Gå til innhold

Har du sexleketøy? Hva har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinne 31 her

Har en vibrator, kjøpte meg nettopp en fancy dildo med forskjellige greier på(gpunktstimulator, klitorisvibrator) 

Hva har dere?

Anonymkode: 493fb...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kvinne 31 her

Har en vibrator, kjøpte meg nettopp en fancy dildo med forskjellige greier på(gpunktstimulator, klitorisvibrator) 

Hva har dere?

Jeg har diverse men regner med at du ønsker svar fra kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre dildoer med vibrasjon, en bulletvibrator, en we-vibe parvibrator, buttpluggs, analkuler og selvsagt en womanizer. 

Har i tillegg hylser til mann, penisring med vibrasjon og div glidemidler/kremer.

Anonymkode: 94dde...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja flere ting. Men er ikke flink til å inkludere det i sexlivet med partner. Bruker dem selv bare. 

Anonymkode: 22eed...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satisfyer, 3-4 vibratorer, både vibrerende og vanlig dildo, pisk, håndjern, sex terninger og et og annet sex-kortspill. Har også litt ulike glidemiddel liggende i skuffen som jeg absolutt vil mene er et must å ha!

Foretrekker satisfyer eller en nett liten vibrator, som egner seg like godt alene som sammen med partner. Og etter mine behov alltid glidemiddel innen rekkevidde som et godt virkemiddel jeg opplever flere er redd for å si de trenger!

Kvinne 22

Anonymkode: 69e6a...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kvinne 31 her

Hva har dere?

Har litt diverse.

Eneste som har blitt brukt mer en 1 gang, er en liten rabbit som funker perfekt for meg. Den «innvendige delen» er 9 cm og treffer meg perfekt der det føles godt, samtidig som «ørene» treffer klitoris der de skal samtidig.

Womanizeren og noe annet havnet i en skuff etter en gangs bruk og ikke blitt tatt frem igjen.

Anonymkode: e99d7...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har litt diverse.

Eneste som har blitt brukt mer en 1 gang, er en liten rabbit som funker perfekt for meg. Den «innvendige delen» er 9 cm og treffer meg perfekt der det føles godt, samtidig som «ørene» treffer klitoris der de skal samtidig.

Womanizeren og noe annet havnet i en skuff etter en gangs bruk og ikke blitt tatt frem igjen.

Anonymkode: e99d7...52a

Skal du gi bort womanizeren?

Anonymkode: f9b1b...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann selv,så har jeg aldri fått noe som helst ut av et sexleketøy. Fikk en sån Fleshlight til en bursdag engang. Det var triste greier. For ikke snakke om etterpå,mens man står og skal vaske driten. 

Men for all del. Kos dere om dere kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en god del. ett par dildoer. kjøpte en gang ved en feil en alt for stor. 6,5cm i diameter. så den blir ikke brukt så mye. 

satisfyer pro, vibrerende penisringer (3 forskjellige), ett par vibratorer. ett par anal plugger. 

og ett par prostata vibratorer. kjøpte også kondomeriets premium julekalender i år. så det blir spennende.  

Anonymkode: 3f1c0...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en womanizer. Brukt et par ganger, men var ikke noe for meg.

Anonymkode: d4a17...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her.

Det eneste jeg har av sexleketøy som jeg har hatt noe utbytte av er ting som skal opp bak. En liten plugg jeg bruker sammen med kona og noe litt større jeg bruker på egen hånd i ny og ne.

Anonymkode: 66bee...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 vibrator staver en med ledning og en uten, vibrende egg, Lush 2 by Lovense som mannen min kan styre med mobilen. Håndjern, fotlenker, masse tau etc....mye gøy.

Anonymkode: a04ab...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann. Har en bullet vibrator. Bruker den på glansen. Kan komme 1-12x på en formiddag. Gullfarget liten sak, og ekstremt god. 

Men ekte sex er best. Samboer nå hater leketøy INTENST. Kun ekte stimulering, og får det til å funke 1-2x hver gang og. Heldigvis 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleshlight, buttplug og en vibrerende penisring som aldri ble brukt fordi den var ringen for stor.

Har og kjøpt ting til henne, men det falt på stengrunn for å si det slik. Så er også sexlivet med henne dødt.

Anonymkode: cdcd9...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...