AnonymBruker Skrevet i går, 16:42 #41 Del Skrevet i går, 16:42 Tror ikke vi skal legge så mye vekt på hva som kommer frem blant medlemmene av den siden der. Eksisterende medlemmer velger hvem som kan bli nye medlemmer basert på utseende. Antar eksisterende medlemmer er kvinner som lever på utseende sitt så lenge det går. De har neppe mye annet å tilby. Anonymkode: 721cc...647 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet i går, 16:45 #42 Del Skrevet i går, 16:45 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er helt enig i alle disse unntatt skallet og ‘for tynn’. Forsåvidt stor nese å, alt dette kan kles. Anonymkode: e363e...fc2 Fordi det er deg. 😅 Si du er skallet og tynn,uten og si det. Med tynn menes ikke normal,men sån knokkelrambo som knapt klarer å holde seg oppreist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:51 #43 Del Skrevet i går, 16:51 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Og menn er uten krav til utseende, mener du? 🤣 Legg merke til at mye av dette handler om å være ustelt - dårlige tenner, ustelt hår og negler… ting man kan gjøre noe med. Synes du at dette er attraktivt hos en kvinne? Anonymkode: 31025...b30 Mye av det. Men herregud. Stor stygg, skjev nese. Ingen hår Dårlig hud Lav Stygg munn med beskrivelse For tynn eller feminin. Nærmest alt på den listen er ute av noens kontroll. Jækla bitch. Vet dere, vi kvinner er ikke spesielt omsorgsfulle bestandig vi heller. Dere kg dammer skuffer ofte. Skjerp dere. Anonymkode: fd340...41e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet i går, 16:55 #44 Del Skrevet i går, 16:55 Mye på den lista er ting man selv kan gjøre noe med så skjønner ikke helt at folk reagerer på det. Tror mange menn ville hatt de samme punktene på sin liste. Andre punkter der vil være subjektivt for dame til dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:57 #45 Del Skrevet i går, 16:57 Ludovica- skrev (1 minutt siden): Mye på den lista er ting man selv kan gjøre noe med så skjønner ikke helt at folk reagerer på det. Tror mange menn ville hatt de samme punktene på sin liste. Andre punkter der vil være subjektivt for dame til dame. Ja hygiene er viktig. Relativt ofte på toget så lukter det fitte i hele vogna. Super ekkelt. Begge kjønn må kunne vaske seg. Anonymkode: 7c841...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:58 #46 Del Skrevet i går, 16:58 Ludovica- skrev (Akkurat nå): Mye på den lista er ting man selv kan gjøre noe med så skjønner ikke helt at folk reagerer på det. Tror mange menn ville hatt de samme punktene på sin liste. Andre punkter der vil være subjektivt for dame til dame. Takk. Jeg har stygg nese som dame. Men vet du hva, bitch, jeg har blitt elsket. Dere sørger for at folk ikke tror på at noen er glad i dem når de sier det. Jeg tror ikke på menn når de sier jeg er fin, fordi jeg hører dritt som dette. Skal dere gi menn som allerede er så usikker enda mer å være usikker for? Igjen. Føkk off Anonymkode: fd340...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet i går, 17:00 #47 Del Skrevet i går, 17:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Jeg har stygg nese som dame. Men vet du hva, bitch, jeg har blitt elsket. Dere sørger for at folk ikke tror på at noen er glad i dem når de sier det. Jeg tror ikke på menn når de sier jeg er fin, fordi jeg hører dritt som dette. Skal dere gi menn som allerede er så usikker enda mer å være usikker for? Igjen. Føkk off Anonymkode: fd340...41 Hæ? Hva babler du om? Du vet det at ikke alle tiltrekkes av akkurat det samme? Den samme nesa kan oppfattes ulikt av forskjellige personer. Ro deg ned.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet i går, 17:00 #48 Del Skrevet i går, 17:00 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mye av det. Men herregud. Stor stygg, skjev nese. Ingen hår Dårlig hud Lav Stygg munn med beskrivelse For tynn eller feminin. Nærmest alt på den listen er ute av noens kontroll. Jækla bitch. Vet dere, vi kvinner er ikke spesielt omsorgsfulle bestandig vi heller. Dere kg dammer skuffer ofte. Skjerp dere. Anonymkode: fd340...41e KG damer er ikke som damer generelt. (heldigvis) Det er noe med når enkelte setter seg foran et tastatur. Da blir man automatisk veldig edgy og dømmende. Menn her inne er forøvrig ikke noe bedre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:01 #49 Del Skrevet i går, 17:01 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Pluss artikkel hos Dagbladet: Anonymkode: 6f8e9...50c Skal mye til før jeg tenker at en munn er veldig stygg, men tenner har jo litt å si da. Ellers synes jeg heller ikke skallethet, skjev/stor nese og for tynn/feminin er noe jeg tenker veldig mye over. Men den usteltheten, skitne negler og sånt, det kan jeg forstå. Regner med at menn tenker likt egentlig, bare bytt ut et par av punktene med andre kvinnerelaterte ting. Anonymkode: 79a91...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:03 #50 Del Skrevet i går, 17:03 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Pluss artikkel hos Dagbladet: Anonymkode: 6f8e9...50c 1. Har helt normal munn. 2. Er slank 3. Har normal høyde (181) 4. Har normal hud 5. Steller skjegget hver dag. 6. Nesen er muligens ikke det fineste med meg 7. Har kort og stelt hår 8. Har normal holdning, men kunne rettet meg mer opp. 9. Neglene er normale 10. Er ikke for tynn og/eller feminin, men er slank og ikke supermaskulin heller. Tror jeg berget meg gjennom den lista, som den ordinære typen jeg er. 😊 Anonymkode: 6888a...13f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:07 #51 Del Skrevet i går, 17:07 Ludovica- skrev (5 minutter siden): Hæ? Hva babler du om? Du vet det at ikke alle tiltrekkes av akkurat det samme? Den samme nesa kan oppfattes ulikt av forskjellige personer. Ro deg ned.. Hehe, må si jeg liker den damen som kommenterer deg. Ja, du virker pill råtten. Men også sånne som deg har rett til å både ytre deg og ha dine preferanser Anonymkode: c2789...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet i går, 17:30 #52 Del Skrevet i går, 17:30 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hehe, må si jeg liker den damen som kommenterer deg. Ja, du virker pill råtten. Men også sånne som deg har rett til å både ytre deg og ha dine preferanser Anonymkode: c2789...b76 På hvilket grunnlag virker jeg pill råtten? Fordi jeg påpeker at enkelte ting kan man gjøre noe med, og andre ting vil oppfattes ulikt av forskjellige damer? Har ikke sagt noe om mine preferanser 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:37 #53 Del Skrevet i går, 17:37 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pluss artikkel hos Dagbladet: Anonymkode: 6f8e9...50c Ikke akkurat noe nyheter dette, jeg er bare 173cm og mistet håret når jeg var 17 år gammel, det er ikke tilfeldig at jeg aldri har joinet datingmarkedet. Heldigvis har menn mange hobbyer å velge mellom så man kan ha mye mening med livet uten kone og barn. -m36 Anonymkode: 9bc64...9bd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet i går, 17:51 #54 Del Skrevet i går, 17:51 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke akkurat noe nyheter dette, jeg er bare 173cm og mistet håret når jeg var 17 år gammel, det er ikke tilfeldig at jeg aldri har joinet datingmarkedet. Heldigvis har menn mange hobbyer å velge mellom så man kan ha mye mening med livet uten kone og barn. -m36 Anonymkode: 9bc64...9bd Massevis av menn på 1.73 med dame. Ser og daglig menn uten hår på hodet i forhold. Ser og komboen her med dame. Men man får ikke en dame servert i fanget så litt egeninnsats må jo til. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:03 #55 Del Skrevet i går, 18:03 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke akkurat noe nyheter dette, jeg er bare 173cm og mistet håret når jeg var 17 år gammel, det er ikke tilfeldig at jeg aldri har joinet datingmarkedet. Heldigvis har menn mange hobbyer å velge mellom så man kan ha mye mening med livet uten kone og barn. -m36 Anonymkode: 9bc64...9bd 3/6 ekser er skallet. 2 av de var under 173 også. Så det er nok ikke grunnen. Alle av de har hatt kjærester både før og etter meg Anonymkode: 11b90...dd1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:21 #56 Del Skrevet i går, 21:21 Tynne og feminine menn er «no go» for min del😅 Anonymkode: 2a3a4...05b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:32 #57 Del Skrevet i går, 21:32 Ca 1000 ganger bedre med en tynn mann enn med en småfeil med større pepper (og mye større vom) enn meg. Skjønner ikke hva folk har i mot slanke menn, det er rålekkert samnenligna med kvapsete menn. Anonymkode: d1fa3...48f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:33 #58 Del Skrevet i går, 21:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ca 1000 ganger bedre med en tynn mann enn med en småfeil med større pepper (og mye større vom) enn meg. Skjønner ikke hva folk har i mot slanke menn, det er rålekkert samnenligna med kvapsete menn. Anonymkode: d1fa3...48f ....småfeit... . Anonymkode: d1fa3...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 21:40 #59 Del Skrevet i går, 21:40 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ca 1000 ganger bedre med en tynn mann enn med en småfeil med større pepper (og mye større vom) enn meg. Skjønner ikke hva folk har i mot slanke menn, det er rålekkert samnenligna med kvapsete menn. Anonymkode: d1fa3...48f Det er nå en gang sånn at folk har forskjellige preferanser og hva man faller for hos det motsatte kjønn. For min del har jeg aldri syntes tynne eller muskuløse menn er attraktive. Jeg har ingenting imot at en mann har litt mage (innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig), jeg synes det faktisk er attraktivt. Det hadde jo vært kjedelig om alle falt for det samme, hadde det ikke? Jeg har ingenting imot tynne menn, jeg bare faller ikke for dem. Jeg har vært sånn i årevis og det kommer neppe til å forandre seg med det første heller. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:42 #60 Del Skrevet i går, 21:42 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ca 1000 ganger bedre med en tynn mann enn med en småfeil med større pepper (og mye større vom) enn meg. Skjønner ikke hva folk har i mot slanke menn, det er rålekkert samnenligna med kvapsete menn. Anonymkode: d1fa3...48f Takk 🤩 Hilsen slank mann. Jeg har forresten vært kraftig før jeg ble slank. Skjønner at en del kvinner liker menn mer kraftig, men det var en trasig versjon av meg selv. Jeg følte meg utilpass i egen kropp, noe som tæret på selvtillit og utstråling. Nå som slank har jeg blitt reformert som mann med god selvtillit, mer utstråling og mer "intens" uttrykk i meg. Jeg kan ikke tro at jeg har møtt på noen som har tenkt at jeg så ut som en pusling av en mann selv om jeg nå er slank, nettopp fordi jeg fremstår som en bedre mann. Og dette tror jeg gjelder veldig mange slanke menn i dag. Anonymkode: 6888a...13f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå