jegerrinne Skrevet 14. november #21 Del Skrevet 14. november Bruker vanlig klokke. En jeg fikk av min bestemor da jeg var 12 år. Seiko. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #22 Del Skrevet 14. november Har en sånn. Føler meg litt mer velkledd og pynta med et ur. Dessuten litt praktisk for raskt å se hva klokken er - f.eks. når man er ute og ikke vil ta opp telefonen eller har den stengt av, f.eks. under konserter... https://www.thune.no/tangente-38-glass-back Anonymkode: f06de...14e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. november #23 Del Skrevet 14. november Nei, det er ganske mange år siden jeg hadde på meg et armbåndsur sist. Føler ikke behov for det. Jeg måtte uansett tatt på meg briller først for å se en så detaljert liten sak, mens tallene på mobilen er store nok til at jeg ser hva klokka er uten å måtte ta på brillene først. Men jeg har sett noen lekre armbåndsur, ja.... Hadde jeg vunnet i lotto hadde jeg kjøpt en Rolex for damer, har sett en i rosègullfarge og brun urskive. Lekker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #24 Del Skrevet 14. november Jeg har to (!) gullur som jeg bruker et av som "armbånd" når jeg pynter meg. Anonymkode: c00cf...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet fredag kl 14:36 #25 Del Skrevet fredag kl 14:36 DonnaK skrev (20 timer siden): Den var veldig fin😍 Takk🥰 Er veldig glad i den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet lørdag kl 00:03 #26 Del Skrevet lørdag kl 00:03 Ja, eg har ei billeg kvit plastmodell eg kjøpte for rundt 200 kr på Oriflame. Har den for å følgja med tida, ikkje som fashion statement. Fungerer fett for meg 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet søndag kl 17:05 #27 Del Skrevet søndag kl 17:05 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 15.42): Er det noen som bruker klokke som bare er klokke på armen? Eller er det kun smartklokker folk bruker nå` Hva bruker du og folk du kjenner? Anonymkode: 699ca...52b Jeg liker ikke smartklokker og de er ikke billigere enn armbåndsur heller. Casio og Timex er mine favoritter som brukes daglig ( under 1000kr ). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet søndag kl 17:10 #28 Del Skrevet søndag kl 17:10 Nei, det sluttet jeg med tidlig i tenårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:32 #29 Del Skrevet søndag kl 17:32 Million skrev (På 14.11.2024 den 19.29): Nei, det er ganske mange år siden jeg hadde på meg et armbåndsur sist. Føler ikke behov for det. Jeg måtte uansett tatt på meg briller først for å se en så detaljert liten sak, mens tallene på mobilen er store nok til at jeg ser hva klokka er uten å måtte ta på brillene først. Men jeg har sett noen lekre armbåndsur, ja.... Hadde jeg vunnet i lotto hadde jeg kjøpt en Rolex for damer, har sett en i rosègullfarge og brun urskive. Lekker! Rolex klokker får ikke hvem som helst bare kjøpe, du vet vel det? Anonymkode: 07288...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonnaK Skrevet søndag kl 18:28 #30 Del Skrevet søndag kl 18:28 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Rolex klokker får ikke hvem som helst bare kjøpe, du vet vel det? Anonymkode: 07288...707 Jo det får hvem som helt, men noen av modellene for menn kan være vanskeligere å få kjøpt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:03 #31 Del Skrevet søndag kl 19:03 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rolex klokker får ikke hvem som helst bare kjøpe, du vet vel det? Anonymkode: 07288...707 Joda. Du må nok belage deg på venteliste, eller kjenne noen. Men på bruktmarkedet får du jo tak i alt. Veldig mange nye Rolex selges raskt på bruktmarkedet nettopp pga etterspørselen ventelistene gir. Anonymkode: d2d84...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonnaK Skrevet søndag kl 19:50 #32 Del Skrevet søndag kl 19:50 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Joda. Du må nok belage deg på venteliste, eller kjenne noen. Men på bruktmarkedet får du jo tak i alt. Veldig mange nye Rolex selges raskt på bruktmarkedet nettopp pga etterspørselen ventelistene gir. Anonymkode: d2d84...b37 Er ikke noe problem å kjøpe Rolex over disk - særlig ikke dameklokker😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet søndag kl 19:52 #33 Del Skrevet søndag kl 19:52 Bruker Apple Watch. Digger all informasjon en kan få ut av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:58 #34 Del Skrevet søndag kl 19:58 Jeg har kun klokke på mobilen, jeg jobber på data og synes selv hårstrikket jeg har rundt håndleddet i blant er plagsomt når jeg skriver på tastaturet. Så en klokke blir jeg nok bare å ta av konstant. Min mann har klokker, men han er fascinert av mekanikken i dem i tillegg til at han synes mange er fine. Anonymkode: ef60d...c19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet søndag kl 20:06 #35 Del Skrevet søndag kl 20:06 (endret) AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 15.42): Er det noen som bruker klokke som bare er klokke på armen? Eller er det kun smartklokker folk bruker nå` Hva bruker du og folk du kjenner? Anonymkode: 699ca...52b Jeg bruker en gammeldags dameklokke, sånn som ikke er digital. Synes det bare er stress med digitale klokker som må lades mm heletiden. Viktigste er å kunne se hvor mye klokka er. Endret søndag kl 20:07 av Fighter83 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:55 #36 Del Skrevet mandag kl 14:55 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 15.42): Er det noen som bruker klokke som bare er klokke på armen? Eller er det kun smartklokker folk bruker nå` Hva bruker du og folk du kjenner? Anonymkode: 699ca...52b de fleste jeg kjenner har en variant av smartklokke, eller bruker ikke. Selv har jeg gått til tilbake til et klassisk armbåndsur med klassisk metallenke, for jeg ble lei av å bruke mobilen som telefon, og jeg liker ikke designet på verken smartklokker eller fitnessarmbånd som jeg brukte en periode. Anonymkode: 1a3b1...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:01 #37 Del Skrevet mandag kl 15:01 Ja. Det har jeg, og bruker mye på jobb. De fleste lærere har armbåndsur. Anonymkode: 7b5f2...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet mandag kl 15:01 #38 Del Skrevet mandag kl 15:01 Bruker absolutt ikke hverken smartklokke eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet mandag kl 15:04 #39 Del Skrevet mandag kl 15:04 Samsung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet mandag kl 15:04 #40 Del Skrevet mandag kl 15:04 Ønsker meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå