AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:06 #181 Del Skrevet fredag kl 23:06 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det du skrev i det innlegget jeg siterte. Det var tross alt derfor jeg siterte det. Anonymkode: 9d93e...6fd Hvorfor kutter du resten av svaret mitt o siteringen? Vi behandler hverandre med ærlighet, åpenhet, respekt og kjærlighet. I sengen er vi rå, lidenskapelige elskere. Hva er skrekk scenario med det? Anonymkode: da0c7...e84 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:07 #182 Del Skrevet fredag kl 23:07 Irak skrev (3 timer siden): Så flott at dere klarer å være så rause med hverandre. Det er stort. Det er det ikke alle som klarer. Godt jobba 👏👏👏👏. Er fantastisk å ha en mann som er trygg i seg selv seg og er hundre prosent trygg på meg og oss❤️ Anonymkode: da0c7...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:22 #183 Del Skrevet fredag kl 23:22 Forstår deg godt ts. Ekkelt å ha en dame som har ligget med mange tidligere. Har ingenting å si om det var i fortiden. Det er skikkelig turnoff. Ikke noe jeg ville valgt som kone emne ihvertfall. Anonymkode: bf4c2...9f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:24 #184 Del Skrevet fredag kl 23:24 Og til dere damer som teir det har med at vi menn er usikre på oss selv siden vi ikke vil ha en dame som ligger med hvem som helst så har det ingenting med det å gjøre. Er overhodet ikke usikker på meg selv og fullstendig trygg i meg selv, men synes det er forferdelig ekkelt med løse damer. Uansett om det var i fortiden. Har mye mer respekt for damer som kun har gjort det med personer de har vært i seriøse forhold med. Anonymkode: bf4c2...9f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:26 #185 Del Skrevet fredag kl 23:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og til dere damer som teir det har med at vi menn er usikre på oss selv siden vi ikke vil ha en dame som ligger med hvem som helst så har det ingenting med det å gjøre. Er overhodet ikke usikker på meg selv og fullstendig trygg i meg selv, men synes det er forferdelig ekkelt med løse damer. Uansett om det var i fortiden. Har mye mer respekt for damer som kun har gjort det med personer de har vært i seriøse forhold med. Anonymkode: bf4c2...9f9 *sier* Anonymkode: bf4c2...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:37 #186 Del Skrevet fredag kl 23:37 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 14.55): Hvorfor er det i deg heletatt ett tema? Blir jeg sammen en mann igjen og han spør så går jeg. Og jeg har ikke hatt mange. Hadde kun 1 frem til jeg var 44. Anonymkode: 897a5...eab Da blir det vel ikke noe spørsmål da, så null stress for deg Anonymkode: bf4c2...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:40 #187 Del Skrevet fredag kl 23:40 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men selv om du synes at 12 er få og 46 er mange, så er det ikke sikkert at andre synes det. I min verden er 1-2 få, mens alt over ikke er få. Hva som er mange er en annen sak, men både 12 og 46 havner i gruppen ‘en del’. Anonymkode: 9d93e...6fd 12 er altfor mange, så det er overhodet ikke få. Enig i at 1-2 er få. både 12 og 46 er mange. Anonymkode: bf4c2...9f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eureka! Skrevet lørdag kl 00:42 #188 Del Skrevet lørdag kl 00:42 Ts spør om råd fordi han vet ikke om han klarer å akseptere tidligere antall sexpartnere hos kjæreste, og vurderer om han kan dele resten av livet med henne? 1) Dette burde du funnet ut av innen ett år. Å fortsette å være sammen med noen med så sterke tvil, høres mer umoralsk ut enn å ha hatt flere sexpartnere. Du har på en måte holdt henne på gjerdet. I tilfelle du ikke fant noe bedre? Eller i tilfelle du plutselig mente tidligere antall sexpartnere var ok? Kanskje kan det være nyttig å se dine egne feil og svakheter for å lettere overse hennes feil og svakheter. 2) Det er umulig å gi et synspunkt når du ikke sier antallet. Kanskje er hun på gjennomsnittet og det er du som er problemet. Handler det om unormal sjalusi? Du har også blitt eldre i løpet av årene og å møte noen som er single og ligger langt under gjennomsnittet skal virkelig godt gjøres. Veldig mange møter partner tidlig og blir sammen gjennom livet/til barna er voksne. Men disse kvinnene er utenfor dine valgmuligheter på singelmarkedet. Du må velge blant kvinner som også har vært single en stund. Og som har prøvd og feilet. 3) Er du sikker på at antallet partnere har kommet av promiskuøs atferd? Etter mer enn 14 år over seksuell alder er det normalt å ha prøvd og feilet. Menn i denne alderen kan være virkelig ufølsomme og lure jenter med å fremstå seriøse, mens de egentlig kun er ute etter et ligg. Du sier kun at hun har hatt mange, ikke hvorfor det har blitt mange. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:46 #189 Del Skrevet lørdag kl 00:46 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han harvørt gift, men aldri elsket andre enn deg?? Det betyr vel at han er i stand til å lyve seg gjennom et samliv og fake kjærlighet?? Skummelt. Ikke antall partnere, det har null betydning i min verden. Men til.info blir man her stemplet som løs når man runder fem partnere, så du er langt over. Fra spøk til alvor, antall har lite å si. Innhold alt.. Anonymkode: a1ba5...f85 Folk gifter seg av ulike grunner, han har ikke løyet, han ble fridd til og begge visste hva slags relasjon de hadde. Det han iķke visste var at hun var utro bak ryggen hans. Det har ikke blitt løyet eller faket noe som helst. Anonymkode: 5d221...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:21 #190 Del Skrevet lørdag kl 01:21 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Erfaring gjør også at en vet hva en vil ha. Og en er ofte tryggere på seg selv. Jeg har alltid hatt et naturlig forhold til min egen seksualitet. Jeg har hatt en del sexpartnere, men alltid i et forhold, om så ikke alle har vart mer enn noen måneder. Har aldri hatt ons og har aldri vært utro. Det jeg har lagt merke til er at de mennene jeg har hatt sex med har blitt ekstremt raskt trygg på meg. De har sluppet løs nye sider og «dette var nytt» var en gjenganger med menn som har hatt seg litt. Jeg tør å si i fra rett ut hva jeg liker og ikke liker. Og jeg er klar på det hele veien og prater også om sexen i etterkant. Hva var skikkelig bra og hva var litt mer «meh» Med meg har de opplevd nye ting med seg selv. Så da jeg møtte kjæresten skjedde det samme. Tross sitt første seriøse forhold som varte i 10 år og et ekteskap så har han aldri vært så trygg på noen i sengen. Og ja, vi har pratet om tidligere seksuelle opplevelser. Og sammen og pga hva vi føler for hverandre og tør å være helt ærlig har vi begge det beste sexlivet vi noensinne har hatt. Hans syn på min seksuelle fortid er «Bra for deg at du har hatt gode opplevelser!» Og samme gjelder for meg til han. Han har prøvd seg på en del og vært i seriøse monogame forhold(aldri vært utro) og kombinasjonen av at jeg «kan sex» og han kjenner på at med meg har han hatt den frieste sexen han noensinne har hatt er det eneste som betyr noe. Han har alltid vært mer på giver siden. Med meg får han tilbake med mer. Sammen har vi rå sex og vi har aldri hatt bedre sex og vet at det vi har ikke kan sammenlignes. Så ingen andre partnere er interessant. Hun valgte deg. Ta det som et kompliment. Eller vær usikker og dump henne 🤷🏻♀️ Anonymkode: da0c7...e84 Nå er jo dette en smule irrelvant til TS sin tråd. Du sier jo selv at du aldri har hatt ONS, Anonymkode: f1e73...b99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 02:31 #191 Del Skrevet lørdag kl 02:31 Skjønner deg godt. Var i samme situasjon selv. Ble slutt, mye pga av det. Jeg taklet det ikke og syntes det var ekkelt. Det er et «problem» som ikke går bort for min del. Etter det ble sammen med en ny dame mer lik meg. Noen bryr seg om det (som regel gutter), andre ikke (som regel jenter). Det sagt, ingen er perfekte. Det vil alltid være noe Lykke til! Anonymkode: 136b0...6d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet lørdag kl 05:26 #192 Del Skrevet lørdag kl 05:26 Eureka! skrev (4 timer siden): Ts spør om råd fordi han vet ikke om han klarer å akseptere tidligere antall sexpartnere hos kjæreste, og vurderer om han kan dele resten av livet med henne? 1) Dette burde du funnet ut av innen ett år. Å fortsette å være sammen med noen med så sterke tvil, høres mer umoralsk ut enn å ha hatt flere sexpartnere. Du har på en måte holdt henne på gjerdet. I tilfelle du ikke fant noe bedre? Eller i tilfelle du plutselig mente tidligere antall sexpartnere var ok? Kanskje kan det være nyttig å se dine egne feil og svakheter for å lettere overse hennes feil og svakheter. 2) Det er umulig å gi et synspunkt når du ikke sier antallet. Kanskje er hun på gjennomsnittet og det er du som er problemet. Handler det om unormal sjalusi? Du har også blitt eldre i løpet av årene og å møte noen som er single og ligger langt under gjennomsnittet skal virkelig godt gjøres. Veldig mange møter partner tidlig og blir sammen gjennom livet/til barna er voksne. Men disse kvinnene er utenfor dine valgmuligheter på singelmarkedet. Du må velge blant kvinner som også har vært single en stund. Og som har prøvd og feilet. 3) Er du sikker på at antallet partnere har kommet av promiskuøs atferd? Etter mer enn 14 år over seksuell alder er det normalt å ha prøvd og feilet. Menn i denne alderen kan være virkelig ufølsomme og lure jenter med å fremstå seriøse, mens de egentlig kun er ute etter et ligg. Du sier kun at hun har hatt mange, ikke hvorfor det har blitt mange. Du skriver mye fornuftig her. Men en ting bør påpekes (uthevet i sitat over): Det er ikke "umoralsk" å ha mange sexpartnere. Dette er et valg å ta, og det ene alternativet er ikke mer "moralsk" eller "umoralsk" enn det andre. Men alle valg har konsekvenser. Og en konsekvens av å ha mange sexpartnere er at dette blir en fortid som en andel av befolkningen ikke ønsker hos den de skal dele livet med. Heller ikke dette er hverken "moralsk" eller "umoralsk". Ut over dette: Veldig fornuftig! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:01 #193 Del Skrevet lørdag kl 07:01 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå er jo dette en smule irrelvant til TS sin tråd. Du sier jo selv at du aldri har hatt ONS, Anonymkode: f1e73...b99 Nei, men vært seksuell aktiv fra ganske ung alder og det har blitt en del sexpartnere. Og selv om alle var med noen jeg var i forhold med så varte de alt fra 2 mnd til 14 år🤷🏻♀️ Anonymkode: da0c7...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:01 #194 Del Skrevet lørdag kl 07:01 KallePils skrev (1 time siden): Du skriver mye fornuftig her. Men en ting bør påpekes (uthevet i sitat over): Det er ikke "umoralsk" å ha mange sexpartnere. Dette er et valg å ta, og det ene alternativet er ikke mer "moralsk" eller "umoralsk" enn det andre. Men alle valg har konsekvenser. Og en konsekvens av å ha mange sexpartnere er at dette blir en fortid som en andel av befolkningen ikke ønsker hos den de skal dele livet med. Heller ikke dette er hverken "moralsk" eller "umoralsk". Ut over dette: Veldig fornuftig! 👍 Men det ER umoralsk å sitte på forakt for ens partner for deres fortid og tie fullstendig om dette i fem år, i stedet for å la partneren finne en som ikke dømmer henne. Hvis TS går fra sin partner nå pga dette, og har kastet bort fem år av hennes tid for en kvinne som godt mulig ønsker seg barn og giftemål. Det er hårreisende dårlig gjort. Anonymkode: 3d5dd...dbf 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet lørdag kl 07:04 #195 Del Skrevet lørdag kl 07:04 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det ER umoralsk å sitte på forakt for ens partner for deres fortid og tie fullstendig om dette i fem år, i stedet for å la partneren finne en som ikke dømmer henne. Hvis TS går fra sin partner nå pga dette, og har kastet bort fem år av hennes tid for en kvinne som godt mulig ønsker seg barn og giftemål. Det er hårreisende dårlig gjort. Anonymkode: 3d5dd...dbf Og dette sammenfaller ikke med det jeg skriver…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:30 #196 Del Skrevet lørdag kl 08:30 Når du sliter såpass etter 5 år, må du skaffe deg terapi eller gå, ts. Du kan ihvertfall ikke bare fortsette som du har gjort, å være kjæresten til noen du ikke klarer å respektere. Anonymkode: 80287...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:54 #197 Del Skrevet lørdag kl 08:54 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 12 er altfor mange, så det er overhodet ikke få. Enig i at 1-2 er få. både 12 og 46 er mange. Anonymkode: bf4c2...9f9 Altfor mange? Ja, hva skjer etter to sexpartnere? Er det noe magisk som skjer ved kuk nr 3? Man har en bra lite attraktiv partner om hun ikke har klart å ligge med flere enn 1 eller 2 menn fra hun var 15 til 41! 😬 Og hvis hun hadde samme kjæreste fra hun var 15 til 40 så skal jeg love deg at du ikke er godt nok og hun kommer til å crave kuk ganske raskt. Tygg litt på den. Attraktive jenter, både utseendemessig og personlighetsmessig, de har sex iløpet av 25 år. Og de har flere enn 1 tullekjæreste eller sammen med samne fyr fra 14 til 40. De kvinnene vet sin verdi og tar ikke til takke. Anonymkode: 5d221...d4d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiren Skrevet lørdag kl 11:28 #198 Del Skrevet lørdag kl 11:28 (endret) AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 23.07): Skjønner deg godt, eneste langtidspartneren jeg har dumpet har vært fordi jeg fikk vite om fortiden hennes når jeg ble kjent med venninnene hennes. Verdier er det viktigste man har i en partner, det er ikke godt å vite at partner har et totalt forskjellig syn på sex og intimitet enn deg selv. Anonymkode: 26e9b...d07 Verdier endres/utvikles over tid. Hadde denne jenta hatt det samme verdiene nå, ville hun vel ikke slått seg til ro. Å dumpe en partner over å ha ligget med andre/flere i fortiden, er i mine øyne like dumt som å dumpe en partner som pillet nese eller tisset i buksen som barn. All erfaring er med på å forme oss. Og det vitner om lav intelligens etter min mening, å påstå at man liker partneren, men skulle ønske man kunne endret partnerens fortid og tro at partneren hadde blitt den samme til tross. Endret lørdag kl 11:32 av Spiren 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:22 #199 Del Skrevet lørdag kl 13:22 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Folk gifter seg av ulike grunner, han har ikke løyet, han ble fridd til og begge visste hva slags relasjon de hadde. Det han iķke visste var at hun var utro bak ryggen hans. Det har ikke blitt løyet eller faket noe som helst. Anonymkode: 5d221...d4d Folk gifter seg fordi de elsker hverandre, men er mye vi mennesker sier til oss selv og til slutt tror vi på det selv. Så at du er den første han har elsket er en av de tingene. Men mye verre er det at du har ligget med 12 menn. Anonymkode: bf4c2...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:25 #200 Del Skrevet lørdag kl 13:25 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altfor mange? Ja, hva skjer etter to sexpartnere? Er det noe magisk som skjer ved kuk nr 3? Man har en bra lite attraktiv partner om hun ikke har klart å ligge med flere enn 1 eller 2 menn fra hun var 15 til 41! 😬 Og hvis hun hadde samme kjæreste fra hun var 15 til 40 så skal jeg love deg at du ikke er godt nok og hun kommer til å crave kuk ganske raskt. Tygg litt på den. Attraktive jenter, både utseendemessig og personlighetsmessig, de har sex iløpet av 25 år. Og de har flere enn 1 tullekjæreste eller sammen med samne fyr fra 14 til 40. De kvinnene vet sin verdi og tar ikke til takke. Anonymkode: 5d221...d4d Veldig lite attraktivt med vulgære damer som tror at verdien deres settes ved hvor mange menn som vil ha sex med henne. En dame som vet sin verdi sparer seg til den rette. Anonymkode: bf4c2...9f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå