AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg falt ganske sammen under studiene. Kropp og helse ble overhode ikke prioritert. Jeg vil tilbake til dating-arenaen innen sommeren 2025. Det gir meg ca. 7-8 måneder på å forbedre meg selv. Jeg ønsker at det skal bli en langsiktig investing i meg selv. Noe som er overkommelig og kan integreres i min livsstil. Men, jeg er noe blank ift. hva dere idealiserer. Jeg er fullt klar over at gutter og menn har individuelle preferanser, men jeg tenker at det er noen trekk og idealer som er gjennomgående. Jeg har en anelse om hva dere liker, men jeg har samtidig ikke lyst til å falle for "trender" og gimmick. Inkluder gjerne hvilken klesstil og parfyme dere foretrekker til partneren. Er det en form for make-up-estetikk som dere foretrekker eller misliker? Eksempel: liker dere maskare, vipper, etc. eller er det tommel ned? Lipgloss? Dere får nesten skrive så omfattende eller enkelt som deres selv måtte ønske. På forhånd takk. Anonymkode: b3590...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden "til å forbedre meg selv" jaja, jeg var våken i hele natt 🏳️ Anonymkode: b3590...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Smilende øyne, silkehud og en fin trekantet pelsdott der den hører hjemme.. Anonymkode: 363f1...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Enten Julia Roberts fra 1988 eller Jennifer Aniston fra 1998. Anonymkode: 906ee...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "til å forbedre meg selv" jaja, jeg var våken i hele natt 🏳️ Anonymkode: b3590...6bd Du er overtrøtt. Anonymkode: 28e4e...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enten Julia Roberts fra 1988 eller Jennifer Aniston fra 1998. Anonymkode: 906ee...b3e Er du en kvinne? Julia Roberts er så stygg det er forjævlig, aldri møtt en mann som sier det motsatte. Anonymkode: 6d2c3...2c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Er ikke så opptatt av utseendet egentlig. Ser etter ei med et godt hjerte og en søt feminin personlighet. Det er uimotståelig. Anonymkode: 351cf...a73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Mellom 160-170, 50-65 kilo. Brunt, langt hår, vakre øyne, pent smil og fine former. Men personlighet er selvfølgelig viktigere Anonymkode: 73ecd...53f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du en kvinne? Julia Roberts er så stygg det er forjævlig, aldri møtt en mann som sier det motsatte. Anonymkode: 6d2c3...2c8 Hvordan kan hun være stygg? Hunner jo kjempe proporsjoner med rette tenner, pen liten nese, flatterende smil, strålende store øyne, fyldige lepper?? Det er ingenting med henne som tilsier at hun noen sinne vil bli annet som stygg. Å ikke være din smak er en ring, men stygg er noe annet. Jeg er stygg. Om hun er stygg, hva er vi andre dødelige? Du bør være den deiligste mannen i verden for å uttale deg sånn. Snakk om å være kravstor. Her er et speil 🪞 Anonymkode: 550ba...703 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kan hun være stygg? Hunner jo kjempe proporsjoner med rette tenner, pen liten nese, flatterende smil, strålende store øyne, fyldige lepper?? Det er ingenting med henne som tilsier at hun noen sinne vil bli annet som stygg. Å ikke være din smak er en ring, men stygg er noe annet. Jeg er stygg. Om hun er stygg, hva er vi andre dødelige? Du bør være den deiligste mannen i verden for å uttale deg sånn. Snakk om å være kravstor. Her er et speil 🪞 Anonymkode: 550ba...703 Anset som stygg* Anonymkode: 550ba...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan kan hun være stygg? Hunner jo kjempe proporsjoner med rette tenner, pen liten nese, flatterende smil, strålende store øyne, fyldige lepper?? Det er ingenting med henne som tilsier at hun noen sinne vil bli annet som stygg. Å ikke være din smak er en ring, men stygg er noe annet. Jeg er stygg. Om hun er stygg, hva er vi andre dødelige? Du bør være den deiligste mannen i verden for å uttale deg sånn. Snakk om å være kravstor. Her er et speil 🪞 Anonymkode: 550ba...703 Hun har en stygg usymmetrisk hake. Gigantisk, skjev og rar munn. Stygge øyne. Stygge øynenbryn. Svær stygg skjev nese. Tynt hår og nesten alltid en stygg frisyre. Det er alltid kvinner som sier hun er pen, jeg har spurt uendelig med menn om hun og de alle sier hun er stygg. Anonymkode: 6d2c3...2c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun har en stygg usymmetrisk hake. Gigantisk, skjev og rar munn. Stygge øyne. Stygge øynenbryn. Svær stygg skjev nese. Tynt hår og nesten alltid en stygg frisyre. Det er alltid kvinner som sier hun er pen, jeg har spurt uendelig med menn om hun og de alle sier hun er stygg. Anonymkode: 6d2c3...2c8 Enig med deg her Anonymkode: c9671...882 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden En som tar vare på kroppen sin (spise sunt, trene, minimalt alkohol/rus), godt moralkompass, emosjonelt intelligent, gode kommunikasjonsevner, lite materialistisk, noen jeg kan ha samtaler med i timesvis uten å gå lei, en person med egne meninger og erfaringer de vil tilføye livet mitt, en som har mye energi og vil gjøre ting kontra å sitte på rumpa, en jovial og blid person og her kommer den siste som kommer til å gjøre meg upopulær her på KG: noen med få tidligere uforpliktede sexpartnere/samme syn på sex og initmitet som meg selv. Anonymkode: 91d8b...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun har en stygg usymmetrisk hake. Gigantisk, skjev og rar munn. Stygge øyne. Stygge øynenbryn. Svær stygg skjev nese. Tynt hår og nesten alltid en stygg frisyre. Det er alltid kvinner som sier hun er pen, jeg har spurt uendelig med menn om hun og de alle sier hun er stygg. Anonymkode: 6d2c3...2c8 Vet du hva, det er noe serriøst defekt med dere menn, om dette stemmer. Fortsett å gråt over å være single og sexløse, hvem pokker bryr seg om delusjonerte kravstore drittsekker uten selvinnsikt. Ikke vi. Ser heller film av Julia Roberts dagen lang, og nyter livet på andre måter. Hver dag, en ny skuffelse. For et taps prosjekt dere er. Kjærligheten skulle aldri blitt romantisert når det er med dere den liksom skal være, hva var det de tenkte på? Kvalm. Anonymkode: 550ba...703 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden For å svare på spørsmålet, fra viktig først til mindre viktig sist: Slank Sort hår Fine pupper Under 170 Klassisk klesstil Fyldig hår og bra hårfeste Ingen tattovering Fyldige lepper Sprett-rumpe *Ingen hår under armene takk, jeg bryr meg ikke om øyenfarge, og jeg gir totalt blaffen i arr, strekkmerker og denslags. OG du må ha en feminin personlighet/væremåte. Takler ikke kvinner som prøver å oppføre seg som billige karikaturer av menn. Det er seriøst sinnsykt turn-off, dere aner ikke. Da finner jeg meg heller en mann heh. Min bror har nærmest identisk smak, men han vil ha knæsj platina-blond kjæreste... Hver sin smak bruttern. Bleh Anonymkode: 28e4e...e06 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En som tar vare på kroppen sin (spise sunt, trene, minimalt alkohol/rus), godt moralkompass, emosjonelt intelligent, gode kommunikasjonsevner, lite materialistisk, noen jeg kan ha samtaler med i timesvis uten å gå lei, en person med egne meninger og erfaringer de vil tilføye livet mitt, en som har mye energi og vil gjøre ting kontra å sitte på rumpa, en jovial og blid person og her kommer den siste som kommer til å gjøre meg upopulær her på KG: noen med få tidligere uforpliktede sexpartnere/samme syn på sex og initmitet som meg selv. Anonymkode: 91d8b...593 Bare å drite i denne responsen forresten, jeg innså først nå at tråden omhandler fysiske trekk, ikke generelt hva man ser etter i en partner. Syns først det var komisk at alle gutta kun begynte å liste opp fysiske trekk, men nå gir det mening. Anonymkode: 91d8b...593 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vet du hva, det er noe serriøst defekt med dere menn, om dette stemmer. Fortsett å gråt over å være single og sexløse, hvem pokker bryr seg om delusjonerte kravstore drittsekker uten selvinnsikt. Ikke vi. Ser heller film av Julia Roberts dagen lang, og nyter livet på andre måter. Hver dag, en ny skuffelse. For et taps prosjekt dere er. Kjærligheten skulle aldri blitt romantisert når det er med dere den liksom skal være, hva var det de tenkte på? Kvalm. Anonymkode: 550ba...703 Alt ok hjemme eller? Anonymkode: 6d2c3...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden 160-180cm, slank, ingen tattoveringer/piercinger (regner ikke med øredobber), blond, classy klesstil, fint smil, "feminin" look, lite/"naturlig" sminke. Anonymkode: 91d8b...593 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Alt ok hjemme eller? Anonymkode: 6d2c3...2c8 Det var dårlig stemning, et øyeblikk hvor jeg ga opp kjærligheten og oppriktig undret om menn hvirkelig er barbarer, men nå går det greit og har stabilisert seg igjen. Takk for at du spørr, så søtt. Har tenkt mer over det, å kommet frem til at om du er kjekk som Cris Wood, så skjønner jeg at fåtallet kan måle seg med ditt utsendet og dermed blir standarden høyere. Om du bare er usmakelig og kravstor, står jeg ved forrige kommentar og du plasseres på nytt tilbake i barbar kategorien. Anonymkode: 550ba...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Ser ut?? Som Kate Upton. Anonymkode: 4d471...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå