker det og slik vi er laget for å være på denne kloden. Passe dum, lite interessert men svinaktig kåt. Det er jo klart som dagen vel!

Pøking er for alle, ta henne og gi henne den dosen hun skriker etter. Om fitta er perfekt etterpå er nok dessverre ikke tilfelle, den perfel´kte fitta er alltid uprøvd, er fitta prøvd er masse av mystikken borte og dermed ikke perfekt.

Men vis meg din fitte så skal du få vite sannheten hvor perfekt den er, eller hvor langt i fra perfekt den er. Som alle men gjør, skala fra 1-10. Fitter under 5 er ikke bra og kun til bruk i nød, over 5 er godkjente og taes uten et blunk.

Jeg tror ikke noen damer skriker etter dette.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tror ikke noen damer skriker etter dette.

Ikke du nei, du henger på KG og har sikkert overgrodd mus, hår på legga for det er jo vinter og så har du hår under arma, likestilling sier du da....

Joda damer er opptatt av slikt, jeg opplever jo det selv på byen, men det er spreke kinky damer vvi snakker om her, tror neppe de vet hva KG er for noe så ikke lett å tro her inne, jeg ser den. Men tro det eller ei, jenter er kåte, villige og veldig bestemte når de er brisen og finner det de vil ha. Da er det nesten som et skrik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (1 time siden):

sikkert overgrodd mus

Hva er en overgrodd mus? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (3 timer siden):

Men du har ikke beskrevet hva du synes er perfekt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...