AnonymBruker Skrevet i går, 16:01 #1 Del Skrevet i går, 16:01 Datteren min har menstruser fra Lindex hvor alle har gått opp i sømmen mellom strikken og selve tøyet. Har vi vært uheldige eller er det generelt dårlig kvalitet på disse? De er jo dyre. Anonymkode: 357dc...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:52 #2 Del Skrevet i går, 18:52 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Datteren min har menstruser fra Lindex hvor alle har gått opp i sømmen mellom strikken og selve tøyet. Har vi vært uheldige eller er det generelt dårlig kvalitet på disse? De er jo dyre. Anonymkode: 357dc...941 Da finner du kvitteringen/bankutskrift at kjøp og tar renvaskede truser med deg tilbake til butikken og reklamerer. Menstruser skal fungere til formålet de skal ikke gå i oppløsning i sømmer eller strikk og heller ikke i stoffet. Jeg har aldri eid ei menstruse, men en trus må da være brukbar? Anonymkode: 0d636...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:37 #3 Del Skrevet i går, 21:37 Mine har holdt seg bra, bruker de hver syklus, aldri hatt noe issues. Ville reklamert! Anonymkode: 2bc76...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Vasker du dem slik det står? Anonymkode: ecc5e...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vasker du dem slik det står? Anonymkode: ecc5e...7d6 Jeg hadde tenkt kjøpt meg noen menstruser men etter å ha lest dette om at de bare skal vaskes på 40 grader så er det jo direkte ekkelt. Blir jo ikke rent med bare 40 grader. Nei fysj. Anonymkode: 6cc13...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde tenkt kjøpt meg noen menstruser men etter å ha lest dette om at de bare skal vaskes på 40 grader så er det jo direkte ekkelt. Blir jo ikke rent med bare 40 grader. Nei fysj. Anonymkode: 6cc13...7bd Kan jo finnes andre som kan vaskes på høyere temperatur? Anonymkode: 0d636...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå