AnonymBruker Skrevet i går, 11:18 #1 Del Skrevet i går, 11:18 Skal ut på datingmarkedet etter at jeg nylig ble singel. Kunne dere hjelpe meg her? Legge ut bilder av damer med en klesstil dere synes er sexy. Men viktig at det ser sexy ut uten at det bikker over til tacky/slutty. Rett og slett sexy med stil. 🙂 ps. Hadde vært best om kun menn svarte her. Anonymkode: e1273...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:23 #2 Del Skrevet i går, 11:23 Jeg liker klassisk stil på kvinner. Det er en butikk, to steinkast unna meg i Vikaterrassen som treffer 100%. Jeg skal kjøpe dama mi masse shit derifra den dagen jeg finner hun. Anonymkode: 2f17a...f83 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #3 Del Skrevet i går, 11:25 Passe sminket, fint velstelt langt hår. Lekker kjole eller skjørt. Anonymkode: da268...e2e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #4 Del Skrevet i går, 11:25 Se hva populære jenter i 20-årene har på seg. Det er det som er bra til enhver tid. I tillegg må man ta vare på kroppen sin ellers hjelper det ikke så mye hva du tar på deg. Veltrent kropp bygget på styrketrening, godt kosthold og gode gener. Anonymkode: df333...702 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet i går, 11:26 #5 Del Skrevet i går, 11:26 Klesstilen har mindre å si, kle deg etter været, og vær naturlig😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:28 #6 Del Skrevet i går, 11:28 Først må du ha utseende på plass. Anonymkode: e776f...514 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 #7 Del Skrevet i går, 11:37 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Se hva populære jenter i 20-årene har på seg. Det er det som er bra til enhver tid. I tillegg må man ta vare på kroppen sin ellers hjelper det ikke så mye hva du tar på deg. Veltrent kropp bygget på styrketrening, godt kosthold og gode gener. Anonymkode: df333...702 De går i uggs og gensere fra cubus, over altfor store baggy jeans og croped boblejakker 😄 Anonymkode: 7c13a...724 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:59 #8 Del Skrevet i går, 11:59 Har null peilig på mote, så jeg kaller det bare for feminin stil jeg. Synes det er ick at dongeribukser har blitt så vanlig blant kvinner. Assosierer dongeribukser veldig med menn, gutter, maskulin, etc. Men gå med det dere liker, det er viktigst. Anonymkode: e6173...80d 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:03 #9 Del Skrevet i går, 12:03 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har null peilig på mote, så jeg kaller det bare for feminin stil jeg. Synes det er ick at dongeribukser har blitt så vanlig blant kvinner. Assosierer dongeribukser veldig med menn, gutter, maskulin, etc. Men gå med det dere liker, det er viktigst. Anonymkode: e6173...80d Takk! Anonymkode: e1273...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet i går, 12:22 #10 Del Skrevet i går, 12:22 (endret) En sliten hjemmedagsstil med håret satt rett opp etter oppvåkning, lite til ingen sminke og kosebukse/longs er veldig sexy Men ellers så synes jeg både kjole, skjørt med topp, en fin dongeri eller en sort bukse med genser, eller sportsklær er sexy også. Alt etter hvem som bærer klærne og i hvilken anledning. Jeg er sånn sett åpen for alt! Dog foretrekker jeg en mer komfortabel stil generelt sett, og ikke oppdollet. Og denne "baggy"-trenden synes jeg ikke er fin, uansett om det er bukser eller gensere. Siden du skal på date så tenker jeg at du tar på deg helt normale klær du føler deg komfortabel å gå i, gjerne med plagg som fremhever det du selv er mest fornøyd med på kroppen din. By gjerne på litt hud rundt hals og nakke. Ikke gjør det så voldsomt, og vær forsiktig med fargen hvit. Møt opp naturlig og vær deg. Med mindre du skal ut på restaurant, for da kan du alltids style litt ekstra. Endret 3 timer siden av Bombasi 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:05 #11 Del Skrevet i går, 13:05 Klesstil som i de første bildene, men sprudlende og med et stort smil fra munn til munn med synlige tenner (som i det siste). Helt spinnvilt hvor mye et stort smil hever utseende til damer. Det utkonkurrerer til og med en god og velstelt frisyre. Skjønner ikke hvorfor så mange kvinner er ignorante om akkurat det. Jeg overdriver faktisk ikke, det har et massivt utslag. Anonymkode: 0f982...222 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:20 #12 Del Skrevet i går, 13:20 Som andre skriver, klassisk feminin stil. Minst mulig tatoveringer, pønk og rebell. Anonymkode: 13cae...c9d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:36 #13 Del Skrevet i går, 14:36 Rent og pent er alltid sexy, kombinert med noe, gjerne en detalj eller to, som er utenfor mainstream. Detaljer som signaliserer at du er glad og modig, og dermed fornøyd med deg selv. Enkle pene klær, og litt spesielle armbånd, hårbånd, smykker eller ringer er nok. Litt spesiell sminke rundt øynene er spennende. Små sorte streker her og der, en liten vipp i øyekroken. Jeg er ingen ekspert, men jeg vet hva jeg liker, mange kvinner er flinke til gjøre ørsmå detaljer med øynene som kan være ganske virkningsfulle. Ikke gjør så mye, da blir du bare nervøs. Anonymkode: aa05c...ed8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet i går, 14:43 #14 Del Skrevet i går, 14:43 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal ut på datingmarkedet etter at jeg nylig ble singel. Kunne dere hjelpe meg her? Legge ut bilder av damer med en klesstil dere synes er sexy. Men viktig at det ser sexy ut uten at det bikker over til tacky/slutty. Rett og slett sexy med stil. 🙂 ps. Hadde vært best om kun menn svarte her. Anonymkode: e1273...4b1 Du sier ikke noe om alder, så da drister en gammel mann seg til å svare 😉 Jeg tror ikke nødvendigvis klesstil er så avgjørende. Det viktige må være din personlighet, og ditt humør. Og klesstil avhenger jo også av hva og hvor du skal. Er det på byen en kveld, på restaurant, eller på tur i skogen.. Kle deg i noe du føler deg vel og trygg i, det er mye bedre enn å ta på en fasade som kanskje ikke er deg. Ha godt humør og smilende øyne, da betyr klesdrakten mindre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet i går, 16:50 #15 Del Skrevet i går, 16:50 Det er svært varierende hva menn liker. Selv er jeg ingen fan av "klassisk stil" og likte egentlig ingen av bildene som ble lagt ut her. Liker nok en mer sporty og/eller praktisk stil, damer som klarer å kle seg etter været er alltid bra Baggy går fint for min del, møt gjerne opp i Devold ullgenser og snekkerbukse liksom. Heller det enn en "pen og klassisk kjole". Og minst mulig sminke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:52 #16 Del Skrevet i går, 16:52 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har null peilig på mote, så jeg kaller det bare for feminin stil jeg. Synes det er ick at dongeribukser har blitt så vanlig blant kvinner. Assosierer dongeribukser veldig med menn, gutter, maskulin, etc. Men gå med det dere liker, det er viktigst. Anonymkode: e6173...80d Charlotte har så fin stil! 😍 Kvinne. Er inspirert av henne. Anonymkode: 2c450...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet i går, 21:18 #17 Del Skrevet i går, 21:18 Noe som passer til personlighet og oppførsel. Det ser bare teit ut om du er en stille og rolig person, men skal kle deg sexy og utfordrende. Eller enda verre; du føler deg litt ukomfortabel og ikke naturlig. Da syns det så godt at du ikke er den du prøve å late som du er. For noen er stramme klær tingen. Andre er joggingens tingen, osv osv. Kle deg komfortabelt og hensiktsmessig; det er personen jeg eventuelt skal bli sammen med, ikke en haug med klær og sminke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden Vet bare at mannen min liker tights 😄 Ellers virker han ikke som han bryr seg så mye utenom at han ikke liker jeans/bukser med høyt liv. Hvis jeg har på kjole gir han komplimenter da, og sier han håper jeg ikke har på truse. 😁Jeg tror egentlig de færreste menn bryr seg så veldig. Noen liker en tøff stil med skinnjakke, noen liker tights og andre synes en utpreget feminin stil er fint. Kommer an på hvilken type menn du selv er interessert i 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Del Skrevet 22 timer siden Nå er ikke jeg mann, men er det ikke viktigst å kle seg i noe som er deg? Er det ikke først da man får en fin utstråling, trygghet? Jeg får mange komplimenter for min stil, men jeg har liksom ikke bare en stil. Ene dagen finner du meg i klassiske dresser, skjørt, kjoler, andre dagen i en slags ulldress, tredje dagen i turtøy fra topp til tå, fjerde dagen en vanlig olabukse med strikka genser. Ta det som føles godt, det som gjør at nå har jeg det bra. Og det tror jeg også hjelper når man dater, utstråle selvsikkerhet, trygghet er viktig i møte med andre uansett kjønn. Om du ikke bare er kun ute etter noe annet enn forhold da Anonymkode: 2b13a...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Klassisk kledde kvinner i skjørt/kjole der de viser litt legger er jo sexy. Hvis de har strømper/strømpebukser som gir ekstra lekre legger så er det bare et stort pluss. Tights er fint i treningssammenheng men det ser mest dumt ut når damene går med det ellers. Anonymkode: cd4b8...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå