AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Da tenker jeg på alle fristelsene på omtrent ALLE butikker. Skulle ønske jeg kunne kutte sjokolade og potetgull helt, men sprekker gang på gang. Nå er målet å spise det bare lørdager ( les: blir ofte fredager også) Husker for noen år siden, da klarte jeg HELE desember uten sukker, og følte meg SÅ bra. Likevel vil en del av meg KOSE meg skikkelig med alt mulig som hører desember til : pepperkaker, marsipan, julebrød, juleskum, riskrem, potetgull osv....Jeg MÅ legge en strategi. Mannen min sier at det er JEG som bestemmer...men så enkelt er det ikke. Har i perioder slitt med overspising, jeg klarer rett og slett ikke å ta bare litt. Da spiser jeg til jeg blir kvalm. Hvordan takler du denne tiden mtp kosthold? Veit at jeg ikke bør kjøpe inn...men blir fristet. Kan til og med kjøre ens ærend for å kjøpe noe godt. Blir glad for seriøse svar. Anonymkode: 8a606...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg kjøper ikke inn. Jeg vet at jeg strever med måtehold og det å begrense meg, og da kan jeg ikke ha slikt i hus. Anonymkode: 673b1...28e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Kanskje periodisk faste kunne vært en strategi for deg? Jeg har drevet med det i åresvis og rekker ofte ikke spise noe snop før kveldsfasten starter 😅 Jeg lukker mitt spisevindu ca kl 19 men tillater meg kanskje til kl 20 i helgene. Om middagen er sen og jeg er mett rekker jeg ikke 😅 Også er jeg heldigvis så forpliktet til mitt eget hekseprosjekt at jeg sjeldent jukser. Anonymkode: 96c11...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjøper ikke inn. Jeg vet at jeg strever med måtehold og det å begrense meg, og da kan jeg ikke ha slikt i hus. Anonymkode: 673b1...28e Dette! 🥇 Anonymkode: 96c11...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjøper ikke inn. Jeg vet at jeg strever med måtehold og det å begrense meg, og da kan jeg ikke ha slikt i hus. Anonymkode: 673b1...28e Flink du. Har du barn ? syns også det kan være greit å ha noe å servere gjestene...men blir vel helst jeg som spiser mesteparten. TS Anonymkode: 8a606...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje periodisk faste kunne vært en strategi for deg? Jeg har drevet med det i åresvis og rekker ofte ikke spise noe snop før kveldsfasten starter 😅 Jeg lukker mitt spisevindu ca kl 19 men tillater meg kanskje til kl 20 i helgene. Om middagen er sen og jeg er mett rekker jeg ikke 😅 Også er jeg heldigvis så forpliktet til mitt eget hekseprosjekt at jeg sjeldent jukser. Anonymkode: 96c11...335 Ja det kunne vært noe. Da slipper man også å tenke på det....altså etter at vinduet er lukket ts Anonymkode: 8a606...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Flink du. Har du barn ? syns også det kan være greit å ha noe å servere gjestene...men blir vel helst jeg som spiser mesteparten. TS Anonymkode: 8a606...9ae Hvilke gjester? Jeg hører dette argumentet ofte for og kjøpe inn og overspise, men får aldri noe ordentlig svar 😅 ja, barn er også en vanlig unnskyldning, men skal barna spise usunt hele uka da? vel for og svare på hi, jeg unngår dette ved og ikke kjøpe inn julegodt før rett før jul. Og jeg kjøper ikke ekstra til potensielt ubudne sultne gjester da heller. Anonymkode: 10dde...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Jeg elsker også søtsaker og kunne spist meg kvalm hver dag. Min løsning er 8gså å ikke ha det i hus. Kan kose meg med å gå i butikken og se på alt det gode som er der. Men vet hvor råtten jeg føler meg innvendig når jeg spiser det. For noen ganger gir jeg etter, men følelsen etterpå er så vond. Anonymkode: 53744...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå