AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei! Trenger litt hjelp her. jeg var i et samboerskap i fire år. Mye småkrangling. I hele vår så var hun frem og tilbake med hva hun ville. Totalt i vår slo hun opp med meg tre ganger (ble sammen igjen samme dag). Siste gangen hun slo opp sa jeg at vi var nødt til å jobbe med forholdet å bruke tid på å få dette til. Etter bare noen dager ønsket hun å bo hos en veninne noen dager. Jeg var så langt nede fra alt vinglingen hennes at jeg sa at dette var noe jeg ikke klarte lenger, og ba henne bare flytte ut (mitt hus). Det gikk flere uker og jeg prøvde flere ganger å spør henne om at vi kunne få det til igjen, men nei, det ønsket hun ikke (jeg hadde jo kastet henne ut, men dette pga jeg ikke klarte usikkerheten hennes lenger) Til slutt måtte jeg jo bare innse at dette løpet er kjørt og jeg var nødt til å prøve å gå videre. Etter to mnd traff jeg en kjekk dame som jeg nå har datet i noen måneder. NÅ: kommer eksen og sier at hun ønsker at vi prøver på nytt og at hun innser at hun har tabbet seg ut. Og hun beklager seg for hvordan hun har vært. Alt jeg ønsket var at hun ville at vi skulle få det til, men dette blir skikkelig vanskelig nå da jeg jo dater en annen. Dette fucket så sykt med hodet mitt, for jeg aner ikke hva som er rett for meg. Noen som kan gi noe råd? Vi har ingen barn sammen. Begge er i starten av 30 årene. Anonymkode: 378a4...d18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Gå videre, og IKKE se deg tilbake! 19 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Gå videre. Anonymkode: d384f...3b2 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Ikke ta henne tilbake. Dere har prøvd nok, det er ikke mer å hente. Anonymkode: 55964...d6b 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde aldri gått tilbake. Med 99% sikkerhet vil du med henne gå tilbake til et liv med krangling, vingling, usikkerhet, uforutsigbarhet og ustabilitet. Du kan ikke stole på henne. Vil du deg virkelig så vondt? Dette burde ikke vært et dilemma i det hele tatt. Du har gått videre, du har fått livet på kjør, du har møtt en kjekk dame og du har det fint. Hvorfor vurderer du å gå tilbake til det som ikke fungerte og som "ødela" deg? Anonymkode: 7b4dc...28a 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Det er en grunn til at de er ekser... Du er bedre enn å være jo-joen hennes. Du skylder deg selv bedre enn ei som "tar til takke" med deg når hun ikke finner noe bedre. She is not the one for you. Anonymkode: 3e77b...260 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Det @Fjugur sa! Hun er HELT feil for deg, og du kan jo aldri slappe av med en sånn person. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg kan jo ikke spå fremtiden, men min umiddelbare tanke er at du ikke skal ta henne tilbake. Man holder ikke på sånn som henne hvis man setter pris på noen, elsker noen og er redd for å miste dem. Men så er det selvsagt også av betydning hva du føler for henne og ikke minst hva du føler for den nye dama du dater. Er det et forhold som har potensial? Anonymkode: 4e3de...dde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Hadde ALDRI I VERDEN gitt henne en sjanse til! Ikke la deg manipulere! Stå imot fristelsen og bruk energien din på å ivareta din egen mentale helse og hjertet ditt. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 096ea...d37 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Her ville jeg sagt at når hun har vinglet så mye, ville jeg ikke tatt henne tilbake. Men jeg gjorde det slutt med min type (Men kun en gang da) og angrer voldsomt. Jeg var langt nede når jeg gjorde det, og når jeg da kom meg opp igjen, merket jeg at følelsene for han var akkurat like sterke som når vi opprinnelig ble sammen. Jeg trodde jeg ikke hadde følelser for han lenger, men i virkeligheten var det fordi jeg var så deprimert akkurat da. Så at man genuint kan gjøre feil, det kan man. 😔Men mer enn en gang, maks to, da er det litt voldsomt. Anonymkode: fbc8e...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Nei bare styr unna og stå fast på at dere to ikke fungerer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ville ikke gått tilbake. Hun har gått fra deg flere ganger allerede. Dumt hvis du kaster vekk det nye «forholdet» til fordel for henne, for så å bare bli dumpet igjen. Du fortjener bedre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hei! Trenger litt hjelp her. jeg var i et samboerskap i fire år. Mye småkrangling. I hele vår så var hun frem og tilbake med hva hun ville. Totalt i vår slo hun opp med meg tre ganger (ble sammen igjen samme dag). Siste gangen hun slo opp sa jeg at vi var nødt til å jobbe med forholdet å bruke tid på å få dette til. Etter bare noen dager ønsket hun å bo hos en veninne noen dager. Jeg var så langt nede fra alt vinglingen hennes at jeg sa at dette var noe jeg ikke klarte lenger, og ba henne bare flytte ut (mitt hus). Det gikk flere uker og jeg prøvde flere ganger å spør henne om at vi kunne få det til igjen, men nei, det ønsket hun ikke (jeg hadde jo kastet henne ut, men dette pga jeg ikke klarte usikkerheten hennes lenger) Til slutt måtte jeg jo bare innse at dette løpet er kjørt og jeg var nødt til å prøve å gå videre. Etter to mnd traff jeg en kjekk dame som jeg nå har datet i noen måneder. NÅ: kommer eksen og sier at hun ønsker at vi prøver på nytt og at hun innser at hun har tabbet seg ut. Og hun beklager seg for hvordan hun har vært. Alt jeg ønsket var at hun ville at vi skulle få det til, men dette blir skikkelig vanskelig nå da jeg jo dater en annen. Dette fucket så sykt med hodet mitt, for jeg aner ikke hva som er rett for meg. Noen som kan gi noe råd? Vi har ingen barn sammen. Begge er i starten av 30 årene. Anonymkode: 378a4...d18 Hvis dere surrer slikt uten barn, tenk på hvordan det blir med barn... Hilsen, Ei med barn Anonymkode: 9ec2b...083 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Ts, kan det være du er indoktrinert at man aldri skal «gi opp» - «skam på den som gir seg» - og at det er tanken på noe ufullendt som gjør at du kjenner på om du burde prøve igjen? Da vil jeg råde deg til å heller se på det som at dere har gitt det en sjanse, i denne perioden ble det ikke bra. Du fikk closure. Og husk: Krangler dere nå, vil det i alle fall bli krangling om det blir barn. Hun damen høres ut som en som ikke blir fornøyd, uansett. Anonymkode: e05db...f82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Har opplevd noe lignende. Ikke gå tilbake. Trust me🙂 gå videre med livet ditt. Du fortjener bedre! Anonymkode: 41e86...727 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Ikke ta henne tilbake. Ingen som elsker og ønsker å ta vare på deg leker med deg på den måten. Jeg ville tvilt allerede etter ett brudd. Men flere?? Nei ikke snakk om at det finnes ok. Hvordan kan du noen ganger føle deg trygg i ett forhold med henne? At hun tar deg for den du er, og vil stå med deg i vanskelige perioder? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei! Trenger litt hjelp her. jeg var i et samboerskap i fire år. Mye småkrangling. I hele vår så var hun frem og tilbake med hva hun ville. Totalt i vår slo hun opp med meg tre ganger (ble sammen igjen samme dag). Siste gangen hun slo opp sa jeg at vi var nødt til å jobbe med forholdet å bruke tid på å få dette til. Etter bare noen dager ønsket hun å bo hos en veninne noen dager. Jeg var så langt nede fra alt vinglingen hennes at jeg sa at dette var noe jeg ikke klarte lenger, og ba henne bare flytte ut (mitt hus). Det gikk flere uker og jeg prøvde flere ganger å spør henne om at vi kunne få det til igjen, men nei, det ønsket hun ikke (jeg hadde jo kastet henne ut, men dette pga jeg ikke klarte usikkerheten hennes lenger) Til slutt måtte jeg jo bare innse at dette løpet er kjørt og jeg var nødt til å prøve å gå videre. Etter to mnd traff jeg en kjekk dame som jeg nå har datet i noen måneder. NÅ: kommer eksen og sier at hun ønsker at vi prøver på nytt og at hun innser at hun har tabbet seg ut. Og hun beklager seg for hvordan hun har vært. Alt jeg ønsket var at hun ville at vi skulle få det til, men dette blir skikkelig vanskelig nå da jeg jo dater en annen. Dette fucket så sykt med hodet mitt, for jeg aner ikke hva som er rett for meg. Noen som kan gi noe råd? Vi har ingen barn sammen. Begge er i starten av 30 årene. Anonymkode: 378a4...d18 Ikke se deg tilbake! Det der var et usunt forhold. Anonymkode: 4691c...0db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Stemmer i med alle de andre her; gå videre. Eksen fortjener ikke en sjanse til og du fortjener et bra liv uten henne. Kos deg med den nye dama du dater nå og ha det bra i livet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden jeg (kvinne) har opplevd noe lignende. Aldri hatt det så ustabilt i mitt liv. IKKE se deg tilbake. IKKE GJØR DET. Anonymkode: 6116f...606 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Tja. Om du vil kaste bort muligheten til å få et mer stabilt parforhold i den viktigste tiden før evt familieetablering så take her back. Ellers: er du sprø? 😅 Nei. Date den nye, funker ikke det finner du andre mer kompatible. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå