Gå til innhold

Kvinner: Ekstremt uattraktive voksne menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ca 1000 ganger bedre med en tynn mann enn med en småfeil med større pepper (og mye større vom) enn meg. Skjønner ikke hva folk har i mot slanke menn, det er rålekkert samnenligna med kvapsete menn.

Anonymkode: d1fa3...48f

Jeg har ingen verdens ting i mot slanke menn. Jeg bare tiltrekkes ikke av en. 
At jeg tiltrekkes av mer «robuste» menn betyr jo ikke at jeg har noe i mot de som er slanke.

På samme måte som at de jeg har vært tiltrukket av har vært høye. Det betyr ikke at jeg har noe i mot lave menn💁🏼‍♀️

Anonymkode: 2a3a4...05b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sammen med lave menn (lavere enn meg selv på 1.74), overvektige menn, kjempefeite menn (200kg+), normale/tynne menn, skalla menn osv. Nei, vet du hva, jeg er et levende bevis på at det kun handler om hvilken kjemi man har! Mennene jeg har vært med hadde artig humor og var morsomme å være med.

Moralen er til dere menn: Vær grei, positiv og ha godt humør! Da faller vi damer pladask! (Og fiks dårlige holdninger og traumer fra tidligere).

Peace out!

K37

Anonymkode: 81d45...a73

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ingen verdens ting i mot slanke menn. Jeg bare tiltrekkes ikke av en. 
At jeg tiltrekkes av mer «robuste» menn betyr jo ikke at jeg har noe i mot de som er slanke.

På samme måte som at de jeg har vært tiltrukket av har vært høye. Det betyr ikke at jeg har noe i mot lave menn💁🏼‍♀️

Anonymkode: 2a3a4...05b

Jeg har ikke noe i mot svakt lubne menn jeg heller, jeg synes bare de er usexy. Og som en slank og relativt energisk og sprek kvinne hadde jeg ikke hatt noe til felles med en overvektig fyr, vi hadde ønsket å bruke livet og tida på ulike ting. Altså, ikke noe feil med overvektige menn, men definitivt ikke min tekopp.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det rart flere og flere menn velger å være single 🤣

Anonymkode: 2b168...a6c

Fordi de er urenslige og stoler blindt på sånne lister i Dagbladet (som forøvrig er basert på damer på en nettside for pene mennesker)? Mesteparten av punktene er dessuten veldig subjektive, og en god del kan være utenfor preferanser men plutselig være innafor fordi mannen ellers er så bra.
Se for deg denne lista hvis man bytter ut menn med kvinner. Hvor mange av punktene ville ikke telle negativt om det gjaldt kvinner? Såvist jeg kan se, er det vel bare den "for lav" som kanskje må endres til for høy. Ellers er alle punktene like mye en liste over hvordan kvinner ikke skal være.

Det er ikke mye på lista som ville ha stoppet meg, for å si det sånn.

1. Bryr meg døyten om fasongen på munnen, så lenge tennene er høvelig sunne og han er en ok kysser. Sunne tenner innebærer også at de ikke har kritthvite hestetenner fra Tyrkia (de ser helt jævlige ut og råtner jo på rot etterhvert).

2. Overvektig som i lubben, dadbody, litt rund o.l. er uproblematisk. Langt inn i fedmekategorien så han ikke orker vanlige ting og jeg er redd for helsa hans, er derimot ikke greit.

3. Nå er jeg forholdsvis høy selv (177 cm) og foretrekker menn som er i hvertfall litt høyere enn meg, men jeg er fullt i stand til å både tenne på og forelske meg hodestups i menn som er lavere enn meg.

4. Foretrekker en hud uten masse kviser, men kviser kan jo i mange tilfeller gjøres noe med. Dessuten har sjeldent voksne menn så masse kviser. Rynker er null problem.

5. Ustelt hår og skjegg er faktisk også helt greit, så lenge det er høvelig rent. Kroppsbehåring er null problem.

6. Nesa er jeg ikke så opptatt av. Med mindre den er så stor at den er til hinder for normal fysisk kontakt, så er det null problem.

7. skallet er greit, bare han ikke prøver å skjule det med hentesveis.

8. Holdningen skal være rimelig dårlig før jeg bryr meg

9. Ustelte negler er helt uproblematisk, og litt skitt kan jeg tåle av og til så lenge han vasker hendene før han koser med meg. Jeg synes det er mer snålt med menn som tar manikyr og har skikkelig polerte hender.

10. Tynne menn er som tykke menn; helt innafor så lenge det ikke går på helsa løs. Så lenge mannen er heterofil og ikke mer feminin enn meg, så er all good.

Anonymkode: cf482...fc4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke noe i mot svakt lubne menn jeg heller, jeg synes bare de er usexy. Og som en slank og relativt energisk og sprek kvinne hadde jeg ikke hatt noe til felles med en overvektig fyr, vi hadde ønsket å bruke livet og tida på ulike ting. Altså, ikke noe feil med overvektige menn, men definitivt ikke min tekopp.

Der sier du det selv. Du er energisk og med det antar jeg at mellom linjene en som har trening som hobby. Å si at du ikke hadde hatt noe til felles ellers vil jo dermed tilsi at du legger i all hovesak vekt på hvordan han ser ut. Noe som gjør deg over gjennomsnittelig overfladisk,og jeg regner også med du har vokst opp i et miljø,der tegn til fett forbinnes med noe negativt.

Du er med andre ord ikke overfladisk kun fordi,men at du regelrett ikke forstår eller oppfatter noe annet som attraktivt. Jeg kjenner flere personer som deg. Hyggelige folk på mange måter,men når det gjelder synet på andre så er mange av de veldig ødelagte.

Endret av Fant80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en veldig kontroversiell liste? Klipp negler da vel! Lange og skitne negler, vi har da ikke lyst til å ha det på oss. Fysj! Det meste av det her kan man fint gjøre noe med. Ta en dusj, gå til frisøren, klipp negler, bruk tanntråd og rett deg litt opp i ryggen, så kommer du langt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at jeg må gjøre noe med at jeg er skallet, ellers tikker jeg heldigvis ikke av på flere

Synes  inntil nå jeg var kul jeg med Bruce willis stil (fin hodefasong veltrent etc)

Men kunne tydeligvis like gjerne vært 100 KG.

De kan visst transportere hår i Tyrkia billigere enn på Materklinikken :Men jeg er ikke alene som mann på 50

er vi vel sikkert i hvertfall 25% som er skallet eller veldig tynne i håret.

Anonymkode: 71ac9...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ca 1000 ganger bedre med en tynn mann enn med en småfeil med større pepper (og mye større vom) enn meg. Skjønner ikke hva folk har i mot slanke menn, det er rålekkert samnenligna med kvapsete menn.

Heller enn litt overvektig mann, enn en undevektig.  Skal selvfølgelig ikke være kvapsete og feit. Men kraftige maskuline menn  med litt polstring er bare sexy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at liten munn nevnes, men ikke stor. For noe av det minst tiltrekkende som finnes er menn med store munner! Slik som han treningsfyren Yngvar.
Bestekompisen til ektemannen har slik stor munn, og jeg føler nesten han skal sluke meg hel. Og det må jo være veldig vått å kysse slike munner! Nei, uff.

Anonymkode: 4bc5d...640

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende å lese denne tråden. Jeg er tydeligvis en mann med dårlig selvbilde (sikkert også en negativ egenskap).

Men da konstaterer jeg at så lenge jeg er skallet, 190 høy, passe slank og passe trent, nesten helt uten kroppsbehåring, er ren i tøyet, snill og med ordnet liv/økonomi, så er jeg er attraktiv fyr. Godt å vite! :)

Anonymkode: fae1c...d03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Mye av det. Men herregud. 

Stor stygg, skjev nese.

Ingen hår

Dårlig hud

Lav

Stygg munn med beskrivelse

For tynn eller feminin.

Nærmest alt på den listen er ute av noens kontroll....

Anonymkode: fd340...41e

Absolutt ikke. Halve lista handler om å vaske og stelle seg...

Anonymkode: 4dd3d...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikke. Halve lista handler om å vaske og stelle seg...

Anonymkode: 4dd3d...f57

Er du blind? 

Les opp listen jeg ga deg, der står det svart på hvit ting det er vanskelig ril umulig å ha kontroll over.

Et ord om soggi pupper og vi kvinner gråter så et gus fylles, men når det er menn skal de bare tåle.

Ork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du blind? 

Les opp listen jeg ga deg, der står det svart på hvit ting det er vanskelig ril umulig å ha kontroll over.

Et ord om soggi pupper og vi kvinner gråter så et gus fylles, men når det er menn skal de bare tåle.

Ork.

Om nesa er så stor og stygg (det har jeg aldri sett på noen faktisk) så kan den sikkert opereres. Hår kan fikses, transplantasjon eller parykk. Mange skallede menn har kjærester. 
Dårlig hud kan fikses. Går til hudlede. For tynn kan også fikses, samme med feminin

Vi kvinner gjør da nesten alt dette daglig uansett? Jeg bruker sikkert 3 timer på hårpleie i uken. Mange bruker mye mer. Hudpleie morgen og kveld, hver dag. Trening flere dager i uka osv. 

Det er bare det at menn helst vil bare være som de er, mens kvinner faktisk tar bare på seg og prøver å forbedre seg

Anonymkode: 11b90...dd1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn kan garantert sette opp en tilsvarende liste om kvinner.

Uansett, både menn og kvinner - det er ikke noe poeng i å bli likt av alle kvinner eller alle menn, det holder å bli likt at den ene.

Jeg kunne for øvrig fint levd med minst halvparten av punktene på den lista der. Dårlige tenner (og tilhørende dårlig ånde) samt ustelthet/dårlig hygiene er det eneste jeg sier kategorisk nei til.

Endret av Uanonym bruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg innser mer og mer at det lureste er å betale for kjøpedamer. 

Anonymkode: 7c841...46b

Hvorfor det? Fordi normale damer krever hygiene av deg og du ikke klarer å takle det? En tur til frisøren i blant, tannpuss, tannregulering om det trengs, og klippe neglene?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...