AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #161 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det jeg har lagt merke til er at de mennene jeg har hatt sex med har blitt ekstremt raskt trygg på meg. De har sluppet løs nye sider og «dette var nytt» var en gjenganger med menn som har hatt seg litt. Jeg tør å si i fra rett ut hva jeg liker og ikke liker. Og jeg er klar på det hele veien og prater også om sexen i etterkant. Hva var skikkelig bra og hva var litt mer «meh» Med meg har de opplevd nye ting med seg selv. Så da jeg møtte kjæresten skjedde det samme. Tross sitt første seriøse forhold som varte i 10 år og et ekteskap så har han aldri vært så trygg på noen i sengen. Og ja, vi har pratet om tidligere seksuelle opplevelser. Og sammen og pga hva vi føler for hverandre og tør å være helt ærlig har vi begge det beste sexlivet vi noensinne har hatt. Hans syn på min seksuelle fortid er «Bra for deg at du har hatt gode opplevelser!» Og samme gjelder for meg til han. Han har prøvd seg på en del og vært i seriøse monogame forhold(aldri vært utro) og kombinasjonen av at jeg «kan sex» og han kjenner på at med meg har han hatt den frieste sexen han noensinne har hatt er det eneste som betyr noe. Han har alltid vært mer på giver siden. Med meg får han tilbake med mer. Sammen har vi rå sex og vi har aldri hatt bedre sex og vet at det vi har ikke kan sammenlignes. Så ingen andre partnere er interessant. Anonymkode: da0c7...e84 Det du beskriver som bra, er rene skrekk-scenarioet for meg. Jeg vil IKKE ha en mann som behandler meg på denne måten. Anonymkode: 9d93e...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #162 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det du beskriver som bra, er rene skrekk-scenarioet for meg. Jeg vil IKKE ha en mann som behandler meg på denne måten. Anonymkode: 9d93e...6fd Behandler meg hvordan? Gir meg rå sex, er varm, empatisk, viser med ord og handling hver dag at han elsker meg? En jeg kan si er min beste venn, elsker, kjæreste, partner og største støttespiller. En som tør å vise følelser og som alltid er der når jeg trenger han? Anonymkode: da0c7...e84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 1 time siden #163 Del Skrevet 1 time siden Har ts vært innom igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #164 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Behandler meg hvordan? Anonymkode: da0c7...e84 Det du skrev i det innlegget jeg siterte. Det var tross alt derfor jeg siterte det. Anonymkode: 9d93e...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #165 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 17.38): Hva vet du om han er sjalu på fortiden hennes? Kan det ikke like gjerne være at han ser på hennes væremåte som potensielt problem for fremtiden? Dersom en kvinne har sex med mange menn for bekreftelsens del, og ikke fordi hun liker sex så godt, ja, da har man en potensiell problemstilling på bordet; hva om hun er utro, svikter, er en dårlig mor, fordi hun har et avhengighetsproblem (avhengig av andres bekreftelse)? Anonymkode: 9d93e...6fd Ehhh.. De har ikke kjent hverandre i fem måneder men år. Hun har jo tydeligvis ikke hatt problemer med monogami og tilknytning så langt.. Og så må vi slutte å dra slutninger om korrelasjon mellom antall sexpartnere og evnen som foresatt. De fleste blander ikke de rollene.. 🤢 Anonymkode: a1ba5...f85 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #166 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ehhh.. De har ikke kjent hverandre i fem måneder men år. Det var poenget mitt. Hvis det ikke hadde vært grunn til bekymring, så hadde den vel sluppet taket. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og så må vi slutte å dra slutninger om korrelasjon mellom antall sexpartnere og evnen som foresatt. De fleste blander ikke de rollene.. 🤢 Anonymkode: a1ba5...f85 Jo, på samme måte som all annen avhengighet (mat, trening, alkohol, beroligende tabletter, etc) påvirker rollen som forelder, så gjør også denne type avhengighet det. Anonymkode: 9d93e...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #167 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har jo tydeligvis ikke hatt problemer med monogami og tilknytning så langt.. Hva vet du om det? Anonymkode: 9d93e...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #168 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har hatt få sexpartnere, vil jeg si, fordi jeg ikke har flydd rundt og hatt ons og ff. Jeg har vært seksuelt aktiv i 26 år og har hatt sex med 12 stk. Kjæresten min har vært seksuelt aktiv i 25 år og hatt 46 partnere (til og med rukket å være gift og fått barn). Jeg har alltid skydd menn som ligger med så pass mange. De har automatisk vært uaktuelle som livspartner. Men nå falt jeg. Vi begge. Hodestups første sekund. Vi elsker hverandre inderlig og har vært sammen i et par år. Jeg har blitt kvalm mange ganger av tanken på alle damene han har pult, og jeg må møte flere av de hver uke på butikken, i idretten, jobb, skole osv. Jeg skulle virkelig ønske at det ikke var slik. Da blir det mitt valg. Skal jeg kaste bort han som godt mulig er mitt livs store kjærlighet pga antall sexpartnere flere år tilbake i tid? Jeg har også tro på tankens kraft, og at det jeg fokuserer på vil vokse. Jeg prøver da å tenke følgende: 1. Han har rast fra seg. 2. Ikke nysgjerrig på hva annet som befinner seg der ute (har vært innom alle kroppsformer, hår, høyde, silikon, piercinger, tatoveringer, alder 17 - 58, osv 3. På tross av alle de deilige damene og deilige sexen så er det meg han vil tilbringe hver eneste dag med resten av livet sitt. 4. Det er meg han vil ha sex med hver uke resten av livet. 5. Han kunne velge den han ville, han valgte meg. 6. Han er en nydelig elsker som kan tingene sine. 7. Han er ærlig på hva han har prøvd/ikke prøvd, vi har ting å glede oss til som han ikke har gjort enda. 8. Det er mer betryggende at han har hatt ubetydelige sexpartnere uten følelser, enn 3 samboere han trodde han elsket over alt på jord. 9. Jeg er den første han har elsket. Og vi nyter daglig sex, med følelser. Anonymkode: 5d221...d4d Han harvørt gift, men aldri elsket andre enn deg?? Det betyr vel at han er i stand til å lyve seg gjennom et samliv og fake kjærlighet?? Skummelt. Ikke antall partnere, det har null betydning i min verden. Men til.info blir man her stemplet som løs når man runder fem partnere, så du er langt over. Fra spøk til alvor, antall har lite å si. Innhold alt.. Anonymkode: a1ba5...f85 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #169 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var poenget mitt. Hvis det ikke hadde vært grunn til bekymring, så hadde den vel sluppet taket. Jo, på samme måte som all annen avhengighet (mat, trening, alkohol, beroligende tabletter, etc) påvirker rollen som forelder, så gjør også denne type avhengighet det. Anonymkode: 9d93e...6fd Avhengighet? Nå må du slutte å tulle. Det at HAN har tenkt på.noe i fem år, sier jo ingenting om HENNES handlinger.😂 Ser du ikke selv hva du skriver? Hun har ikke gjort noe for at han skal tenke i de baner. Hun har vist seg å være en god, lojal og flott partner på alle måter. Det er HAN som gikk inn i forholdet på falske premisser, ikke hun. Avhengighet fordi man velger å ha et sexliv på den måten som passer for en selv. Jeg kan fortelle litt om mekanismene ved avhengighet. Ts forteller ikke om èn ting vedr partner som gir vibber av avhengighet. Man får nemlig abstinenser da. Men det visste vel du som vet så mye om det..? Anonymkode: a1ba5...f85 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #170 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva vet du om det? Anonymkode: 9d93e...6fd Ts sier det sjøl🤣 Anonymkode: a1ba5...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #171 Del Skrevet 1 time siden Hvorfor i helvete vet du detaljene om hennes fortid? Man spør ikke om antall sexpartnere og seksuell erfaring når man så tydelig ikke takler sannheten. Gå ifra henne, hun fortjener så mye bedre enn deg! Anonymkode: 97cbd...d6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #172 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det du skrev i det innlegget jeg siterte. Det var tross alt derfor jeg siterte det. Anonymkode: 9d93e...6fd Hva leste du der som jeg ikke leste???? Anonymkode: 67c60...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #173 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Avhengighet? Nå må du slutte å tulle. Det at HAN har tenkt på.noe i fem år, sier jo ingenting om HENNES handlinger.😂 Ser du ikke selv hva du skriver? Hun har ikke gjort noe for at han skal tenke i de baner. Hun har vist seg å være en god, lojal og flott partner på alle måter. Det er HAN som gikk inn i forholdet på falske premisser, ikke hun. Avhengighet fordi man velger å ha et sexliv på den måten som passer for en selv. Jeg kan fortelle litt om mekanismene ved avhengighet. Ts forteller ikke om èn ting vedr partner som gir vibber av avhengighet. Man får nemlig abstinenser da. Men det visste vel du som vet så mye om det..? Anonymkode: a1ba5...f85 Det var jo avhengighet som var utgangspunktet mitt i det innlegget du valgte å sitere, så om du ikke vil snakke om det, så er det bare å la være Ja, jeg vet en del om avhengighet, behøver ikke å belære meg om det. Anonymkode: 9d93e...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #174 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva leste du der som jeg ikke leste???? Anonymkode: 67c60...77a Den personen jeg siterte beskrev en mann som behandlet henne slik jeg forventer at en mann behandler sine elskerinner, ikke sin kone. Selv ville jeg ikke akseptert en slik behandling i det hele tatt. Jeg vil ha respekt som den kvinnen jeg er, ikke være en slags seksuell mamma og tjenestetilbyder for en mann. Anonymkode: 9d93e...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #175 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du ser etter en logikk der ingen finnes. Hun har ikke gjort noe galt, og TS veit det. men allikevel gnager det. Det henger sammen med at alle menn har et behov for å føle seg spesielle for sin partner, føle seg utvalgt , være stolt av dama osv. TS har ei dame som mange har vært med før og da forsvinner noe av den spesielle/ utvalgte delen. Så vil damene her rope "hun valgte deg", menn hører at HAN forpliktet seg til ei dame alle andre menn forlystet seg med og gikk videre fra. Hun endte TS opp med. Var 3 eller 5 valget? Seksuell erfaring er skeivt. TS vil aldri være først til noe som helst. Alt har hun prøvd før , med flere, erfaringsgrunnlag er skeivt. Osv. Igjen ikke No spesielt som de deler. Forventer ikke at damer forstår dette, det er mannlig ego og usikkerhet som spiller inn. Anonymkode: 8255e...998 Det er mange måter å føle seg spesiell på. Er veldig enig i at det mannlige egoet er skjørt. Det har jeg sett flere eksempler på. Synes synd i dem jeg da. Det må være vondt å ha det slik. Usikkerhet er ikke noen god følelse. Jeg prøver å ikke la andre være usikker på meg. Setter grenser der jeg opplever det er nødvendig. Så er jeg alltid ærlig, for det tenker jeg at jeg kommer lengst med. Det er veldig viktig for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #176 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Erfaring gjør også at en vet hva en vil ha. Og en er ofte tryggere på seg selv. Jeg har alltid hatt et naturlig forhold til min egen seksualitet. Jeg har hatt en del sexpartnere, men alltid i et forhold, om så ikke alle har vart mer enn noen måneder. Har aldri hatt ons og har aldri vært utro. Det jeg har lagt merke til er at de mennene jeg har hatt sex med har blitt ekstremt raskt trygg på meg. De har sluppet løs nye sider og «dette var nytt» var en gjenganger med menn som har hatt seg litt. Jeg tør å si i fra rett ut hva jeg liker og ikke liker. Og jeg er klar på det hele veien og prater også om sexen i etterkant. Hva var skikkelig bra og hva var litt mer «meh» Med meg har de opplevd nye ting med seg selv. Så da jeg møtte kjæresten skjedde det samme. Tross sitt første seriøse forhold som varte i 10 år og et ekteskap så har han aldri vært så trygg på noen i sengen. Og ja, vi har pratet om tidligere seksuelle opplevelser. Og sammen og pga hva vi føler for hverandre og tør å være helt ærlig har vi begge det beste sexlivet vi noensinne har hatt. Hans syn på min seksuelle fortid er «Bra for deg at du har hatt gode opplevelser!» Og samme gjelder for meg til han. Han har prøvd seg på en del og vært i seriøse monogame forhold(aldri vært utro) og kombinasjonen av at jeg «kan sex» og han kjenner på at med meg har han hatt den frieste sexen han noensinne har hatt er det eneste som betyr noe. Han har alltid vært mer på giver siden. Med meg får han tilbake med mer. Sammen har vi rå sex og vi har aldri hatt bedre sex og vet at det vi har ikke kan sammenlignes. Så ingen andre partnere er interessant. Hun valgte deg. Ta det som et kompliment. Eller vær usikker og dump henne 🤷🏻♀️ Anonymkode: da0c7...e84 Så flott at dere klarer å være så rause med hverandre. Det er stort. Det er det ikke alle som klarer. Godt jobba 👏👏👏👏. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 38 minutter siden #177 Del Skrevet 38 minutter siden Uff, her var det mye lavpannet retorikk og billige hersketeknikker… alltids som forventet, gitt nivået for mange her på forumet. Helt OK og fullstendig uproblematisk å ikke ville ha ei som har ligget rundt. Nøyaktig like OK og uproblematisk som å ikke bry seg. Folk som påstår noe annet kan trygt ignoreres som idioter. Det som ikke er OK er å sitte og sutre om dette fem år senere, uten å ha grepet tak i det og fått gjort noe med problemet. Jada, det er helt greit å ikke ville ha noen som har ligget rundt. Men da får du faktisk ta grep tidlig i forholdet, ikke sitte og mugne i skjul i årevis. Det er ikke greit. Alvorlig talt, skjerp deg! I dag er dette et deg-problem, på grunn av måten du har latt være å håndtere det tidligere. Og da faller det også på deg å ta tak for å rydde opp. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå