AnonymBruker Skrevet i går, 11:09 #1 Del Skrevet i går, 11:09 Pluss artikkel hos Dagbladet: Anonymkode: 6f8e9...50c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet i går, 11:12 #2 Del Skrevet i går, 11:12 Jeg tviler på at den listen er vitenskapelig begrunet.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:14 #3 Del Skrevet i går, 11:14 Ok? Anonymkode: e3b4f...65f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:16 #4 Del Skrevet i går, 11:16 Anonymkode: 9b65c...5b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:27 #5 Del Skrevet i går, 11:27 Beviset for at Simen Velle har rett. Anonymkode: 6f8e9...50c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet i går, 11:28 #6 Del Skrevet i går, 11:28 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Pluss artikkel hos Dagbladet: Anonymkode: 6f8e9...50c Smaken er som baken så drit i sånne lister👍🏻 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:34 #7 Del Skrevet i går, 11:34 Er helt enig i alle disse unntatt skallet og ‘for tynn’. Forsåvidt stor nese å, alt dette kan kles. Anonymkode: e363e...fc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:36 #8 Del Skrevet i går, 11:36 Han som stadig vender tilbake i mine tanker fordi han gav de deiligste kyssene, og helt nydelig å kline med hadde nesten ingen lepper hver sin smak Anonymkode: b9b0e...f6d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet i går, 11:37 #9 Del Skrevet i går, 11:37 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Pluss artikkel hos Dagbladet: Anonymkode: 6f8e9...50c Syns ikke det der var noe revolusjonerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:40 #10 Del Skrevet i går, 11:40 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Beviset for at Simen Velle har rett. Anonymkode: 6f8e9...50c Alle vet jo at Simen Velle hadde rett, men det var så kontroversielt å si det høyt at til og med Simen selv måtte gå tilbake på det. Anonymkode: 915e8...801 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 11:40 #11 Del Skrevet i går, 11:40 (endret) AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Pluss artikkel hos Dagbladet: Anonymkode: 6f8e9...50c Et par av de tingene på den listen kunne jeg fint levd med i et forhold. Utseende betyr ikke alt. Endret i går, 11:40 av Mardina 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:51 #12 Del Skrevet i går, 11:51 Det er vel en helt grei liste det der? En samling av egenskaper mange kvinner ikke liker. Akkurat den samme misten ville mange menn hatt. Men... dette betyr ikke at om en mann føler seg truffet av et eller flere av disse punktene så har han ikke sjans på damer! Det er feks mange som liker en mann som har litt ekstra på kroppen! Slike lister er fordummende og egentlig veldig 'Dagbladet'. Anonymkode: ea278...c81 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #13 Del Skrevet i går, 12:12 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Alle vet jo at Simen Velle hadde rett, men det var så kontroversielt å si det høyt at til og med Simen selv måtte gå tilbake på det. Anonymkode: 915e8...801 Han dummet seg ut ved å gå tilbake på det. Han skulle stått på sitt. Mulig han fikk esktremt med press fra sine egne. Det er jo helt åpenlyst at de beste mennene står fritt til å velge. Det var et ukontroversiell tema for 10 år siden, før tinder virkelig tok av. Anonymkode: 7d830...e59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet i går, 12:14 #14 Del Skrevet i går, 12:14 Mardina skrev (33 minutter siden): Et par av de tingene på den listen kunne jeg fint levd med i et forhold. Utseende betyr ikke alt. Ja jeg lever fint med en mann som er lavere enn meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:23 #15 Del Skrevet i går, 12:23 Kanskje leppefiller er en god ide 🤔 Anonymkode: 96752...f8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #16 Del Skrevet i går, 12:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pluss artikkel hos Dagbladet: Anonymkode: 6f8e9...50c De fleste kvinner vil være enige i noe på den listen, uenig om andre punkter, men vi vil neppe være enige om alle punktene. Mitt øverste punkt ville vært god hygiene og det er ikke engang nevnt her. 1. utseende på lepper og munn er ikke viktig, men dårlige tenner er ekkelt 2. nei takk til overvektige menn. Noen kilo ekstra er greit, men jeg tenner ikke på fete menn 3. bryr meg ikke om at han er lav 4. tja. Fint om han steller huden sin. Kviser pleier ikke menn i aktuell alder å ha, heldigvis, og rynker er greit. 5. Ustelt hår, neitakk til det. Helskjegg er ikke fint 6. Nesa kan se ut som den vil, bare han ikke har lange nesehår i den 7. skallet er greit, har han hår må han stelle det 8. Rett deg i ryggen! 9. Skitne og lange negler er ekkelt 10. Tynn er greit, og jeg liker menn som er litt feminine Anonymkode: 86b3f...2c6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #17 Del Skrevet i går, 13:00 Ekle holdinger er 🤮 Sånn ovenfra og ned holdning fordi du er kvinne, er utrolig lite tiltrekkende! Anonymkode: 40f75...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet i går, 13:22 #18 Del Skrevet i går, 13:22 En undersøkelse gjort av en datingside som er rent utseendebasert (bilder) vil naturlig nok ende opp med en liste på kun overfladiske punkter. I det virkelige liv, når man blir kjent med personene, så vil de punktene ha liten betydning. (muligens untatt at det alltid vil være en fordel å være ren og velstelt). 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:25 #19 Del Skrevet i går, 13:25 Hva da med den listen? Anonymkode: a62f3...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:32 #20 Del Skrevet i går, 13:32 Er det rart flere og flere menn velger å være single 🤣 Anonymkode: 2b168...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå