Gå til innhold

Kvinner: Ekstremt uattraktive voksne menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle får ha de kriteriene de vil ha, men da må de ikke klage i ettertid om at de forblir alene samt rakke ned på  at menn som ikke når opp til gullstandandaren finner noen i utlandet. Betegnelser som horebukk, griser, rødt flagg og enda verre på menn dere ikke vil ha selv, er ufint.

Anonymkode: 6731e...f69

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle får ha de kriteriene de vil ha, men da må de ikke klage i ettertid om at de forblir alene samt rakke ned på  at menn som ikke når opp til gullstandandaren finner noen i utlandet. Betegnelser som horebukk, griser, rødt flagg og enda verre på menn dere ikke vil ha selv, er ufint.

Synes du denne listen var høy standard...??

Anonymkode: a039e...216

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt grei liste som har slått sammen det forskjellige kvinner ikke vel ha. Det er ikke slik at dette er fasiten på hva alle kvinner blir frastøtt av. Menn kunne like gjerne hatt den samme listen.

Anonymkode: ea278...c81

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitne negler eller dårlig hygiene er det eneste som er en dealbreaker her.

Men nå er det ytre fint lite tellende, spør du meg. Om tretti år, er vi ikke like uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes du denne listen var høy standard...??

Anonymkode: a039e...216

Punkt 1,3,6 og7 kan ingen gjøre noe med, så ja. 2,4,8 og 10 er ikke så lett å hanskes med de heller.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (På 7.11.2024 den 12.12):

Jeg tviler på at den listen er vitenskapelig begrunet....

Nei, det er jo ikke vitenskapen som velger menn for kvinnene. Vi velger dem selv. Det er nok helt og holdent basert på en spørreundersøkelse (eller flere) blant kvinner, det resultatet som står i hovedinnlegget.

Og ja, jeg er enig. I alle punktene egentlig (unntatt skallet, det gjør ikke noe om en mann er). Særlig øverste punktet, om stygge, brune og gule og ujevne tenner som står som de er kastet inn i munnen. Det er øverst på min liste også over uattraktive trekk hos en mann.

EDIT; Det hørtes ut som om jeg mente det med tennene er uattraktivt kun hos menn. Det var ikke meningen. Det er selvsagt uattraktivt hos alle, også kvinner. Ingen mennesker er attraktive med stygge, gule, brune, ujevne eller manglende tenner.

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannabanna skrev (2 minutter siden):

Fra hvor er denne vitenskapelig begrunnet?

Det er da ingen som har sagt at den listen er vitenskapelig begrunnet. Det står også tydelig hvor den er fra om du leser den innledende teksten.

Anonymkode: 0f18c...103

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når halve lista skriker "denne personen tar ikke egen hygiene og helse på alvor" så er det ikke akkurat VELDIG KRESNE mennesker vi snakker om... 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (2 timer siden):

Det er den nok: det vitenskapelige problemet her, er BIAS.

Hvis du har en dating side som heter beautiful people, kreves det null IQ for å forstå at utseende er viktigst.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt. Ikke ta dere nær av denne bedritne listen.

Ingen kan bli så stygg som de som lagde den uansett.

Anonymkode: fd340...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beloved skrev (2 timer siden):

Når halve lista skriker "denne personen tar ikke egen hygiene og helse på alvor" så er det ikke akkurat VELDIG KRESNE mennesker vi snakker om... 

Du vet ikke hvordan det er å slite med huden 😢 

Anonymkode: fd340...41e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Beviset for at Simen Velle har rett.

Anonymkode: 6f8e9...50c

Og menn er uten krav til utseende, mener du? 🤣  Legg merke til at mye av dette handler om å være ustelt - dårlige tenner, ustelt hår og negler… ting man kan gjøre noe med. Synes du at dette er attraktivt hos en kvinne?

Anonymkode: 31025...b30

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Pluss artikkel hos Dagbladet:

Screenshot2024-11-07at12-07-33KvinnerEkstremtuattraktivevoksnemenn.png.ec99809382c536904026a142792beb44.png

Minst 3 av punktene omhandler dårlig hygiene. Hvis en mann ikke klarer å vaske eller gre håret sitt eller å rense neglene, så tyder det på såpass lav boevne at han ikke trenger en partner, men en mamma. 

Anonymkode: c0c0b...5a9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innser mer og mer at det lureste er å betale for kjøpedamer. 

Anonymkode: 7c841...46b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (5 timer siden):

Det den lett. Alle disse negative trekkene er tegn på dårlige gener.

Anonymkode: 6b8bb...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Screenshot2024-11-07at12-07-33KvinnerEkstremtuattraktivevoksnemenn.png.ec99809382c536904026a142792beb44.png

Denne kan vel snus også?

Det er vel ikke veldig mange menn som vil ha en dame med dårlige tenner, stygg munn, som er 196 høy, har masse kviser, bart, er skalla og overvektig? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo minimum hva man kan forvente av en voksen oppegående mann? Nr 1 og 6 er jo subjektivt. Men dårlige tenner/dårlig hygiene kan man faktisk forvente, man skal tross alt kysse han. Og for lav? Menn er høyere enn kvinner, så de fleste vil bare ha en so mer høyere enn seg selv. Skallet gjør meg ingenting, men ikke prøv å skjulw det med hentesveis og holde på det tynne håret. Ustelte negler og fedme? Virkelig? Selvfølgelig er dette minimumskrav de fleste kan innfri. Har man dårlig hud, går man til hudlege, jeg steller huden min 2 ganger daglig, det er ikke verre for menn

Anonymkode: 11b90...dd1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være ustelt og skitten er ikke sexy nei. Menn skal lukte godt! Og stelle alt av hår, skjegg, negler ofte mm. 

Og så går jo noen punkter på helserelaterte ting som hud, vekt mm. 

Ellers utseende er smaken litt som baken.

Kjæresten min er forsåvidt skalla og med massevis hår på kroppen. Etter han mista håret, anla han skjegg. Kroppshåret og  skjegget lukter veldig godt, og jeg er glad han ikke tar det bort. 

Anonymkode: 4dd3d...f57

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen stakkars da...🙄

Anonymkode: ae683...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...