Gå til innhold

Samboer gikk fra meg, men ønsker meg tilbake : dilemma

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nooo. Den ustabiliteten hun representerer, får hun fra et annet sted med. 

Anonymkode: f4c34...f35

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hei!
Trenger litt hjelp her. 
jeg var i et samboerskap i fire år. Mye småkrangling. I hele vår så var hun frem og tilbake med hva hun ville. Totalt i vår slo hun opp med meg tre ganger (ble sammen igjen samme dag). Siste gangen hun slo opp sa jeg at vi var nødt til å jobbe med forholdet å bruke tid på å få dette til. Etter bare noen dager ønsket hun å bo hos en veninne noen dager. Jeg var så langt nede fra alt vinglingen hennes at jeg sa at dette var noe jeg ikke klarte lenger, og ba henne bare flytte ut (mitt hus). 
Det gikk flere uker og jeg prøvde flere ganger å spør henne om at vi kunne få det til igjen, men nei, det ønsket hun ikke (jeg hadde jo kastet henne ut, men dette pga jeg ikke klarte usikkerheten hennes lenger)

Til slutt måtte jeg jo bare innse at dette løpet er kjørt og jeg var nødt til å prøve å gå videre. Etter to mnd traff jeg en kjekk dame som jeg nå har datet i noen måneder. 

NÅ: kommer eksen og sier at hun ønsker at vi prøver på nytt og at hun innser at hun har tabbet seg ut. Og hun beklager seg for hvordan hun har vært. 

Alt jeg ønsket var at hun ville at vi skulle få det til, men dette blir skikkelig vanskelig nå da jeg jo dater en annen. 
Dette fucket så sykt med hodet mitt, for jeg aner ikke hva som er rett for meg.

Noen som kan gi noe råd? 

Vi har ingen barn sammen. Begge er i starten av 30 årene.

Anonymkode: 378a4...d18

Gå videre. Please. For din egen integritet. Lukk den døra.

Anonymkode: 91b0d...cf6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ha deg nå fordi du er opptatt. Med en gang du dumper den nye dama, er du ingen utfordring lengre, og dermed uinteressant.

Hun tiltrekkes av drama - og det gjør tydeligvis du også, som i det hele tatt vurderer dette.

Anonymkode: 7a1da...aaf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta hun tilbake. Hun kunne ha tenkt på dette før hun gikk, fordi det er en risiko hun tok på seg når hun gikk fra deg. Jeg er dame, det var litt opp og ned mellom kjæresten og meg for noen år siden, jeg var litt usikker på han og jeg vurderte på et tidspunkt å gå husker jeg, men er så glad jeg ikke gjorde det! En av tingene som hold meg igjen var at jeg klarte ikke tanken på at han kunne finne seg ny dame i mellomtiden om jeg så skulle angre senere! Altså poenget mitt er at, det er vanlig med ups and downs i et langvarig forhold, men er man glad i personen og ønsker å få ting til å funke så gir man ikke opp den andre så lett, man prøver å kommunisere og løse opp problemene. Lykke til Ts! 

Anonymkode: 264dd...771

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØP! I motsatt retning.

Anonymkode: 1964d...ac0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så du er klar over det. Er ikke helt tilfeldig at de ble slutt på vårparten og at hun kommer tilbake nå om høsten. Dette er cuffing season, og din eks har nok brukt vårparten så godt hun har kunnet til å nyte singellivet. For våren og sommeren er også den beste tiden å være singel på. Nå vil hun ha kos og kjærlighet i denne mørke kalde tiden. Hun der ville jeg latt gå og fokusert på hun du dater nå. 
Din eks virker veldig ustabil, og ikke minst bruker hun det mot deg den måten hun behandler deg på. Hun sier du kastet henne ut, men ingenting om at hun har både fucket med ditt hode og dine følelser ved å gjøre det slutt flere ganger på rappen, og stikke når du ønsker å jobbe med forholdet. La hun seile avgårde, for det kommer en ny vår og sommer.

Anonymkode: fbfca...da7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde hun ønsket å jobbe med forholdet hadde hun gjort det for noen år siden.

Dere har hatt fire år med mye krangling, før hun slo opp med deg flere ganger i vår og ikke ville jobbe med forholdet.

Det er ingenting som tilsier at hun har jobbet med seg selv i mellomtiden og blitt en annen, til det har også altfor kort tid passert. Nå har hun plutselig funnet ut at det ikke er så enkelt å finne en ny som hun trodde, hun savner trolig levestandarden du kunne gi henne, og ikke minst så ser hun at du nå har begynt å date en annen kvinne - og dette siste unner hun deg ikke, hun unner deg ikke å ha et godt forhold med en annen kvinne, til tross for at hun vet at dere to ikke greier å skape et godt forhold sammen, og at hun har sviktet deg mange ganger.

Din fremtid er ikke med den dramaelskende, umodne eksen din!

Kutt all kontakt med henne og kom deg videre!

Anonymkode: 4fc63...d39

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil bare fore egnet sitt med at hun vant over den nye dama. Et liv med henne blir drama med litt drama på topp. 

Anonymkode: 70de3...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun vil bare fore egnet sitt med at hun vant over den nye dama. Et liv med henne blir drama med litt drama på topp. 

*Egoet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...