Simonette Arielle Skrevet 6. november 2024 #1 Del Skrevet 6. november 2024 Hei🙂 Jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke måten man sjef oppfører seg mot meg. Har ikke snakket med noen andre om dette, så tenkte jeg kunne høre med dere her inne hva dere tenker. Jeg har kjent sjefen min i noen år nå. Jeg har alltid syntes han har vært veldig hyggelig og artig å være sammen med på jobb og merket fort at jeg likte han veldig godt. Han har dame og barn så har alltid visst at det aldri kunne bli noe eller at han skulle være interessert i meg på noe annen måte enn som en god ansatt. Har kjæreste selv så har aldri tenkt på å gjøre noe heller. Han har alltid vært raus med å gi gode kollegaer en klem , så jeg reagerte aldri på en klem, litt stryk på ryggen osv. Tenkte bare at det er naturlig for han. Men for en tid tilbake synes jeg han endret seg og det ble det jeg oppfatter som litt mer flørtende. Men det er veldig på og av, noen ganger synes jeg det har vært veldig nærgående, så er han normal, så plutselig en annen gang veldig på igjen. Kort fortalt slik at dette ikke blir alt de langt. Så har han ved forskjellige anledninger bla strøket meg på låret, tatt meg på rumpa, gjentatte ganger tatt meg opp på fanget og holdt rundt meg når vi er alene, løftet meg opp og sørger for å komme borti rumpa når han slipper meg ned og han mener at vi er så gode venner at det må være ok. Dette har vært veldig vanskelig for meg. Jeg har følt lenge at jeg liker han alt for godt men etter at det ble så mye fysisk nærhet så føler jeg at jeg ikke har kontroll over følelsene mine lenger. Jeg føler ikke at han er interessert i meg, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal tenke om at han ønsker såpass mye nærhet til tider når vi er alene. For det er som sagt noen ganger han blir skikkelig nærgående og ellers er han ganske normal mot meg. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Del Skrevet 7. november 2024 Litt kjipt at ingen har svart deg på denne. Men det er nok fordi vi alle ser hva dette er, vi orker bare ikke flere slike innlegg. Vi er lei. Livet er for kort liksom. Men nå må jeg skynde meg over i penisstørrelsestråden med over en million innlegg. Anonymkode: 96314...412 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Litt kjipt at ingen har svart deg på denne. Men det er nok fordi vi alle ser hva dette er, vi orker bare ikke flere slike innlegg. Vi er lei. Livet er for kort liksom. Men nå må jeg skynde meg over i penisstørrelsestråden med over en million innlegg. Anonymkode: 96314...412 Wtf?? Dette er åpenlys manipulering og gaslighting. "vi liker ikke" snakker du for alle på kg liksom? Skjerp deg. Ts lederen din legger an på deg og er ekstremt profesjonell. Anonymkode: fcc12...617 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Del Skrevet 7. november 2024 Vil du virkelig jobbe på en slik plass trådstarter? Jeg synes dette er en veldig dum oppførsel fra SJEFEN DIN. Om du vil pule sjefen så kjør på.... Men det skaper mye trøbbel i ettertid, både for deg og han. Og det er alltid enklere at du går, enn at sjefen må gå. Husk det, når det kommer til stykket. En arbeidstaker er alltid enkel å erstatte, det er ikke alle som kan bli sjef eller leder. Anonymkode: dc5a9...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 neste gang spør rett ut; hva er dette egentlig? og om nødvendig følg opp med "Ville din partner syns dette var OK?" For både du og han vet at dette ikke er greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Del Skrevet 7. november 2024 Du må gjøre som sjefen sier Anonymkode: abdb9...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #7 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg henger meg på første svaret du fikk. Denne var for opplagt. Nei, det er ikke dyp kjærlighet. Sjefen tror han kan få seg litt flørt, moro, spenning eller sex på si. Hvis du ikke vil det må du ikke bli med på å sitte på fanget. Hvis du føler deg presset til å sitte på fanget for å ikke miste jobben så er det faktisk på sin plass å rope #metoo. Anonymkode: 41462...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #8 Del Skrevet 7. november 2024 Ærlig talt. Hvorfor sitter du på fanget hans? Ville han flørte med deg og likte deg som person og var interessert (i mer enn sex). hadde han uttrykt det på en annen enn en fysisk måte. Pene ord, nære dype samtaler osv osv. Det han derimot gjør er å tafse. Enkelt og greit. Han bryr seg ikke om deg han vil bare tafse og du tillater å være en han bare tafser på. Anonymkode: eb8ad...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå