AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tjener i og for seg over en million i året, men må gjøre det på en annen måte enn nå i fremtidien. Har mastergrad. Dere som tjener over en million: Hva er oppskriften? Anonymkode: a4f93...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden For min del er det mye reise i jobb som blir avgjørende. Tjener 30% ekstra da, 12 timers dager og overtid når helgen kommer. Hadde jeg jobbet vanlig 7-15 jobb så hadde jeg vært et stykke under millionen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden To jobber og overtid, jobber 140-150 prosent, tjener 1,1 mill. Anonymkode: 08686...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Tar ekstravakter utover min 100 % stilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er Siv.sng med 25 års erfaring og grunnlønna er godt over 1 mill. Det er ikke særlig mulighet for å tjene mer, men jeg er fornøyd. Det er helt standard i privat sektor og en sikker vei til å tjene over 1 mill i en 8-16 kontorjobb . Anonymkode: 90ca1...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Årslønn tett på 1mill pluss bonuser. Neste år trenger jeg ikke bonus vil jeg tro. Passive inntekter i form av leie og utbytter sper på uten å kreve særlig ekstra arbeid. Har snart 10 års ansiennitet da så det hjelper jo på lønna. Å bytte jobb relativt ofte (hvert 2.-3. år) er visst smart om en vil ha høyere lønn raskere. Anonymkode: b4b20...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg tjener i og for seg over en million i året, men må gjøre det på en annen måte enn nå i fremtidien. Har mastergrad. Dere som tjener over en million: Hva er oppskriften? Anonymkode: a4f93...51f Er sykepleier, tjener ca 700 000. I tillegg har jeg fond som i snitt generer ca 250 000 ekstra i året. Flipper i snitt 2 leiligheter i året. Tjener omtrent 1-1,5 mill på det i tillegg. Anonymkode: 65d27...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Grunnlønn på 1,8 + eventuelle bonuser. Ikke betalt for overtid. Men jobber sjeldent overtid. Mannen jobber som lege og ligger på rundt 2,5-3, men han jobber mange flere timer enn meg i uken. Anonymkode: a3ae5...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er sykepleier, tjener ca 700 000. I tillegg har jeg fond som i snitt generer ca 250 000 ekstra i året. Flipper i snitt 2 leiligheter i året. Tjener omtrent 1-1,5 mill på det i tillegg. Anonymkode: 65d27...4f1 Dette kommer til å provosere noen usle stakkarer her, vettu. Husk at du er BARE en sykepleier, den LETTESTE bacheloren som GÅR AN, og så har du frekkheten til å tjene 700 k i året herreguuuuud ass. De kommer snart krypende fram fra hula si nå for å fortelle deg det. Anonymkode: 09a88...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette kommer til å provosere noen usle stakkarer her, vettu. Husk at du er BARE en sykepleier, den LETTESTE bacheloren som GÅR AN, og så har du frekkheten til å tjene 700 k i året herreguuuuud ass. De kommer snart krypende fram fra hula si nå for å fortelle deg det. Anonymkode: 09a88...c90 Så langt er du den eneste som kommenterte det 🤷♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Jobber i konsulentfirma (ingeniør), 8-16 jobb. Neste år bikker jeg millionen før bonus/overtid Anonymkode: de07b...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er sykepleier, tjener ca 700 000. I tillegg har jeg fond som i snitt generer ca 250 000 ekstra i året. Flipper i snitt 2 leiligheter i året. Tjener omtrent 1-1,5 mill på det i tillegg. Anonymkode: 65d27...4f1 Så kult! Jeg digger at folk får til ting, det du gjør krever jo innsats og engasjement ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Kjenner mange leger og finansfolk som tjener betydelig over 1 million. Virker nesten som det er umulig å ikke tjene sånne type penger innenfor de to bransjene hvis man er kompetent. Vet om noen håndtverker som tjener 2-3 mill i året, men de driver eget selskap. Veldig imponerende. De bare fortsetter å skalere sakte men sikkert. Kjenner en mann som tjener litt over 5 mill på hogst, ved og den type ting. Han lever utrolig nøysomt. Det eneste som virkelig avslører inntekten er skoene. Han har ulike designer boots som jeg vet koster 10-20k stykk. Har sett han gå i ulike Canada Goose og Zegna jakker om vinteren også når jeg tenker meg om. Canada Goose koster vel opp imot 15-20k, så det gir jo også et hint siden merket er såpass kjent. Han kjører en gammal Toyota Land Cruiser... Anonymkode: 8fdd8...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå