knooters Skrevet 9. november #161 Del Skrevet 9. november Aldri opplevd at noen kvinner har bedt om noe jeg opplever som urimelig blant de jeg i utgangspunktet ville datet selv. Og, det er jo det viktigste - at folk jeg ikke er interessert i har krav/preferanser/whatever jeg syns er tåpelige påvirker ikke meg noe. Jada, noen kan alltid finne en særing som har 1500 icks og redflag-ting de ser etter, men sånne folk er like mye unntak som de menn som har samme kravspec til sine partnere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 9. november #162 Del Skrevet 9. november (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Norsk forskning fra 2023: «Noen hovedfunn er at kvinner ønsker en mann som er sterkere med mer sosioøkonomiske ressurser enn dem selv. …Et annet overraskende funn er sammenhengen mellom en manns mangel på ressurser som jobb, inntekt, høyde, samt personlige egenskaper som initiativ og ambisjoner, og fravær av seksuell tiltrekning hos kvinnen. Hypotesen om at når menn og kvinner blir like utdannelsesmessig og økonomisk, vil hypergami forsvinne, gjenspeiles ikke i vår forskning.» https://www.idunn.no/doi/10.18261/nat.34.2.2 Anonymkode: b26b9...a1b Forskning er fint, men den bør også leses riktig. Selvsagt ØNSKER man noen som er sterkere og med mer sosioøkonomiske ressurser enn dem selv. Det vil jo selv de fleste menn si seg enige i, altså at hvis du tar to eneggede kvinnelige tvillinger hvor den ene tilfeldigvis hadde vesentlig mer penger, status og en sunnere kropp (antar det er dette man legger i "sterkere"?), så ville nær samtlige menn foretrukket sistnevnte. Det er ingen tvil i det hele tatt om den saken. Men, det mer relevante spørsmålet er om den andre er "god nok" - og det er hun nok. TIlsvarende som at menn som ikke har mer sosioøkonomiske ressurser enn kvinner godt kan være gode nok, selv om det ikke er innertier dersom man fikk velge fritt. At hypergami finnes, er fordi menn er mer desperate og abdiserer rundt muligheten til å kunne velge selv. Tinder er et godt eksempel, hvor menn som sveiper på alt og alle i praksis gjør at det er kvinnene som har siste ord. Hadde menn vært like kresne som kvinner totalt sett, ville ikke kvinner hatt valgmulighetene som gjør hypergami mulig. Så, løsningen der ligger faktisk hos menn - ikke hos kvinner - dersom vi mener at hypergami er et problem. Endret 9. november av knooters 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #163 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har vært fratatt rettigheter, bare holdninger til sex, ansvarsfordelelese i hjemmet, hvordan vi blir oppfattet på jobb, hvordan utsendet vårt blir revet i stykker og vi ikke blir unnet å eldres. Hvordan vi ikke får bestemme over egen kropp, hvordan medisiner er testet på menn og kvinnekroppen har langt større sjangse å få bivirkninger. Fordi de tenker det er for dyrt å teste på kropper med gormoner i endring, men vi skal jo ta medisinene med den kroppen med hormoner i endring. Hvordan vi blir utsatt for oververgrep og partner vold og sexuell takkasering i langt større omfang. At kvinner ikke i mange år i Frosta har kunne gått trygge til legen! Selv om folk har vaslet for 20 år siden. Jeg kjenner mange som er voldtatt. At vi blir utsatt for et langt større kroppspress og operasjoner. Det har begynt å ta igjen menn mer, men høyhelte hæler, sminke, bh. Alt dette har vi vokst opp med å bli presset på oss. Å når vi sier det, så dsier de dere ber om det. Men det er ingen forståelse for at hele samfunnet er bygd nøyesommelig rundt et ideal å alle komplikasjoner det har i noens liv. Jeg syns det er forstyrrende hvordan du svarer meg å ikke en gang kommenterer hvorfor menn skal snakke om kvinners rettigheter. Jeg syns ikke de bør det. Menn står fritt til å stå for sine, men ikke når de truer oss. Som at noen ka kjempe for at det blir vanskeligere å bedømme overgrep i samme da.funn hvor overgripere går fri ved vitne og video bevis. Det norske samfunnet er ikke trygt for kvinner. Vi har stor sjangse for å bli forgrepet og lav sjangse for å bli trodd. Anonymkode: 4c1f1...42c Riktig, alt jeg prøvde å få frem er hvor vanskelig det er å komme med kritikk av feminismen. Og alt dere gjør er å bekrefte nettopp hvor vanskelig dette er. Altså er det like greit å legge ballen død, for ingenting av det jeg har skrevet har handlet om at menn skal ta fra kvinner en eneste rettighet. Men automatisk blir jeg ansett som en som prøver på nettopp dette. Om ikke annet håper jeg en og annen har lagt merke til hvordan man blir forsøkt kuet om man skulle ønske å rette noen form for kritikk mot feminismen. Ideologien som skal være for likestilling for både mannen og kvinnen. Men hvor kritikk i enhver form blir synonymt med å prøver å ta fra kvinner rettigheter. God helg alle sammen Anonymkode: 7dbc3...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #164 Del Skrevet 9. november knooters skrev (Akkurat nå): Forskning er fint, men den bør også leses riktig. Selvsagt ØNSKER man noen som er sterkere og med mer sosioøkonomiske ressurser enn dem selv. Det vil jo selv de fleste menn si seg enige i, altså at hvis du tar to eneggede tvillinger hvor den ene tilfeldigvis hadde vesentlig mer penger, status og en sunnere kropp (antar det er dette man legger i "sterkere"?), så ville nær samtlige menn foretrukket sistnevnte. Det er ingen tvil i det hele tatt om den saken. Men, det mer relevante spørsmålet er om den andre er "god nok" - og det er hun nok. TIlsvarende som at menn som ikke har mer sosioøkonomiske ressurser enn kvinner godt kan være gode nok, selv om det ikke er innertier dersom man fikk velge fritt. At hypergami finnes, er fordi menn er mer desperate og abdiserer rundt muligheten til å kunne velge selv. Tinder er et godt eksempel, hvor menn som sveiper på alt og alle i praksis gjør at det er kvinnene som har siste ord. Hadde menn vært like kresne som kvinner totalt sett, ville ikke kvinner hatt valgmulighetene som gjør hypergami mulig. Så, løsningen der ligger faktisk hos menn - ikke hos kvinner - dersom vi mener at hypergami er et problem. Helt tilfeldig. Jeg er hormonell, sinnt og trenger hjelp av deg for har sett deg bry deg før, vet du ikke er sexist. Syns du det er sexistiske holdninger til kvinner på kg? Og i norske samfunn? Eller er jeg overdreven som syns det er det? (Jeg syns det er en del sexistiske holdninger til menn både på kg og i samfunnet) Anonymkode: 4c1f1...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #165 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Riktig, alt jeg prøvde å få frem er hvor vanskelig det er å komme med kritikk av feminismen. Og alt dere gjør er å bekrefte nettopp hvor vanskelig dette er. Altså er det like greit å legge ballen død, for ingenting av det jeg har skrevet har handlet om at menn skal ta fra kvinner en eneste rettighet. Men automatisk blir jeg ansett som en som prøver på nettopp dette. Om ikke annet håper jeg en og annen har lagt merke til hvordan man blir forsøkt kuet om man skulle ønske å rette noen form for kritikk mot feminismen. Ideologien som skal være for likestilling for både mannen og kvinnen. Men hvor kritikk i enhver form blir synonymt med å prøver å ta fra kvinner rettigheter. God helg alle sammen Anonymkode: 7dbc3...c8c Omg gå vekk. Alt jeg sa hva objektiv sannhet. Om du ikke har argumenter mot den tar du bare feil?? Jeg vet ikke hva du vil for noe, du støtter liksom ikke at det er shady ting eller sier noe du faktisk menener?? Anonymkode: 4c1f1...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #166 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Omg gå vekk. Alt jeg sa hva objektiv sannhet. Om du ikke har argumenter mot den tar du bare feil?? Jeg vet ikke hva du vil for noe, du støtter liksom ikke at det er shady ting eller sier noe du faktisk menener?? Anonymkode: 4c1f1...42c Beklager at jeg er så frekk og sinnt. Anonymkode: 4c1f1...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DanielF Skrevet 9. november #167 Del Skrevet 9. november Evnen til å tilpasse seg, Kleopatra fikk av Cesar dagene og ukene, fordi damer tilpasser seg oftere enn menn. Men har månedene og sesongene fordi de klarer å holde seg mer konsekvent. Menn har ikke så lett for å tilpasse seg til hvordan damer opplever verden og my bruke mye av livet til å holde seg tilbake og lære rutinen som damer har for tilpassing for å fullføre hverandre. Dette er noe damer krever, men ikke er bevist på selv. Vanskelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #168 Del Skrevet 9. november Det er påfallende at når noen menn skal diskutere og vil komme med argumenter mot kvinners krav så må de innom feminismen. Den er visst grunnen i alle henseende for hvorfor menn ikke lykkes på datingmarkedet. Derfor tenker jeg at mange motstandere av feminismen er grunnet i føleri. De fleste menn med kjæreste, kone eller døtre som jeg kjenner har et avslappet forhold til til denne retningen. Ser den mer som en isme som naturlig oppstod for å rokke ved urettferdighet. Og at de aller fleste kvinner som vedkjenner seg som feminister, heller ikke er ekstremister. Så lurer på om menn som klager på høye krav fra kvinner var antifeminister og hadde et negativt kvinnesyn også før de ev ble avvist? Det hadde vært interessant å vite! Om de hadde dette synet før også, så skjønner jeg hvorfor kvinner har holdt avstand. Vi lever en tid der vi skal være mest mulig perfekte. Kravene er store for både kvinner og menn. Utseendefokuset er stort, man skal ha bra utdanning og god jobb. Tror at kvinner er noe mer pliktoppfyllende i ett og alt. Helt fra de er små tar de skolearbeid mer på alvor, de er generelt mer «lydige». Når de vil finne en kjæreste så ønsker de å finne igjen noe av disse egenskapene i en partner, i alle fall i noen grad. Det er tryggest. De aller fleste kvinner er jo så begeistret for menn. Men der må være en gnist før det blir noe mer. Oppstår gnisten trumfer den det meste av krav. Krav som en må liste opp når en må gå inn på en app med hundrevis for å finne noen. Disse appene appellerer tydeligvis mest til menn da vi vet at der er 75% menn på Tinder. Og mange menn blir irritert og oppgitt for laber feed back og interesse der. Så menn bør tenke på dette. Kvinner finner seg lettere noen de kjenner litt til. Anonymkode: a185e...7a4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #169 Del Skrevet 9. november Urealistiske krav? Tja. Som kvinne på over 40 år har jeg ingen krav til menn som jeg mener er urealistiske, men det vil alltid være noen menn som ikke fyller disse. Mine krav er enkle: Han må være i jobb, ikke ha rusproblem, orden på økonomi, stødig, ærlig og snill. Så må vi ha en god kjemi, fantastisk sex og kunne slappe av sammen med hverandre. Bortsett fra dette så er alder, utdanning, lønn, høyde og vekt, eie eller leie bolig, hvorvidt han har lappen eller ikke, barn fra tidligere ekteskap osv ting som ikke er så viktig for meg. Kanskje urealistiske krav for noen, men ettersom kjemi uansett er det viktigste så kan en mann krysse av på absolutt alt og likevel være langt unna en match med meg. Anonymkode: 9c336...377 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 9. november #170 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er påfallende at når noen menn skal diskutere og vil komme med argumenter mot kvinners krav så må de innom feminismen. Den er visst grunnen i alle henseende for hvorfor menn ikke lykkes på datingmarkedet. Derfor tenker jeg at mange motstandere av feminismen er grunnet i føleri. De fleste menn med kjæreste, kone eller døtre som jeg kjenner har et avslappet forhold til til denne retningen. Ser den mer som en isme som naturlig oppstod for å rokke ved urettferdighet. Og at de aller fleste kvinner som vedkjenner seg som feminister, heller ikke er ekstremister. Så lurer på om menn som klager på høye krav fra kvinner var antifeminister og hadde et negativt kvinnesyn også før de ev ble avvist? Det hadde vært interessant å vite! Om de hadde dette synet før også, så skjønner jeg hvorfor kvinner har holdt avstand. Vi lever en tid der vi skal være mest mulig perfekte. Kravene er store for både kvinner og menn. Utseendefokuset er stort, man skal ha bra utdanning og god jobb. Tror at kvinner er noe mer pliktoppfyllende i ett og alt. Helt fra de er små tar de skolearbeid mer på alvor, de er generelt mer «lydige». Når de vil finne en kjæreste så ønsker de å finne igjen noe av disse egenskapene i en partner, i alle fall i noen grad. Det er tryggest. De aller fleste kvinner er jo så begeistret for menn. Men der må være en gnist før det blir noe mer. Oppstår gnisten trumfer den det meste av krav. Krav som en må liste opp når en må gå inn på en app med hundrevis for å finne noen. Disse appene appellerer tydeligvis mest til menn da vi vet at der er 75% menn på Tinder. Og mange menn blir irritert og oppgitt for laber feed back og interesse der. Så menn bør tenke på dette. Kvinner finner seg lettere noen de kjenner litt til. Anonymkode: a185e...7a4 Det er som regel lettere å skylde på feminismen eller andre eksterne forhold, enn å brette opp ermene og gjøre de endringene som trengs. Men det er jo interessant, at logikken synes å være at bare man sier "kvinner er for kravstore og må finne noen på eget nivå" mange nok ganger, så sitter de liksom der på en kafé, nipper til en pumpkin spice latte og sier "søren, han pottit69 på KG og hans meningsfeller har jo rett, nå må vi ut og date alle mennene vi ikke finner tiltrekkende med en gang!". Det går åpenbart ikke an å klage seg til at kvinner endrer preferanse om folk skal ha håp om å bli attraktive i sin levetid. Den eneste sjansen du faktisk har er å tilpasse deg kriteriene til de kvinnene du er ute etter, eller justere EGNE krav ned til du finner noen som vil ha deg for den du er i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #171 Del Skrevet 10. november knooters skrev (19 timer siden): At hypergami finnes, er fordi menn er mer desperate og abdiserer rundt muligheten til å kunne velge selv. Tinder er et godt eksempel, hvor menn som sveiper på alt og alle i praksis gjør at det er kvinnene som har siste ord. Hadde menn vært like kresne som kvinner totalt sett, ville ikke kvinner hatt valgmulighetene som gjør hypergami mulig. Så, løsningen der ligger faktisk hos menn - ikke hos kvinner - dersom vi mener at hypergami er et problem. Er kvinner kresne fordi menn er desperate eller er menn desperate fordi kvinner er kresne? Anonymkode: bfdd7...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #172 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Om du ikke ser beviset allerede i måten mitt innspill blir møtt med, så vil du ikke godta noen form for bevis. Altså, den ene påstanden som er lagt frem er at en diskusjon om feminismen, på godt OG vondt er en umulighet. Man kan bare diskutere det som er godt med den. Og du ignorere selvsagt fullstendig svaret som kom, som for meg er et soleklart bevis for at å kritisere feminismen bare er noe man ikke gjør. Mer kan jeg ikke hjelpe deg. Det er ikke noe poeng å diskutere en sak, når det eneste den ene parten er interessert i er å høre at den har absolutt rett Anonymkode: 7dbc3...c8c Du forstår ikkje kva eit bevis er. Tanker og kjensler er ikkje bevis. Fakta er bevis, og det må understøttast. Anonymkode: f4cfb...42c 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #173 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du forstår ikkje kva eit bevis er. Tanker og kjensler er ikkje bevis. Fakta er bevis, og det må understøttast. Anonymkode: f4cfb...42c Takk 😊 Anonymkode: 4c1f1...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #174 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg opplever ikke at jeg kommer fram til feilslutninger (i akkurat denne saken i alle fall). Hva får deg til å tro at jeg gjør det? Anonymkode: b26b9...a1b Til dømes at ein feminist samanliknar sex med valdtekt? Det er ei haldning dei fleste feministar ikkje har. Å anta at nokon som er feminist trur det utan at dei har avkrefta det for deg, vil i dei fleste tilfella vera ein feilslutning. Anonymkode: f4cfb...42c 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #175 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (19 timer siden): Riktig, alt jeg prøvde å få frem er hvor vanskelig det er å komme med kritikk av feminismen. Og alt dere gjør er å bekrefte nettopp hvor vanskelig dette er. Altså er det like greit å legge ballen død, for ingenting av det jeg har skrevet har handlet om at menn skal ta fra kvinner en eneste rettighet. Men automatisk blir jeg ansett som en som prøver på nettopp dette. Om ikke annet håper jeg en og annen har lagt merke til hvordan man blir forsøkt kuet om man skulle ønske å rette noen form for kritikk mot feminismen. Ideologien som skal være for likestilling for både mannen og kvinnen. Men hvor kritikk i enhver form blir synonymt med å prøver å ta fra kvinner rettigheter. God helg alle sammen Anonymkode: 7dbc3...c8c Det er heilt greitt å koma med kritikk av feminisme, men det verkar som du ikkje tolar kritikk sjølv. Folk må no tykka at meiningane dine er ufornuftige, me har trass alt ytringsfridom. Anonymkode: f4cfb...42c 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #176 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 13.23): Virkeligheten. Er du for eksempel lavere enn snittet som mann så er du 100% usynlig for kvinner. Det er ekstremt obvious for menn. Går du på fantastiske dater med en kvinne også finner hun ut at jobben du har gir lavere lønn eller har lavere status enn snittet så blir hun plutselig iskald mot deg eller rett ut ghoster deg. Anonymkode: 4b2ff...0a3 Stemmer ikke i det hele tatt. Jeg spør aldri om lønn, høyde har ikke noe å si, status..? Stemmer ikke for meg eller noen jeg noen ganger har snakket med. Sorry… Anonymkode: 0e1c1...e54 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #177 Del Skrevet 10. november knooters skrev (På 9.11.2024 den 15.02): Forskning er fint, men den bør også leses riktig. Min forståelse er at jeg leser forskningen riktig og kom med et relevant, Norsk, 1 år gammelt bidrag. Kanskje du ikke liker konklusjonen? Sitat Selvsagt ØNSKER man noen som er sterkere og med mer sosioøkonomiske ressurser enn dem selv. Det vil jo selv de fleste menn si seg enige i, altså at hvis du tar to eneggede kvinnelige tvillinger hvor den ene tilfeldigvis hadde vesentlig mer penger, status og en sunnere kropp (antar det er dette man legger i "sterkere"?), så ville nær samtlige menn foretrukket sistnevnte. Det er ingen tvil i det hele tatt om den saken. Penger og status er ikke noe som gjør en kvinne mer attraktiv for meg personlig, nei. Sunnere kropp ja, men det var vel ikke tema her. Sitat At hypergami finnes, er fordi menn er mer desperate og abdiserer rundt muligheten til å kunne velge selv. Tinder er et godt eksempel, hvor menn som sveiper på alt og alle i praksis gjør at det er kvinnene som har siste ord. Hadde menn vært like kresne som kvinner totalt sett, ville ikke kvinner hatt valgmulighetene som gjør hypergami mulig. Så, løsningen der ligger faktisk hos menn - ikke hos kvinner - dersom vi mener at hypergami er et problem. Jeg tror at du har en litt banal forståelse av problemstillingen. Hvorvidt det faktisk er et problem kan selvsagt diskuteres. Ingen (menn eller kvinner) har noen «plikt» til å underholde ensomme sjeler av det motsatte kjønn. Det at menn har større appetitt på tilfeldig sex enn kvinner gjør at noen få kjekkaser kan «betjene» et stort antall kvinner. Hvis disse mennene ønsker en ny partner 3ggr i uka mens disse kvinnene greier seg med en (ny) partner hver 3.mnd så kan veldig mange kvinner klare seg med veldig få menn. Det står de selvsagt fritt til å gjøre. Hvis disse kvinnene håper at det skal bli mer enn en kveld eller to, mens denne kategorien menn ikke gjør det så synes det som et mulig problem. Det er i så fall ikke et problem som kan løses av desperate menn som sviper på alt, men av kvinner som henvender seg til en annen type menn. Hvis det er det de ønsker. Anonymkode: b26b9...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #178 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Til dømes at ein feminist samanliknar sex med valdtekt? Det er ei haldning dei fleste feministar ikkje har. Å anta at nokon som er feminist trur det utan at dei har avkrefta det for deg, vil i dei fleste tilfella vera ein feilslutning. Anonymkode: f4cfb...42c Jeg forventer som tidligere sagt at den som erklærer sin tilhørighet til en ideologi har en grov oversikt over hva ideologien inneholder og et avklart forhold til disse strømningene. Det kan tenkes at selv-erklærte feminister er ganske bevisstløse mennesker som marsjerer i takt fordi noen ber dem om det, men i så fall synes jeg også det er greit å få avklart. Anonymkode: b26b9...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #179 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 9.11.2024 den 13.23): Virkeligheten. Er du for eksempel lavere enn snittet som mann så er du 100% usynlig for kvinner. Det er ekstremt obvious for menn. Går du på fantastiske dater med en kvinne også finner hun ut at jobben du har gir lavere lønn eller har lavere status enn snittet så blir hun plutselig iskald mot deg eller rett ut ghoster deg. Anonymkode: 4b2ff...0a3 Det stemmer jo ikke. Mannen min er lavere enn meg og tjener mindre. 😂 Anonymkode: fd074...4f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november #180 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forventer som tidligere sagt at den som erklærer sin tilhørighet til en ideologi har en grov oversikt over hva ideologien inneholder og et avklart forhold til disse strømningene. Det kan tenkes at selv-erklærte feminister er ganske bevisstløse mennesker som marsjerer i takt fordi noen ber dem om det, men i så fall synes jeg også det er greit å få avklart. Anonymkode: b26b9...a1b Kan avkrefte at jeg er bevisstløs. Masserer heller ikke i tenkt med at noen ber meg om det, åpenbart er jeg hensynsløs og til tider frekk og frank. Jeg er et fritt tenkende individ. Syns du kan egynne å være litt mer ærlig om hva du mener er så galt med feminisme istede for disse små diffuse synsingene om oss som gruppe. Si konkret hva du er uenig med. Anonymkode: 4c1f1...42c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå