AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei, finner ikke noe info om dette andre steder så prøver her før jeg evt ringer inn imorgen:) Var hos optiker for noen dager siden og ble henvist til øyelege. Han nevnte noen kontorer han anbefalte og fikk inntrykk av at jeg måtte bestille timen selv, men jeg finner ikke henvisningen noe sted.. Noen som vet hvordan dette fungerer? Anonymkode: 7208b...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Har du sett på mine sider i Pasientsky appen? Noen ganger så får man henvisningen der. Endret 3 timer siden av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, finner ikke noe info om dette andre steder så prøver her før jeg evt ringer inn imorgen:) Var hos optiker for noen dager siden og ble henvist til øyelege. Han nevnte noen kontorer han anbefalte og fikk inntrykk av at jeg måtte bestille timen selv, men jeg finner ikke henvisningen noe sted.. Noen som vet hvordan dette fungerer? Anonymkode: 7208b...5f2 Du skulle vel ha fått den i hånda eller tilsendt på helse Norge om du skulle finne kontoret selv? Vet at iblant må man finne stedene selv men da må du jo få henvisningen! Anonymkode: 46412...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Hvis du ble henvist til en lege, vil du få timeinnkallelse fra denne legen etterhvert. Det kan gå raskt eller det kan ta lang tid. Anonymkode: 5321a...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Rosa Gnom skrev (55 minutter siden): Har du sett på mine sider i Pasientsky appen? Noen ganger så får man henvisningen der. Hmm ja sjekket der nå, ingenting der heller.. Noen som har vært borti henvisning fra optiker før? Anonymkode: 7208b...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Du må ringe optikeren din og spørre. Anonymkode: 67472...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hmm ja sjekket der nå, ingenting der heller.. Noen som har vært borti henvisning fra optiker før? Anonymkode: 7208b...5f2 Optikeren min skrev hastehenvisning og ringte sykehuset og sa jeg kom. Da stod de å ventet da jeg kom. ellers må du få beskjed om hvilken lege du er henvist til. Vanligvis får du innkalling til time, men er deg privat kan du selv ringe for å bestille. Du må uansett kontakte optikeren din og få vite hvor henvisningen er sendt. Anonymkode: 1d482...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, finner ikke noe info om dette andre steder så prøver her før jeg evt ringer inn imorgen:) Var hos optiker for noen dager siden og ble henvist til øyelege. Han nevnte noen kontorer han anbefalte og fikk inntrykk av at jeg måtte bestille timen selv, men jeg finner ikke henvisningen noe sted.. Noen som vet hvordan dette fungerer? Anonymkode: 7208b...5f2 Hvis ikke optikeren nevnte navnet på den aktuelle øyelegen kan du kontakte optikeren og spørre. Så kan du ringe til den øyelegen, og spørre hvor lang ventetid det er. Kanskje kan du også få stå på avbestillings-liste. Ellers er det bare å vente på innkalling, slik det nevnes av en annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, finner ikke noe info om dette andre steder så prøver her før jeg evt ringer inn imorgen:) Var hos optiker for noen dager siden og ble henvist til øyelege. Han nevnte noen kontorer han anbefalte og fikk inntrykk av at jeg måtte bestille timen selv, men jeg finner ikke henvisningen noe sted.. Noen som vet hvordan dette fungerer? Anonymkode: 7208b...5f2 Henvisninger fra private optikere sendes på papir i papirposten. Optikere har ikke tilgang til Helse-Norge. Du kan ringe optikeren i morgen og spørre om du kan få hente henvisningen og levere den til øyelege, om den ikke alt er sendt. Henvisninger skal vurderes i løpet av 10 dager etter at de er mottatt. Tror heller ikke øyeleger er tilknyttet Helse-Norge. Anonymkode: 13186...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå