Gå til innhold

Kvalitet på menstruser Lindex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datteren min har menstruser fra Lindex hvor alle har gått opp i sømmen mellom strikken og selve tøyet. Har vi vært uheldige eller er det generelt dårlig kvalitet på disse? De er jo dyre.

Anonymkode: 357dc...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Datteren min har menstruser fra Lindex hvor alle har gått opp i sømmen mellom strikken og selve tøyet. Har vi vært uheldige eller er det generelt dårlig kvalitet på disse? De er jo dyre.

Anonymkode: 357dc...941

Da finner du kvitteringen/bankutskrift at kjøp og tar renvaskede truser med deg tilbake til butikken og reklamerer. Menstruser skal fungere til formålet de skal ikke gå i oppløsning i sømmer eller strikk og heller ikke i stoffet. 
Jeg har aldri eid ei menstruse, men en trus må da være brukbar?

Anonymkode: 0d636...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har holdt seg bra, bruker de hver syklus, aldri hatt noe issues. Ville reklamert!

Anonymkode: 2bc76...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker du dem slik det står?

Screenshot_20241108_072443_SamsungInternet.jpg.fc3e40b7a02f3357e4976d3c7306f0d4.jpg

Anonymkode: ecc5e...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vasker du dem slik det står?

Screenshot_20241108_072443_SamsungInternet.jpg.fc3e40b7a02f3357e4976d3c7306f0d4.jpg

Anonymkode: ecc5e...7d6

Jeg hadde tenkt kjøpt meg noen menstruser men etter å ha lest dette om at de bare skal vaskes på 40 grader så er det jo direkte ekkelt. Blir jo ikke rent med bare 40 grader. Nei fysj. 

Anonymkode: 6cc13...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hadde tenkt kjøpt meg noen menstruser men etter å ha lest dette om at de bare skal vaskes på 40 grader så er det jo direkte ekkelt. Blir jo ikke rent med bare 40 grader. Nei fysj. 

Anonymkode: 6cc13...7bd

Kan jo finnes andre som kan vaskes på høyere temperatur? 

Anonymkode: 0d636...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...