AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #21 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg synes den var kjempefin på bildet, og hvis den hadde vært i ull ville den stått høyt på ønskelista mi. Det er ikke noe galt i rett, "boxy", store slag og romslig passform. Jeg likte mønsteret også, men kan forstå om noen går litt lei av mønsteret etter en sesong eller to. For meg ville det vært et anvendelig plagg som jeg kunne brukt omtrent hver eneste dag og til mange forskjellige anledninger. Med den vide passformen har den plass til flere lag med klær under, og kanskje med unntak av de aller kaldeste vinterdagene kunne jeg fint brukt den til mye mer enn en overgangskåpe. Anonymkode: 99490...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. november 2024 #22 Del Skrevet 7. november 2024 (endret) Er den kåpen lukket med knappene og likevel så åpen i halsen så langt nedover brystet? Ser forøvrig slaskete og formløs ut, gjør ikke akkurat noe positivt for figuren. Jeg liker best jakker og kåper som enten er noe innsvingt i livet eller har belte i livet. Jeg ville ikke kjøpt den når den er så åpen og formløs. Ser kald ut. Sorry. Endret 7. november 2024 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. november 2024 #23 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg likte den godt (jeg er heller ikke en «farge»person i klær), og hvis det er mye svarte farger i garderoben din så vil denne passe til det meste personlig så hadde jeg heller kjøpt ei kåpe lignende denne i stedet for et fargerikt skjerf pga et fargerikt skjerf/sjal vil lyse opp sammen med mørke, ensfargede klær. Denne kåpen vil gå mere ton i ton, samtidig som det bryter opp mot de mørke klærne/skoene uten at den blir et blikkfang. Synes det blir mere klassisk og fint. Det som gjør at jeg ikke hadde kjøpt akkurat denne kåpen er pga det ikke er ull i den, og at den er så åpen i halsen. Selve snittet på kåpen liker jeg godt til hverdagsbruk (ikke alle liker å gå med innsvinget og ettersittende klær…jeg gjør i allefall ikke det til hverdags, har ei «finkåpe» som er innsvinget i livet og mere ettersittende som jeg bruker når jeg pynter meg) Dette snittet er fint til f.eks. bootcut jeans/bukser ( jeans/bukser som er ettersittende over rumpe og lår, men som svinger utover fra knærne og ned…den passer også til slimfit- bukser med f.eks. støvletter eller ankelboots til for de som liker ettersittende bukser) Jeg har ei som ligner litt, men er i mørkegrå/koksgrå med melert mønster i som har samme fasong, og den har jeg hatt i 6 år. Denne er såpass nøytral at jeg tror ikke du kommer til å bli lei av den etter 1-2 sesonger ( og til de som nevner badekåpe; lurer virkelig på hvor du/dere har kjøpt den badekåpen; denne kåpen/frakken er så langt unna badekåpe som du bare kan få det…,liker ikke badekåper selv og har aldri eid ei eneste ei, men har vært endel på hotell der det er badekåper og jeg har brukt det ifm spa på hotell, og badekåper kan definitivt ikke sammenlignes med denne frakken/kåpen som ts linker til) Hvis den ikke er så dyr ts så kan du kjøpe den for å se om du trives med den, liker du den ikke så legg den ut for salg Personlig så ville jeg heller sett meg rundt på Tise eller Finn etter en lignende frakk/kåpe som inneholder ull og er i bedre kvalitet enn denne (og kanskje ei som ikke er så åpen i halsen), sånn at den varmer bedre og kan bruke den over flere sesonger mtp kvalitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #24 Del Skrevet 9. november 2024 Verken passformen eller fargen hadde kledd meg. Nok finere på noen som er høyere, og har andre farger enn meg. Anonymkode: f181f...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 9. november 2024 #25 Del Skrevet 9. november 2024 Litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #26 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg tror du kan finne bedre, også i ditt budsjettsjikte. Den er verken fugl eller fisk, det ser ut som den har prøvd å være kul uten at den har helt øyet med seg. Litt typisk de "rocka" greien fra vero moda og modas likemenn. Hadde gått for en kåpe som hadde et tydligere snitt, enten innsvingt eller oversized og enten ensfarget eller et print som gjør mer utav seg. Dersom du bestiller på nett så tipper jeg også at du vil bli misfornyd med skuldre og slag på den, de så ikke veldig godt konstruert ut. Anonymkode: 7fa68...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. november 2024 #27 Del Skrevet 9. november 2024 Syns den var ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå