AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Datteren min har menstruser fra Lindex hvor alle har gått opp i sømmen mellom strikken og selve tøyet. Har vi vært uheldige eller er det generelt dårlig kvalitet på disse? De er jo dyre. Anonymkode: 357dc...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Datteren min har menstruser fra Lindex hvor alle har gått opp i sømmen mellom strikken og selve tøyet. Har vi vært uheldige eller er det generelt dårlig kvalitet på disse? De er jo dyre. Anonymkode: 357dc...941 Da finner du kvitteringen/bankutskrift at kjøp og tar renvaskede truser med deg tilbake til butikken og reklamerer. Menstruser skal fungere til formålet de skal ikke gå i oppløsning i sømmer eller strikk og heller ikke i stoffet. Jeg har aldri eid ei menstruse, men en trus må da være brukbar? Anonymkode: 0d636...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Del Skrevet 7. november 2024 Mine har holdt seg bra, bruker de hver syklus, aldri hatt noe issues. Ville reklamert! Anonymkode: 2bc76...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #4 Del Skrevet 8. november 2024 Vasker du dem slik det står? Anonymkode: ecc5e...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #5 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vasker du dem slik det står? Anonymkode: ecc5e...7d6 Jeg hadde tenkt kjøpt meg noen menstruser men etter å ha lest dette om at de bare skal vaskes på 40 grader så er det jo direkte ekkelt. Blir jo ikke rent med bare 40 grader. Nei fysj. Anonymkode: 6cc13...7bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde tenkt kjøpt meg noen menstruser men etter å ha lest dette om at de bare skal vaskes på 40 grader så er det jo direkte ekkelt. Blir jo ikke rent med bare 40 grader. Nei fysj. Anonymkode: 6cc13...7bd Kan jo finnes andre som kan vaskes på høyere temperatur? Anonymkode: 0d636...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #7 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 7.42): Jeg hadde tenkt kjøpt meg noen menstruser men etter å ha lest dette om at de bare skal vaskes på 40 grader så er det jo direkte ekkelt. Blir jo ikke rent med bare 40 grader. Nei fysj. Anonymkode: 6cc13...7bd Jeg vasker dem alltid på 60 grader med litt mildere sentrifugering, og det går helt fint. Selv om det står at de skal vaskes på 40 eller 30(!) på noen. Anonymkode: 9086e...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #8 Del Skrevet 10. november 2024 AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 9.13): Jeg vasker dem alltid på 60 grader med litt mildere sentrifugering, og det går helt fint. Selv om det står at de skal vaskes på 40 eller 30(!) på noen. Anonymkode: 9086e...06c Er dine da fra Lindex? Anonymkode: ee923...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #9 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er dine da fra Lindex? Anonymkode: ee923...bc3 Ja, flere av dem er fra Lindex. De er fremdeles fine etter 2-3 års bruk. Anonymkode: 9086e...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #10 Del Skrevet 12. november 2024 Off topic, men hvor mange har dere? Jeg kjøpte på Lindex forrige uke, da de hadde noen på skikkelig salg. Men har ikke kommet anledning til å teste enda 😬 Anonymkode: 20de1...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå