AnonymBruker Skrevet 6. november #1 Del Skrevet 6. november Hva tenker om damer på rundt 60 år som deler visdomsord på Facebook? Gjerne med hjerte og engel som pynt. F.eks: "Jeg har verdens beste sønn" og "Min datter er min eneste skatt", osv. Anonymkode: 9aa02...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. november #2 Del Skrevet 6. november Tenker at jeg glad moren min ikke holder på sånn, og så scroller jeg videre... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #3 Del Skrevet 6. november Er «jeg har verdens beste sønn» et visdomsord? Det var nytt for meg. Anonymkode: bb1e3...10f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #4 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er «jeg har verdens beste sønn» et visdomsord? Det var nytt for meg. Anonymkode: bb1e3...10f Ja. Det er typisk et bilde som går i den kategorien. Det samme bildet deles av flere tusen personer. Anonymkode: 9aa02...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #5 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Det er typisk et bilde som går i den kategorien. Det samme bildet deles av flere tusen personer. Anonymkode: 9aa02...87c «Jeg har verdens beste sønn» er i beste fall en påstand og ikke noe visdomsord. Anonymkode: bb1e3...10f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #6 Del Skrevet 6. november Jeg har lagt merke til det at jeg blir mer og mer lettrørt og sentimental jo eldre jeg blir, samtidig bryr jeg meg mindre og mindre om hva andre mener, så kan til dels forstå at når man er 20+ år eldre enn meg og Facebook-bruker at det kan bli litt hummer og kanari som deles... Anonymkode: 052e1...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #7 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva tenker om damer på rundt 60 år som deler visdomsord på Facebook? Gjerne med hjerte og engel som pynt. F.eks: "Jeg har verdens beste sønn" og "Min datter er min eneste skatt", osv. Anonymkode: 9aa02...87c Som flere sier; eksemplene du kommer med er ikke visdomsord. Men ja, jeg skjønner jo hva de mener og det er bare å styre unna sånne folk. Anonymkode: b1d16...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #8 Del Skrevet 6. november Anonymkode: 9aa02...87c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #9 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): «Jeg har verdens beste sønn» er i beste fall en påstand og ikke noe visdomsord. Anonymkode: bb1e3...10f Du vet det, jeg vet det, og mange andre vet det. Men de som deler vet det ikke. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anonymkode: 9aa02...87c 😬 Sånne grupper er NM i plattheter og "liksomdyphet". Anonymkode: dd3b2...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #10 Del Skrevet 6. november Kleint. Sånt sier man direkte til den det gjelder. Først da får det tyngde og integritet. Anonymkode: d5697...0de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #11 Del Skrevet 6. november At de er gamle. Svigermor og et par bekjente gjør det. De er godt oppi syttiåra. Tenker at om det gir dem noe, så er det greit for meg. Anonymkode: d8819...066 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #12 Del Skrevet 6. november Min mamma legger ut sånne bilder på Facebook. Hun er født i 1961 😛 Anonymkode: 9aa02...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #13 Del Skrevet 6. november "Kunne de ikke ha skrevet noe sjæl, i det minste?" tenker jeg. Så ser jeg nedover veggen deres og tenker nei, de kan jo ikke det. Anonymkode: 1189e...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #14 Del Skrevet 6. november Tenker at det er slik deres generasjon fungerer på sosiale medier. De går på en måte gjennom det vi gjorde på msn og mIRC for 20 år siden nå, med et mye større publikum. Reagerer helt annerledes på det enn når noen på 30 legger ut det samme. Hilsen K35 Anonymkode: 375ac...06b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #15 Del Skrevet 6. november Tanten min deler slike ting. Både slike som eksemplene om verdens beste sønn, men også diverse sånne solnedgang-bilder der banale tekster med livsvisdom er skrevet i svingende løkkeskrift. Siden tanten min er omtrent 80, og sønnen hennes er i femtiårene, tenker jeg at det er helt greit. Hun mener bare godt med det, og han står trygt nok i seg selv til å leve helt fint med en mor som gjør slikt. Men samtidig er jeg ganske fornøyd med at hennes søster, altså min mor, synes det er litt kleint. Anonymkode: 47302...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå