Sander33 Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Langt hår, løst. Smil. Blikket. Kjoler! Få farger, gjerne sort og grå. Blomsterkjoler kan gjøre deg mye yngre eller eldre.. Treningstøy, tights. Sporty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Even Tuell skrev (19 timer siden): Noe som passer til personlighet og oppførsel. Det ser bare teit ut om du er en stille og rolig person, men skal kle deg sexy og utfordrende. Eller enda verre; du føler deg litt ukomfortabel og ikke naturlig. Da syns det så godt at du ikke er den du prøve å late som du er. For noen er stramme klær tingen. Andre er joggingens tingen, osv osv. Kle deg komfortabelt og hensiktsmessig; det er personen jeg eventuelt skal bli sammen med, ikke en haug med klær og sminke. Jeg er stille og rolig, men kan kle meg utfordrende. Hvorfor skal det være feil? Kan ikke rolige damer ha sexy kropp liksom? Bare de ekstroverte? Sex tilhører alle, skjønnhet også. Anonymkode: 2c450...ef4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden Kjedelige bildeeksempler. Det er slik alle forsøker å gå når de skal være sexy men det blir bare litt grå mus over det, er min mening. En i mengden en ikke gir så mye oppmerksomhet. Jeg liker kvinner som tørr å skille seg litt ut, det høyner alltid. Anonymkode: 4a62f...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Geojak skrev (På 7.11.2024 den 15.43): Kle deg i noe du føler deg vel og trygg i, det er mye bedre enn å ta på en fasade som kanskje ikke er deg. Ha godt humør og smilende øyne, da betyr klesdrakten mindre. 👆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kjedelige bildeeksempler. Det er slik alle forsøker å gå når de skal være sexy men det blir bare litt grå mus over det, er min mening. En i mengden en ikke gir så mye oppmerksomhet. Jeg liker kvinner som tørr å skille seg litt ut, det høyner alltid. Anonymkode: 4a62f...4c9 Kunne ikke sagt meg mer enig i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er stille og rolig, men kan kle meg utfordrende. Hvorfor skal det være feil? Kan ikke rolige damer ha sexy kropp liksom? Bare de ekstroverte? Sex tilhører alle, skjønnhet også. Anonymkode: 2c450...ef4 Dette. Hva skal man som stille og rolig kle seg opp i da? Serk og lue liksom, heldekkende drakt? Jeg tror ikke man skal skue hunden på hårene. Man har da vilje til å kle seg i hva søren man vil som stille og rolig person også. Anonymkode: dd384...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 1 time siden #27 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er stille og rolig, men kan kle meg utfordrende. Hvorfor skal det være feil? Kan ikke rolige damer ha sexy kropp liksom? Bare de ekstroverte? Sex tilhører alle, skjønnhet også. Anonymkode: 2c450...ef4 Nei, absolutt ikke. Mulig jeg formulerte meg dårlig, men det var absolutt ikke det jeg ville fram til. Alle kan og bør kle seg slik de vil. Sexy klær er ikke forbeholdt noen, på ingen måte. Spørsmålet var hva vi menn mener kvinner burde kle seg i ... og der har jeg ingen preferanser. Det bør ikke være opp til meg å si noe på hva andre skal ha på seg. Jeg ønsker også at de velger å ta på seg noe de føler seg komfortable i, føler seg fin i, noe de velger helt ut fra seg selv, og ikke føler seg presset til å kle seg i. Jeg ønsker at de tør å velge noe de er komfortable med selv, uavhengig av hva andre mener. Hvis det er utfordrende og sexy ... kjør på! Er det mer avslappet. Kjør også på! Er det noe helt annet. Kjør i vei med nesa høyt hevet. Tanken er at om man føler seg komfortabel er det større sjanse for at man trives, har selvtillit og "blomstrer" litt. En person som har selvtillit ER mer attraktiv og sexy (for de fleste vil jeg tro) enn som ikke har selvtillit og er komfortabel med situasjonen. Med andre ord; drit i hva som er mote, trendy, hva folk rundt forventer at man skal ha på seg ... velg det du vil og gi en flyvende føkk i hva andre mener ... meg inkludert. Og om man ikke er på ute etter å faktisk tiltrekke seg noen, så kle deg sånn du vil likevel og ha det gøy... for det er det viktigste. Klarte jeg å forklare bedre nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #28 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 12.23): Jeg liker klassisk stil på kvinner. Det er en butikk, to steinkast unna meg i Vikaterrassen som treffer 100%. Jeg skal kjøpe dama mi masse shit derifra den dagen jeg finner hun. Anonymkode: 2f17a...f83 Et set Next to Nothing du tenker på? Anonymkode: 12a9e...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå