AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #101 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Grunnen til at mange menn ikke får matcher, er at det er så mange menn der. + at det er få profiler som faktisk er gode. Så det er ikke nok damer til andre enn de beste profilene, rett og slett Anonymkode: 95902...b55 Ja og det har ikke noe å si om hvor bra profil du lager , om du ikke er top 20% i utseendet så går det ikke. På grunn av at det er 75% menn der. Alt er helt rigget og one sides . Så derfor burde man finne dame i utlandet der kjønnsbalansen er bedre. Det gjorde jeg og angrer ikke et sekund på å forlate det helsike her. Anonymkode: 32bcf...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #102 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så bra at du har fått de du har hatt lyst på, til og med forhold. Vil det si du er i forhold nå da? Du har funnet kjærligheten? Eller leter du videre som de fleste andre på tinder? Anonymkode: 7dbc3...c8c Jeg er ikke på tinder nå. Er i et forhold, ja og vi møttes der Anonymkode: 95902...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #103 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har fått de jeg ville ha på tinder. Ja, til forhold også. Så det er jo ikke urealistiske krav. Jeg kan jo forvente en mann med alt på stell (siden jeg har det selv) og at han er en fin, seriøs fyr. Det er MANGE dårlige menn på tinder. Helt vilt faktisk, handler ikke om høye krav. Men mange menn der, tror at vi er interessert tilbake, selv uten jobb, de bor i kjelleren hos foreldrene, de eier ikke bil eller lappen, de er 10-20 år eldre osv. Feite, stygge tenner, dårlig hygiene og antifeministiske meninger (du kan godt vaske opp og lage middag, ja) Anonymkode: 95902...b55 Det er ikke rart du får det når det er helt ekstremt overtall av menn på Tinder , tre menn per dame. Om det hadde vært motsatt så hadde nok pipa fått en annen lyd. dette er problemet og etter å ha innsett det at det er helt ødelagt kjønnsbalanse dro jeg til utlandet der kjønnsbalansen er i fordel for menn. Anonymkode: 32bcf...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #104 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja og det har ikke noe å si om hvor bra profil du lager , om du ikke er top 20% i utseendet så går det ikke. På grunn av at det er 75% menn der. Alt er helt rigget og one sides . Så derfor burde man finne dame i utlandet der kjønnsbalansen er bedre. Det gjorde jeg og angrer ikke et sekund på å forlate det helsike her. Anonymkode: 32bcf...494 Dette er jo bare tull. Hvem som er kjekk er jo subjektivt. Ingen av venninnene mine har lik smak som meg. Men de dårligste profilene vil selvfølgelig ikke få noen matcher Anonymkode: 95902...b55 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #105 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke rart du får det når det er helt ekstremt overtall av menn på Tinder , tre menn per dame. Om det hadde vært motsatt så hadde nok pipa fått en annen lyd. dette er problemet og etter å ha innsett det at det er helt ødelagt kjønnsbalanse dro jeg til utlandet der kjønnsbalansen er i fordel for menn. Anonymkode: 32bcf...494 Mennene fikk jo meg også. Så det er i alle fall 2 stk som lyktes. Bare hører alltid at kvinner har for høye krav på tinder til å få forhold. Og det er bare tull Anonymkode: 95902...b55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #106 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dette er jo bare tull. Hvem som er kjekk er jo subjektivt. Ingen av venninnene mine har lik smak som meg. Men de dårligste profilene vil selvfølgelig ikke få noen matcher Anonymkode: 95902...b55 tja, noe har det å si på hvor bra profil du har. Men nesten ingenting. Det er som for jobbsituasjonen min der jeg kan velge og vrake jobber. Bare damer kan velge å vrake menn. Når kjønnsbalansen er 75% menn -> 25 % damer så er dette selvforklarende. Anbefaler ingen menn å være der. Anonymkode: 32bcf...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #107 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): tja, noe har det å si på hvor bra profil du har. Men nesten ingenting. Det er som for jobbsituasjonen min der jeg kan velge og vrake jobber. Bare damer kan velge å vrake menn. Når kjønnsbalansen er 75% menn -> 25 % damer så er dette selvforklarende. Anbefaler ingen menn å være der. Anonymkode: 32bcf...494 De kan ikke velge og vrake, de kan få match. Men det garanterer jo ikke noe, som også mange opplever. Mange kvinner som ikke har suksess der inne, om det var et slags paradis for single damer har jeg jo følt at DER må jeg være, for der er det mann. Istede høres det ut som et uatraktivt dramatisk og ensomt sted. Grunnen til at jeg egentlig kommenterer er egentlig, jeg skjønner det å ikke være på tinder for menn, men at du er bitter på norske kvinner fordi vi ikke har tinder? Å dra til utlandet(Som er helt greit) men med en bitter tone, for der har de tinder? Skjønner ikke hvorfor du er sur på damer over dette. Vi har ikke gjort deg noe, om vi ikke har tinder, vi må få bestemme selv. Om vi vil være single, er det heller ikke noe personlig med det, jeg blir ikke sur på menn om de ønsker å være single. Anonymkode: 4c1f1...42c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #108 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): De kan ikke velge og vrake, de kan få match. Men det garanterer jo ikke noe, som også mange opplever. Mange kvinner som ikke har suksess der inne, om det var et slags paradis for single damer har jeg jo følt at DER må jeg være, for der er det mann. Istede høres det ut som et uatraktivt dramatisk og ensomt sted. Grunnen til at jeg egentlig kommenterer er egentlig, jeg skjønner det å ikke være på tinder for menn, men at du er bitter på norske kvinner fordi vi ikke har tinder? Å dra til utlandet(Som er helt greit) men med en bitter tone, for der har de tinder? Skjønner ikke hvorfor du er sur på damer over dette. Vi har ikke gjort deg noe, om vi ikke har tinder, vi må få bestemme selv. Om vi vil være single, er det heller ikke noe personlig med det, jeg blir ikke sur på menn om de ønsker å være single. Anonymkode: 4c1f1...42c Jeg er ikke sur , jeg tror heller ikke damer har for høye krav. Det er bare det at kjønnsandels forskjellene spiller noe utrolig inn. Det gir noen veldig mange muligheter mens for andre nesten ingen. De fleste burde forstå det. når opplevelsen på utenlandske dating sider gir veldig store forskjeller. Plutselig får man 100 ganger mer respons og meldinger fra damer. Nå er jeg godt gift med en utenlandsk dame og har prøvd begge delere og det er ufattelig store forskjeller på tinder her og datingsider i utlandet. Anonymkode: 32bcf...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #109 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): antifeministiske meninger Anonymkode: 95902...b55 Jeg er skeptisk til feminisme. Det er dama også. Jeg forklarer barna hvorfor jeg er skeptisk til feminisme sånn at de kan gjøre opp sine egne meninger. Anonymkode: b26b9...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #110 Del Skrevet 3 timer siden Problemet med kvinners krav er at de vil han en mann som er over snittet i så og si alt. De vil ha en som er høyere enn snittet, en som tjener over snittet, har høyere status enn snittet osv. osv. Har man elementær forståelse for statistikk så skjønner man at dette er urealistisk. Skal du ha en som er topp 10% i 3 spesifike ting så er det 1 av 1000 menn. Anonymkode: 4b2ff...0a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #111 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har man elementær forståelse for statistikk så skjønner man at dette er urealistisk. Skal du ha en som er topp 10% i 3 spesifike ting så er det 1 av 1000 menn. Anonymkode: 4b2ff...0a3 Bare hvis de 3 er ukorrelert. Anonymkode: b26b9...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #112 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Oppsummert så går ikke regnestykket opp. Når kvinner er høyere utdannet enn menn , samtidig som kvinner sorterer på status og vil ha menn med lik eller høyere status. Da er det 2 grupper som sliter. Menn med lav status velges bort. Kvinner med høy status er frivillig single for de ikke finner en mann med høy nok status. Så svaret på TS sitt spørsmål er forskjellige fra kvinne til kvinne, det avhenger av hennes status. Anonymkode: b2199...b2e Slutt med det status-greiene. Iallfall slutt med å si «kvinner vil ha menn med lik eller høyere status». Det er sikkert noen, men klikker snart av at alle skal komme med slike påstander! «Kvinner mener det og det». Nei! Jeg er kvinne, og jeg mener ikke det! Ikke noen av mine venninner mener det! Ikke noen av de jeg har snakket med opp gjennom årene mener det! Anonymkode: 0e1c1...e54 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #113 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Problemet med kvinners krav er at de vil han en mann som er over snittet i så og si alt. De vil ha en som er høyere enn snittet, en som tjener over snittet, har høyere status enn snittet osv. osv. Har man elementær forståelse for statistikk så skjønner man at dette er urealistisk. Skal du ha en som er topp 10% i 3 spesifike ting så er det 1 av 1000 menn. Anonymkode: 4b2ff...0a3 Du slenger bare ut påstander og tall. Kilder? Eksen hadde ingen utdanning og var 180. Kjæresten har heller ikke annet enn vgs. Jeg visste ikke høyden på noen av de Anonymkode: 95902...b55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #114 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): tja, noe har det å si på hvor bra profil du har. Men nesten ingenting. Det er som for jobbsituasjonen min der jeg kan velge og vrake jobber. Bare damer kan velge å vrake menn. Når kjønnsbalansen er 75% menn -> 25 % damer så er dette selvforklarende. Anbefaler ingen menn å være der. Anonymkode: 32bcf...494 Vet du hvorfor ikke mange damer vil være der? Har ikke tall på hvor mange meldinger som begynner med «lyst til å knulle?, «har du store pupper», «få et bilde av deg i undertøy/naken, da» eller bare et dickpick. Prøvde dating-apper for noen år siden, fikk mange matcher, men jeg gidder ikke å svare på slike meldinger. Og begynner det greit, vi chatter og får en god tone, tar det ikke lang tid før de skal ha nakenbilder eller de spør hva jeg har på meg, om hånda mi er i trusa og lignende. Aldri mer dating og aldri mer mann! Anonymkode: 0e1c1...e54 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #115 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Problemet med kvinners krav er at de vil han en mann som er over snittet i så og si alt. De vil ha en som er høyere enn snittet, en som tjener over snittet, har høyere status enn snittet osv. osv. Har man elementær forståelse for statistikk så skjønner man at dette er urealistisk. Skal du ha en som er topp 10% i 3 spesifike ting så er det 1 av 1000 menn. Anonymkode: 4b2ff...0a3 Men det stemmer jo ikke! Hvor får dere dette fra? Anonymkode: 0e1c1...e54 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #116 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det stemmer jo ikke! Hvor får dere dette fra? Anonymkode: 0e1c1...e54 USA, antakeligvis. Men kan skrive under på at dette ikke stemmer for de fleste norske kvinner. Anonymkode: 7cb96...fa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #117 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): USA, antakeligvis. Men kan skrive under på at dette ikke stemmer for de fleste norske kvinner. Anonymkode: 7cb96...fa9 Samme her.. Anonymkode: 0e1c1...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 1 time siden #118 Del Skrevet 1 time siden Det veldig mange har fra USA er jo dette (svært så urimelige kravet) om en såpass høy inntekt at det bare høres helt latterlig ut. For mange er f.eks en million et minstekrav. Noe som ikke bare fjerner enoooormt mange menn,men det gir et signal om at man bare er helt uten bakkekontakt. Andre ting er jo høyde,som ingen kan gjøre noe med,og som spesielt korte men pene menn hekter seg veldig opp i. De føler nok seg ekstra urettferdig behandlet. -Uansett er det ikke riktig å sette som kriterie etter min mening,men ser jo menn her inne som er så stygge i kjeften at de ikke hadde hjulpet med zalo engang. Så det har blitt en slags liten krig mellom kjønnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #119 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er skeptisk til feminisme. Det er dama også. Jeg forklarer barna hvorfor jeg er skeptisk til feminisme sånn at de kan gjøre opp sine egne meninger. Anonymkode: b26b9...a1b Det er jo gjerne slik at dem ideologien gavner mest, også har størst problemer med å innse feilene med den. Så det er gjerne for mye å be om at de skal forstå at den kan ha veldig negative konsekvenser for samfunnet. Slik er det med enhver ideologi som oppstår og etterhvert går til grunne. Mange gode tanker og ideer, men det blir som regel med det. Litt sånn Marie Antoinette aktig, som ikke kan skjønne hvorfor folket sulter når de bare kan spise kake. Ikke at det er på dette nivået, men de samme skyggelappene er på Anonymkode: 7dbc3...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #120 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke sur , jeg tror heller ikke damer har for høye krav. Det er bare det at kjønnsandels forskjellene spiller noe utrolig inn. Det gir noen veldig mange muligheter mens for andre nesten ingen. De fleste burde forstå det. når opplevelsen på utenlandske dating sider gir veldig store forskjeller. Plutselig får man 100 ganger mer respons og meldinger fra damer. Nå er jeg godt gift med en utenlandsk dame og har prøvd begge delere og det er ufattelig store forskjeller på tinder her og datingsider i utlandet. Anonymkode: 32bcf...494 Den forstår jeg, å bra for deg du har funnet noen, veldig koslig 😊 Å bra du ikke er sur, missforsto deg. Er vannt til at det er så mange som er sinnte på norske damer uten grunn. Og om vi også sliter, da får vi høre at det er egentlig lett for oss, men det er jo ikke det, da har vi ikke vært single? 🙉😮💨 Har ikke kontakt med en sjel. Føler du folk flørter og får mer fysisk kontakt der du er? Hvilket land? Er menn også mer åpne? Anonymkode: 4c1f1...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå