AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #1 Del Skrevet i går, 13:00 Leser så mye her inne om at kvinner har urealistiske krav til menn, og det er grunnen til det meste egentlig😅 Så lurer egentlig bare på hva disser urealistiske kravene er? Anonymkode: 0e1c1...e54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:15 #2 Del Skrevet i går, 13:15 Har lenge ønsket meg en pen dame som er snill og oppegående. Ikke for store vansker som vil si stabil mentalt og også i humøret. ISkyr også damer som det er drama med. Har vært litt på Tinder og funnet ut at de flotteste ikke tilfredsstiller de andre kravene (Ihvertfall de to tre jeg har hatt gleden å bli kjent med) Derfor har jeg justert kravene noe ned på utseende å ser mer på de andre tingene Jeg må tenne på ett eller annet enten det er en fin rumpe, fin kropp evt et pent ansikt men tenker nå som jeg begynner å få litt erfaring at orker ikke nok en pen dame med masse issues. (Det er en realitetsorientering at en ikke får alt som en 50 år gammel mann, så får vi håpe det går bedre neste date) Anonymkode: ab843...5d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:20 #3 Del Skrevet i går, 13:20 Det kan egentlig være så mangt. For meg er urealistisk krav et krav man ikke ønsker eller klarer å oppfylle selv. Anonymkode: 75641...ac7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:35 #4 Del Skrevet i går, 13:35 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Leser så mye her inne om at kvinner har urealistiske krav til menn, og det er grunnen til det meste egentlig😅 Så lurer egentlig bare på hva disser urealistiske kravene er? Anonymkode: 0e1c1...e54 Alle må få stille de kravene de vil. Hvis kravene er urealistiske så får man leve alene (evt med et menneske som rett nok tilfredsstiller alle dine krav men som er sprø/rar/ekkel på det du glemte å kreve). Jeg ser endel kvinner som stiller som krav at mannen skal være 180cm eller høyere enn dem selv, eller at han skal ha mastergrad eller at han skal tjene like mye eller mer enn dem selv. Hvis du vasser i tilbud så er det selvsagt greit. Hvis du har lyst på kjæreste så spør jeg meg om det er kloke krav. Men det får dere finne ut av selv. Anonymkode: b26b9...a1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:37 #5 Del Skrevet i går, 13:37 Vi har ikke urealistiske krav. Eller kanskje ett unntak: høyde (men det er det eneste jeg sier meg enig i) Alt annet er virkelig bare-minimum fra vår side. Er det seriøst for mye å be om at han klarer å ta vare på seg selv økonomisk, stelle seg, ha ordinær hygiene, ikke drikke seg helt dritings, ikke kle seg som en 13-åring, ikke være utro, ikke følge dritt på instagram, etc. etc. ? Gå og legg dere 😂😂🙄 Anonymkode: ecb53...774 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:38 #6 Del Skrevet i går, 13:38 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle må få stille de kravene de vil. Hvis kravene er urealistiske så får man leve alene (evt med et menneske som rett nok tilfredsstiller alle dine krav men som er sprø/rar/ekkel på det du glemte å kreve). Jeg ser endel kvinner som stiller som krav at mannen skal være 180cm eller høyere enn dem selv, eller at han skal ha mastergrad eller at han skal tjene like mye eller mer enn dem selv. Hvis du vasser i tilbud så er det selvsagt greit. Hvis du har lyst på kjæreste så spør jeg meg om det er kloke krav. Men det får dere finne ut av selv. Anonymkode: b26b9...a1b Gjennomsnittshøyden for norske menn er 180 cm. Gjennomsnittshøyden for norske kvinner er 167 cm. Det er altså ikke så vanskelig å oppfylle kravet om å være høyere enn 167 cm, eller ha gjennomsnittshøyde. De færreste menn er lavere enn 167 cm. At mannen tjener like mye, har med forsikring mot snylting å gjøre. De færreste kvinner ønsker å forsørge en mann. Det er også klokt å ha partner med ca. samme inntektsnivå for å unngå konflikter mht. levestandard, reise, arbeidstider +++. Mastergrad/høyere utdanning kan være et krav for at man skal ha noe å prate om. Jeg har vært sammen med to menn uten utdanning, og jeg må si at jeg har flere temaer for samtaler med min nåværende mann med mastergrad, enn jeg hadde med eksene. Big Brother, øl, fotball +++ er ikke temaer jeg ønsker å engasjere meg i, for å si det slik. Det betyr ikke at alle uten utdanning har disse temaene, det er kun min personlige erfaring. Anonymkode: 112df...cc1 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:39 #7 Del Skrevet i går, 13:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har ikke urealistiske krav. Eller kanskje ett unntak: høyde (men det er det eneste jeg sier meg enig i) Alt annet er virkelig bare-minimum fra vår side. Er det seriøst for mye å be om at han klarer å ta vare på seg selv økonomisk, stelle seg, ha ordinær hygiene, ikke drikke seg helt dritings, ikke kle seg som en 13-åring, ikke være utro, ikke følge dritt på instagram, etc. etc. ? Gå og legg dere 😂😂🙄 Anonymkode: ecb53...774 Å forvente at en mann er gjennomsnittlig høy, er ikke UREALISTISK. Gjennomsnitt er normalen. Det er også en del menn som vil ha lave kvinner, eller at kvinnen er lavere enn de selv. Anonymkode: 112df...cc1 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:41 #8 Del Skrevet i går, 13:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å forvente at en mann er gjennomsnittlig høy, er ikke UREALISTISK. Gjennomsnitt er normalen. Det er også en del menn som vil ha lave kvinner, eller at kvinnen er lavere enn de selv. Anonymkode: 112df...cc1 Jeg er enig med deg, men jeg har en del venninner som vil ha en 6'5 (195cm) mann pga. TikTok. Var ikke den videoen ment som en parodi egentlig? Ja, når du forventer en mann på 195cm+ så mener jeg at det bikker over til urealistisk. Anonymkode: ecb53...774 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet i går, 13:43 #9 Del Skrevet i går, 13:43 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjennomsnittshøyden for norske menn er 180 cm. Gjennomsnittshøyden for norske kvinner er 167 cm. Det er altså ikke så vanskelig å oppfylle kravet om å være høyere enn 167 cm, eller ha gjennomsnittshøyde. De færreste menn er lavere enn 167 cm. At mannen tjener like mye, har med forsikring mot snylting å gjøre. De færreste kvinner ønsker å forsørge en mann. Det er også klokt å ha partner med ca. samme inntektsnivå for å unngå konflikter mht. levestandard, reise, arbeidstider +++. Mastergrad/høyere utdanning kan være et krav for at man skal ha noe å prate om. Jeg har vært sammen med to menn uten utdanning, og jeg må si at jeg har flere temaer for samtaler med min nåværende mann med mastergrad, enn jeg hadde med eksene. Big Brother, øl, fotball +++ er ikke temaer jeg ønsker å engasjere meg i, for å si det slik. Det betyr ikke at alle uten utdanning har disse temaene, det er kun min personlige erfaring. Anonymkode: 112df...cc1 Tror du de fleste menn ønsker å forsørge en kvinne? De fleste menn jeg kjenner har mastergrad og liker øl og fotball. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:48 #10 Del Skrevet i går, 13:48 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gjennomsnittshøyden for norske menn er 180 cm. Gjennomsnittshøyden for norske kvinner er 167 cm. Det er altså ikke så vanskelig å oppfylle kravet om å være høyere enn 167 cm, eller ha gjennomsnittshøyde. De færreste menn er lavere enn 167 cm. Anonymkode: 112df...cc1 Som sagt: du kan kreve akkurat hva du vil for min del. Jeg stiller spørsmål ved det å ekskludere ca halvparten av menn på noe så overfladisk er klokt Anonymkode: b26b9...a1b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:49 #11 Del Skrevet i går, 13:49 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er enig med deg, men jeg har en del venninner som vil ha en 6'5 (195cm) mann pga. TikTok. Var ikke den videoen ment som en parodi egentlig? Ja, når du forventer en mann på 195cm+ så mener jeg at det bikker over til urealistisk. Anonymkode: ecb53...774 De kan jo ikke ha en realistisk forventning om å finne en mann på 195 cm, det gjelder vel ikke mer enn 3-4 % av den mannlige befolkningen. Menn drømmer om Victoria Secrets babes men de forventer vel ikke å få dem. Anonymkode: ed84a...e8b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:51 #12 Del Skrevet i går, 13:51 Hva er greia med stocky kvinner under 170 som vil ha en mann over 190? Ingen self-awareness whatsoever. Anonymkode: 7e28e...e79 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:52 #13 Del Skrevet i går, 13:52 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er enig med deg, men jeg har en del venninner som vil ha en 6'5 (195cm) mann pga. TikTok. Var ikke den videoen ment som en parodi egentlig? Ja, når du forventer en mann på 195cm+ så mener jeg at det bikker over til urealistisk. Anonymkode: ecb53...774 Det sier vel mest om vennekretsen din hvis de velger menn pga en tiktok-video. Kanskje du burde prøve å bli kjent med vanlige mennesker også? Anonymkode: 48234...128 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:55 #14 Del Skrevet i går, 13:55 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det sier vel mest om vennekretsen din hvis de velger menn pga en tiktok-video. Kanskje du burde prøve å bli kjent med vanlige mennesker også? Anonymkode: 48234...128 Jeg har en herlig vennekrets. La dem nå få lov til å fantasere. Anonymkode: ecb53...774 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:56 #15 Del Skrevet i går, 13:56 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): At mannen tjener like mye, har med forsikring mot snylting å gjøre. De færreste kvinner ønsker å forsørge en mann. Det er også klokt å ha partner med ca. samme inntektsnivå for å unngå konflikter mht. levestandard, reise, arbeidstider +++. Anonymkode: 112df...cc1 Her tror jeg at menn er mer generøs enn kvinner. Det ville være uproblematisk om dama var barnehageassistent selv om jeg tjener mye mer. Hvis jeg skulle bygge et liv og en familie med en kvinne så tenker jeg ikke det er snylting om jeg betaler mer enn henne. Anonymkode: b26b9...a1b 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 #16 Del Skrevet i går, 14:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her tror jeg at menn er mer generøs enn kvinner. Det ville være uproblematisk om dama var barnehageassistent selv om jeg tjener mye mer. Hvis jeg skulle bygge et liv og en familie med en kvinne så tenker jeg ikke det er snylting om jeg betaler mer enn henne. Anonymkode: b26b9...a1b Det tror jeg du har rett i. Har et inntrykk av at en del kvinner ser på de pengene hun tjener er hennes penger, og det mannen tjener er våres penger. Ser også at enkelte menn har begynt å holde mer tilbake på de pengene de selv tjener. Anonymkode: 37d09...af2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:04 #17 Del Skrevet i går, 14:04 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Her tror jeg at menn er mer generøs enn kvinner. Det ville være uproblematisk om dama var barnehageassistent selv om jeg tjener mye mer. Hvis jeg skulle bygge et liv og en familie med en kvinne så tenker jeg ikke det er snylting om jeg betaler mer enn henne. Anonymkode: b26b9...a1b AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tror jeg du har rett i. Har et inntrykk av at en del kvinner ser på de pengene hun tjener er hennes penger, og det mannen tjener er våres penger. Ser også at enkelte menn har begynt å holde mer tilbake på de pengene de selv tjener. Anonymkode: 37d09...af2 Enig. Jeg har begynt å holde tilbake selv på dating-fronten fordi en del kvinner har fått en helt virkelighetsfjern holdning til hva som er ditt, mitt og vårt. Veldig ekkelt å oppleve oppførselen live. Anonymkode: f25ca...312 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:09 #18 Del Skrevet i går, 14:09 Jeg synes kvinner generelt stiller for høye krav til seg selv, ikke til oss menn. Det tror jeg skyldes press fra andre kvinner, ikke fra menn, slik mange tror. Kvinner konkurrerer mye mer om utseendet enn vi menn. Anonymkode: 38142...80c 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:13 #19 Del Skrevet i går, 14:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes kvinner generelt stiller for høye krav til seg selv, ikke til oss menn. Det tror jeg skyldes press fra andre kvinner, ikke fra menn, slik mange tror. Kvinner konkurrerer mye mer om utseendet enn vi menn. Anonymkode: 38142...80c Hvordan spiller dette seg ut i praksis? Begynner jentene å denge løs på hverandre hvis de går ut uten sminke på? Anonymkode: 7e28e...e79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:22 #20 Del Skrevet i går, 14:22 Utseende, kanskje? Jeg scorer bra på det meste mange kvinner sier betyr noe, men ingen vil date meg. Har gjort mye for å forsøke å fremstå attraktiv nok, men uten resultater. Kjenner meg ofte igjen i hva kvinner uttrykker at de ser etter, men det går jo mer på ting som indre kvaliteter og boevne. Anonymkode: a0212...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå