AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Del Skrevet 7. november Hei, hvordan vil jeg ligge ann når jeg blir alene med to barn og sitter igjen med ca 17.000 pr måned etter alle faste utgifter er betalt? Anonymkode: dbd8b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 7. november #2 Del Skrevet 7. november Hva har du/dere igjen til alt nå som dere har to inntekter da? Akkurat passe eller greit med penger å bruke det andre? Er da klær, hobby, fritidsutgifter, kino mm regnet i faste utgifter? Det er lettere å svare når en vet hva som de 17 000 kr skal brukes til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Del Skrevet 7. november Belima skrev (6 minutter siden): Hva har du/dere igjen til alt nå som dere har to inntekter da? Akkurat passe eller greit med penger å bruke det andre? Er da klær, hobby, fritidsutgifter, kino mm regnet i faste utgifter? Det er lettere å svare når en vet hva som de 17 000 kr skal brukes til. Nei det du ramser opp er ikke inkludert i fasteutgifter, kun bolig, mat, strøm, forsikring, barnehage og sfo. Anonymkode: dbd8b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #4 Del Skrevet 7. november Antar mat og klær og abonnementer er inn under "faste utgifter", så om du har 17 000 igjen som du i teorien kan sette på sparekontoen er du jo svært godt satt. Anonymkode: 9ac93...272 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #5 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det du ramser opp er ikke inkludert i fasteutgifter, kun bolig, mat, strøm, forsikring, barnehage og sfo. Anonymkode: dbd8b...725 Så vi svarte samtidig. Anbefaler deg å regne budsjettet på nytt. Antar dere spiser og ser tv hver måned liksom. Anonymkode: 9ac93...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 7. november #6 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det du ramser opp er ikke inkludert i fasteutgifter, kun bolig, mat, strøm, forsikring, barnehage og sfo. Anonymkode: dbd8b...725 Kjapp hoderegning sier at du har drøye kr 4000,- hver uke til disposisjon til alt annet. Hva bruker du nå da, på alt annet? Litt peiling har du sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #7 Del Skrevet 7. november Du sitter igjen med mer enn en gjennomsnittlig nordmann… Anonymkode: cc566...408 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #8 Del Skrevet 7. november Det høres mye ut for meg, særlig hvis mat allerede er betalt da! Anonymkode: 98fc2...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #9 Del Skrevet 7. november Du sitter igjen med mye. Ikke klag. I forhold til andre grupper er det få som sitter igjen med så mye som aleneforsørgere for så lite innsats. Anonymkode: 0bbe9...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #10 Del Skrevet 7. november Jeg bruker ca det på mat, fritid og div i måneden. Anonymkode: 263f5...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 7. november #11 Del Skrevet 7. november (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Nei det du ramser opp er ikke inkludert i fasteutgifter, kun bolig, mat, strøm, forsikring, barnehage og sfo. Anonymkode: dbd8b...725 Mat regnes ikke som en fast utgift. Mener du at du sitter igjen med 17000 etter faste utgifter og mat er betalt? Endret 7. november av Meowmere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #12 Del Skrevet 7. november Du kan sjekke ut sifos referansebudsjett for å kalibrere eget forbruk og budsjett. Anonymkode: 26adb...fdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #13 Del Skrevet 7. november Mat er ikke med, hvor mye pleier du å ligge på der? Fritidsaktiviteter? Har du bil eller tar du kollektivt? Er internett/tv/strømmeabn inkludert i faste utgifter? Telefonabonnement? Anonymkode: 1dc5d...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #14 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kan sjekke ut sifos referansebudsjett for å kalibrere eget forbruk og budsjett. Anonymkode: 26adb...fdb Takk for tips😊 Anonymkode: dbd8b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 7. november #15 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hei, hvordan vil jeg ligge ann når jeg blir alene med to barn og sitter igjen med ca 17.000 pr måned etter alle faste utgifter er betalt? Anonymkode: dbd8b...725 Umulig å overleve på under 1000kr dagen. Så dere må nok søke sosialhjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #16 Del Skrevet 7. november Ang aktiviteter så ber du de søke kommunen for deg. Du får 1 ekstra barnetrygd? Barnebidrag? Bostøtte? Jeg har 18k etter utgifter og 3 ungdommer det går rundt, men er hardt. Anonymkode: eec51...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 7. november #17 Del Skrevet 7. november Med kr. 17 000,- etter faste utgifter, så vil jeg si at du sitter fint i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #18 Del Skrevet 7. november Goodtimes skrev (1 time siden): Med kr. 17 000,- etter faste utgifter, så vil jeg si at du sitter fint i det. Er ikke mye meste går til mat Anonymkode: eec51...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #19 Del Skrevet 7. november Det er umulig å si uten mer info. Er strøm medregnet? Mat? Hvor gamle er barna? Har du bil? Eier du eller leier du? Hvor gamle er barna? Anonymkode: e08b2...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. november #20 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mat er ikke med, hvor mye pleier du å ligge på der? Fritidsaktiviteter? Har du bil eller tar du kollektivt? Er internett/tv/strømmeabn inkludert i faste utgifter? Telefonabonnement? Anonymkode: 1dc5d...243 Hun har skrevet mat. Her; AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei det du ramser opp er ikke inkludert i fasteutgifter, kun bolig, mat, strøm, forsikring, barnehage og sfo. Anonymkode: dbd8b...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå